Stran 1 od 2

Volvo postal v 100% lasti kitajcev

Objavljeno: So nov 28, 2009 9:37 am
Napisal/-a vazman
Kitajski Geely bo kupil Volvo

Volvo bo sedaj v 100% lasti kitajcev, to ni (ne bo) več intelektualna lastnina Zahoda, ki bi rad "proizvajal" samo visoko tehnološke izdelke. Kitajci niso razvili visoke tehnologije, enostavno so jo, oz jo bodo kupili. In to z delom, ki po blodnjah naših menedžerjev, to je z delom nizke dodane vrednosti, ki v Evropo ne sodi, tisti delavci, ki pa ga opravljajo pa si ne zaslužijo več od socialne podpore.

Kitajska je vrjetno edina država, ki ne pozna krize. Letošnja rast prodaje avtov je 80%. Ja, tam delajo. In kaj tam delajo? Sestavljajo in iz načrtov v realnost prelivajo izdelke razvite na Zahodu. Naši menedžerji blodijo, da je to delo nizke dodane vrednosti, ki se na Zahodu ne izplača.

Evo, dogovorili so se za nakup Volva. ZDA so pri kitajcih močno zadolžene, Ford jim je volvo skoraj šenkal. Kitajci bodo zanj plačali precej manj, le tretino kot je Ford zanj plačal pred 10-imi leti, kitajce bo ta biznis koštal samo 2 miljardi USD.

Ford in Geely sta se dogovorila o glavnem vprašanju-lasti intelektualne lastnine. Volvo bo lahko še uporabljal Fordove izume (volvoti so na fordovih platformah), kitajci tega ne bodo mogli, bojda, vendar je njihovo vse, kar je lastno razvil Volvo.
Geely se pripravlja na nakup, denarja imajo dovolj, po zatrjevanju vodilnih v Geeliju, vprašanje intelektualne lastnine je rešeno,... Samo še počakajmo na uradne zaključke.

Vir:
http://www.zr.ru/a/120359/

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:03 am
Napisal/-a DragonForce
Neee. :cry:

A zdaj lahko pričakujemo ''sranje'' izpod rok kitajcev, ali kaj bodo oni samo lastniki, tehnologija bo pa še vedno takšna, kot je bila do zdaj? Nekako ne razumem.

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:07 am
Napisal/-a jack86
Ne me je..at!

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:10 am
Napisal/-a a_sist
vozniki volvov imajo od zdej 10% popust v kitajskih restavracijah. baje... :lol:

smešno, ne. Managerji na veliko izvažali delo ceneni delovni sili, sedaj pa jim ta cenena sila kupuje podjetja. Brez tega bi bili kitajci še vedno napol v srednjem veku. Zmaj je prebujen in to je šele začetek..

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:30 am
Napisal/-a LukL
ok kar bo od volvota pršlo ven po letu 2011/2012 bodo že kitajci delal, :roll: mislim da mu bo šlo še slabše :shock: škoda

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:33 am
Napisal/-a vazman
DragonForce je napisal/-a:Neee. :cry:

A zdaj lahko pričakujemo ''sranje'' izpod rok kitajcev, ali kaj bodo oni samo lastniki, tehnologija bo pa še vedno takšna, kot je bila do zdaj? Nekako ne razumem.


Kakor jaz razumem, Kitajci bojo kupil Volvo, znamka, delnice, intelektualna lastnina- vse kar je volvo razvil sam je njihovo. Po mojem bodo lahko s tem delali, kar bodo hoteli, samo Volvoti niso na Volvo platformah, teh ni, zato vrjetno ne moramo pričakovati v EU Volva z znakom Geely ali kaj podobnega. Bodo pa pomoje kitajci čist brez problema kaj v svoje Geelije vgradil, kar je razvil Volvo, ker je to njihovo, oz. bo.

a_sist je napisal/-a:
smešno, ne. Managerji na veliko izvažali delo ceneni delovni sili, sedaj pa jim ta cenena sila kupuje podjetja. Brez tega bi bili kitajci še vedno napol v srednjem veku. Zmaj je prebujen in to je šele začetek..


ja, ja. Prepakiravanje, leplenje logov, bojda zvenečih znamk na oblačila, čevlje.... in druge izdelke "nizke dodane" vrednosti in jih tu prodajat 5X dražje ni ravno dolgoročna logika. Zastopništva, storitve, birokracija, servisi ipd pa tudi ni realni temelj gospodarstva.

Delat je treba, ne pa samo guljufat in mislit na kratkoročne dobičke. Tale neo-liberalna logika kratkoročnih dobičkov z izvozom dela "nizke dodane" vrednosti se bo tako maščevala, da bo joj.
Ja, pa de ne omenjam blefa prostega, slobodnega in še ne vem kakšnega trga.... :) Prostega in slobodnega trga bo konc takoj, ko bojo kitajci začel met kaj od tega, ne samo naši zblefirani managerji, ne oni niso menedžerji, oni so managerji, ki si zaslužijo miljonske, neomejene in v bistvu neobdavčene nagrade, delavce pa na cesto.

Zakaj pa se je začela kriza, ker se na Zahodu nič ne dela, delajo samo kitajci. Od blefa pa na žalost vsi ne moremo živet. Denar se ne množi in oplaja samega sebe, kot so nam razlagali ekonomski guruji.

Aja, to veste...
SAAB je pred ukinitvijo in zaprtjem tovarne
http://www.zr.ru/a/120225/

Čisto pri koncu je tudi OPEL....

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:45 am
Napisal/-a Veyron
OK, če bo pa tako šlo tole, bom pa raje romunsko dacio sandero pic up vozu kot pa kitajskega volva ;)

škoda ga je

Objavljeno: So nov 28, 2009 11:02 am
Napisal/-a BlazR
Ne pretivarite. Čeprou bo volvo v kitajskih rokah, ne bo zdj padu na nivo kitajskih avtomobilov. Večina volvovega osebja bo vrjetno ostala na istih pozicijah in nadaljevala z delom kot če prevzema ne bi bilo. Sj tudi v nove jaguarje ne vgrajujejo tatine tehnike. Edino kar se bo spremenilo je, da bodo kitajci dobili konkurenčno evropsko tehniko in bojo morda končno uspel nrdit avtomobil, v katerem ne bo trčenje pri 20kmh smrtno nevarno.

Objavljeno: So nov 28, 2009 11:40 am
Napisal/-a carloabarth
BlazR je napisal/-a:Ne pretivarite. Čeprou bo volvo v kitajskih rokah, ne bo zdj padu na nivo kitajskih avtomobilov. Večina volvovega osebja bo vrjetno ostala na istih pozicijah in nadaljevala z delom kot če prevzema ne bi bilo. Sj tudi v nove jaguarje ne vgrajujejo tatine tehnike. Edino kar se bo spremenilo je, da bodo kitajci dobili konkurenčno evropsko tehniko in bojo morda končno uspel nrdit avtomobil, v katerem ne bo trčenje pri 20kmh smrtno nevarno.


Se strinjam in upam tudi sam, da bodo kitajski avtomobili v bodoče varnejši.

Objavljeno: So nov 28, 2009 11:46 am
Napisal/-a martin_krpan
A je to res že 100%?

Ker nazadnje, ko sem bral o tem dogovoru je pisalo, da Ford vse bolj omahuje s prodajo zaradi strahu pred kršenjem intelektualnih pravic.

Objavljeno: So nov 28, 2009 12:17 pm
Napisal/-a BBS
Ja, seveda, o tem se je že bralo, poleti, zdaj je verjetno dokončno.

Ampak Kitajci??
Ni mogel Volva kupiti kakšen Mercedes, Bmw,... :D

Objavljeno: So nov 28, 2009 1:02 pm
Napisal/-a PIKSNA007
Jao zdej bo pa volvo še en polom od avta :? zdej se pa za volvota zihr nebi nikol odločil.
LP

Objavljeno: So nov 28, 2009 1:56 pm
Napisal/-a Jože20
Moja najljubša znamka gre v roke Kitajcov, super. :evil:

Objavljeno: So nov 28, 2009 2:12 pm
Napisal/-a Gosic
Da je Opel čisto pri koncu, pa neverjamem. Da bojo pustili Saabu, da zapre tovarne, so pa tudi maniaki... :roll:

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:02 pm
Napisal/-a sebaveh
vazman je napisal/-a:ja, ja. Prepakiravanje, leplenje logov, bojda zvenečih znamk na oblačila, čevlje.... in druge izdelke "nizke dodane" vrednosti in jih tu prodajat 5X dražje ni ravno dolgoročna logika. Zastopništva, storitve, birokracija, servisi ipd pa tudi ni realni temelj gospodarstva.

Delat je treba, ne pa samo guljufat in mislit na kratkoročne dobičke. Tale neo-liberalna logika kratkoročnih dobičkov z izvozom dela "nizke dodane" vrednosti se bo tako maščevala, da bo joj.


To sem že dolgo opazoval in si računal, nazadnje pa gotovil, da je tako tudi edino logično. To se je enostavno moralo zgoditi, v gospodarstvu nasploh. Če ne narediš nekaj od česa bi vsi imeli korist, ter gledal na dobro vseh, se boš prej ali slej speljal da bo veselje.

Sicer je meni vseeno kdo je lastnik, beli, črni, rumeni... zaradi mene magari zeleni iz marsa. Glavno da kupim kvaliteten izdelek, oblikovno sprejemljiv, praktičen in z vso podporo pri nadalnjem servisiranju in vzdrževanju.

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:08 pm
Napisal/-a mr.ramo
BBS je napisal/-a:Ja, seveda, o tem se je že bralo, poleti, zdaj je verjetno dokončno.

Ampak Kitajci??
Ni mogel Volva kupiti kakšen Mercedes, Bmw,... :D



2x :shock: ..škoda za tako dobro firmo vozil :evil:


off: zato imam citroen-a ,malo heca :lol: :lol: 8)

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:16 pm
Napisal/-a GiGi1985
pa te managerje bi bilo treba postrelit! :/:o:/ Kaj vse dela požrešnost in kapital, ne se hecat. :x Ena velika škoda za takšno znamko kot je Volvo, zagotovo jim je s to potezo pobegnilo 30% kupcev.

Objavljeno: So nov 28, 2009 3:22 pm
Napisal/-a modri D.
sebaveh je napisal/-a:Sicer je meni vseeno kdo je lastnik, beli, črni, rumeni... zaradi mene magari zeleni iz marsa. Glavno da kupim kvaliteten izdelek, oblikovno sprejemljiv, praktičen in z vso podporo pri nadalnjem servisiranju in vzdrževanju.


Se popolnoma strinjam ... Sj se v avtomobilski industriji karte že dolg mešajo, zdj so sam novi igralci pršli ... A resno mislte, da bo dejstvo, da so lastniki Kitajci, kej vplival na folk? Kdo pa recimo ve, da 90 posto angleške avto industrije ni več angleške? U Jaguar - ja ja, Angleži znajo! Še k je bil pod Fordom, folk ni vedu, zakaj se gre ... Pa tista tipična Samo švaba pravi dobra kola, sve je ostalo sranje, pol se pa z Opli vozjo (po možnosti s Fiatovim motorjem) - halo?

Ne rečem - ljudje, ki spremljajo avtomobilizem (na tem forumu drgač ne gre ne :D), jim je malo jasno, kere valute tečejo zadi, sam ni pa to reprezentativni vzorec populacije. Tud Tata je pokupla Land Rover in Jaguar, pa kaj? Men so to še zmeri tip top avti, ki jim ni para (kvarl so se pa ne glede na lastnika ;))

Meni so bili Volvoti vedno super avti, od kar vem za njih ( prejšnji V70 ostaja zame eden tistih avtov, katerih oblika nikoli ne bo zastarela) in če se spremeni sam lastništvo, ne pa filozofija, ki vodi znamko, potem res ne vidim razloga za paničarjenje ... Kupci pa valda čjo met kej pogače tud zase, to je ja logično - tud Kitajci niso tok butasti pa vejo, da je najlaži, če kupš pol stoletja utečenih novosti, kt pa da se greš sam svojga mojstra in pogoriš na celi črti v Evropi, kjer je vsaka malenkost že patentirana.
Poleg tega pa tud ni treba it tok daleč, da vidite preprodaje znamk - recimo BMW je mel bore malo časa v lasti Land Roverja, a vseeno zadost, da je pobral, kar je rabu, in preprodal naprej. Volvo je bil neki časa pod Renaultom, Maserati pod Citroenom, pa kaj - stvari se morjo obračat dalje, status quo ni neka jaka politika ;)

Lp!

Objavljeno: So nov 28, 2009 4:09 pm
Napisal/-a LukL
BlazR je napisal/-a: Sj tudi v nove jaguarje ne vgrajujejo tatine tehnike.


ne še, ne veš pa čez koliko časa se lahko to res zgodi!

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 5:12 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
modri D. je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:Sicer je meni vseeno kdo je lastnik, beli, črni, rumeni... zaradi mene magari zeleni iz marsa. Glavno da kupim kvaliteten izdelek, oblikovno sprejemljiv, praktičen in z vso podporo pri nadalnjem servisiranju in vzdrževanju.


Se popolnoma strinjam ... Sj se v avtomobilski industriji karte že dolg mešajo, zdj so sam novi igralci pršli ... A resno mislte, da bo dejstvo, da so lastniki Kitajci, kej vplival na folk? Kdo pa recimo ve, da 90 posto angleške avto industrije ni več angleške? U Jaguar - ja ja, Angleži znajo! Še k je bil pod Fordom, folk ni vedu, zakaj se gre ... Pa tista tipična Samo švaba pravi dobra kola, sve je ostalo sranje, pol se pa z Opli vozjo (po možnosti s Fiatovim motorjem) - halo?

Ne rečem - ljudje, ki spremljajo avtomobilizem (na tem forumu drgač ne gre ne :D), jim je malo jasno, kere valute tečejo zadi, sam ni pa to reprezentativni vzorec populacije. Tud Tata je pokupla Land Rover in Jaguar, pa kaj? Men so to še zmeri tip top avti, ki jim ni para (kvarl so se pa ne glede na lastnika ;))

Meni so bili Volvoti vedno super avti, od kar vem za njih ( prejšnji V70 ostaja zame eden tistih avtov, katerih oblika nikoli ne bo zastarela) in če se spremeni sam lastništvo, ne pa filozofija, ki vodi znamko, potem res ne vidim razloga za paničarjenje ... Kupci pa valda čjo met kej pogače tud zase, to je ja logično - tud Kitajci niso tok butasti pa vejo, da je najlaži, če kupš pol stoletja utečenih novosti, kt pa da se greš sam svojga mojstra in pogoriš na celi črti v Evropi, kjer je vsaka malenkost že patentirana.
Poleg tega pa tud ni treba it tok daleč, da vidite preprodaje znamk - recimo BMW je mel bore malo časa v lasti Land Roverja, a vseeno zadost, da je pobral, kar je rabu, in preprodal naprej. Volvo je bil neki časa pod Renaultom, Maserati pod Citroenom, pa kaj - stvari se morjo obračat dalje, status quo ni neka jaka politika ;)

Lp!


Hja načeloma se strinjam, vendar pa to obračanje lahko (ni nujno) pomeni dolgoročno vsaj za nekaj časa stagnacijo za znamko.
En primer: Tata je kupila Jaguarja in če me spomin ne vara lahko ne vem koliko časa še koristi tehnologije prejšnjega lastnika Forda, ampak samo ene par let potem pa se bodo morali znajti po svoje, zdaj če so razvojne ekipe ostale še od prej je do neke mere v redu, ampak določene stvari bodo pa morali razviti sami, ko bi prej lahko porabili Fordovo tehnologijo. Sedaj ko bo pa ta privilegij potekel bodo lahko pa samo vgrajevali ali Tatino tehnologijo - močno dvomim ali pa sami razviti nove stvari, če bodo hoteli ostati konkurenčni. In to bo terjalo ogromno denarja, kar sicer z novim lastnikom ne bo problem, samo časovno pa bo problem, recimo ene par let pa do deset ali še celo več let, da bodo spet prišli na nivo, s tem da bo prestižna konkurenca seveda že naprej razvijala in jo bo vsaj sprva presneto težko dohajat.
To bo seveda super za Tato, za Jaguar kot znamko pa ravno obratno. Vsaj kratkoročno, ene 10, mogoče 15 let. Bomo videli. Upam, da se motim. :roll:

Podobno bi se lahko dogajalo s Volvotom, novi lastnik Geely bo močno profitiral obratno zna biti vse prej kot to.
Dolgoročno pa, imam ne vem zakaj kar upanje, ker poglejte kaj se je zgodilo z japonci, ene 40 let in več nazaj so bili (strici so mi povedali - me še ni bilo :P ) japonci bolj eno uboštvo vse skupaj, verjetno podobno kot kitajci danes gledano z avtomobilske perspektive. Danes so pa eni najmočnejših avto velesil, ob boku Evrope, ZDA (čeprav tehnološko so zadaj v primerjavi s prvima dvema, samo $ in pa masovnost jih postavlja med velesile, čeprav niso ravno slabi ampak spet ne tako dobri). Tudi J Koreja ni tako od muh, in seveda poleg Kitajske je Indija v gospodarskem razcvetu tako da tudi oni prihajajo.

Zaključek: dolgoročno gledano (par desetletij)bodo pa te znamke v lasti rastočih velesil profitirale, lahko da se motim ampak mislim, da ne. ;) Le kaj nas vse še čaka :?: :shock:
Only time will tell. ;)

Lp