Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne maj 30, 2010 3:05 pm

abbe je napisal/-a:kr DIESEL :? :?
mislm v tak avto pa res ne dizla dat an.



Kje to vidš? Zgleda sm čorav :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
matej_jack
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Po jun 16, 2003 3:36 pm

Napisal/-a matej_jack Ne maj 30, 2010 3:17 pm

alanq4 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:kr DIESEL :? :?
mislm v tak avto pa res ne dizla dat an.

Kje to vidš? Zgleda sm čorav :D

Verjetno tu
Slika
6750ccm, 512KS@4200, 1020NM@1750? :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Ne maj 30, 2010 3:21 pm

Js bi tkoj imel dizla, tudi v takem avtu. Se mi pač dopadejo, in vem da nisem edini. ;)
 
matej_jack
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Po jun 16, 2003 3:36 pm

Napisal/-a matej_jack Ne maj 30, 2010 3:24 pm

Pri meni je nekako tako, (twin)turbo da, diesel ne :)
Osebno ne vidim nobene prednosti tašnega dizla.
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne maj 30, 2010 3:40 pm

Pa kaki dizel v takem avtu? Kaj je z vami :).

Ne le da to ne paše sem not, v tem avtu je V8 s preko 1000 Nm navora in dvema turbinama, in se pač ne rabi vrtet čez 5000 obratov.
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Ne maj 30, 2010 10:21 pm

Meni je popolnoma vseeno, kaj je v tem avtu, ker ga nikol ne bom meu, ampak vseen pa ne razumem nasprotnikov dizla. Pač vm se zdi, da dizel ne paše v tak avto, torj če ga boste kdaj kupval, boste zbral bencinca. Če bi biu pa komu bl ušeč dizel, pa ne vem, zakaj ga ne bi ponujal. Sj bencinar bi še kljub temu ostal v ponudbi, pa tut nč slabši ne bi biu zard tega, tko da js osebno ne vidm kakršnekoli slabosti v tem.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne maj 30, 2010 10:54 pm

Rolls je oblikovno še vedno superioren. Tole je...kaj pa vem...mešani občutki.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne maj 30, 2010 11:05 pm

bass je napisal/-a:Rolls je oblikovno še vedno superioren. Tole je...kaj pa vem...mešani občutki.


Meni pa ravno obratno. Phantom mi deluje kot nekaj ogromnih, sicer dragih zloženih škatel. Mulsanne mi pa ima precej bolj tekoče in mehke linije in je vsaj v mojih očeh hitreje prepoznan kot britanska klasika. Medtem ko je pa sam RR Ghost precej boljše oblikovan kot Phantom, je pa na dugi strani Mulsanne neprimerno lepši oz. bolj pravi Bentley kot Continental (ne glede na izvedbo).
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne maj 30, 2010 11:19 pm

V yachting primerjavi je tale Bentley Riva, RR pa Wally. Klasika vs. purističen design. Stvar okusa. Jaz pravim less is more, vsaj v tem primeru.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po maj 31, 2010 7:27 am

matej_jack je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:kr DIESEL :? :?
mislm v tak avto pa res ne dizla dat an.

Kje to vidš? Zgleda sm čorav :D

Verjetno tu
Slika
6750ccm, 512KS@4200, 1020NM@1750? :D

Hehe se mi je zdel da po tem sklepate. Tole bo kr prisilno polnjen bencinar.
Avto ima uglajen bencinski agregat za lepo vožnjo, ne pa za tiščanje.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Bentley Mulsanne (novi Arnage)

Napisal/-a simply Pe jan 21, 2011 7:39 pm

Sprednje luči bi morali spremeniti - sad dog effect.

Bojim se da gredo po poti Jaguarja vs. Forda.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: Bentley Mulsanne (novi Arnage)

Napisal/-a martin_krpan Če sep 12, 2013 4:53 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2010 Bentley Mulsanne

Napisal/-a martin_krpan To feb 23, 2016 6:43 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2010 Bentley Mulsanne

Napisal/-a esem To feb 23, 2016 10:05 pm

Vedno manj elegance, vedno več žaltave pompoznosti, skoraj kiča.

O (zastarani?) dilemi dizl/benc nekaj postov više - zakaj bi bencinar imel blokado pri 4500 obratih oz števec samo do 5000 obratov?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2010 Bentley Mulsanne

Napisal/-a Blinder To feb 23, 2016 10:30 pm

Mozno da gre bentley le do 5000 rpm. Rolls royce pa niti nimajo obratomera. Najvecjo moc ima pri 4000 rpm.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2010 Bentley Mulsanne

Napisal/-a martin_krpan Po sep 11, 2017 6:18 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2010 Bentley Mulsanne

Napisal/-a Tattoo- Po okt 09, 2017 9:20 am

esem je napisal/-a:O (zastarani?) dilemi dizl/benc nekaj postov više - zakaj bi bencinar imel blokado pri 4500 obratih oz števec samo do 5000 obratov?
Zato, ker je za limuzine tipa Bentley Mulsanne ali Rolls-Royce Phantom za uglajeno vožnjo bolj pomemben navor, kot pa sama moč motorja (v visokih obratih). Oziroma kot je ob predstavitvi nove generacije Rolls-Royce Phantom povedal vodja razvoja Anything more than 2500rpm is “out of its general operating range”.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov