Stran 1 od 2
PA-PA striček Bangle...
Objavljeno: To feb 03, 2009 7:05 pm
Napisal/-a drugmirko
...

:P
no, mogoče niti ne sodi v to sekcijo foruma ampak, ker je zrisal toliko sedanjih in ene par bodočih bemflov, naj bo tu...
v glavnem, Bangle odhaja, menja ga en nizozemc se mi zdi in upam, da nebodo šli nazaj v švabski dolgcajt.

Objavljeno: To feb 03, 2009 7:23 pm
Napisal/-a Skull23
baje pride lipu iz bangla bangers...
Objavljeno: To feb 03, 2009 7:56 pm
Napisal/-a mire
Objavljeno: To feb 03, 2009 8:43 pm
Napisal/-a goranTNT
Nadomestil ga bo Adrian van Hooydonk, ki je ze nekaj let pri BMW-ju. Bil je tudi glavni dizajner serije 6 in pa x6 če se ne motim.
Objavljeno: To feb 03, 2009 9:28 pm
Napisal/-a Sarge
Ooo ne, če je dizajniral tisto grdobo od X6, potem se ne piše dobro.
Objavljeno: To feb 03, 2009 9:32 pm
Napisal/-a frgo
Vseeno je kdo, kaj in kako oblikuje. Pri bemflu bojo vse prodali. Če prodajo X6 ni dvoma o tem.
Objavljeno: To feb 03, 2009 9:37 pm
Napisal/-a Lignage
drugmirko je napisal/-a:v glavnem, Bangle odhaja
Ob tej novici sem povsem ravnodušen.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 9:25 am
Napisal/-a Andraz3d
dejstvo je, da je tip en najvecjih genialcev v zgodovini oblikovanja atomobilov in dejstvo je, da je zaradi njega BMW tako uspesen.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 9:47 am
Napisal/-a INFINITI
OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 10:14 am
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?
ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger

Objavljeno: Sr feb 04, 2009 10:57 am
Napisal/-a lizard
Andraz3d je napisal/-a:dejstvo je, da je tip en najvecjih genialcev v zgodovini oblikovanja atomobilov in dejstvo je, da je zaradi njega BMW tako uspesen.
Čisto nakladanje. Izgleda, da marketing, imdz, kvaliteta, luksuz, motorji, športnost... sploh niso pomembni pri prodaji. BMWji se prodajajo ravno zaradi teh stvari, šele potem pride dizajn.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:06 am
Napisal/-a esem
Se strinjam!
Sicer pa - kaj je Bangle v resnici naredil tako veličastnega, da je nekaterim vreden takih slavospevov? Razen polemičnosti za seboj ni pustil nekih veledosežkov. Malo je spremenil linijo (po mojem na slabše, kar se vidi tudi po tem, da se delno vračajo), zrisal par avtov, ki niso res vrhunsko oblikovani (kot kak AM ali M QP, da ne govorimo o marsikaterem manjšem avtu), so pa dovolj zanimivi in predvsem prepoznavni. Je to res dovolj za tako znamko, kot je BMW (in za take slavospeve)?
Morda je zrisal katerega od lepih konceptov in zahteval, da gre praktično enak na trak, šefi pa tega niso odobrili. Če zato odhaja, mu dam prav - a malce dvomim - pa tudi zvedeli tega verjetno ne bomo nikoli.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:21 am
Napisal/-a Andraz3d
Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:52 am
Napisal/-a INFINITI
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
Andraž, na koncu je resnica takšna, da se avtomobili delajo zato, da se jih prodaja in služi denar - to je biznis.
In kot tak mora biti izdelek všečen ljudem, v nasprotnem se ne proda ničesar. Sigurno BMW ne dela avtomobila v butičnih količinah zato da bi ga nekaj "poznavalskih" oblikovalcev lahko občudovalo. Pa imam kar nekaj dobrih prijateljov ki so industrijski oblokovalci, pa se njihova mnenja totalno razlikujejo kaj je lepo in kaj ne - torej kdo ti je na koncu ta "večvrednež" ki poda mnenje, ki bi se mu mi morali prikloniti?
Linije konceptov in oblikovalske rešitve se velikokrat testirajo preko sejmov, kasneje preko vzorčnih skupin, ki podajajo mnenja kaj jim je všeč in kaj ne ipd.
No lahko se pa zgodi da se to preskoči in samo nekaj šefov reče; ja to bi rad delal in dejansko gre direktno v izdelavo.
Naj vsak poda mnenje, ni pa potrebno drugim vsiljevati svojega okusa.
De gustibus est non disputatum - ni res?
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:58 am
Napisal/-a INFINITI
sašo5 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?
ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger

Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html
-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:04 pm
Napisal/-a esem
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Cehovsko zagovarjanje in zapiranje še nikoli dolgoročno ni bilo verodostojno, niti produktivno. Se pa oblikovanje glede izobrazbe deli na obrtniški "strojni" del (banalno rečeno - kako neko obliko spravit na trak) in čisti dizajnerski del (oblikovanje kot tako, uporaba optičnih povdarkov, tudi op. zakonov itd). O "obrtniškem" delu ne bomo sodili, smo pa konpetentni za oblikovanje, saj je namenjeno nam, širokim množicam ("neizobraženim", če hočeš - kar po tvoje pomeni, da je Bangle vsaj vprašljiv oblikovalec, saj dela avte za "folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev") - s tem pa so le-te tudi verodostojni "končni" ocenjevalci - kar se kaže tudi v prodaji! In smo spet tam, da bi nekateri pripisovali zasluge dobre prodaje kar samemu Bangle-u - kljub polemičnosti, kljub delnemu vračanju stran od Bangle-ove linije sprememb, kljub že prej zgrajenemu image-u BMW-ja.
Sicer pa je nazoren že ta "samo ne upamo o njej dvomiti"! Je to res samo nepotreben (!) strah ali kar malce abotno ponavljanje ultimativne cehovske dogme?
Avtomobili niso delani za oblikovalce, delani so za prodajo, za množice. To ni intimna izpoved, je sicer podpis, a tak, da ustreza splošni klimi (zato tudi hvaljenje Prešerna, ne glede na resnično kvaliteto (ki sicer ponekod tudi je), ta tu ni pomembna, pomemben je podpis v Času), že prej zgrajenem image-u, mora biti korak pred časom - a v pravo smer. Koliko so Bangle-ove spremembe korak v pravo smer, nazorno kaže vračanje. Kaj torej ostane od Bangle-ovega zapopadenja "BMW klime"?
Andraz3d je napisal/-a:Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
Ne vem (in mi je vseeno), kakšno zvezo ima Patrick Le Quément z Bangle-om, me pa res zanima, kje vidiš te silne premike? V "metuljčkastih" lučeh? V korejskih ali japonskih posnemovalcih? V polemičnosti in delnem vračanju? V tem, da jih je rešil slepe ulice, a zapeljal v novo? V veličastnem (a kritičnem, zaboga!) odzivu BMW skupnosti na njegove spremembe?
Še največji premik je sama polemičnost, novodobno pop-zvezdništvo oblikovalcev (znotraj avto-stroke) in sam prihod/odhod. Je to res dovolj za salve slavospevov?
lp
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:08 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes
bo najverjetneje tako kot ti pravš.....(sem nekje enkrat zasledil, da se Egger nekam "odpravlja") ....pa sem povezal.....
....res, najlepši Bmw in najlepši avtomobil danes, je ta Z4
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:10 pm
Napisal/-a Andraz3d
INFINITI je napisal/-a:Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
Andraž, na koncu je resnica takšna, da se avtomobili delajo zato, da se jih prodaja in služi denar - to je biznis.
In kot tak mora biti izdelek všečen ljudem, v nasprotnem se ne proda ničesar. Sigurno BMW ne dela avtomobila v butičnih količinah zato da bi ga nekaj "poznavalskih" oblikovalcev lahko občudovalo. Pa imam kar nekaj dobrih prijateljov ki so industrijski oblokovalci, pa se njihova mnenja totalno razlikujejo kaj je lepo in kaj ne - torej kdo ti je na koncu ta "večvrednež" ki poda mnenje, ki bi se mu mi morali prikloniti?
Linije konceptov in oblikovalske rešitve se velikokrat testirajo preko sejmov, kasneje preko vzorčnih skupin, ki podajajo mnenja kaj jim je všeč in kaj ne ipd.
No lahko se pa zgodi da se to preskoči in samo nekaj šefov reče; ja to bi rad delal in dejansko gre direktno v izdelavo.
Naj vsak poda mnenje, ni pa potrebno drugim vsiljevati svojega okusa.
De gustibus est non disputatum - ni res?
je bistvena razlika med tem kar je dober ali odlicen dizajn in kaj je lepo in kaj ne. Naj ti kolegi razlozijo.
Glede prodajnih rezultatov pa je BMW itak bil fantasticno uspesen zadnjih 15 let. Tudi zaradi Bangla.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:13 pm
Napisal/-a skyliner
Vsekakor je nekaj posebnega v svetu avtomobilskih oblikovalcev (reklama gor al dol) nekaj podobnega kot Starck za hišno opremo (ki se ima zahvaliti uspehu tudi zaradi reklame). Treba je rečt, da vsak njegov izdelek ni bil vrhunec estetike, vendar mu je uspelo nekaj drugega... o izdelkih se je veliko govorilo... Torej je vzbudil neka čustva čeprav izdelek ni bil ušečen (vzporednice s Starckom).
Moje mnenje je, da je svojo nalogo pri BMWju opravil odlično. Veliko je naredil predvsem z uvedbo arhitekturnega dizajna, ki je danes mainstream...
Še eno vprašanje: h kateri firmi se seli?