Stran 1 od 9
Alfa Romeo Mito GTA
Objavljeno: Če feb 19, 2009 6:51 pm
Napisal/-a martin_krpan
Prva fotografija pred premijero v Ženevi.
http://www.autoblog.com/photos/alfa-mit ... e-teasers/
1,8 litrski turbomotor in 240 KM!
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:00 pm
Napisal/-a Falco_
Noro
zanimivo da bo 1.8 ne 3.2 kot večina Alf GTA,...
so pa konjički zelo zanimivi
LP Dejan
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:04 pm
Napisal/-a seat
Konjev bi lahko po moje imela več.TypeR iz 2.0 motorja istisne brez turbopuhala 201hp z turbom bi šel pa kr precej višje.
Drugače pa mi spredi deluje malo preveč otročje.Bočna linija je super a po mojem so tega mitota mal falili.Prejšne GTA izvedbe so mi velik bolj simpatične,da o breri nena govorimo....
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:42 pm
Napisal/-a dominic
in ze primerjava z hondo...pa nemores primerjati atmosferca z prisilno polnjenim motorjem...ni je...sploh v taksnem rangu...in honda nima serijsko turbota, pustimo tuning... kolko pa ves da se da izstisnit iz tega, ko ze ima turbo serijsko...malenkost pod 300km, brez vecjega mucenja...?? je temu tako ali ni...???
in tukaj bos dal 1000€ recimo da boms imel predelavo tako kot je treba, kolko te bo stala na hondi, ki ze osnove nima...no, ima osnovo za atmosferca in to jako dobro...samo tam se vrtijo vecji denarji...ne 1000€ za +40km, temvec ene 2500€ da bos sploh priso blizu 250km...pa se to je premalo...
drugace pa mi pride naprej, ko nabildan fico :P hehe, ni slaba...not bad, not bad at all...
lp, dominic...
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:45 pm
Napisal/-a mihaing
seat je napisal/-a:Konjev bi lahko po moje imela več.TypeR iz 2.0 motorja istisne brez turbopuhala 201hp z turbom bi šel pa kr precej višje.
Drugače pa mi spredi deluje malo preveč otročje.Bočna linija je super a po mojem so tega mitota mal falili.Prejšne GTA izvedbe so mi velik bolj simpatične,da o breri nena govorimo....
OK, to vsi vemo da je motor lahko še bolj sposoben samo nekateri razmišljajo o razumni moči katero še dovoljuje tak mali avtomobil.
A bi ti v takem avtu imel 350KM al kaj? Obljubljajo da bo mel pospeške pod 6s, če se spoznaš na avtomobile bi lahko vedel da je to že na meji kolikor je sposoben navaden smrtnik izkoristiti na cesti.
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:46 pm
Napisal/-a pskoda
Mašina 1.8 turbo z 240km, konkurenca golfu gti, civic r itd
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:49 pm
Napisal/-a chevy
CTR-u sploh ni konkurent... vam je @dominic lepo napisal.
lp
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:57 pm
Napisal/-a Drocky
pskoda je napisal/-a:Mašina 1.8 turbo z 240km, konkurenca golfu gti, civic r itd
kolker vem je Mi.To bolj v velikosti grande punto, clio3 ipd

Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:57 pm
Napisal/-a pskoda
Če konkurira drugim znamkam je drugo vprašanje, samo kolker jaz vem spada v ta rang. Glede tega kdo ma turbo gdo ga nima se je pa čist odločnu od firme, pač honda je pristaš vtec-a
Objavljeno: Če feb 19, 2009 7:59 pm
Napisal/-a pskoda
Drocky je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Mašina 1.8 turbo z 240km, konkurenca golfu gti, civic r itd
kolker vem je Mi.To bolj v velikosti grande punto, clio3 ipd

Avto bo pri nas stal okrog 27k evro, zato dvomim da je v rangu puntota
Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:06 pm
Napisal/-a IcEm4n
a ni mito kao naslednik 3-vratne 147-ke? Torej razred Golfa, Astre, Megana, Bravota itd. (čeprov vizualno mogoče res zgleda razred manjše).
Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:10 pm
Napisal/-a Miholl84
Mito stoji na osnovi Grande puntota, dolg je približno toliko kot bivša Alfa 145, ni naslednik Alfe 147 (ta prihaja sedaj) in je neposredna konkurenca Miniju.
LP Miholl
Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:20 pm
Napisal/-a bigturbo
Lušten,taprav motor in dodatek

Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:41 pm
Napisal/-a davorz
Vse lepo in prav, če ne bi bilo potrebne sprednje tablice

Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:45 pm
Napisal/-a BOKI81
davorz je napisal/-a:Vse lepo in prav, če ne bi bilo potrebne sprednje tablice

Samo to pa res, kamorkol jo daš bo grdo. Na armaturo pod sprednjo šajbo

Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:52 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Po ''Vojni konjev'' med Nemci, se zgleda tole seli v najnižje razrede. 240 konjev je nekdaj veljalo za spodoben športni avtomobil, danes pa v taki majhni piksni.
240 JE veliko!
Seat, koliko več bi pa ti še imel v tako majhen avtu?
Objavljeno: Če feb 19, 2009 8:55 pm
Napisal/-a pskoda
Mick Jerry je napisal/-a:Po ''Vojni konjev'' med Nemci, se zgleda tole seli v najnižje razrede. 240 konjev je nekdaj veljalo za spodoben športni avtomobil, danes pa v taki majhni piksni.
240 JE veliko!
Seat, koliko več bi pa ti še imel v tako majhen avtu?
Najbrš bi blo tudi 1001km premalo, da zletiš s ceste je tudi 50km dost ali da te plavi dobijo. 240 je res veliko za tak avto
Objavljeno: Če feb 19, 2009 9:23 pm
Napisal/-a mihaing
Alfa mito ima samo tri konkurente in to: corsa OPC, ter clio RS in prihajajoči ford fiesta RS
Pa avtomobile ne morete primerjati med samo ker imajo podobne konje, ampak v kateri razred spadajo. Razrede pa upam da poznate.
Objavljeno: Če feb 19, 2009 9:49 pm
Napisal/-a rok46
mihaing je napisal/-a:Alfa mito ima samo tri konkurente in to: corsa OPC, ter clio RS in prihajajoči ford fiesta RS
Pa avtomobile ne morete primerjati med samo ker imajo podobne konje, ampak v kateri razred spadajo. Razrede pa upam da poznate.
pozabu si na mini cooper S JCW 211KM
me pa res zanima primerjava z omenjenimi avtomobili
Objavljeno: Če feb 19, 2009 9:55 pm
Napisal/-a lizard
seat je napisal/-a:Konjev bi lahko po moje imela več.TypeR iz 2.0 motorja istisne brez turbopuhala 201hp z turbom bi šel pa kr precej višje.
Drugače pa mi spredi deluje malo preveč otročje.Bočna linija je super a po mojem so tega mitota mal falili.Prejšne GTA izvedbe so mi velik bolj simpatične,da o breri nena govorimo....
Turbo je predvsem tu zaradi navora. Audi ima še celo 1.8 TFSI s 120 konji. Razlog za to je samo navor. Ravno navor je tisti, ki je dizlom dal prenost in tako marsikogar prepričal, da kupi dizla nemasto bencinarja. Zdja se začenja era turbo bencinarjev, ker drugače bojo dizli povsem zavladali. Za razliko ti tega MiTa ne bo potrebno vrteti na 7k obratov da bo iz sebe kaj izstisnil, ampak bo že pri 1700 obratih imel 350 Nm navora!