Stran 15 od 15

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Sr jul 13, 2022 2:44 pm
Napisal/-a martin_krpan
napovedi o novih načinih ožemanja kupcev se uresničujejo: BMW v Južni Koreji ponuja ''naročnino'' na ogrevane sedeže in volan. Dodatek lahko aktiviraš za dobo 1 meseca, 1 leta, treh let ali pa za stalno (kot se je do sedaj naročalo dodatno opremo že pri nakupu). Daljša je naročnina, višja je cena, seveda. Avti so torej že opremljeni s to funkcijo, a moraš za uporabo dodatno plačati.

Podobne metode planirajo tudi ostali proizvajalci, nekateri si s tem obetajo precejšnje dodatne prihodke.

https://www.motor1.com/news/597376/bmw- ... scription/

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Sr jul 13, 2022 3:05 pm
Napisal/-a McLaren
Dokler ne bo prsu heker in odklenu to za male pare

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Sr jul 13, 2022 7:50 pm
Napisal/-a umilave1
Tole je pa že bolanija. Že pri SEATu sem imel naročnino Seat Connect (prvo leto gratis, pol sem prekinil), je 60€ na leto in lahko s telefonom odklepaš avto, hupaš, preverjaš statistiko (u)porabe, lociraš svoj avto,.......ni nekaj, kar bi bilo must have, prvih par mesecev je blo zanimivo.

Da bi pa plačeval naročnino za kose dodatne opreme pri avtih, ki so sedaj tako ali tako že overpriced, pa je res totalno mimo.
Ko una fora, kjer najprej za npr. Playstation 5 kupiš igro za 70€, nato pa še miljavžent dodatkov po par € vsak, da lahko igro ¨obrneš¨ do konca in igraš multiplayer, ki ima spet svojo naročnino.

Kapitalizem 2022: kako ljudem dati čimmanj za čimvečje ožemanje njihovih financ. Če pa ne gre tako, pa dvignemo cene energije, surovin, hrane....

Tudi če useka orenk recesija, bodo bogati še bogatejši.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Če jul 14, 2022 2:38 am
Napisal/-a cruiser1
Logičen korak. Ljudje so zabiti in se radi pohvalijo kaj vse odplačujejo in na kaj vse so naročeni. :lol: Mnoga podjetja znajo nepotrebne neumnosti dobro zaračunati. Sploh kar se tiče vseh teh "pametnih" digi dagi blesarij.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Če jul 14, 2022 7:00 am
Napisal/-a meganer
Včeraj slučajno zasledil na avto netu novi MEGANE el. Verzija.
Z odbito subvencijo 47000 pa gor z odbito subvencijo.


Avto pa manjši kot captur ....


Bravo Reno. Strel v koleno.


Obup kaj delajo .... Sam sem hotel 2 leti nazaj vzeti avto, pa je prišla korona in ga nisem moral naročiti.
Danes je tak avto (transporter, Multivan) dražji za 18000.


Kar naj ga imajo.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Če jul 14, 2022 2:50 pm
Napisal/-a void
Mislim da je to prihodnost, materiala itak ni, tako da je bolj prodati manj pa dosti več zaslužiti.
Edino kar je še poceni je Dacia, ki je cenovno nekje kjer je biu renault leta 2018/2019.

Leta 2019 sem dal 18k za megane 1.3tce 140, sedaj je Jogger 1.0 100hp glih tam nekje. Še nekaj let nazaj nepredstavljivo da bi bila Dacia tako draga.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Pe jul 15, 2022 1:54 pm
Napisal/-a berlonso
Zanimivo bi bilo vedet, kam gre material... sodelujem tudi z avtomobilsko industrijo - proizvodnja polizdelkov in delov je pod črto normalna... pridejo določena mesečna nihanja, ampak gledano zadnjih 12 mesecev proizvodnje delajo! Kam gredo deli? Če ne bi bilo čipov, bi ustavili tudi dobavo ostalih komponent, ker se veliki igralci izogibajo zalog kot hudič križa.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Pe jul 15, 2022 4:56 pm
Napisal/-a limas
V tem primeru edino v zalogo. Kopičenje zalog je morda zaščita pred inflacijo in morebitnim kolapsom dobavnih verig.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: So jul 16, 2022 7:07 am
Napisal/-a berlonso
Bi tudi jaz prvo na to pomislil, ampak je to skregano z logiko, ki so jo postavljali zadnji desetletji (dostava "just in time"). Spomnimo samo v naši bližini, če so bile Rebrnice 3 dni zaprte za kamione, je Revoz bentil glede pomanjkanja delov. Hkrati so si z dolgimi čakalnimi dobami na nov avto zelo lepo optimizirali proizvodnjo.
Mogoče se pa EU avti pospešeno prodajajo na ddugih trgih? Ciljam bolj Azija in obe Ameriki. Sploh kar se srednjega in višjega cenovnega razreda tiče. Ker če bo v kratkem vsak Kitajec potreboval oz. prišel do avta, potem so potrebe na naši celini zanemarljive.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: So jul 16, 2022 11:34 am
Napisal/-a limas
Končna slika še ni popolnoma jasna. Je preveč neznank.
Kitajska je v zadnjih desetletjih vzpostavila lastno avto - proizvodnjo, ki pokriva potrebe Kitajcev. Kakšna eksotika aka Maserai, Ferrari, RR pa se uvaža.
Tako proizvodnja kot prodaja novih vozil v EU in ZDA upadata. Kriza je. Ta je nekoliko drugačna od tiste iz l. 2008. V globalu imamo podivjano inflacijo, prehrambeno krizo, vojno v bivši Ukrajini, ki z vsakim dnem postaja bolj "svetovna" (kolektivni Zahod proti Rusiji, Belorusiji in Malorusiji), padec evra, sesutje dobavnih verig, najava novih "virusov", zelena agenda...

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: So jul 16, 2022 7:39 pm
Napisal/-a HitriZajcek
cruiser1 je napisal/-a:Logičen korak. Ljudje so zabiti in se radi pohvalijo kaj vse odplačujejo in na kaj vse so naročeni. :lol: Mnoga podjetja znajo nepotrebne neumnosti dobro zaračunati. Sploh kar se tiče vseh teh "pametnih" digi dagi blesarij.

Mogoče je pa bolj logičen, kot ti (sarkastično) pišeš?

1: Določene stvari se plača od maloprodajne cene avtomobila. Če je nekaj "storitev", ki jo lahko aktiviraš za vedno nakandno, potem ni del cene iz katere se računa npr. kasko pa davek :roll: Ugodnejše kot pa da moraš ob nakupu plačat isti znesek in se potem vsi po vrsti obesijo gor.

2: Čez N let bodo rabljeni avtomobili te generacije prišli v cenovni doseg nekoga, ki bi rad specifično konfiguracijo - npr. bi imel ogrevanje volana in sedežev ter vse varnostne sisteme in kamere, mu je pa vseeno za muziko in navigacijo (izmišljen primer pač). Brska po oglasih (avto.net itd.), kakšna je verjetnost, da bo našel ravno avto z željenim motorjem v svoji najljubši barvi pa da bo še imel točno tako opremo kot se je sam zamislil? No, če je možno opremo kasneje aktivirati, se nabor kandidatov kar naenkrat razširi ...

3: Kakšen je strošek ozdelave (in testiranja, kot npr. porabe) NNN kombinacij nekega modela avta? Mogoče je dejansko ceneje delat čisto tehnično enako opremljene avte (vsaj kar se tiče nekih sistemov) in jih pač prodajat po željah stranke, namesto da je čisto vsak skonfiguriran individualno? Gleede na to, kako delajo avte Japonci (nekaj paketov opreme, brez individualne konfigurabilnosti), mogoče ni tako slaba ideja, pač v ceni avta je nekaj več stroškov, ti ne rabiš čisto vseh stvari, ampak se morda drugje prihrani ker je manj različnih kombinacij delov, manj razlik v proizvodnji ...

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: So jul 16, 2022 8:39 pm
Napisal/-a danci1973
HitriZajcek je napisal/-a:Mogoče je pa bolj logičen, kot ti (sarkastično) pišeš?

Mogoče pa vseeno ni...

1: Maloprodajne cene najbrž ne bodo nič nižje - prvi kupec bo 'de facto' plačal vse, kar je v avto vgrajeno, pa če bo uporabljal ali ne. Tako pri davkih in vseh drugih obešanjih gor ne bo razlike.

2: Čez N let bo veliko teh dodatkov pokvarjenih - pa če se uporabljajo, ali ne. Grelna mreža v sedežu, npr., se bo po N letih strgala ne glede na to, ali je kdaj grela ali ne.

3: S to točko pa se strinjam. Konfigurabilnost, kjer se je z doplačili in opcijami cena avta lahko več kot podvojila, je že malo perverzna. :lol:

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Ne jul 17, 2022 11:46 am
Napisal/-a HitriZajcek
Glede točk 1 in 2:

1: Avto brez aktiviranih "dodatkov" bo imel ceno X EUR. Na to ceno se obralčuna recimo kasko. Čez en dan permanentno aktivira za 5-10 tisočakov (toliko opreme moraš navesiti na oskubljenega BMWja, da se ne voziš ravno z ekvivalentom stare Dacie) opreme. Kako zdaj vsa ta dodatna oprema vpliva na ceno kaska? Že zdaj imaš recimo možnost za avto nakvadno dokupit kamero za snemanje prometa ... si že kdaj slišal da bi to podražilo kasko za avto? Jaz še nisem.

2: Če bo nedelujoče, ti bodo v salonu to opcijo zelo težko prodali, kajne? ;)

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Ne jul 17, 2022 6:58 pm
Napisal/-a boštjan_01
Saj to ni novo odkrivanje tople vode. Nekateri ljudje imajo potrebo po novem avtu na vsakih x let, pa tudi če se bodo podražili za 50%. In to niso samo premožni sloj. Potrebe imajo tudi tisti na minimalcu in brez službe.
Proizvajalci se tega zelo dobro zavedajo in iščejo nove priložnosti v koraku s časom. Saj nekaj € mesečno se ne sliši veliko, kajne?

lp

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Ne jul 17, 2022 9:00 pm
Napisal/-a danci1973
HitriZajcek je napisal/-a:Glede točk 1 in 2:

1: Avto brez aktiviranih "dodatkov" bo imel ceno X EUR. Na to ceno se obralčuna recimo kasko. Čez en dan permanentno aktivira za 5-10 tisočakov (toliko opreme moraš navesiti na oskubljenega BMWja, da se ne voziš ravno z ekvivalentom stare Dacie) opreme. Kako zdaj vsa ta dodatna oprema vpliva na ceno kaska? Že zdaj imaš recimo možnost za avto nakvadno dokupit kamero za snemanje prometa ... si že kdaj slišal da bi to podražilo kasko za avto? Jaz še nisem.

1: Seveda podraži. Vso dodatno opremo, ki jo želiš imeti zavarovano, moraš zavarovalnici naštet, s čimer se kasko seveda podraži. Prijatelj je kupil rabljenega Citroena, ki je kot doplačilo imel Xenon žaromete. Ker ni vedel, da so Xenon žarometi na tem modelu pri tem letniku bili doplačljiva opcija, jih ni 'prijavil' zavarovalnici in po bližnjem srečanju s srno so mu plačali samo vrednost 'navadnega' halogenskega žarometa (kar pa je le 1/3 cene Xenon žarometa).

Cena kaska bo izračunana glede na vgrajeno opremo, pa če je ta 'aktivirana' ali ne. Ali z drugimi besedami - tudi če ne uporabljaš te opreme za 5-10 tisočakov, boš kasko zanjo plačeval...

Tudi več DMV boš plačal, ker bo avto z vso opremo težji, porabil bo več goriva in posledično imel večji izpust CO2.

Aktivacija bo samo še dodatni rop...

Pa ne me narobe razumet - nič nimam proti storitvam z naročnino, kjer je to smiselno in je to neka dodana vrednost. Recimo - navigacija bi lahko bila takšna storitev, pri čemer bi za naročnino pričakoval, da bo vedno posodobljena, da bo vključevala sprotne prometne informacije in da bo imela tudi podatke o cenah goriva na črpalkah (ali še bolje, da bi znala izračunat optimalno pot tudi glede na različne cene goriva)...

2: Če bo nedelujoče, ti bodo v salonu to opcijo zelo težko prodali, kajne? ;)


2: Govoril si o rabljenih avtih, kjer bi naj kupec naknadno aktiviral opremo - recimo gretje sedeža. Predstavljaj si veselje kupca, ko bo to aktiviral, pa ne bo delalo, ker je pač fizično strgano, servis pa mu bo povedal, da popravilo stane 2-3 jurje.

Pri sedanjih 'staromodnih' avtomobilih lahko vso vgrajeno opremo ob nakupu preizkusiš...

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Po jul 18, 2022 7:14 am
Napisal/-a Sajuka
Pač... dok bo avto v garancijo boš mel vse izklopljeno, ko bo potekla pa sem skor 100%, da bodo obstajale raznorazne skripte da se bo dalo vse odklenit ;). Tunerji bodo pač dodali ponudbe hahaha

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Po jul 18, 2022 10:55 am
Napisal/-a spaceone
Tesla ima kontrolo da ti na daljavo onemogoči prižig motorja, če si kaj po svoje menjal oz. nisi bil na uradnem servisu. To ti je prihodnost.

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Sr jul 20, 2022 9:42 am
Napisal/-a limas
Podatki Evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov so ta teden razkrili, da so se registracije osebnih avtomobilov v Evropski uniji zmanjšale za 15,4 % na 886.510 enot, kar je najslabši junij od leta 1996. To sledi slabemu maju, ko so se tudi registracije zmanjšale za 11,2 %. Na registracije novih avtomobilov še naprej negativno vplivajo omejitve globalne dobavne verige: v prvi polovici leta 2022 je skupno število registracij padlo za 14 % na 4,6 milijona enot, ugotavlja Seeking Alpha. Junija je vodila Nemčija, kjer je število registracij padlo za -18,1 %. V Italiji in Franciji je število registracij padlo za -15 % oziroma -14,2 %.
Junija je bilo registriranih samo 187 novih električnih vozil v primerjavi s 390 junija 2021. To je v nasprotju z jasnim trendom rasti električnih vozil v državah, kot sta Združene države in Kitajska. Kljub temu so električna vozila povečala svoj tržni delež, ki zdaj znaša 42,5 %.
V začetku julija smo opazili, da težave z dobavno verigo še naprej pustošijo v evropskih avtomobilskih tovarnah. Takrat je Združenje proizvajalcev in trgovcev motorjev še vedno pripisovalo padec prodaje v juniju "nenehnemu svetovnemu pomanjkanju polprevodnikov", pomešanemu s kitajskim izvajanjem strogih omejitev Covida. »Pomanjkanje polprevodnikov duši trg novih avtomobilov še bolj kot lanska blokada. Povpraševanje po električ doseči splošne cilje zmanjšanja ogljika,« je povedal Mike Hawes, izvršni direktor SMMT.
/.../
Vir: Zerohedge

Re: AVTOKALIPSA!

Objavljeno: Če jul 21, 2022 1:54 am
Napisal/-a cruiser1
HitriZajcek je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Logičen korak. Ljudje so zabiti in se radi pohvalijo kaj vse odplačujejo in na kaj vse so naročeni. :lol: Mnoga podjetja znajo nepotrebne neumnosti dobro zaračunati. Sploh kar se tiče vseh teh "pametnih" digi dagi blesarij.

Mogoče je pa bolj logičen, kot ti (sarkastično) pišeš?

1: Določene stvari se plača od maloprodajne cene avtomobila. Če je nekaj "storitev", ki jo lahko aktiviraš za vedno nakandno, potem ni del cene iz katere se računa npr. kasko pa davek :roll: Ugodnejše kot pa da moraš ob nakupu plačat isti znesek in se potem vsi po vrsti obesijo gor.

2: Čez N let bodo rabljeni avtomobili te generacije prišli v cenovni doseg nekoga, ki bi rad specifično konfiguracijo - npr. bi imel ogrevanje volana in sedežev ter vse varnostne sisteme in kamere, mu je pa vseeno za muziko in navigacijo (izmišljen primer pač). Brska po oglasih (avto.net itd.), kakšna je verjetnost, da bo našel ravno avto z željenim motorjem v svoji najljubši barvi pa da bo še imel točno tako opremo kot se je sam zamislil? No, če je možno opremo kasneje aktivirati, se nabor kandidatov kar naenkrat razširi ...

3: Kakšen je strošek ozdelave (in testiranja, kot npr. porabe) NNN kombinacij nekega modela avta? Mogoče je dejansko ceneje delat čisto tehnično enako opremljene avte (vsaj kar se tiče nekih sistemov) in jih pač prodajat po željah stranke, namesto da je čisto vsak skonfiguriran individualno? Gleede na to, kako delajo avte Japonci (nekaj paketov opreme, brez individualne konfigurabilnosti), mogoče ni tako slaba ideja, pač v ceni avta je nekaj več stroškov, ti ne rabiš čisto vseh stvari, ampak se morda drugje prihrani ker je manj različnih kombinacij delov, manj razlik v proizvodnji ...


Kaj naj rečem? Samo potrdil si kar sem napisal. Proizvajalci oziroma posojevalci opreme si že manejo roke.