drugmirko je napisal/-a:kar se pa samega Klijota tiče... meni je malo debelajsast... že na slikah mi zgleda duplo večji od 208-ce, težji je pa itak! zato si nekam zlokobno predstavljam vožnjo v 1200 kilskem Cliu gnanim z 0,9l tricilindrom
odprti clio je napisal/-a:Kaj, dynamique bo najvišji paket opreme pri nas? Razumem nekako, da ni na voljo Initiale, a vsaj Privilege bi lahko ponudili. Privilege se je prodajal, kasneje pa se je še veliko bolje Exception...
drugmirko je napisal/-a:danes naredu ene pol ure z novim Cliom... barva črna, rdeče lajsne po karoseriji, paket dynamique, notranjost črna z rdečimi dodatki, touch screen... sicer sem htel napisat "klasičnidrugmirkotest", pa me je že minilo.... . zato samo kratek povzetek:
izgled:
- zunanjost; zelo ok.! sicer je rahlo debelajsasta pujsa, vendar nič pretiranega ali motečega. prijetneje sem bil presenečen, da sprednji konc v živo niti približno ne zgleda tako obupno predimenzioniran, kot to zgleda na slikah... luči so čist "normalne" tisti oversajz logotip pa tudi nič ne bode v oči! rdeče kromolajšne so mi malo "off" ampak, hajd...
- notranjost; očiten in nesporen napredek v kvaliteti materialov in izdelave! "bivalni prostor" je prijeten... ni za neko "padavico" je pa precejšen korak naprej naspram prejšnjem Cliu, pa tudi proti relativno duhamorni švaboliki konkurenci... ampak, tu smo že pri osebnih okusih in vsak ma pač svojega! meni konkretno so notranjosti konkurenčnih Citroenov prijetnejše, zanimivejše in veselejše, je pa Cliotova čist fajn prostorček za sedet v njem... če bi že mel kakšno zamero, bi bla na visoko armaturo. ampak, to majo danes itak čisto vsi avti! a, ja... tisti rdečeplastični k*rac po volanu in armaturi je pa naravnost o.g.a.b.e.n.!!!
vožnja:
- motor; prijetno presenečen s tricilindričnim 0.9l mlinčkom! moči in tudi navora skoraj pa ravno prav za premikat 1200 kilsko pujso in razen če ga ne priženeš v visoke obrate tudi ne ropota prav nič "tricilindrično"! v bistvu je prav fajn motorček! sam bi raje mel kej bolj "konvencionalnega" in s kakšnim kojnom in njutnmetrom več (1200 kil je vseeno 1200 kil), presenečenje je blo pa vseeno zelo pozitivno in mirno lahko rečem, da je za normalnega voznika čist dovolj in definitivno boljše, kot 75 konjski 1,2l atmosferc.
-menjalnik; soliden! prestavna razmerja primerna, hodi ročice dovolj natančni, motla me je samo za moj občutek malo predolga ročica (fizično, "palca"). sam mam rajši krajše. popolnoma presenetlo me je pa dejstvo, da "rikverc" nima nobenega varovala, "kolena", "trše vzmeti"... ročico prosto premakneš v vzvratno, kot da si pretaknil iz "tretje v četrto"...
- podvozje; odlično! verjetno najboljši del avta! nimam niti najmanjše žal-besede, lahko bi sam dolgo hvalil...
- volan; mrtev! in prelahek! še električni servo v mojem C2 je bolj progresiven in bolj komunikativen! v bistvu, več informacij o dogajanju na cesti sem dobil prek ročice menjalnika, na keteri mi je "počivala" desna roka, kot pa sem jih z levico čutil prek volana!
v totalu pa lahko mirno rečem, da je Clio zelo ok avtek, ki je glede na svojo prejšnjo generacijo napravil zelo opazen korak naprej (v vsem)... tisti touch screen me sicer ni kej posebej impresioniral, stoji "čudno pokonci" vendar je kljub temu in kljub oblačnem nebu, vseeno blo dost refleksa in slabe čitljivosti...ampak vseeno, Clio je orenk "dvignil letvico" in po mojem mnenju je edini, ki mu je v segmentu v tem trenutku enakovreden (ali boljši) je Pug 208!
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], luko in 65 gostov