Blinder je napisal/-a:Itak da pride pod 8 sekund, vsaj z ročnim menjlanikom. So dali pesimistične podatke.
Ceed je napisal/-a:Tudi jaz ne razumem, kako ima lahko tako slabe pospeške...
Navaden Rio 1.6gdi AT ima 0-60 v 8.9s, torej bi bil ročni Rio 1.6 hitrjši od Velosterja turbo?
INFINITI je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:Tudi jaz ne razumem, kako ima lahko tako slabe pospeške...
Navaden Rio 1.6gdi AT ima 0-60 v 8.9s, torej bi bil ročni Rio 1.6 hitrjši od Velosterja turbo?
Če bo to res pol bo pa res bruka
INFINITI je napisal/-a:Lepo si zbral
-Drugače pa zanimivo; očitno "konjenica" zavoljo opreme in bolj šparovno orientirnih menjalnikov, ni več to kar je bila v preteklosti pri večini znamk
Izstopa pa tudi BMW. Meni je bilo vedno zanimivo kako "hitre" avtomobile imajo glede na konjenico.
BMW 120i
1.340 kg, 170 KM, 7,7s do 100, 224 končna
Daedalus je napisal/-a:http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/jeremy-clarkson-top-gear-column-march-2012-03-22
Vem, vem, Clarkson...pa vendar.
INFINITI je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/jeremy-clarkson-top-gear-column-march-2012-03-22
Vem, vem, Clarkson...pa vendar.
Hahaha - se vidi, da Clarkson pač ni ciljna publika tega avtomobila in ga pač tudi nikoli ne bo razumel - naj ga raje da mlajši hčerki, da napiše test in vtise
INFINITI je napisal/-a:To je nišni avto - pa še to bolj za Iphone generacijo, kot pa za old farts-e, ki jih že blackberry zmede.
NIkoli se ne bo prodajal kot recimo GOLF - to tudi ni bil nikoli namen; tam bo i30 konkurent.
Lahko pa sam izrazim nestrinjanje z njegovimi izjavami, vseeno sem tudi sam testiral avto, pa še bil lastnik dveh predhodnikov, tako da njegov tekst je pač čisto nerazumevanje kaj ta avto sploh je in komu je namenjen - sej se ve kakšne avte ima rad JC.
Je pač love it or hate it; on ga pač sovraži in ravno s tem si je pljunil v skledo, ker primerja nakup tega avta kot dolgčasno-ravnodušni nakup neke bele tehnike - Lepo te prosim....
Konec koncev, je to človek, ki je popljuval tudi Nissana Z - pa mu se je že kolega "hamster" smejal na neumnih izjavah za ta avto. Tako da je to pač njegov point of view; razočaranje da so mu "poturili" za en dan avto, ki je pod 250 konjev in preveč "nenavaden" da bi poštekal čemu je namenjen.
The issues only arise when you attempt to apply a coupé-like sense of energetic progress to proceedings. Hyundai has seen to it that the insubstantial steering acquires some weight at speed, but it has failed to find any real feedback through the first few degrees of input on the slow, elastic rack. The paucity of initial feel is exacerbated by the Veloster’s lack of bite on turn-in and a tendency to fritter away traction like a diesel locomotive on icy rails. The net result is a frustrating shortage of confidence in the car’s capacity to accommodate the enthusiastic driver.
The significance of the Veloster’s shortcomings depend almost entirely on what you expect a coupé (or even a pseudo-coupé) to deliver on the handling front. Aside from the duff steering, most of the car’s issues are only noticeable under duress and would be unlikely to trouble buyers aspiring to nothing more challenging than the daily commute. However, to excel in this class means delivering a healthy dose of driver reward, and the Veloster falls short of that benchmark.
Through corners, it’s clear that there’s a capable chassis under the Veloster. It’s agile and there’s plenty of grip, with sharp turn-in and direct steering. The steering could do with more weight and better feedback, however.
The Veloster doesn’t drive as well as rivals, but it stands out and is great value. In a class where driving dynamics are vital, it’ll be interesting to see if those plus points are enough.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov