Stran 1 od 5

Marussia cestni športni avto

Objavljeno: Po jan 12, 2009 1:13 pm
Napisal/-a AutoVAZ
Rusko avtomobilsko podjetje Marussia je predstavilo svoj najnovejši špotni izdelek imenovan Marussia, ki bo dostopen v sredini letošnjega leta v izvedenkah:

-Sedan

-Gran Turismos (GT)

-Crossover version


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Osnovni podatki:

-Končna hitrost: 320 km/h
-Pospešek do 100 km/h v 4 sekunde
-Motor: 3,5 V6 - 300 KM
-Teža vozila: 950 Kg
-Notranjost: najmodernejša elektronika in sistemi upravljanja, GPS/GLONASS navigacija,glavni računalnik, video kamere, senzorji, povezave do hitrega interneta 380 GB HDD za hranjenje podatkov (elektronika, avto, podatki, glasba, mp3, DVD...)...ITD, ITD...

Objavljeno: Po jan 12, 2009 1:39 pm
Napisal/-a modri D.
Ter klima iz lagune 2, kot lahko vidim z zadnje slike ;) Drugače mi je pa všeč - super avto kot to mora biti =)

Objavljeno: Po jan 12, 2009 1:41 pm
Napisal/-a esem
Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

Objavljeno: Po jan 12, 2009 2:20 pm
Napisal/-a kljukec
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp

Objavljeno: Po jan 12, 2009 2:26 pm
Napisal/-a AutoVAZ
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 4:42 pm
Napisal/-a metallic
končna 320 iz 300 km? impresivno... :shock:

:lol: :lol: Lahko je klobase prodajat, če jih noben ne proba ne? :P

Objavljeno: Po jan 12, 2009 4:48 pm
Napisal/-a kljukec
AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

velika slabost pa bo povsejverjetnosti servisna mreža ;)

Objavljeno: Po jan 12, 2009 4:49 pm
Napisal/-a damjan
zakaj pa nebi šel 320?
če pogledaš ima avto 950 kilogramov....
je pa res da ga naj najprej stetirajo da bomo vsi vedeli kako pa kaj...
vse lepo in prav sm če bo tko narejen kot so ruske lade,se naj sploh ne trudijo z lansiranjem na trg.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 4:52 pm
Napisal/-a metallic
Teža je pa res pomombna pri končni hitrosti ja... :roll:

Objavljeno: Po jan 12, 2009 6:16 pm
Napisal/-a TriCikl
Notranjost je prav grozna :?

Objavljeno: Po jan 12, 2009 6:21 pm
Napisal/-a vugy
Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]

Objavljeno: Po jan 12, 2009 7:54 pm
Napisal/-a AutoVAZ
metallic je napisal/-a:Teža je pa res pomombna pri končni hitrosti ja... :roll:


za idijote tvojega kova, ki ne razumejo osnov fizike je res nepomembna.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:14 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:15 pm
Napisal/-a AutoVAZ
kljukec je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

velika slabost pa bo povsejverjetnosti servisna mreža ;)


Kako to veš si daljnovidec ?

Sedaj je Rusija močno v kapitalizmu...in kaj ti pričakuješ ? Kolhoze in planski socialistični sistem ?

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:20 pm
Napisal/-a AutoVAZ
Mick Jerry je napisal/-a:Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.


http://sl.wikipedia.org/wiki/Masa

Predmet z majhno vztrajnostno maso lahko spremeni svoje gibanje, predmet z veliko pa težje.

V enakem gravitacijskem polju deluje na predmete z manjšo težnostno maso manjša sila teže kot na predmete z večjo težnostno maso.

Marussia je izdelan iz slahkih kompozitnih materialov in karbonskih vlaken. To občutno zmanjša težo vozila.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:28 pm
Napisal/-a modri D.
Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:37 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Spredaj mi je hud. notranjost je čist mim, zadka pa nism videl

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:39 pm
Napisal/-a AutoVAZ
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !

Zato narediti lahek avto, z močnim motorjem, dobro stabilizacijo in dobro aerodinamiko ni slaba stvar.

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:45 pm
Napisal/-a Mick Jerry
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!

Objavljeno: Po jan 12, 2009 8:55 pm
Napisal/-a AutoVAZ
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Samo kaj pomeni pojem masa ter kako se giblje večja in nižja masa na naši zemlji...samo to sem omenil.

Pa ne bodi tako naptetelinjen.

p.s. Ti govoriš o hitrostnem eksperimentu z inštaliranimi reaktivnimi motorji ?

Pa se je tebi popolnoma utrgalo, al kako ?

ti slučajno veš koliko moči in potiska proizvedejo turbine teh motorjev, ter aeordinamika vozila v obliki rakete ?