Stran 1 od 3

2010 Lexus CT

Objavljeno: Po avg 17, 2009 10:34 am
Napisal/-a martin_krpan
Lexus je objavil prvo skico svojega najmanjšega avtomobila nižjega srednjega razreda, konkurenta seriji 1 in A3. Avtomobil bo v petvratni komblilimuzinski obliki kot prototip debitiral v Frankfurtu, kmalu zatem pa tudi prišel na trg. Karoserijskih možnosti bo več, omenjata se še limuzina in kupe.

Baby Lexus bo uporabljal platformo Aurisa in Corolle, pogon bo na sprednji kolesi. Glede motorjev še ni nič znanega, špekulira se tudi o hibridni verziji.

Slika

Objavljeno: Po avg 17, 2009 7:58 pm
Napisal/-a BlazR
Tale skica zgleda huda, sam skice pogosto zgledajo ful bolš od končnega izdelka. Ampak vrjamem, da bo tole vsen kr simpatična kombilimuzina.

Objavljeno: To avg 18, 2009 3:08 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
BlazR je napisal/-a:Tale skica zgleda huda, sam skice pogosto zgledajo ful bolš od končnega izdelka. Ampak vrjamem, da bo tole vsen kr simpatična kombilimuzina.


Ja, žal serijski izdelki ne izgledajo tako dobro kot skice, ampak, res za tak dizajn :woohoo :bow :tomidelej:
In za razliko od omenjene konkurence, bi tega dejansko kupil, če že gledamo premium. Tko da jim lahko zaželim samo poleg potrebnega denarja za razvoj j***a, da bi ta dizajn v največji možni meri realizirali.
Dosti motorne (predvsem dizelske) in menjalniške ponudbe pa se bo prodajal kot vroče žemljice. :wink:

Lp

Objavljeno: To avg 18, 2009 7:25 am
Napisal/-a shaggx
zelo lep dizajn

Objavljeno: To avg 18, 2009 8:03 am
Napisal/-a Drasoss
Na koncu bo pa izpadl Kia Ceed (pa ne Pro_Ceed).

edit: no ja.. mogoče pa ne

Slika
Slika

Objavljeno: To avg 18, 2009 4:15 pm
Napisal/-a simply
j***a za razvoj imajo vsi - verjemi.

Zaplete se pri ceni končnega izdelka, namreč ponavadi kar je lepo ni poceni.
Zanima me koliko kupcev bi se odločilo za ekstravagantno obliko z nadpovprečno ceno. Nekaterim je še Golf drag.

Denimo - veliko ljudi se huduje čez Scirocc-a. Osnovna cena 1.4 TSIja z 122KM bi bila če bi avtomobil ostal enak kot na prototipni ravni okoli 40000 EUR.

Objavljeno: Sr avg 19, 2009 10:16 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
simply je napisal/-a:Denimo - veliko ljudi se huduje čez Scirocc-a. Osnovna cena 1.4 TSIja z 122KM bi bila če bi avtomobil ostal enak kot na prototipni ravni okoli 40000 EUR.


Od kje ti pa ta podatek :?: :huh:
Po moje pretiran in ok, res nisem zdaj strokovnjak za proizvodne stroške, ampak, res težko verjamem, da je malo bolj usločen pleh, malo lepše luči in malo večje feltne, širša karoserija toliko dražje. :roll: Ne vem no, sem malo skeptičen do take cenovne razlike. Če je pa že res, me pa zanimajo pravi razlogi zakaj je temu tako. :x

Lp

Objavljeno: Če avg 20, 2009 4:30 pm
Napisal/-a simply
Za "tako"usločen pleh - kot temu praviš, kot ga je imel so potrebni drugačni materiali - debelejši - predvsem govorim za boka avtomobila. Potem imaš tu drugačne žaromete - xenon, popolnoma druge materiale, sedeže, armaturko... v notranjosti, platišča...

Ko se karoserija štanca, lahko pride do raznih deformacij - bolj kot je "purističen" avtomobil težje je.

Poglej si ceno novega Scirocca R, pa boš videl kam se bo približala.

Objavljeno: To sep 01, 2009 2:35 pm
Napisal/-a martin_krpan
Prva zelo obetajoča fotografija

Slika

Prototip na salonu se bo imenoval LF-Ch.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12474 ... -aantallen

Objavljeno: To sep 01, 2009 6:41 pm
Napisal/-a Cyrus
Uau, to pa je lepoooo. Zakonski!

Objavljeno: To sep 01, 2009 7:13 pm
Napisal/-a INFINITI
Naj zgleda futuristično pa bo šlo za med

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 1:43 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
INFINITI je napisal/-a:Naj zgleda futuristično pa bo šlo za med


Se ne bi mogel bolj strinjati :twisted:

Ta prototip je res glede na sedaj videno fantastičen in poje A3 in serijo 1 za malo malico kar se mene tiče.
Lexus:" The persuit for perfection."

Lp

Objavljeno: Ne sep 06, 2009 10:51 am
Napisal/-a BlazR
INFINITI je napisal/-a:Naj zgleda futuristično pa bo šlo za med

To js skor ob vsakem konceptu rečem. Ampak na žalost se (skoraj) vedno zgodi, da od futurističnih prvin v serijski obliki bolj malo ostane. Verjetno zarad produkcijskih stroškov, ki bi ceno dvignil previsoko nad konkurenco. Drugač pa za zdj zgleda lepo. Komi čakam nasledne fotki oz. še bl ogled u živo.

Objavljeno: Po sep 07, 2009 4:23 pm
Napisal/-a martin_krpan

Objavljeno: Po sep 07, 2009 6:56 pm
Napisal/-a himi
Mah... ka pa vem, ne zdi se mi lih posrečen tale koncept. Kaj bo šele ko bo prišel produkcijski avto...

Mislim, da Toyota/Lexus še sedaj nista našla nekega pametnega oblikovalskega recepta.

Objavljeno: Po sep 07, 2009 11:28 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
himi je napisal/-a:Mah... ka pa vem, ne zdi se mi lih posrečen tale koncept. Kaj bo šele ko bo prišel produkcijski avto...

Mislim, da Toyota/Lexus še sedaj nista našla nekega pametnega oblikovalskega recepta.


Toyota res ne, za Lexusa se pa ne bi mogel strinjat, ok, tudi meni npr. Ls in Gs nista ravno bisera, ampak teh se pa ne bi branil:
Is
http://photo.netcarshow.com/Lexus-IS250_European_Version_2005_photo_03.jpg
Slika

Es (tega bi v svetli vinsko rdeči barvi)
http://photo.netcarshow.com/Lexus-ES_350_2007_photo_15.jpg
Slika

Kar se pa koncepta tiče, spredaj bi tiste spodnje šobe (kjer so LED-ice) znormaliziral, pa pod znakom bi dal večje zajemalnike za zrak, drugače mi je pa ql. Sploh sprednje in zadnje luči so mi zelo lepe. :lol:

Lp

Objavljeno: To sep 08, 2009 7:42 am
Napisal/-a TOYOTA
khm....če bo vsaj pol tak kot na slika martina_krpana...je to naslednji avto, še če bodo dali pod pokrov motorja , mogoče ,tudi motor is-fa...pa glede oblikovanja, mislim da je korporacija toyota naredila nek korak naprej , sicer ni to design ala alfa romeo( kateri mi je tudi najbolj všeč), ampak nova corolla in avensis sta se oblikovno popravla, za tehnologijo pa itak nimam pripomb... :lol:

lep dan vsem...

Objavljeno: To sep 08, 2009 2:20 pm
Napisal/-a BlazR
Po skici pa fotki zadnega dela sm biu še prepričan, da bo tole dost huda zadeva. Sam fotka od spredi me pa ne prepriča, pa če upoštevamo, da so koncepti lepši od serijskih, se bojim, da mi končni izdelek ne bo neki posebnega.

Objavljeno: Če sep 10, 2009 4:50 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Več fotk:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.netcarshow.com/lexus/2009-lf-ch_concept/

Takole pravijo:
Making its world debut at the 2009 Frankfurt motor show, the Lexus LF-Ch Concept is Lexus's first approach to the competitive European premium compact segment. It reflects the growing demand for cars that are smaller and more fuel and CO2 efficient, but with no compromise in levels of refinement and driving pleasure. By next year the compact segment is expected to claim the largest share of the European premium car market. The Lexus LF-Ch Concept reaffirms Lexus's commitment to Europe, combining compact dimensions, stylish five-door, full hybrid technology and low emissions to satisfy the most demanding customer requirements and to appeal to a new, younger generation of customers.

Exterior design

The Lexus LF-Ch Concept presents a powerful evolution of Lexus's L-finesse design philosophy. Rooted in Japanese culture, L-finesse is expressed in every aspect of the car, not only in the visual harmony between the interior and exterior design, but also in the combination of leading-edge engineering and technology with a user-friendly simplicity of function.

The designers focused on the careful juxtaposition of opposing major and minor elements. Intriguing contrasts are created between the powerful, machine-like overall surfacing of the bodywork and the painstaking detail of even the smallest elements, creating a synergy between technologically driven design and a fluid, hand-sculpted quality.

A new, bolder Lexus grille design sits above a deep, full-width bumper and air dam, giving a perfect balance of precision and power. The sharply sculpted, aerodynamic front wings overlap the front bumper to create deep, front brake-cooling air intakes and give the Lexus LF-Ch a powerful and purposeful wide-track stance.

In profile, the tapered side glazing, a muscular, rising beltline and a sharply truncated rear overhang project the car's premium compact character. The steeply raked windscreen, long flowing roofline, blacked-out B-pillars and rear doorhandles integrated in the C-pillar window trim combine to give the appearance of a sporting pillarless coupe.

At the rear the trailing edge of the roof overhangs the rear window to create an integrated rear spoiler. The tailgate section has a pronounced step, which flows from the muscular wheelarches and is anchored by the wraparound tail lamp design. Aerodynamic detailing of the lower bumper smoothes airflow from beneath the car and feeds ventilation to the rear brakes.

Subtle finishing touches include discreet Lexus hybrid blue badging and sharply tapering chrome mouldings. The harmonious synergy of the design is further expressed in the contrasting, lively yellow exterior finish and calming blue interior illumination.

Interior design

The principles of L-finesse are carried through to the interior where again a powerful simplicity harmonises with hand-crafted quality in the detailing to create a calm, efficient and elegant design.

The cabin features a strongly asymmetric dashboard that is firmly driver-focused with outstanding ergonomics. The driver's needs are seamlessly anticipated in several surprising elements, for example, when the car is started a greeting is presented on the navigation screen and an ambient lighting pattern appears in the headliner, creating a sophisticated lounge feel.

Extensive use of semi-aniline leather, polished aluminium, wood and soft-touch materials reinforces the theme of harmonious contrast in the dashboard, door panels and seating. The design of the seats is inspired by high quality furniture, with exposed metal frames, lightweight leather and grained black wood used in inter-related layers, shaped to reflect the intrinsic nature of each material used.

The driving position is low and well-supported, with a wide-grip steering wheel with paddle shift controls and an instrument binnacle housing large twin dials embellished with a turbine motif.

To help keep the driver's focus on the road ahead, distracting instrumentation and switchgear has been kept to a minimum by using Lexus Remote Touch controls, as first seen in the new RX 450h. Using a multi-information display on top of the dashboard, Remote Touch works like a computer mouse, letting the driver access control and customise a range of information, entertainment and vehicle set-up programmes.

As with every Lexus, hospitality is at the heart of the ownership experience. To this end, the Lexus LF-Ch's comprehensive on-board entertainment package includes iPhone docking for rear seat passengers.

Powertrain and driving performance

Allied to a wide track, long wheelbase and low centre of gravity, the Lexus LF-Ch's full hybrid powertrain is engineered to deliver all the performance customers expect from a premium compact hatchback, while at the same time returning low fuel consumption, CO2 and NOx emissions.

With the benefit of the full hybrid technology of Lexus Hybrid drive, the car can be driven in a fully electric EV mode, a power option that is not available to drivers of mild hybrids. This allows for urban driving with minimal noise and zero emissions.

Lexus LF-Ch Concept dimensions

* Overall length: 4,300
* Overall width: 1,790
* Overall height: 1,400
* Wheelbase: 2,600
* Tyres (front and rear): 225/35R20


Hja, moje oblikovno navdušenje je žal splahnelo, ko sem videl cel avto. Škoda, ni ravno tak kot sem upam in mislil, da bo. Zadek je tista stopnica od šipe navzdol nepotrebna (z oblikovnega vidika, aerodinamika je pa drugo vprašanje). Notranjost vsaj za koncept ni nič drastična. :roll:
So pa zato feltne zakon :P

Me zanima kakšen bo serijski izdelek.

Mnenja :?:

Lp

Objavljeno: Če sep 10, 2009 5:44 pm
Napisal/-a vugy
Sicer je res da nisem bil nikoli navdušen nad lexiji...ampak če ga takega spravijo na cesto...ali pa vsaj 90%....sem mnenja da je to lahko zakon avto.....v mojih očeh ne rabijo za serijo narest nič drugega kot pobrat tist ledice ven...odzadi stranske luknje tam ko so ledice opistit........pa malo manj napihnjene blatnike (beri: ker čene izgleda avto smešno z serijskimi dimenzijami - ala novi accord)