Stran 10 od 15

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 6:42 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
esem in firebird, upam, da se uresničijo te napovedi in da je Saab rešen. Lepo bi bilo.

Lp

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 8:01 pm
Napisal/-a Eazy-O
Ja, ravno sem bral na http://saabsunited.com/ da je še upanje.

Swade, glavni bloger tam, predlaga vsem da pišejo GMu: http://www.saabsunited.com/2009/12/ask- ... ll-it.html

Jaz bom prispeval svoj glasek, sej tistih par minut si pa tudi lahko vzamem. Ponavadi take peticije ne delujejo, ampak vsake toliko se zgodi kak cudez.

Hope dies last...

LP,
Oskar

Objavljeno: Po dec 21, 2009 12:24 am
Napisal/-a cruiser1
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Se strinjam Templar, in GM če bi bil tako oh in oh kot morebiti cruiser1 misli bi sami razvijali nove tehnologije, ne pa da jim morajo to delati oplovci v Russelsheimu (Tech center). Tako da se niti slučajno ne čudim, da se GM tako obupno oklepa s vsemi štirimi Opla, ker, če bi ostal brez bi bila mnogo večja verjetnost, da bi tudi sami potonili.


Prav nič ne mislim, da je GM oh in oh! Kot praviš.
Opel je pa od GM takorekoč od nekdaj in kaj je narobe, če delavci opla razvijajo nove tehnologije za celoten GM?? Saj to je vendar ena in ista firma v katero je GM veliko vlagal! Kaj ti ni jasno? Opel se ne tretira tako, kot sabb npr., ki je bil kupljen veliko kasneje in samo zaradi dobička na kratki rok! Sicer pa ne vem kaj tako velikega so sploh razvili pri oplu. Ampak kakorkoli že opel je GM! Sabb to v pravem smislu ni bil nikoli.

Objavljeno: Po dec 21, 2009 7:37 am
Napisal/-a Eazy-O
Ne samo Spyker, še en prejšnji kandidat je spet primaknil svoj piskerček:

www.saabsunited.com je napisal/-a:
Another undisclosed group submitted a proposal days ago, together with management, to acquire Saab. This group completed its due diligence review months ago, was a finalist when Koenigsegg was selected and is in regular contact with the government. They have joined together with a Swedish consortium and have offered to move quickly to close.


As has been confirmed in comments, the above Djup Strupe information involves Merbanco coming together with the Swedish consortium I wrote about a few weeks ago.


Kogarkoli zanimajo najbolj ažurne novice v zvezi s Saabovo situacijo, priporočam zgornji blog.


Nadalje:

www.gm.com je napisal/-a:GM statement regarding Saab inquiries

2009-12-20

Following Friday's announcement that GM will begin the orderly wind down of Saab, GM has received inquiries from several parties. We will evaluate each inquiry. We will not comment further until these evaluations have been completed.


Several parties?
1) Spyker in kompanija. 2) Merbanco in kompanija. 3+?) ?

Bomo videli. Upam na najboljše.

LP,
Oskar

P.S.: Vsem Saab fanom v teh težkih časom pa pošiljam tole, tortica za rojstni dan izpred dveh let, v režiji moje drage:
Slika

Upam, da vam pričara vsaj malo nasmeška na obraz. :)

Objavljeno: Po dec 21, 2009 12:46 pm
Napisal/-a AgitatoR
Sline pa res.

Edina znamka, ki je umrla v zadnjem času, ki mi jo je žal.

Objavljeno: Po dec 21, 2009 4:23 pm
Napisal/-a dobek
potem ko so staro tehnologijo (kolikor je pac se bilo njihove..ok, razen tiste par turbo bencincev) in trakove prodali kitajcem, je z novim 9-5 (kvazi suv-je 9-3 in 9-4 ne vem ravno, v katero od teh dveh kategorij sami stejejo) ostalo bore malo za morebitne interesente za nakup, se vam ne zdi?

je pa tudi meni zelo zal za to znamko, so dejansko, ce ne druga zadnja leta vsaj po videzu, mocno izstopali iz povprecja... :cry:

Objavljeno: To dec 22, 2009 12:17 am
Napisal/-a esem
Spyker je deadline za svojo ponudbo (samo 11-urni!) spremenil v "do nadaljnega".

So v stikih z GM, torej se GM še odloča oz spet odloča.

Objavljeno: To dec 22, 2009 8:22 pm
Napisal/-a diamant72
@dobek

A ni potem zanimivo, da je kljub temu (če to, kar si napisal, drži) več zainteresiranih kupcev ;)

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 2:58 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Jebenti, večina mojih ljubljenih znamk bo šla cugrunt:

http://es.autoblog.com/2009/12/23/ofici ... -de-volvo/

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 3:47 pm
Napisal/-a esem

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 4:11 pm
Napisal/-a Eazy-O
No.

Volvo got off easy.

Land Rover pa Jag recimo se fajn držita pod Indijci. Zna biti da bo Volvu šlo uredu naprej. Sure hope so.

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 4:30 pm
Napisal/-a dobek
diamant72 je napisal/-a:@dobek

A ni potem zanimivo, da je kljub temu (če to, kar si napisal, drži) več zainteresiranih kupcev ;)


pa za nobenega ne bi dal roke v ogenj, da je sposoben kaj resit, mogoce le podaljsat agonijo...

glej, tudi jaz si zelim, da ostane, a ne, ampak...

koenigsegg? delajo buticne izdelke, o masovni proizvodnji pa vprasanje, koliko se jim svita... se je pa zal izkazalo, da ne zmore niti financnega zalogaja za nakup

spyker? prav tako buticen (koliko so jih pa sploh do zdaj naredili?), s televizijcem DeMolom zadaj? sori, samo od firme, od katere je prakticno samo ime ostalo (bili so zanimiv proizvajalec avtov tam prva leta 20. st.) in tv magnata si ne obetam dosti

kdo se je ostal? morebiti kitajci? ce ja, bo po moje podobna usoda, kot je Roverja doletela...mogoce rusi? se je nemska vlada dvignila, ko so se zaceli za Opla interesirat (pa samo kakaega TVRja se spomnim in imam dovolj o njih)...


e ga slucajno ne bo GM zaprl, kot je za 1.1. napovedal, pa je itak se dalec najvecja verjetnost, da se bo izkazalo, da je samo trzno vrednost testiral....

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 6:23 pm
Napisal/-a martin_krpan
Tudi če pustimo morebitne posledice prevzema Volvove tehnologije s strani kopiranju nagnjenih Kitajcev, je Ford naredil veliko napako, da se je rešil vseh znamk. Sedaj imajo samo še Forda, USA-only Mercury (kako dolgo?) in Lincoln ter manjši delež v Mazdi.

Na drugih kontinentih bodo torej nastopali z eno samo znamko, s katero ne bodo mogli zadovoljit vsega spektra potreb in kupcev. V bistvu je to edini večji avtomobilski koncern z eno blagovno znamko.

Čeprav je še upanje. CNN piše, da lahko posel odpade, če se finančni garanti umaknejo, ali pa če prodaji nasprotujeta švedska ali kitajska vlada.

http://edition.cnn.com/2009/BUSINESS/12 ... index.html

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 7:07 pm
Napisal/-a uros11
Morda pa je prav obratno. Take znamke v okviru neke generalne znamke stagnirajo. Bolje bi jim bilo samostojnim, kar se tiče razvoja in vizije. Ford v USA za naše pojme ni neka perla, v EU pa se je moral zelo potruditi, da je vodilen v več, morda celo vseh, razredih. FORD EU>VW npr., čeprav imam VW, kapo dol FORD EU, VOLVO, SAAB. Vse bi imel, če bi imel cekine.

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 8:33 pm
Napisal/-a esem
dobek je napisal/-a:...
spyker? prav tako buticen (koliko so jih pa sploh do zdaj naredili?)....


letos 37

v pričakovanju odločitve še nekaj podatkov http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/200 ... a-o-saabu2

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:34 am
Napisal/-a Simon123
Nisem vsega bral. A so kitajci kupili samo avtomobilski del volva, al tudi pomorski, gradbeni, tovorni program?

Objavljeno: So dec 26, 2009 4:11 am
Napisal/-a esem
Seveda samo avtomobilski.

Reakcije so pa take

Švedski mediji "na nož" dočekali odluku Forda da Volvo proda Kinezima


Švedski mediji su "na nož" dočekali odluku giganta američke autoindustrije "Forda" da proda svoju evropsku filijalu "Volvo" kineskoj grupaciji "Džili", upozoravajući na moguće urušavanje "imidža" švedskih robnih marki i nekada snažne automobilske industrije te zemlje.

Kompanija "Džili", najveći privatni proizvođač automobila u Kini, trebalo bi da za "Volvo" izdvoji oko dve milijarde dolara, na koliko je procenjena njegova sadašnja vrednost.

List "Dagens niheter", u uvodniku povodom prodaje "Volvoa", ističe da se "novcem ne može kupiti sve" i da masovna proizvodnja vozila u Kini može da ugrozi reputaciju čuvenog švedskog brenda. List je u jednoj drugoj analizi, ranije ove sedmice, "Džilijevo" preuzimanje "Volvoa" ocenio kao "put u neizvesnost", prenele su agencije.

Sumirajući stavove protivnika ugovora sa kineskom firmom, švedska agencija TT kaže da se primedbe odnose pre svega na vlasničku strukturu "Džilija" i finansiranje. "Ford" je u sredu objavio da je saglasan sa glavnim uslovima prodaje "Volvoa" kineskom "Džiliju", bivšem proizvođaču delova za frižidere, a sada jednim od najvećih proizvođača autmobila u Kini, navodeći da će ugovor biti okončan početkom naredne godine.

"Ford" je saopštio da još treba da se reše finansijska pitanja i dobiju administrativne dozvole. "Volvo" u svetu zapošljava 22.000 radnika, a ove godine je poslovao sa gubitkom, prodavši 325.000 automobila.

Mala kinska kompanija "Džili", koja je počela da poizvodi automobile pre samo 10 godina, ne može da osigura budućnost "Volvoa", smatraju švedski analitičari, koji upozoravaju da "Džiliju" nedostaje iskustvo na razvoju, izradi i prodaji vozila na svetskom tržištu. Objavljivanje dogovora o prodaji "Volvoa" desilo se u trenutku kada vlada potpuna neizvesnost oko budućnosti druge švedske automobilske robne marke, kompanije "Saab", čiji vlasnik, američki "Dženeral motors" (GM), još nije definitivno odlučio da li će uopšte prodavati kompaniju ili će je zatvoriti.


Objavljeno: So dec 26, 2009 10:36 am
Napisal/-a BBS
Nije ''Džili'' nego Geely :D

Objavljeno: So dec 26, 2009 1:00 pm
Napisal/-a eld0
Ma zakaj pa so Kitajci problem? Če pustijo volvotove inžinirje in vložijo svoj denar bi to blo še boljše kot sedaj ko so od GM-a dobivali bolj drobtinice. Pa kitajsko tržišče je zelo veliko, če volvota tam dobro lansirajo bi se pomoje dobro prodajal, ker Kitajci so zelo obogateli in o denarju ni dvoma.

Objavljeno: So dec 26, 2009 4:50 pm
Napisal/-a Gosic
Kitajci vračajo udarec. Večina proizvodnje telefonov, PC,ipod, tv,lcdjev itd je made in china. Zanimivo je to, da Eu in USA nedovoliti napredka Kitajske in je izgovor v toplogrednih plinih. Zmanšanje le teh, pa pomeni zapiraje tovarn. Skratka tole z Kitajsko, bo v naslednjih letih več kot zanimivo, sploh če bojo prišli do tega, da bo Kitajska določala cene, ne pa se pogaja, tukaj je mišlena tudi nafta. Sicer pa Volvo, kot je nek predhodnik rekel, če le financirajo, mislim da jaz ne vidim problemov.