Blinder je napisal/-a:Glede 0.9 twinair 80 motorja, ta motor je pri nas dražji kot močnejši 1.4 95 km. To je tudi izjema, da je močnejši motor cenejši.
0.9 TwinAir (80 konjski) = bencin + metan
Blinder je napisal/-a:Glede 0.9 twinair 80 motorja, ta motor je pri nas dražji kot močnejši 1.4 95 km. To je tudi izjema, da je močnejši motor cenejši.
King1 je napisal/-a:Vidu to čudo v Portorožu pa dobr, da sem mel prazen želodec, ker če ne bi bruhal. Kok je pa to grdo.......
lp
King1 je napisal/-a:Vidu to čudo v Portorožu pa dobr, da sem mel prazen želodec, ker če ne bi bruhal. Kok je pa to grdo.......
lp
carloabarth je napisal/-a:King1 je napisal/-a:Vidu to čudo v Portorožu pa dobr, da sem mel prazen želodec, ker če ne bi bruhal. Kok je pa to grdo.......
lp
Potem si pa eden redkih, aja pa kej pojej.
Flota automobila Fiat 500L Living sa MultiJet II motorom od 1,6 litara i 105 KS uspela je u ovom poduhvatu tako što je 1. oktobra krenula iz centra Mirafiori Motor Village u Torinu i sledećeg jutra stigla do centra Motor Village Fait Café u Parizu, udaljenog oko 800 km.
Takmičarski timovi su prešli razdaljinu s prosečnom potrošnjom od 27 litara dizela , što odgovara približnom proseku od pređenih 30 kilometara po litru. Štaviše, performanse profesionalnih vozača su bile zadivljujuće. Oni su prešli celu razdaljinu s potrošnjom od samo 20,9 litara goriva, što je ravno potrošnji od više od pređenih 38 kilometara po litru. Isti izuzetni rezultati su registrovani kod timova koji su se vratili iz Pariza za Torino, opet se nezaustavljajući po gorivo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov