Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a INFINITI Sr mar 05, 2014 10:43 am

Čakaj malo, a potem so dejansko "podrli rekord" na Semi-slick gumah?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a odprti clio Sr mar 05, 2014 11:02 am

Top Gear pravi:

The Cupra was wearing the optional Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres and, beyond that strange camo paintjob, was standard production spec.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a ~toMmy~ Sr mar 05, 2014 2:18 pm

odprti clio je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Roko na srce, je ta "stari" Trophy v prvi vrsti markentiška poteza, omejena serija dokaj ekstremnih avtov, namenjenih predvsem podiranju rekorda na Nurburgringu. Leon Cupra je v primerjavi z njim avto za množice, pet vratna, relativno udobna različica v "standardni" izvedbi, ki pozimi ne rabi bit v garaži "na klocnih" tako da res kapo dol, hkrati pa prva resna demonstracija sposobnosti e-diffa. Res pa da so si s kamuflažo lahko pomagali pri aerodinamiki! :lol:


Se malo tolažiš? Trophy je bil cup z nalepkami in ploščico v notranjosti. To, kar ti opisuješ, je bil R26.R. Trophy je bil daleč od tega; dvopodročna klima, prostoročna kartica, senzor za dež... ti to liči na tvoj opis? Takisto je sedaj z RB8 serijo. Vmes so se spomnili, da bi avto lahko imel 265 KM in ne 250 KM, čeprav tudi švohnejši kažejo bolj ko ne enako konjenico kot novi.

Ne pozabi pa na razliko v pnevmatikah (so me opomnili na drugem forumu); Potenza RE050A proti Pilot Cup 2 :-P Prilagam še tale link, da malo provociram: KLIK

Mene bolj zanima zakaj se jim je tako mudilo postavit novi čas. Avto je še zakamufliran za božjo voljo... Imam občutek, da se bojijo Honde in da hočejo vsaj kratek čas uživati zmago :D

O vratih sploh ne bi govoril, ker se je že enkrat na tem forumu usul val sranja. Kdor hoče 5 vrat pač ne bo kupil Mégana R.S.-a. Ni pa avto tako špartanski, kot se nekateri tolažite. Če se kdo javi, da bo priskrbel "press" Cupro ali GTI-ja, bom jaz pripeljal Mégana R.S.265, pa lahko primerjamo :D


Priznam, res nisem vedel, da je čisto vse razen konjev isto, toliko pa vseeno vem, da ni niti približno tako ekstremen kot R26.R, ampak z "ekstremnostjo" itak nisem mislil plastičnih šip, pomanjkanja sedežev ipd., ampak predvsem Cup podvozje, ki je, zelo trdo in posledično zelo neudobno na slabih cestah. Razen če v vseh testih lažejo in je enih par voznikov RS-ov (s Cup podvozjem), ki sem jih dohitel na slabih cestah, slalomiralo med jamami oz. jamicami iz dolgčasa. Če pa ne vzameš Cup-a, odpade tudi (H)LSD.

Da ne bo pomote, se ne obremenjujem, kdo postavi najhitrejši krog, to relativno veliko razliko tudi jemljem z rezervo, ker imam občutek, da so si s kamuflažo pomagali pri aerodinamiki, DCC so verjetno lahko programirali, kakor jim je pasalo, kot se je izkazalo, so pa tudi pri gumah malo "goljufali". Zanimivo mi je predvsem to, da jim je uspelo naredit avto, ki je lahko v Comfort nastavitvi udobnejši od vseh FWD hot hatchev z resnejšo konjenico in hkrati konkurenčen na pisti.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a odprti clio Sr mar 05, 2014 2:37 pm

Enkrat se usedi v Cup/Trophy ali navadnega Mégane R.S.-a. Pa brez predsodkov in se zapelji po cesti in sam oceni kako se ti pelje.

Meni ni pretrd, ampak imam še pravi EMŠO. Bi ga imel kot prvi avtomobil, če bi bil boljši pri financah (spet, EMŠO). Mojemu fotru je pa daleč pretrd in nasploh nepraktičen. Vozne karakteristike ga pa niti najmanj ne ganejo (sem ga zapeljal okoli). Sem pa imel pri sebi Trophy-ja in RB8. Ni to avto, v katerem bi te premetavalo na grbinah. Res pa je, da tudi ni avto, ki bi se zvijal, kar vsak po svoje čuti... Če bi mi štela vrata pri "športnem" vozilu bi prej pogledal za "večnima rivaloma" kot pa temi avti :D

Pa ne jemlji tega osebno, kolega, ker nikjer ne grajam ničesar, niti kaj zagovarjam. Žalostno bi bilo, da bi FWD Renault z zasnovo iz 2008 in celo prej (platformo si menda delita z 2. generacijo) še nosil prvi čas za FWD segment.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a pskoda Sr mar 05, 2014 3:55 pm

Iz prve roke lahko povem, da je megan RS podvozje trše naravnano kot leon FR, ki mislim da je isto kot cupra varjanta
Lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a ~toMmy~ Sr mar 05, 2014 6:38 pm

odprti clio je napisal/-a:Enkrat se usedi v Cup/Trophy ali navadnega Mégane R.S.-a. Pa brez predsodkov in se zapelji po cesti in sam oceni kako se ti pelje.

Meni ni pretrd, ampak imam še pravi EMŠO. Bi ga imel kot prvi avtomobil, če bi bil boljši pri financah (spet, EMŠO). Mojemu fotru je pa daleč pretrd in nasploh nepraktičen. Vozne karakteristike ga pa niti najmanj ne ganejo (sem ga zapeljal okoli). Sem pa imel pri sebi Trophy-ja in RB8. Ni to avto, v katerem bi te premetavalo na grbinah. Res pa je, da tudi ni avto, ki bi se zvijal, kar vsak po svoje čuti... Če bi mi štela vrata pri "športnem" vozilu bi prej pogledal za "večnima rivaloma" kot pa temi avti :D

Pa ne jemlji tega osebno, kolega, ker nikjer ne grajam ničesar, niti kaj zagovarjam. Žalostno bi bilo, da bi FWD Renault z zasnovo iz 2008 in celo prej (platformo si menda delita z 2. generacijo) še nosil prvi čas za FWD segment.


Jaz se res veliko vozim po slabih cestah in videl sem že parkrat, kako se lastniki RS-ov izogibajo jam na teh relacijah, verjetno pa tudi čez zimo toliko RS-ov ne počiva samo zaradi ljubezni, ki jim jo lastniki namenjajo. Pa ne pravim, da so avti zaradi tega splošno gledano slabši, le namen je precej drugačen. Takšnega podvozja si res ne želim, ker zame hot hatch pomeni vsakdanje uporaben avto, za "vikend avto" bi verjetno raje vzel kaj v osnovi bolj športnega.

In še enkrat ponavljam, naredit avto, ki je lahko (relativno gledano) zelo udoben in po drugi strani enakovreden konkurentu (+ še kakšnemu čistokrvnemu "športniku"), ki se na kakšnem track day-u počuti kot doma, je zame res dosežek. Do zdaj so pri vsakem hot hatchu morali pretehtati, kaj je bolj pomembno, vsakdanja uporabnost (npr. GTI) in ali pa "dirkaške" sposobnosti (RS Cup), ta Cupra je pa odlična kar na obeh področjih.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a Blasphemer Sr mar 05, 2014 9:56 pm

Končno je uspelo nekomu spravit iz prestola Megana 3 RS. Po 4. letih, about freakin' time. Tolk o tem who's the master of FWD.

Mislim da bo ta slava kratka, ker prihaja faceliftana verzija RS-a + nek special edition megane s cca 280-300 konji.

@Tommy Ti maš pojme pomešane tako kot je ti je reku odprticlio. R26R je tisto kar ti misliš in je počasnejši od popolnoma serijskega RS3 250 CUP, kar je za tiste cajte biu neverjeten dosežek. Tolk o tem kolk je Megane napredoval iz dvojne do trojke. Ko je Megane 3 RS pršu ven je bil DALEČ najhitrejši FWD. Kr poglejte si Nurburgring čase...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a ~toMmy~ Če mar 06, 2014 6:21 am

Daj še enkrat preberi (ne samo preletet), kaj sem napisal, pa ti bo mogoče jasno, da nimam čisto nič "pojme premešane". Facelift je že zunaj in če prav razumem, ni razen izgleda nič novega.

S posebno izdajo s še več konji in takšnimi gumami kot so bile na Cupri čisto verjamem, da lahko pihnejo še en rekord, ampak kot sem že napisal, meni osebno to ne pomeni kaj dosti, ker mi več pomeni vsakdanja uporabnost.

Bo pa zanimivo videt, če bo Cupra R sploh lahko postavil tako dober čas s štirikolesnim pogonom...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a odprti clio Če mar 06, 2014 9:49 am

Z izjemo pomanjkljivosti, ki jih v vsakdanji uporabi predstavlja kupe, menim da ni Mégane čisto nič manj "civilen" od Leona. S tem, da je potrebno vzeti v zakup, da gre za nekaj-letno razliko med generacijama.

Moja ponudba velja - če kdo pripelje dotično vozilo (dobrodošel je tudi GTI), bom pripeljal Mégana R.S.265. Ostalo se že uskladi. Še vedno sem mnenja, da so najhujši predsodki. Priznavam (in tudi očitam) pa, da je Renault zaspal na notranjem ambientu.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a peroRS Če mar 06, 2014 10:03 am

~toMmy~ je napisal/-a:Bo pa zanimivo videt, če bo Cupra R sploh lahko postavil tako dober čas s štirikolesnim pogonom...


Čudno je, da v vseh teh letih niso testirali ne Golfa R, ne Audija S3 gor. Dvomim, da so toliko zanič :mrgreen:

@VW poznavalci: a e-diff dela, če izklopiš ABS/ESP varovalko? Ker kot sem gledal na testu od Top geara, se občutno vidi, kako ESP zavira Golfa GTI na progi.
Tole je tudi glavni problem vseh VAG avtov pri postavljanju zelo hitrih krogov na pisti.
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a Blasphemer Če mar 06, 2014 4:34 pm

Jaz dvomim, da se je bilokdo od vas sploh pelal z Meganom 3 RS... Avto je čisto znosn za vsakodnevno uporabo, je pa res da je malenkost bolj trdo naravnan kot recimo GTI.

Renault Sport modeli so filozofsko točno to kaj je bila v 90tih Honda s svojimi legendarnimi Civici itd.

P.S. Bolj kot greš poizvedovat, vidiš da je ta rekord privlečen za lase z določenimi neserijskimi dodatki. Realno gledano ma Megane še zmerj rekord. Če bi uporabli normalne gume (ranga Conti SportContact 4/5) bi pridobili vsaj +10s.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a pskoda Če mar 06, 2014 5:14 pm

Najboljše, da jim greš povedat, da so goljufali in je megan še zmeraj top shit ;)
Lp
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a Blasphemer Če mar 06, 2014 5:32 pm

Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.

Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a Bat_zajla Če mar 06, 2014 5:59 pm

Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.

Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.


Te gume bodo navoljo v "Performance pack", tko da bo tak avto prišel iz tovarne.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a pskoda Če mar 06, 2014 6:13 pm

Da bo avto čisto seriski oz da bo točno tak prišel iz tovarne ne moreš garantirati za čisto nobenega ;)

ps.: v realnem življenju so te sekunde nepomembne in noben od nas ne bo dosegel podoben čas
Lp
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a odprti clio Če mar 06, 2014 6:34 pm

Govori zase :evil:

Šala, šala :lol: Ne vem no, ni to tema o Kiji. Mene veseli, da se sploh kaj premika. Zadnje čase samo manjšajo motorje in recitirajo izpuste. Zdaj pa sem vsaj jaz v pričakovanju Hondinega izdelka in kasneje tudi Renaultovega odgovora.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a MyWay! Če mar 06, 2014 8:04 pm

Bat_zajla je napisal/-a:Te gume bodo navoljo v "Performance pack", tko da bo tak avto prišel iz tovarne.


x2

Če že omenjate R26R, ki je tudi imel opcijo Toyo R888 za doplačilo.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a ~toMmy~ Če mar 06, 2014 10:48 pm

Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.

Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.


In to po tvojem mnenju velja samo za Seat, Renault je pa dal gor kitajske ponaredke gum iz ebaya, natankal 95 oktanca iz Romunije in vzel za voznika čistilko iz VW-jeve tovarne, da bi rekord bil res pošten? :D

@peroRS: Cupra ima itak dvostopenjski izklop ESP-ja, prva stopnja pomeni ugasnjen ASR in bolj popustljiv ESP, druga pa čisti izklop ESP-ja, česar GTI nima.

Ni mi jasno, zakaj bi sam e-diff sploh želel izklopit, ker s pametno razporeditvijo moči med prednjima kolesoma samo pomaga, ne uporablja pa zavor kot recimo XDS.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a Marek_ Pe mar 07, 2014 12:16 pm

Blasphemer je napisal/-a:Kdo pa postavlja meje kaj je goljufanje in kaj ne? Nikjer ne piše da mora bit avto čisto serijski.

Dejstvo je da, ti takega avta kot so oni imeli za krog ne boš dobu iz fabrike. Tako da je oglaševanje kot tako, zavajanje.


Cupra na Nürburgringu je bila popolnoma seriska! Opremljena pa je bila s Performance packom, ki bo na voljo kot opcijska oprema za Cupro 280

http://www.ctvnews.ca/autos/seat-leon-c ... -1.1715451
http://www.seatcupra.net/wp/index.php/2 ... ap-record/
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Seat Leon III.

Napisal/-a odprti clio Pe mar 07, 2014 12:28 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
In to po tvojem mnenju velja samo za Seat, Renault je pa dal gor kitajske ponaredke gum iz ebaya, natankal 95 oktanca iz Romunije in vzel za voznika čistilko iz VW-jeve tovarne, da bi rekord bil res pošten? :D


Ne da se mi iskat, a se je takrat na tem forumu pisalo, da je avto sigurno "čipan" ipd. Se mi zdi, da se ta žoga stalno podaja :D V linku, ki sem ga podal eno stran nazaj, je čas nekoga, ki je šel pod 8 minut z Méganom R.S. Samo je tam res vprašljivo koliko je bil serijski. Sem mislil, da je kdo pogledal link :-P
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov