Stran 1 od 15

AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Po apr 27, 2009 6:27 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Pa je uradno, tradicionalna znamka Pontiac je šla rakom žvižgat, ravno ko je spet postajala zanimiva:

http://www.autoblog.com/2009/04/27/offi ... s-pontiac/

Slika

Idejo za naslov teme mi je dala rubrika Carpocalypse na strani Jalopnik.com, kjer se ukvarjajo z uničujočim vplivom trenutne recesije na avt. industrijo.

Še kar nekaj drugih znamk bije smrtni boj in ta tema naj bo namenjena njim, naslov bomo sproti urejali :cry: .

Objavljeno: Po apr 27, 2009 7:20 pm
Napisal/-a 8AK
kriza! Najprej Olds zdej pa še Poniac :cry:

Objavljeno: Po apr 27, 2009 8:03 pm
Napisal/-a Falco_
škoda,... :( :(

Objavljeno: Po apr 27, 2009 8:19 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Pontiac je (bil) pri nas gotovo najbolj množičen resnično ameriški avtomobil (Ford, Opel in Daewoolet torej ne štejejo) po zaslugi futurističnega enoprostorca Trans Sport:

Slika

Ampak če smo natančni, je bil evropski Trans Sport v bistvu ameriški Oldsmobile Silhouette, sa je imel ameriški Trans Sport drugačno masko:

US Trans Sport:

Slika

US Oldsmobile Silhouette:

Slika

Torej je bil najpogostejši Pontiac v Evropi v bistvu Olds, kul, ne?

Objavljeno: Po apr 27, 2009 9:47 pm
Napisal/-a INFINITI
Jah če hočejo preživet je treba narest prestrukturiranje podjetja pa se losat znamk. Verjetno to za končnega kupca niti nima pomena ker se bo brand verjetno prodal nekomu.

Objavljeno: To apr 28, 2009 9:10 am
Napisal/-a Pravi_Diablo
ni taka kriza glede znamk kot se zdi, ko bo boljse stanje jo bodo pa uziveli, pa je, kaj pa pol ce 10 let ni neke znamke?

Objavljeno: To apr 28, 2009 11:57 am
Napisal/-a PiWPiW
ni škode, itk so bile kante od avtov.

Objavljeno: To apr 28, 2009 12:03 pm
Napisal/-a Doktor
Za SLO/EU trg nič posebno vznemerljvega, širše pa nič novega.

Praktično vsa zgodovina avtomobilizma pozna takšne ali drugačne "pogrebe" blagovnih znamk.

V tem pogledu je zanimivo začetno obdobje, kjer je bilo tega veliko več(če ne celo največ v vsej zgodovini).

LP

Objavljeno: To apr 28, 2009 12:29 pm
Napisal/-a chevy
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.

Objavljeno: To apr 28, 2009 12:36 pm
Napisal/-a mr.ramo
chevy je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.


OFF: itk se mu gre da ma cim vec objav :roll:


ON: ..ja moj stric v Ameriki je meu tazga "Trans-a" in pravi da je kr dobr :D,če ga ma še pa na zalost nwm...škoda znamke :P ..lp

Objavljeno: To apr 28, 2009 12:45 pm
Napisal/-a adis
moje mnenje je, da bo naslednja znamka na odstrelu kar buick a pustimo se presenetiti...

kar se tiče pontiac-a se enaka zgodba odvija glede švedskega volva z to razliko, da slednji še diha ( beri: na škrge)

Objavljeno: To apr 28, 2009 12:55 pm
Napisal/-a AgitatoR
Buick bo (vsaj na Kitajskem) po mojem kar ostal.

Objavljeno: To apr 28, 2009 1:21 pm
Napisal/-a Doktor
RejmiK je napisal/-a:
chevy je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.


OFF: itk se mu gre da ma cim vec objav :roll:


ON: ..ja moj stric v Ameriki je meu tazga "Trans-a" in pravi da je kr dobr :D,če ga ma še pa na zalost nwm...škoda znamke :P ..lp


Lahko potrdim z mojo izkušnjo - vozil sem 3,8 l različico. Takratni ESPACE in ostala EU konkurenca je bila proti temu prava "sociala".
Najboj je ostal v spominu agregat, sedeži, ki so bili boljši kot "sedežna" povprečne SLO dn.sobe, akustika pa je bila samo pika na I.


LP

Objavljeno: To apr 28, 2009 1:25 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Pontiac je po več desetletjih brezveznih škatel končno dobil nekaj zanimiv produktov, pa je moral umreti:

Pontiac Solstice Coupe:
Slika

Pontiac G8 GXP:
Slika

Objavljeno: To apr 28, 2009 2:12 pm
Napisal/-a Pero
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Samo dokazuje tvoje (NE)znanje o avtomobilih.

Objavljeno: To apr 28, 2009 3:51 pm
Napisal/-a Andraz3d
razen treh modelov, se vedno kante.

Objavljeno: To apr 28, 2009 4:31 pm
Napisal/-a Pero
Lepo je imeti argumentirano debato z strokvnjaki :roll: :roll: :roll:

Si gkaj slišal za Pontiac Tempest? Veš kje je imel menjalnik leta 1961? Ko so naprimer delali VW že tedaj zastarele avte z zračnim hlajenjem....

Ni treba iskat in odgovarjam, me ni več v tej debati. :bonk

Objavljeno: To apr 28, 2009 5:29 pm
Napisal/-a cruiser1
Za pontiaca so že pred leti govorili, da ga nameravajo ukiniti, tko, da mene to ni presenetilo. Pontiaci so bili glavnem kar v redu vozi. Že omenjen najbol poznani pri nas transsport je res odličen avto v svojem razredu in še vedno jih je kar nekaj na naših cestah. 3.8l motor, ki je bil tudi v tem avtomobilu pa je med najbolšimi motorji na svetu.

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 9:27 am
Napisal/-a martin_krpan
GM nikoli ni točno vedel, kaj narediti s Pontiacom. Namesto, da bi ponujal samo avtomobile s športnim predznakom, so v program tlačili poceni, nekvalitetne in nezanesljive Chevrolete in Daewooje in tako znamka ni pri kupcih nikoli pridobila špotnega ugleda. GM-ju so bile vedno najpomembnejše prodajne številke. Ali je taka njihova miselnost, ali pa Američani res ne znajo narediti avtomobila oz. znamke, ki bi bil profitabilen tudi ob relativno majhni prodaji.

Čeprav bi Pontiac vseeno lahko preživel. Če bi bil jaz vodja GM, bi obdržal naslednje znamke:
1) Chevrolet. Budget avtomobili, najpomembnejša prednost cena. Konkurenca Hyundaiju, Kii, Nissanu in prihajajočim Kitajcem in Indijcem.
2) Buick - srednji do višji srednji razred. Za tiste, ki želijo višji nivo materijalov in izdelave. Konkurent Toyoti in Nissanu od katerih pa bi bil lahko malce dražji. Lahko bi ponujal tudi Ople, bi pa res moral biti velik poudarek na kvaliteti in zanesljivosti.
3) Cadillac - najboljše od GM. Vsa najsodobnejša tehnologija, pravi (ne samo neki wannabe) konkurent MB in BMW.

In potem še Pontiac kot manjši nišni ponudnik športnih avtomobilov. Glavne prednosti bi bile dinamika in užitek v vožnji. Če bi GM lahko razvil take platforme, da bi tudi manjši Pontiaci imeli RWD, bi bila to velika prednost pred Acuro in Infinitijem. Pontiac bi ponujal tudi navite Chevroletove SUV.

Saturna in GMC bi ukinil, Hummerja prodal. Ob padajočih cenah goriva bi se lahko našel kak kupec zanj.

Potem ostane Saab. Ta je tudi klinično mrtev zaradi napačnih GM-jevih odločitev. Namesto da bi že davno pripravili naslednike 9-5 in 9-3, so raje trošili denar na propadli poskus prodora Cadillaca in Corvette v Evropo ter razvoj neuspešnega BLS, Saabu pa namenjali povprečne Chevroletove terence (verjetno ob slepi miselnosti, da bodo kmalu SUV-i imeli po vsem svetu 60% tržni delež). Kratkoročne in poceni rešitve za Saab ne vidim, če bi GM lahko preživel brez njegove prodaje, bi lahko kasneje izključno v Evropi ponujal našem okusu prilagojene Cadillace.

In Opel? Če GM proda Opla in južnoameriško vejo, je z njimi konec. Na teh dveh kontinentih bodo postali nepomemben igralec z minimalnim tržnim deležem. Prav tako bodo izgubili stik z zahtevnimi evropskimi kupci. In kaj takrat čaka dobičkonostni kitajski Buick, ki prodaja večinoma Ople? GM bi moral obdržat delež v Oplu ali pa vsaj podpisati dolgoročne pogodbe o skupnem R&D.

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 4:38 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ameriške avto industrije res ne razumem. Država, ki je pogruntala tržno gospodarstvo, se glede avtomobilov že desetletja ne obnaša tržno in samovoljno rine v pogubo. Propadla tako kmalu ne bo, me pa skrbi, da bo naslednjih nekaj let, morda celo desetletij živela v agoniji in na koncu šla v pozabo tako kot nekoč angleška avtoindustrija.

Če bi jaz bil direktor GM-a:

- Pontiac bi pozicioniral proti Hondi, se pravi bi ponujal privlačne, kao športne in hkrati cenovno ugodne izdelke predvsem s sprednjim pogonom, nekaj malega pa še z zadnjim. Na osnovi Cruza bi se dalo naresti lepega Civic fajterja, dal bi mu ime Tempest.
- Chevrolet bi pozicioniral proti Toyoti, se pravi bi ponujal čimbolj kvalitetne in vsakdanje modele, le z več pristnimi ameriškimi čustvi. Mislim, da trenutno Chevy ni slab, meni je veliko bolj privlačen kot pa ameriška Toyota, ki je res dolgčas od dolgčasa.
- Buick bi pošteno zmoderniziral, zdinamiziral in zopeliziral (čeprav se to pri Saturnu ni obnesla) v smeri Acure, VW-ja ipd., s čimveč tehnologije.
- Cadillac bi moral postati ponos Amerike, da bi se spet cel Svet zgledoval po njih.
- GMC bi jaz pustil, ampak naj delajo izključno težke pick-upe, terence ter seveda komercialne tovornjake in kombije.
- Hummer je povsem odveč, Saturn žal tudi, čeprav je meni osebno še najbolj simpatičen.
- Opel mora ostali pod GM-om, brez njega se bo izgubil in kmalu zatem umrl. Podobno velja tudi obratno.
- Saab? Končati agonijo, druge ni. Ta znamka je bila že zdavnaj obsojena na smrt, naj se mu izklopi aparature in omogoči dostojen pokop.

V vsakem primeru pa velja, naj živi GM!