Stran 1 od 7
2009 Samsung SM5/Renault Latitude
Objavljeno: Če avg 21, 2008 10:42 pm
Napisal/-a IcEm4n
Objavljeno: Če avg 21, 2008 11:39 pm
Napisal/-a Lignage
Ghosn že ve zakaj. Bo pa namesto VelSatisa limuzinska verzija Lagune
Škoda se jim zdi tistega denarja, ki ga zaslužijo z Daciami, porabiti za razvoj avtomobilov, ki jim ne bodo v bodoče prinašali zaslužka. Saj to je nekako logično.
Pa tudi obdobje Espaca je očitno mimo. Potrebne bodo spet kakšne nove ideje. Saj res; kam je izginil tisti slogan Ustvarjamo avtomobile

...nikjer ga ni več!
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 12:15 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Za polom francoskih limuzin so proizvajalci krivi predvsem sami, ampak se bodo že znašli, kot si že sam omenil. Tudi ne vidim naslednika C6, P608 pa zna biti labodji spev francoskih limuzin, zadnji predstavnik nekoč mogočne rase.
Preostanejo nam samo lepi spomini:

Objavljeno: Pe avg 22, 2008 7:02 am
Napisal/-a Polo78
Zgodovina se nekako ponavlja, ne sicer povsem enako a vseeno vidim določene podobnosti. Konec 70-tih let in deloma še v začetku 80-tih so zaradi gospodarske krize in pomankanja nafte v Evropi naenkrat (spet) postali popularni mali ter ekonomičnejši avtomobili, katerih se je največ prodalo.
Sploh Francozi se mi zdi, da so tu prednjačili (Renault 5, P104/Citroen LN ter njun "derivat" Talbot Samba,...), dobil smo pa tudi nekatere druge modele, ki še danes obstajajo pod takim ali drugačnim imenom (Opel Corsa, Ford Fiesta, Fiat Uno, Lancia Y10 itd.).
Ko takole berem po spletu, se bodo nekatere tovarne vključno z Renaultom spet bolj posvetile manjšim avtomobilom in opustile nekatere večje modele.
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 9:19 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ne vem koliko ima to veze z nafto, ko pa tudi velike limuzine pokurijo 8l... Tukaj so razlogi drugi.
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 9:38 am
Napisal/-a adis
renault je brcnil v temo z tem avtom žal...
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 10:09 am
Napisal/-a Polo78
Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem koliko ima to veze z nafto, ko pa tudi velike limuzine pokurijo 8l... Tukaj so razlogi drugi.
Saj pravim, da ni enako kot v sedemdesetih, je pa podobno. Ni samo dražja nafta kriva, ampak tudi vsesplošno slabši standard ljudi širom Evrope (gospodarska kriza), ki vpliva tudi na prodajo avtomobilov, saj se kupci odločajo za manjše, cenejše ter ekonomičnejše avte. Renault tudi ni edini, ki je preložil ali odpovedal določen model, tudi druge znamke so odpovedale že napovedane avte in v glavnem gre za večja vozila.
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 10:28 am
Napisal/-a TriCikl
adis je napisal/-a:renault je brcnil v temo z tem avtom žal...
No ja notanjost zgleda fajn pa 3.0 V6 dizli so verjetno vse prej kot slabi, če bi pri nasledniku spremenil zunanjost bi znal bit fajn

Skor škoda da ne bo naslednika.
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 10:46 am
Napisal/-a adis
ta avto je bomba ampak prodajni rezultati so tisti, ki odločajo o naslednikih
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 11:58 am
Napisal/-a MacTron
adis: Renault s tem ekskluzivnim modelom ni prav nic brcnil v temo...
kvecjemu je z coupe-jevsko varianto Avantime-a (kratka raziskava)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 385#614385
Z Vel Satisom so "vlekli" dalec naprej... se danes. Sta bila pa oba ustvarjena
v istem letu tak, da je kvecjemu lahko Vel Satis zmagovalec... in 2006 se facelift
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 12:30 pm
Napisal/-a sonic
Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem koliko ima to veze z nafto, ko pa tudi velike limuzine pokurijo 8l...
Ima veze, ker premnogi dejanskih podatkov o porabi ne poznajo. Povprečen Francelj vidi velikega SUVa in takoj pomisli, da zverina pokuri najmanj 5x -10x toliko kot njegov clio...
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 12:43 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
sonic je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem koliko ima to veze z nafto, ko pa tudi velike limuzine pokurijo 8l...
Ima veze, ker premnogi dejanskih podatkov o porabi ne poznajo. Povprečen Francelj vidi velikega SUVa in takoj pomisli, da zverina pokuri najmanj 5x -10x toliko kot njegov clio...
Mercedesi, Audi in BMW-ji se prodajajo neprekinjeno, mogoče se je nekoliko ustavilo pri ekstremnih SUV-jih.
Razlogi za polom nenemških limuzin se skrivajo predvsem drugje, o tem smo veliko pisali in razpredali že tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 11&start=0
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 1:02 pm
Napisal/-a adis
MacTron je napisal/-a:adis: Renault s tem ekskluzivnim modelom ni prav nic brcnil v temo...
kvecjemu je z coupe-jevsko varianto Avantime-a (kratka raziskava)
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 385#614385Z Vel Satisom so "vlekli" dalec naprej... se danes. Sta bila pa oba ustvarjena
v istem letu tak, da je kvecjemu lahko Vel Satis zmagovalec... in 2006 se facelift
nekaj očitno je narobe da se zadeva ne bo nadaljevala...
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 6:51 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
V primeru, da gre za resnično informacijo je namen takšne poteze povsem jasen.
RENAULT se hoče »okrepiti« v razredih, kjer je tržno uspešen, na kar jasno kažeta aktualna CLIO, LAGUNA … z (očitnim) »korak naprej«, »neuspešnice« pa »pospravit« s prodajnih polic za generacijo, mogoče dve.
Ali je bila poteza pravilna oz napačna bo pokazal čas.
Edina slabost takšne odločitve je dejstvo; ko enkrat »izstopiš«, težko nadoknadiš zamujeno.
Zame osebno je razočaranje oz zgrešena poteza; prav CLIO, posebno pa LAGUNA sta "napovedovala" zanimivega naslednika, žal je očitno vse skupaj ostalo pri napovedi.
LP
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 9:58 pm
Napisal/-a drugmirko
ma dejte no.... edini in izključni razlog pri vsemu skupej je dnar!
in pri Velsatisu ga pušijo debelo! kot ga tudi Citrač pri C6! pa nobeden od njiju ni slab avto. še več, odlična sta in tudi boljša od večine (tudi nemške) konkurence v tem za kar so ju naredili.... za udobne in ekstravagantne potovalne limuzine! problem je preprosto v tem, da so rahlo preveč potovalne limuzine in premalo še kaj drugega in da so ob vsemu skupej še malce premalo temeljiti. torej jim fali glih tam, kjer so nemci najmočnejši... v vsem ostalem in temeljitosti.
cenovno bi pa seveda radi spadali v premium in se prsili ob nemški trojici. torej lahko mirno rečemo, da jih je pokopala napačna marketinška strategija ali pa stroški izdelave, ki ne dopuščajo "nepremium" cene.... ergo, tako ali drugače, razlog je dnar!
še posebej, ker jim orenk škriplje tudi pri najpomembnejših modelih, Laguni in Meganeu! in če stradaš kruha in vode pač ne greš peč potice.....

Objavljeno: Pe avg 22, 2008 10:01 pm
Napisal/-a Lignage
MacTron je napisal/-a:Z Vel Satisom so "vlekli" dalec naprej... se danes. Sta bila pa oba ustvarjena
v istem letu tak, da je kvecjemu lahko Vel Satis zmagovalec... in 2006 se facelift
Avantime je bil žal že nekoliko zastarel, ko je prišel na trg. Renault je medtem, ko je model Avantime uspel pripeljati na trg, v razvoju prehitel samega sebe. Je pa Avantime bil nasplošno oblikovno zanimivejši in lepši od VelSatisa, zato je škoda da VelSatis, ki ima nekam okoren videz, ni oblikovno podoben elegantnejšemu Avantimu.

Se pa strinjam da vlečejo z njim daleč naprej. Verjetno bolj kot se jim to izplača.
Objavljeno: Pe avg 22, 2008 10:10 pm
Napisal/-a Lignage
drugmirko je napisal/-a:še posebej, ker jim orenk škriplje tudi pri najpomembnejših modelih, Laguni in Meganeu! in če stradaš kruha in vode pač ne greš peč potice.....

Renault danes niti približno ni več to kar je bil 10 let nazaj. Še sreča, da obstaja Ghosn, ki je Renault s premišljenimi strateškimi odločitvami izognil ponovni hujši krizi.
Objavljeno: So avg 23, 2008 8:40 am
Napisal/-a metallic
Kakšna naftna kriza, nehite no... švabi in podobni se še vedno glih tko prodajajo, vel satis se pa nebi prodaju niti, če bi bil benz zastonj. In glih tle je problem. avto je bol ko ne grd (splošno mnenje) pa še francoz je (pol kupcev manj v štartu), tko da je pomoje to poblem tukaj

Objavljeno: So avg 23, 2008 9:29 am
Napisal/-a E=mc^2
Tudi jaz mislim, da naftna kriza tu nima kakega vpliva, sploh zato, ker Vel Satis ni imel v sebi nekih požrešnih motorjev velike kubikaže kot jih imajo Nemci. Vel Satis je avto, ki ti pač mora biti všeč, je za ljudi s stilom. Uspešni privatniki (mesarji, lesarji...) bodo svoj dober finančni položaj raje pokazali z Audijem A4 in mogoče kako Mercedesovo C klaso. Poleg tega je Renault skušal vpeljati nek nov segment vozila - kombinacijo enoprostorca in velike limuzine, kar pa jim pa ni uspelo - podobno kot je pogorel Opel s Signumom. Pa sta oba avta fenomenalna. Nič ne de, je pa nakup rabljenih toliko ugodnejši

Objavljeno: So avg 23, 2008 10:27 am
Napisal/-a martk
Ma, res da je vel satis zelo dober in odlično opremljen avto, avto za gospodo z nekaj denarja in verjetno brez šoferja.
Kaj ti pa pomaga, če je večini grd? Ni ne limuzina, dimenzije so SUV-ovske, oblikovni izumi (megane...) pa na takem avtu skoraj nikomur ne potegnejo. Je odličen voz za ljudi, ki hočejo izstopat in pokazat da nekaj so, nočejo pa izpast cigani s kakim novim mercedesom ali BMW-jem. Večina slovenceljnov pač še vedno trdi, da se v teh avtih vozi mafija.
S takimi , sicer luksuznimi vozili, si pa nekako varen pred obrekovanji in nespečnostjo.
Škoda, ker so pri Renaultu pregloboko zaorali oblikovno ledino v segmentu, kjer je tako početje samomor. Prodajne številke povedo svoje. In to, da se je francoski predsednik še v času vel satisa vozil...v Sharanu.
LP
Martin