Tehnični podatki:
prostornina cu in (cm3): 122 (1998)
moč KM (kW) pri vrt/min: 200(147) / 7400
navor lb-ft (Nm) pri vrt/min: 144(196) / 5900
rdeče območje pri vrt/min: n.a.
Podvozje
zavore S/Z: ABS, vented disc/disc
pnevmatike S-Z: 205/45 R17 W
Mere in masa
dolžina × širina × višina in: 163 × 66.7 × 56.1
masa praznega vozila lb (kg): 2800 (1270)
Zmogljivosti in poraba
pospešek 0-100 km/h s: 6.8
najvišja hitrost mph (km/h): 146 (235)
poraba goriva EPA mesto/avtocesta mpg (l/100 km): n.a.
Cena: 2002 Honda Civic 2.0 16V i-VTEC Type-R 3v - 5.116.350 SIT
___________________________________________________________________
Cena tega avtomobila naj bi bila med 5 in 6 milijoni SIT. Za ta denar dobite zelo bogato serijsko opremo, kot je že v navadi v Type-R modelih (Recaro sedeži, Momo volan, itd.).
Mogoče se ta vsota še vedno zdi visoka, vendar vas bo ta avtomobil postavil v isti zmogljivostni razred kot je tudi bleščeči Z3, za katerega pa boste morali odšteti približno 6,5 milijona tolarjev.
Hitri Type-R ima pod motornim pokrovom nov 2-litrski i-VTEC ("i" pomeni inteligentni) motor, ki združuje optimalno porabo goriva ob zavidljivih motornih zmogljivostih in čistejšem izpuhu. S temi motorji bo Honda nadomestila celotno paleto svojih motorjev do leta 2005. Tak motor bo tudi v prihajajočem modelu RSX, ki bo zamenjal Integro. RSX bo v mehaniki skoraj identičen Civicu Type-R.
200 konjski i-VTEC omogoča Civicu Type-R pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot sedmih sekundah, največja hitrost je 235 km/h.
Športen izgled dobro poudarijo 17" platišča z nizkopresečnimi gumami in za 15 milimetrov nižje podvozje.
Menjalnik ima isto zasnovo kot S2000 in ima prav tako šest prestav s kratkimi prestavnimi razmerji, ki omogočajo večjo kontrolo nad motorjem med hitrim pospeševanjem.
Tule maš en Road test mnenje o Type R-ju: http://www.pistonheads.com/roadtests/in ... oryId=4233