The Cupra was wearing the optional Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres and, beyond that strange camo paintjob, was standard production spec.
odprti clio je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Roko na srce, je ta "stari" Trophy v prvi vrsti markentiška poteza, omejena serija dokaj ekstremnih avtov, namenjenih predvsem podiranju rekorda na Nurburgringu. Leon Cupra je v primerjavi z njim avto za množice, pet vratna, relativno udobna različica v "standardni" izvedbi, ki pozimi ne rabi bit v garaži "na klocnih" tako da res kapo dol, hkrati pa prva resna demonstracija sposobnosti e-diffa. Res pa da so si s kamuflažo lahko pomagali pri aerodinamiki!
Se malo tolažiš? Trophy je bil cup z nalepkami in ploščico v notranjosti. To, kar ti opisuješ, je bil R26.R. Trophy je bil daleč od tega; dvopodročna klima, prostoročna kartica, senzor za dež... ti to liči na tvoj opis? Takisto je sedaj z RB8 serijo. Vmes so se spomnili, da bi avto lahko imel 265 KM in ne 250 KM, čeprav tudi švohnejši kažejo bolj ko ne enako konjenico kot novi.
Ne pozabi pa na razliko v pnevmatikah (so me opomnili na drugem forumu); Potenza RE050A proti Pilot Cup 2 Prilagam še tale link, da malo provociram: KLIK
Mene bolj zanima zakaj se jim je tako mudilo postavit novi čas. Avto je še zakamufliran za božjo voljo... Imam občutek, da se bojijo Honde in da hočejo vsaj kratek čas uživati zmago
O vratih sploh ne bi govoril, ker se je že enkrat na tem forumu usul val sranja. Kdor hoče 5 vrat pač ne bo kupil Mégana R.S.-a. Ni pa avto tako špartanski, kot se nekateri tolažite. Če se kdo javi, da bo priskrbel "press" Cupro ali GTI-ja, bom jaz pripeljal Mégana R.S.265, pa lahko primerjamo
odprti clio je napisal/-a:Enkrat se usedi v Cup/Trophy ali navadnega Mégane R.S.-a. Pa brez predsodkov in se zapelji po cesti in sam oceni kako se ti pelje.
Meni ni pretrd, ampak imam še pravi EMŠO. Bi ga imel kot prvi avtomobil, če bi bil boljši pri financah (spet, EMŠO). Mojemu fotru je pa daleč pretrd in nasploh nepraktičen. Vozne karakteristike ga pa niti najmanj ne ganejo (sem ga zapeljal okoli). Sem pa imel pri sebi Trophy-ja in RB8. Ni to avto, v katerem bi te premetavalo na grbinah. Res pa je, da tudi ni avto, ki bi se zvijal, kar vsak po svoje čuti... Če bi mi štela vrata pri "športnem" vozilu bi prej pogledal za "večnima rivaloma" kot pa temi avti
Pa ne jemlji tega osebno, kolega, ker nikjer ne grajam ničesar, niti kaj zagovarjam. Žalostno bi bilo, da bi FWD Renault z zasnovo iz 2008 in celo prej (platformo si menda delita z 2. generacijo) še nosil prvi čas za FWD segment.
~toMmy~ je napisal/-a:Bo pa zanimivo videt, če bo Cupra R sploh lahko postavil tako dober čas s štirikolesnim pogonom...
Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.
Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.
Bat_zajla je napisal/-a:Te gume bodo navoljo v "Performance pack", tko da bo tak avto prišel iz tovarne.
Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.
Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.
Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.
Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.
~toMmy~ je napisal/-a:
In to po tvojem mnenju velja samo za Seat, Renault je pa dal gor kitajske ponaredke gum iz ebaya, natankal 95 oktanca iz Romunije in vzel za voznika čistilko iz VW-jeve tovarne, da bi rekord bil res pošten?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov