Stran 1 od 2

2012 Hyundai Azera

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 8:34 am
Napisal/-a martin_krpan
Hyundai/Kia nadaljuje s silovito modelno ofenzivo.
Kljub temu, da je bil obstoječi Hyundai Azera/Grandeur šele pred kratkim osvežen ( http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 2&start=20 ), koncern že pripravlja naslednika:

http://www.yflove.net/data/file/26/1982 ... 95B15D.jpg
http://www.yflove.net/data/file/26/1982 ... 15B15D.jpg

Prve fotografije napovedujejo kupejevske, aerodinamične linije, kakšne smo prvič videli na novi Sonati. Tehnološko bo verjetno sorodna novi Kii Cadenzi (K7).

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4698041

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 9:14 am
Napisal/-a Marek_
Ja no, zgleda podobena Sonati.

Je, pa zanimivo, kako se pri Hyundaiu trudijo na večjih, luksuznejših modelih, medtem, ko je njihova paleta manjših in bolj popularnih modelov podpovprečna in zanemarjena, i10, i20, Matrx, pa tudi i30 bi lahko doživel kako osvežitev, vsaj notranjosti.
Zgleda, da so korejci postali zelo požerešni za Lexusom, Infinitijem...

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 10:39 am
Napisal/-a BlazR
Manjši modeli niso zanemarjeni, ampak so vsi prišli vn v zadnjem času. Za i10 in i20 nima nobenega smisla jih že prenavlat, i30 pa vrjetno bojo kmal, čeprou se tut še ne mudi. Edino za matrixa mi je čudno, da ne pripravljajo kšne zamenjave na osnovi venge.

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 12:03 pm
Napisal/-a Marek_
Saj ni v tem problem kdaj so prišli na trg, ampak kakšni so prišli. i10 bi bil morda OK pred 5leti, ampak zdaj, sploh za to ceno je res nekonkurenčen, i20ko so "delali" leta in leta in bi bilo pričakovat kaj več, sploh glede notranjosti, ki je najslabša v razredu (vsaj glede izgleda). S temi limuzinami pa prav pretiravajo, Sonata, Azera, Genesis, Equus, vsako leto dodajo še eno, mislim, da se bodo te njihove odločitve zelo slabo obrestovale, ko drugi vlagajo v nižje razrede, oni v ladje.

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 12:15 pm
Napisal/-a grizli
Ceed je napisal/-a:Saj ni v tem problem kdaj so prišli na trg, ampak kakšni so prišli. i10 bi bil morda OK pred 5leti, ampak zdaj, sploh za to ceno je res nekonkurenčen, i20ko so "delali" leta in leta in bi bilo pričakovat kaj več, sploh glede notranjosti, ki je najslabša v razredu (vsaj glede izgleda). S temi limuzinami pa prav pretiravajo, Sonata, Azera, Genesis, Equus, vsako leto dodajo še eno, mislim, da se bodo te njihove odločitve zelo slabo obrestovale, ko drugi vlagajo v nižje razrede, oni v ladje.


Se popolnoma strinjam :tomidelej:

Osebno se mi zdijo vsi i-ji podpovprečni avtomobili glede na sedanjo konkurenco, te ogromne limuzine so pa, vsaj za Evropski trg, bolj kot ne nepotrebne.

Objavljeno: Ne dec 27, 2009 1:26 pm
Napisal/-a himi
Saj ni v tem problem kdaj so prišli na trg, ampak kakšni so prišli. i10 bi bil morda OK pred 5leti, ampak zdaj, sploh za to ceno je res nekonkurenčen, i20ko so "delali" leta in leta in bi bilo pričakovat kaj več, sploh glede notranjosti, ki je najslabša v razredu (vsaj glede izgleda). S temi limuzinami pa prav pretiravajo, Sonata, Azera, Genesis, Equus, vsako leto dodajo še eno, mislim, da se bodo te njihove odločitve zelo slabo obrestovale, ko drugi vlagajo v nižje razrede, oni v ladje.


Tudi jaz se strinjam.

Se mi zdi, da je Hyundai malo zaspal pri malih avtomobilih, ki so ga takorekoč povzdignili med av tomobilske velikane.

Samo če pogledaš npr. i10 in i20 vidiš kako jih je konkurenca prehitela na celi črti. Dobro, i10 je še nekako sprejemljiv, medtem, ko je i20 pa totalka zgrešena investicija. Zelo neizvirna zunanjost, popolnoma "za časom" armaturka in nič kaj posebne vozne lastnosti. Verjamem, da je i20 zelo dober avto za trge kot so indija in podobni, kakor hitro pa pride v EU se pa zgubi med modeli, ki so že več let na trgu.

Sicer Hyundai pripravlja kar nekaj novih majhnih modelov, vendar pa se bodo morali krepko potruditi in pokazati veliko več znanja kot so ga npr pri i20, če bodo hoteli konkurirati Evropejcem. konkurenca namreč ne počiva, in tudi druge znamke prav tako kot Kia-hyundai napredujejo iz leta v leto.

Kar se tiče novih modelov so pa v razvoju tile:

1. novi Accent (za ameriško tržišče)


2. novi mini-MPV (na osnovi Kie Venge)

3. novi srednje veliki enoprostorec (konkurent Scenicu)

4. mali kupe (naslednik Coupeja)

5. novi mini avto ala Fiat Topolino (najbrž samo za Azijski trg)

6. nova elantra

7. hibrid na osnovi koncepta Blue will

Kot vidite so zelo aktivni tudi na drugih področjih in ne samo pri razvoju velikih limuzin.

Je pa eden od Hyundaijevih šefov zadnjič tudi priznal, da so malo zaspali pri malih avtomobilih, ker so se zadnje čase osredotočali predvsem na velike limuzine, tako, da bodo v prihodnje bolj poudarka dali tudi manjšim avtomobilom.

Objavljeno: Ne jan 10, 2010 12:58 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
No tole zgleda vsaj zame obetavno, in verjetno nisem edini, sem pa mnenja, da je čisto v redu, da so se tako intenzivno posvetili velikim limuzinam - je bil že skrajni čas!!!
Kar se majhnih avtov tiče ok, i10 je res katastrofa, i20 je zunaj soliden, vendar za trg EU se res, kot rečeno izgubi v poplavi ostalih v tem razredu. i30 bi moral biti copy paste konceptni Arneys (z minimalnimi spremembami, ki so potrebne za serijsko proizvodnjo) in je zato :nae :jao: :/:o:/ , SUVi jim pa kar gredo od rok.

Lp

Objavljeno: Ne jan 10, 2010 1:10 am
Napisal/-a error 90
Podoben je pasatu

Objavljeno: Ne avg 15, 2010 12:53 pm
Napisal/-a Marek_

Objavljeno: Ne avg 15, 2010 12:56 pm
Napisal/-a fare
Jas pa mislim da bodo Matrixa absolutno črtali ko bo i30 MPV odzunaj.

Objavljeno: Ne avg 15, 2010 2:32 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Ceed je napisal/-a:Saj ni v tem problem kdaj so prišli na trg, ampak kakšni so prišli. i10 bi bil morda OK pred 5leti, ampak zdaj, sploh za to ceno je res nekonkurenčen, i20ko so "delali" leta in leta in bi bilo pričakovat kaj več, sploh glede notranjosti, ki je najslabša v razredu (vsaj glede izgleda). S temi limuzinami pa prav pretiravajo, Sonata, Azera, Genesis, Equus, vsako leto dodajo še eno, mislim, da se bodo te njihove odločitve zelo slabo obrestovale, ko drugi vlagajo v nižje razrede, oni v ladje.


Ameriški ipd. trgi?

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 8:35 pm
Napisal/-a Marek_

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 10:40 pm
Napisal/-a BlazR
Zgleda obetavno, sploh izpuhi. Zadnje luči me pa spominjajo na gran turisma, kar je tudi obetavno.

Objavljeno: So sep 25, 2010 6:29 am
Napisal/-a Marek_

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 5:39 pm
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Bolj ko je razgaljena, bolj mi je všeč :mrgreen: :vc




Lp

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 7:47 pm
Napisal/-a vojkostar
se mi zdi da bo tale hyundai vsak cajt ratov to kar je bil nekogč DAS AUTO....
in bo imelo svojo ceno

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 5:36 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2012 Hyundai Azera

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 3:49 pm
Napisal/-a himi
Nova Azera ali Grandeur v Koreji. Prve uradne slike so tu. Baje naj bi ga Hyundai začel prodajat v Januarju prihodnje leto.

Re: 2012 Hyundai Azera

Objavljeno: Če nov 25, 2010 8:15 am
Napisal/-a Marek_

Re: 2012 Hyundai Azera

Objavljeno: Pe nov 26, 2010 3:29 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
himi je napisal/-a:Nova Azera ali Grandeur v Koreji. Prve uradne slike so tu. Baje naj bi ga Hyundai začel prodajat v Januarju prihodnje leto.


2012 Hyundai Grandeur HG images


Nov.17, 2010
The all-new 2012 Hyundai Grandeur HG teased ahead of its official January 2011 launch!


Earlier today, Hyundai Motor Company released some early images of its all-new Grandeur GH near-luxury sedan. Known as Azera in the States and several other International markets, the all-new Grandeur replaces the fourth generation model which was brought to the market back in 2005.

According to Hyundai, the all-new Grandeur near-luxury sedan was developed under the concept of harmonizing tradition and state-of-the-art powertrain technology. As a result, the new model is expected to set a new standard for premium large sedans.

As evident form the official renderings, the 2012 Grandeur GH adopted automaker’s latest “fluidic sculpture” form language. The front fascia of the car features large chrome grille and a distinctive set of headlamps featuring LED technology. The side part consists of elegant and flowing lines, while at rear-end of the 2012 Grandeur GH boasts a futuristic look through stylish LED lamps and the voluminous wide rear bumper. Overall, the all-new Grandeur looks a lot more stylish and modern than the model it replaces.

Hyundai did not provide any additional information about the vehicle, but our sources close to Hyundai revealed us some details about the Grandeur’s powertrain options. In Korea, the all-new Grandeur will be available with four powerful engines starting with 2.4L GDI four-cylinder engine, packing 201 horsepower and 3.0L GDI with 262 horsepower. A more potent 3.3L GDI V6 will generate respectable 286 horsepower. In addition, there will also be a 230-horsepower 3.0L Liquefied Petroleum Injected -LPI engine available.


Slika
Slika
Slika




Sem vseeno upal, da bo zadek - luči malo bolj samosvoj, pa me malo preveč spominja na Kio. Drugače je pa čisto v redu. 8)
Čakamo na predstavitev in seveda tudi notranjost.


Lp