Stran 9 od 15

Objavljeno: So dec 05, 2009 5:52 pm
Napisal/-a esem
Saab je začel s proizvodnjo novega 9-5. Starega so prodali BAIC-u, ki se tudi zanima za nakup Saaba (poleg Spykerja in tudi nekih holdingov). GM pravi, da mora Saab biti prodan do konca leta (?!), se pa govori tudi, da ga je GM hotel kar zapreti.

BAIC se sicer zanima tudi za Volva in naj bi bil blizu dogovoru s Fordom, tako da je to zanimanje za Saab morda bolj plan B ali taktika. Vsekakor pa so zelo resni - dokaz je tudi 1,9 mrd evrov kredita, ki ga je BAIC dobil od Kitajske (centralne) banke.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ford je pred meseci prodal velik delež svojih delnic Mazde. Sedaj se zato pojavljajo govorice, da se bo njuno sodelovanje zmanjšalo.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PSA + Micka - članek iz Business Weeka (dve strani!)
Ena od prednosti naj bi bila prodajna mreža Micke v ZDA - čeprav, če sem iskren, ne vem, kaj naj bi PSA prodajal v ZDA (nekaj C6 in C5 gotovo, kaj pa ostalo?). Tudi vzpostavljanje servisne mreže (oz vsaj izobraževanje) bi bilo dražje od kakršnegakoli zaslužka. Mitsubishi ima v ZDA svojo tovarno (Bloomington, Illinois), ki so jo hoteli leta 2012 zapreti zaradi neuspešnosti Galanta, Eclipsa in Endeavor-ja. To naj bi bila druga prednost. Tretja pa seveda 4X4 tehnologija in predvsem tehnologija el. avtov pri Micki.
Bomo videli....

BTW - njihove logotipe bi se dalo lepo združit v enega zanimivega. P bi bil sicer bolj švoh, morda minimalistično stiliziran lev, (barvno) vkomponiran v združen C in M logo. Bi se kdo od fotošoparjev upal lotit tega? (Tudi ime že imajo - Micipug :-P :lol: )
Slika

Objavljeno: To dec 08, 2009 4:30 pm
Napisal/-a esem
Za nakup SAAB-a se zanima tudi Geely (ki je tik pred nakupom Volva?!)

To so trenutni interesenti: BAIC, Spyker, Merbanco Inc., Renco Group, Geely in nek neznan holding s tradicijo v industriji in švedskimi povezavami.

------------------------------------------------------------------------

Volkswagen je pravkar kupil 49,9% delnic Porscheja

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 6:05 pm
Napisal/-a esem
Kot je že MK napisal, VW kupuje 19,9 % Suzukija (podoben delež, kot ga je že pred časom GM prodal), s tem, da bo kasneje verjetno šel na kontrolni delež (33 %) ali še več. Smisel vidijo predvsem v sinergijah in sodelovanju pri malih avtih na rastočih trgih (Indija, JV Azija...). Pogodba gre v realizacijo januarja - po odobritvi japonskih oblasti.
http://www.autoblog.com/2009/12/09/offi ... -the-knot/

-------------------------------------------------------------------

Ameriški giganti se pobirajo. Izdelanih je bilo precej več avtov

Autoblog je napisal/-a:REPORT: GM, Ford to dramatically increase Q1 production versus year ago numbers

by Chris Shunk (RSS feed) on Dec 9th, 2009 at 10:29AM


The first quarter of 2009 could best be described as the worst of times in the auto industry. With the full weight of the global financial collapse weighing down on the industry, sales dropped like a stone and production screeched to a halt. General Motors and Ford produced only 371,000 and 349,000 vehicles respectively during Q1 2009, a mere fraction of the industry giants' overall capacity. One year later, the auto industry here in the U.S. is still far from healthy, but many industry experts feel the market has stabilized.

Evidence of that fact presents itself when looking at production data for the fourth quarter of 2009 versus the first quarter of 2010. Automotive News is reporting that Ford plans to build 550,000 cars and trucks in the first quarter while GM plans 650,000 units. While that's a bump of 58 percent and 75 percent versus Q1 2009, respectively, the numbers are within a few thousand units of Q4 production. But even compared to Q4, production is up around four percent for both Ford and GM – a hopeful sign for the industry.

But while GM and Ford appear to have good production news, AN is reporting that the forecast is a bit cloudier for Chrysler. The Pentastar's recent announcement that it would prolong shutdown over the holidays throws some doubt on the Auburn Hills, MI-based automaker's reported plan to increase Q1 2010 production by 56% versus Q1 2009. While Chrysler was supposed to up production to 376,000 units, the shutdown could drop production by up to 30,000 units.


Chrysler bo pa še malo počakal.
Marchionne je dejal, da se bo v roku 24 mesecev odločil, ali bo vodil FIAT ali Chrysler.
http://www.autoblog.com/2009/12/09/repo ... or-fiat-w/

Objavljeno: Sr dec 09, 2009 9:45 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Najprej o PSA+Mitsubishi: mislim, da bi PSA lahko prodajal tudi kaj več kot samo C5 in C6, namreč se je treba tudi vprašat npr. kako to, da si je GM tako opomogel, eden izmed odgovorov je to, da je prav gotovo pogruntal (dolgo so rabili), da veliki glomazni, težki avtomobili, ki imajo zastarele tehnologije in pokurijo bencina še pa še, da postajajo počasi stvar preteklosti, vsaj v takem masovnem obsegu kot so bili do sedaj. Skratka, sedaj se počasi dvigajo iz rdečih številk, ker so začeli ponujati tudi manjše avtomobile, ki manj pokurijo in folk se je na to odzval. Tu bi bila za PSA zlata žila, saj imajo močno in raznovrstno ponudbo v majhnih in srednje velikih avtomobilih, potem je tu še linija DS pri Citroenu prenova logotipa, zasnove,..., DS 3 je že znan, še DS 4 in DS 5 do 2011, nato pa vsaj še 3 modeli v naslednjih letih. Potem je tu še prenova Peugeota, ki bo podobna Citroenovi v smislu nov logotip, usmeritev znamke,... ampak bo šlo v svojo smer. Citroeni bodo bolj kreativni (zato CREATIVE TECHNOLOGIE ;), Peugeoti pa bolj športni, vse to zato, da si ne bodo več toliko konkurirali med sabo, ampak je cilj naresti več razlik med znamkama,.. Potem je tu seveda še Mitsubishi in njegova vpletenost, kako se bo to odvijalo,... Kakorkoli že, to bo še zanimivo spremljat. :tipk

Kar se pa tiče Fiata in Chryslerja zna biti še veselo, Mercedes se je leta nazaj močno opekel s slednjim in so kar nekaj časa rabili, da so si opomogli. Kako bo Fiatu uspelo bo tudi zanimivo.

Time will tell. ;)

Lp

Objavljeno: Po dec 14, 2009 7:07 pm
Napisal/-a martin_krpan
GM je kitajskem BAIC prodal pravico do uporabe določenih tehnologij iz modelov 9-3 in starega 9-5. BAIC je že prej kupil orodje za izdelavo modela 9-5.
Torej si lahko kmalu obetamo rebadgane kitajske Saabe.

http://www.leftlanenews.com/gm-sells-sa ... uitor.html

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 7:37 pm
Napisal/-a martin_krpan
SAAB je mrtev. Vsa pogajanja s potencialnimi kupci so propadla, zato GM ugaša znamko. Odpuščenih bo 3.400 zaposlenih.

http://money.cnn.com/2009/12/18/autos/s ... tm?cnn=yes

Zanima me, kaj bo s povsem novim 9-5.

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 8:09 pm
Napisal/-a Daedalus
Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 8:21 pm
Napisal/-a Templar
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.

Objavljeno: So dec 19, 2009 12:05 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Templar je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.


Fantje, nehajte že s to amerofobijo. Zadnjih 10 let je bilo na vsakega Saaba 5000€ izgube. 5000! Na aparatih so ga držali dlje kot bi ga katerikoli evropski ali azijski koncern. Ampak najlaže je pljuvat čez Američane...

Počutim se, kot bi mi umrl nek znanec, prav žalosten sem.

Objavljeno: So dec 19, 2009 5:31 pm
Napisal/-a diamant72
Zadnjih 10 let je bilo na vsakega Saaba 5000€ izgube


To GM pravi, poznavalci pa opozarjajo, da to po vsej verjetnosti ni čisto res, ampak kreativno računovodstvo znotraj GM. Če bi Saab res pridelal 5.100$ izgube / avto v zadnjih osmih letih, bi ga že zdavnaj zaprli...

Objavljeno: So dec 19, 2009 8:48 pm
Napisal/-a cruiser1
Templar je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.


Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. :rofl te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.

Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??

Objavljeno: So dec 19, 2009 9:26 pm
Napisal/-a BBS
cruiser1 je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.


Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. :rofl te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.

Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??


Za tebe itak vemo da si nagnjen k Ameriškim ''avtom''
Eni pa nismo, tako da ne pametuj preveč.

Objavljeno: So dec 19, 2009 9:26 pm
Napisal/-a Templar
cruiser1 je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.


Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. :rofl te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.

Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??


Ne delam neke antipropagande za Američane ne me narobe razumet. Ampak za propad GMa in ostalih znamk v zadnjem času je posledica dejstva, da so si ravno ti giganti, ki danes zapirajo tovarne (medtem ko jih druge tuje znamke na ameriških tleh odpirajo) po 2. svetovni vojni sami izborili najprej prepoved uvoza iz tujine, kar so kasneje zaradi WTOja morali ukinit in spremenit v kvote kasneje pa ko pa se je trg čisto odprl so na mesto, da bi razvijali nove produkte še vedno delali samo facelift na facelift na prazgodovinskih tehnologiji. Ta zastarela tehnologija pa je bila za povrh vsega še zanič narejena. Ampak ker je trg bil pretirano patriotski (se ni obnašal tržno) jih to ni sililo v razvoj novih in kvalitetnih produktov ampak so samo delali na marketingu in imidžu znamk. Tako so na koncu zaradi pohlepa vodilne elite imeli cel kup znamk ampak so skoraj vsi avtomobili bili rebadge drug drugega. Ko se je potrošnik kočno začel obnašat tržno pa je bilo prepozno za odziv, ker ko je azijska konkurenca začela dobavlja boljše in cenejše avtomobile, so takrat že bili cca 5-10 let zadaj.

Moj komentar je bil samo to da so očitno SAABa prodali kitajcem zato da bi rešili lastno nesposobnost, zato je sedaj propadel proizvajalec, ki je proti ostalim malim znamkam v velikh koncernih ni bil samo rebadge katere večje znamke v koncernu ampak je znamka dejansko imela neko lastno vizijo in del razvoja.

Objavljeno: So dec 19, 2009 11:19 pm
Napisal/-a Eazy-O
Joie de vivre! je napisal/-a:Počutim se, kot bi mi umrl nek znanec, prav žalosten sem.


Tudi jaz.

Slika

Eh... ja.

Besedilo glasbe iz ozadja promocijskega videa za Aero X se sliši tako prekleto primerno...

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 2:46 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Templar je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat! :shock: :o :? :( :cry: :evil:

GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu. :roll:


Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.


Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. :rofl te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.

Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??


Ne delam neke antipropagande za Američane ne me narobe razumet. Ampak za propad GMa in ostalih znamk v zadnjem času je posledica dejstva, da so si ravno ti giganti, ki danes zapirajo tovarne (medtem ko jih druge tuje znamke na ameriških tleh odpirajo) po 2. svetovni vojni sami izborili najprej prepoved uvoza iz tujine, kar so kasneje zaradi WTOja morali ukinit in spremenit v kvote kasneje pa ko pa se je trg čisto odprl so na mesto, da bi razvijali nove produkte še vedno delali samo facelift na facelift na prazgodovinskih tehnologiji. Ta zastarela tehnologija pa je bila za povrh vsega še zanič narejena. Ampak ker je trg bil pretirano patriotski (se ni obnašal tržno) jih to ni sililo v razvoj novih in kvalitetnih produktov ampak so samo delali na marketingu in imidžu znamk. Tako so na koncu zaradi pohlepa vodilne elite imeli cel kup znamk ampak so skoraj vsi avtomobili bili rebadge drug drugega. Ko se je potrošnik kočno začel obnašat tržno pa je bilo prepozno za odziv, ker ko je azijska konkurenca začela dobavlja boljše in cenejše avtomobile, so takrat že bili cca 5-10 let zadaj.

Moj komentar je bil samo to da so očitno SAABa prodali kitajcem zato da bi rešili lastno nesposobnost, zato je sedaj propadel proizvajalec, ki je proti ostalim malim znamkam v velikh koncernih ni bil samo rebadge katere večje znamke v koncernu ampak je znamka dejansko imela neko lastno vizijo in del razvoja.


Se strinjam Templar, in GM če bi bil tako oh in oh kot morebiti cruiser1 misli bi sami razvijali nove tehnologije, ne pa da jim morajo to delati oplovci v Russelsheimu (Tech center). Tako da se niti slučajno ne čudim, da se GM tako obupno oklepa s vsemi štirimi Opla, ker, če bi ostal brez bi bila mnogo večja verjetnost, da bi tudi sami potonili. Kar se Saaba tiče, so mu v GM-u posvečali mnogo premalo pozornosti, ki bi si jo zaslužil, tako finančno kot tudi razvojno tehnološko že zato ker naj bi bil kakor premium znamka za razliko od Opla, če gledamo evropsko vejo, pa ne pravim, da je narobe, da imajo v Oplu to kar imajo, pravim samo, da bi morali imeti nekaj takega tudi za Saab, vendar še več sredstev, če so se šli kao premium s to znamko.
In še nekaj, mislim, da so ga posrali da ga sedaj ugašajo, ker mislim, da bi začeli prihajati na zeleno vejo, novi 9-5 je bil znanilec tega.
http://www.avtomanija.com/fotoz/Novosti/2009/december/1712200991307_D07055475/title_b.jpg
Slika
Saab 9-5 SportCombi

Potencial:

AMS chart Saab's possible future model timeline
By Swade on July 30, 2009 10:57 AM |

Auto Motor and Sport have a big feature on Saab in their current issue. As part of that feature, they've cobbled together a look at what Saab's future model timeline could look like.

AMS did spend some time in Trollhattan as part of the preparations for this big feature. How much this timeline is based on things they've heard there and how much is speculation on their part is unknown.

But the speculation sure is a lot of fun, nonetheless. It looks like I've got to save up for a new car in 2015!!

------
Slika

My basic Swedish and general knowledge lead me to believe this is as follows:

•2010 - New Saab 9-5 as shown in Frankfurt. New Saab 9-4 small SUV available in September. Facelift for the Saab 9-3, which will focus on the interior as per the 9-5.
•2011 - In January, the new 9-5 Sportcombi. Start/Stop technology added to the 9-5 range.
•2012 - an all-new Saab 9-3 and possibly a Saab 9-1, developed in co-operation with BMW/Mini. Something there about a Sport hybrid.
•2013 - Possibility of a crossover vehicle based on the 9-5 SportCombi. All new Saab 9-3 convertible, maybe featuring the new roof system a-la the Saab 9-X Air.
------

Slika

I think this is where we're getting into purely speculative countryside, but still.....

•2015 - Something at the top there that looks totally hot and custom built for ME!! And a new Sonett, which could be fun, too.
•2017 - A third generation Saab 9-5.
------

That's a nice timeline and I'm sure there will be plenty of other added features in that time to look forward to, as well.

Bring it on!

My thanks to Dippen for the scans!


http://www.saabsunited.com/2009/07/ams-chart-saabs-possible-future-model-timeline.html

Skratka GM ima za en šit vodstvo,... :/:o:/

Reast in peace Saab :cry:

Lp

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 3:26 pm
Napisal/-a cruiser1
BBS je napisal/-a:
Za tebe itak vemo da si nagnjen k Ameriškim ''avtom''
Eni pa nismo, tako da ne pametuj preveč.


Model, ne vsajaj se, ker nimaš pojma!



@Templar
S tem kar si še napisal se deloma strinjam. GM je naredil največ škode samemu sebi in svojim znamkam predvsem s preznačkavanjem avtomobilov, to sem itak že napisal na tem forumu. To je biznis in pohlep peščice odgovornih ljudi, ki jih zanima samo lastna rit! O kakšni zastareli tehnologiji pa nebi preveč, tudi to smo že obdelali na tem forumu. v ameriki je bilo in je veliko "preoblečenih" mitshibushijev, mazd, oplov..pa se ta njihova "super" tehnologija ni nič bolje obnesla od ameriške. Prej nasprotno, veliko teh avtomobilov je na slabem glasu zaradi nezanesljivosti oziroma so preprosto, zanič! Ampak to niti nima več veze.
GM si je res zakuhal eno veliko sranje, pa chrysler tudi. Ford pa tudi ne zaostaja prav dosti.
Sabbovo zgodbo ne poznam, priznam. Ni mi najbolj jasno zakaj so jo ukinili namesto prodali. Kaj ni bilo nobenega pravega kupca? Ali kaj?

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 4:22 pm
Napisal/-a esem
Ne zapirajte oči, če sveča še brli

Švedska vlada si na vse kriplje prizadeva ohraniti SAAB.
http://blogs.motortrend.com/6620427/car ... index.html

Že od začetka se mi je zdela poteza GM-ja verjetno predvsem taktika za dosego hitrejšega konca pogajanj, seveda tudi z več penezi v žepu.

Bomo videli, a upanje gotovo še je...

Seveda je novi SAAB dobil na crash testu vse zvezdice
http://www.euroncap.com/results/saab/9-5/2009/390.aspx

Zlobnež bi pripomnil: "Jebeš tak avto, ki sam sebe usmrti".

-----------------------------------------------------------

Bo pa verjetno že na salonu v Detroitu predstavljen bodoči Chrysler, tedaj še kot koncept, ki naj bi bil narejen na podlagi Delte (?).

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 4:32 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Sej tud Saab ni nek čudež od avta. Včasoh sem mel dobro mnenje o tej znamki, potem pa sem začel malo spremljati (ko je kolega kupil Saaba) in sem mnenja, da je to navaden crap od avta. Tehnika je itak sposojena od vseh ostalih znamk (Renault motorji, Fiat motorji, Isuzu motorji, ki niso vredi pol kurca...) oblika je pa tudi relativna, nekaterim je všeč, mnogim pa je grd. Jest ga nebi mel nikol.

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 5:16 pm
Napisal/-a PogachnyK
saab je dal avtoindustruji veliko, tako de, je kar malo neupravičeno, kaj se je zgodilo z znamko

prvi turbinsko polnjeni motor, ki je bil primeren za vsakdanjo rabo, pa tudi ni kar tako

dizel je bil italjanskii jtd, se komu to zdi slučajno kaj slabega?

bencinski pa so bili plod domače izdelave, vsaj turbinski(če se motim me popravite)

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 6:18 pm
Napisal/-a firebird
Morda še ni konec
Vir: Finance
Nizozemska družba Spyker je danes obnovila svojo ponudbo za prevzem švedskega Saaba , piše Bloomberg. Po besedah prvega moža Spykerja Victorja R. Mullerja so General Motorsu poslali predlog z 11 točkami, ki „naslavljajo vsako od težav, ki so se pojavile med pogajanji“ in „ki bodo odstranile vse ovire, ki so bile na poti hitri transakciji“.



General Motors je v petek sporočil, da bo likvidiral Saab, potem ko so propadla pogajanja s Spykerjem o prodaji. Družbi sta se odločili, da nima smisla nadaljevati s pogajanji, saj so naleteli na številne težave, ki jih niso mogli rešiti.

General Motors se mora odločiti do jutri popoldan

„Zelo smo se potrudili, da bi ponudili rešitve za težave, ki so nam preprečevale zaključek, General Motors in ostale vpletene strani pa smo prosili, naj resno razmislijo o ponudbi,“ je danes dejal Muller. Slednji je še prepričan, da bo obnovljena ponudba pomagala premagati ovire. Spykerjeva ponudba sicer velja do jutri do 17. ure popoldan.