Stran 5 od 12

Objavljeno: Če dec 03, 2009 12:11 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
carloabarth je napisal/-a:Še mal pa bo znakec pod brisalci, hauba pa se bo odpirala s strani. :D


:har I hope not.

Lp

Objavljeno: To jan 19, 2010 10:33 am
Napisal/-a drugmirko

Objavljeno: Pe jan 29, 2010 6:03 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Ko le ne bi bil tako zakamufliran :pray:

Lp

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 9:16 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Peugeot bo predstavil koncept 5 v Ženevi, ta naj bi napovedoval seriskega 508, ki bo znan v Parizu letošnjo jesen:

http://blogautomobile.fr/peugeot-concept-5-50018

Lp

Objavljeno: Po feb 15, 2010 10:47 pm
Napisal/-a martin_krpan

Objavljeno: Po feb 15, 2010 10:51 pm
Napisal/-a Lignage
Zelo privlačno!!! Bomo videli če bo realnost sledila temu?!

Objavljeno: Po feb 15, 2010 10:57 pm
Napisal/-a Matey_
Lep je lep :)
Sam n vem zakaj ampak prednje luči mi vlečejo na Panamero z tistimo LED-icami. ... ampak sej to pa ni slabo a??

LP
Matej

Objavljeno: Po feb 15, 2010 10:59 pm
Napisal/-a niksson_
Uau, zelo lepo, Peugeot!

Sicer rahlo netipično francosko (deluje mi taka, francosko-skandinavsko-nemška mešanica) ampak še vseeno zelo peugeotovsko.

Zadnje čase jim kar gre, dobro da so opustili koncept enormnega gobca čez celo prednjo stran (vem, malo sem za časom..)
:tomidelej:

Objavljeno: Po feb 15, 2010 11:54 pm
Napisal/-a IcEm4n
če bo pa serijski model vsaj približno tak kot tale koncept, se mu bom pa klanju :D :D :D

Objavljeno: To feb 16, 2010 10:35 am
Napisal/-a drugmirko
ja... ok in lepo... če odvzamemo to vsesplošno LED sranje. in če vsaj del tega "sranja" odvzamemo, verjetno gledamo tudi v proizvodno različico nove petstoosmice...

in fajn je, da so s premikom navzgor "ukrotili" ta groteskni žnabelj današnjih Peugeotov (čeprav jaz z njim na Pugu 407 nisem imel problema). ker je odprtina za zrak praktično enake oblike, kot je na 407-ci, ga to lepo poveže z njo! ampak meni je vseeno žal, da avto ni bolj "šarf"! kljub temu, da ma še zmerom veliko francoskega šarma in Peugeotovih karakteristik, mi deluje nekam zadržano... pravzaprav je ukročeno boljša beseda. in ravno zaradi te "ukročenosti" in nekam neizrazitega zadnjega konca nam celota deluje "germansko". in to je v bistvu škoda!

Objavljeno: To feb 16, 2010 5:48 pm
Napisal/-a BlazR
Mene pa razočara. Sj ni grd, ampak če bi dal gor navadne luči, bi men tole zgledal kot facelift 407, ki mi ni bla slaba, ampak zdj jo je pa že mal povozu čs. Če bi dal mal več prvin sr1 notr, bi biu men končni izdelek precej lepši kot pa bo sodeč po tejle5-ki.

Objavljeno: To feb 16, 2010 5:52 pm
Napisal/-a RobberDuck
dobr bi biu, če bi ostal tak. Tole je res lepo za vidt.

Objavljeno: To feb 16, 2010 5:52 pm
Napisal/-a 207sport
zlo zanimiv! a to je naslednik 407-ke?
razred insignije?

Objavljeno: To feb 16, 2010 6:24 pm
Napisal/-a drugmirko
207sport je napisal/-a:zlo zanimiv! a to je naslednik 407-ke?
razred insignije?


eee... Insignija je razred 407-ce... avti z leti (in s količino govna v katerega zaleze fabrika =P) pač rastejo ;) .

Objavljeno: To feb 16, 2010 6:33 pm
Napisal/-a gepl83
po dolgem času, spet neki lepga za vidt od pežoja, po vseh tistih 7ah. Vsi povrst so bli grdi. Tole pa napoveduje neki bolšga.

Objavljeno: To feb 16, 2010 6:47 pm
Napisal/-a Lignage
drugmirko je napisal/-a:
207sport je napisal/-a:zlo zanimiv! a to je naslednik 407-ke?
razred insignije?


eee... Insignija je razred 407-ce... avti z leti (in s količino govna v katerega zaleze fabrika =P) pač rastejo ;) .


Eh, kaj ga zavajaš, avto je v razredu Insignie, ja, četudi je zrasel. Saj je Insignia glede na Vectro zagotovo tudi :)

Bolj kot kaj drugega je verjetno tudi res, da so pri Peugeotu rabili prostor pri številkah zato bo naslednik 407-ice, 508, naslednik 308-ice pa bo 409. 309 ne more biti, ker je pač že nekoč bil. Potem naj bi šlo oštevilčenje spet od 1, torej 101, 201, 301, 401...

Se je že pisalo na tem forumu o tem, da je Peugeot zaščitil takšen način poimenovanja svojih modelov, zato Porsche ni mogel biti 901, kot so načrtovali, ampak je bil 911, enako tudi Zastava 101 kasneje ni bila več 101 in so jo preimenovali. Na trgih zunaj Jugoslavije se je pa že tako ali tako prodajala pod drugačnim imenom (Zastava 1100).

Objavljeno: To feb 16, 2010 7:40 pm
Napisal/-a dobek
jao, lignage...v jugi je stojadin kar lepo bil 101 od '73 do '89 ali celo '90, ko so ga v skalo preimenovali...

Objavljeno: To feb 16, 2010 7:47 pm
Napisal/-a drugmirko
Lignage je napisal/-a:

Eh, kaj ga zavajaš, avto je v razredu Insignie, ja, četudi je zrasel. Saj je Insignia glede na Vectro zagotovo tudi :)


:D
sej ga ne zavajm. pravim, da je tako kot je Insignija naslednica in razred Vectre, tudi tale najverjetneje naslednik in razred 407ce :)

dobek je napisal/-a:jao, lignage...v jugi je stojadin kar lepo bil 101 od '73 do '89 ali celo '90, ko so ga v skalo preimenovali...

:mrgreen:
ja, sej jih je Peugeot ganjal zarad tega tudi za jugo, sam se takrat pač "nismo dali" =P
in kar se Pugovih oznak in velikosti tiče... a je bil legendarni Pug 504 v bistvu praded današnje 407ce al je bil štengo višje?

Objavljeno: To feb 16, 2010 11:32 pm
Napisal/-a dobek
ni bila 504ka takrat nekaj takega, kot je dandanes 607?

Objavljeno: To feb 16, 2010 11:44 pm
Napisal/-a Lignage
dobek je napisal/-a:ni bila 504ka takrat nekaj takega, kot je dandanes 607?


Okrog tega se da vedno pogajat, vendar naj bi takole kot sem spodaj zapisal najbolj držalo:

Predhodniki 607: 605, 604, 601;
Predhodniki 508: 407, 406, 405, 505, 504, 404, 403;

dobek je napisal/-a:jao, lignage...v jugi je stojadin kar lepo bil 101 od '73 do '89 ali celo '90, ko so ga v skalo preimenovali...


Zakaj pa jao... :? Sej so jo delal do 2008 :)