Stran 1 od 1

Erko Novague- Škoda 110 "hommage"

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 9:21 pm
Napisal/-a drugmirko
sicer vas je tu debela večina takih, da so takrat, ko je Škoda 110 vozila naokrog, šele vaši starši glih pošteno začeli gulit šolske klopi in socializem je še veselo in brezskrbno slavil "tekovine revolucije" ampak.... zgleda, da se Čehom malo kolca po cajtih, ko Škode še ni pojedel nemški pedantni dolgčas in so si zaželeli remejka tega Škodinega kulta iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja :P ...

radi bi, da bi Škodilak spet sproduciral kej tako odpulenega, kot je bla 110R:

Slika

Slika

Slika



Slika

Slika


no, če mene vprašate ma tole zgoraj vse preveč "Fulvia&ostali taljani" linij in detajlov, in tapravi kultni 110ki ne seže niti do kolen :P... bi blo pa vseeno res lepo videt en tak mali , poceni RWD kupejček, kot je bla originalna 110R

za tiste rojenepo letih 1980-85, ko so tile Škodilaki počasi zginli... avto, kateremu poklon je tale retro kupe, je zgledal takole:

Slika
Slika
Slika

v glavnem... ne glede na to kakšen ultimativni šklump je bil ta avto... njegov dizajn ima nek hecen, nedvomen in nenavaden šarm!

aja... kot je že iz naslova videt, ne gre za uradni Škodin koncept ampak za delo enga češkega dizajnerja... :)

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 9:53 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
No, to VW šefi ne bi odobrili pa da jim ponudiš nevem kaj :/:o:/ Ker je to enostavno preveč radikalna oblika za mnoge in VW tu ne tvega pa da se po trepalnicah mečeš.

Škodin padec se je kolikor poznam njeno zgodovino (tu moram priznati, da sem podhranjen) začel že s 2. svet. vojno, prej, v 30 ih je bila to prestižna znamka, ki se je lahko kosala s Mercedes Benzom & co. :shock: (pa vemo da so bili nemci tehnološko takrat izredno močni). Potem je prišla vojna in vemo koliko je bila ura za avto industrijo po več ali manj celi Evropi. Po vojni pa je Čehoslovaška padla za železno zaveso in bila sovjetski satelit, ki ji je bil nivo tehnološkega napredka značilen za predvojno Čehoslovaško enostavno nedosegljiv. Pa seveda je tu še ideologija prispevala svoje in do ponovne osamosvojitve je Škoda tako stagnirala, da je bila le še avto znamka za množice, ki se takrat s Z konkurenco ni mogla kaj prida kosati in je tako bila le še bled senca tiste iz 1930 ih. :sadd
Kaj bi se zgodilo s škodo v 90 ih, če je ne bi VW vzel pod svoje okrilje je seveda odprto za ugibanje, dejstvo pa je, da če se ne bi finančno in tehnološko podvizali (tudi kaj inovativnosti seveda) bi mogoče v najkasneje desetletju ugasnila ali pa mogoče ne. Lepo je, da jo je VW vzel pod svoje okrilje, vendar pa tu neke svobode skorajda žal ni. Tako da bo tale zadevica po vsej verjetnosti ostala zgolj spominek.

A si predstavljate, kaj bi bilo s Škodo, če bi Čehoslovaška bila res samostojna po vojni in na Z strani železne zavese, kaj bi lahko morebiti še doprinesla k avto svetu. Bi danes bila znamka enakega ugleda kot npr. Mercedes Benz in BMW,... Just imagine :] Lahko, da bi pa tudi ugasnila ne vem no.

Če sem kaj zaj***l naj me kar kdo popravi. ;)

Lp

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 11:32 pm
Napisal/-a Daedalus
Ooooo, zakon! Kaj bi dal, da pride kej takega na ceste...majka! :D

Objavljeno: Če dec 03, 2009 12:16 am
Napisal/-a peroRS

Objavljeno: Če dec 03, 2009 6:59 pm
Napisal/-a carloabarth
Ne bi bila slaba, ampak še eden izmed nepotrjenih foto-šopov. :)

Objavljeno: Če dec 03, 2009 7:04 pm
Napisal/-a gofra
Men je oblika zmagovalna...sam pri volanu je avtorju ocitno usahnil vrelec inspiracije :D

Objavljeno: Če dec 03, 2009 7:40 pm
Napisal/-a Mgajvr
pri sprednjem delu bi lahko mal kopiral staro obliko, pa zadnji del mi nekak ne potegne. je preveč poln za tko majhen avto. bi moral bit malo bolj preprost.

Objavljeno: Pe dec 04, 2009 9:38 am
Napisal/-a vojkostar
naredijo pomanjšanega forda mustanga in so zmagal :)