srcnik je napisal/-a:Danes sem ga gledal in mi prodajalka reče, da sta obe verziji 1.6 thp motorja z dvema turbinama? Ker naj bi bil nov motor? A kdo ve, če je to res?
Sam sem bil zelo skeptičen, če ve o čem govori... samo lahko pa da je to plod sodelovanja z bmw-jem...
mislim, da ma dve turbini ma samo THP200.... vendar, če ma oznako THP je turbo! torej, če je novi 125 konjski 1.6 motor THP, ma turbino... eno!
sicer mi je ob ogledu prodajalec nekaj govoril o "novem 125 konjskem motorju", vendar ga nisem kej preveč poslušal, ker sem predpostavil, da gre za kak nov remap atmosferskega VTi120... manj izpustov pa to... pa tudi zanimalo me ni, ker sem prišel pogledat kako avto zgleda.... motorji me bodo zanimali ko/če ga bom šel kupovat...
Renault VG je napisal/-a:Ja itak, to je vse brezveze, nek radio s kasetarjem je vrh glave ane
. Če tebi ne ustreza ne posplošuj še na druge. Ali je morda sedaj še brezveze ker tvoja ljuba znamka nima (še) tega ?
mislim, da Marekov sarkazem nima kej dost za opravit z "zavistjo" okrog "touch lcdjev in ljube mu znamke" ampak je (po moje povsem upravičeno) usmerjen na "novotarije", katerih "bling, bling" efekt je pomembnejši, kot pa njihova dejanska funkcionalnost.... in četudi pustimo ob strani vse tisto duhovičenje o surfanju in facebooku (in s katerimi voznik, ne glede "razvoj tehnologij" med vožnjo NIKOLI ne bi smel imet opravka), se preprosto moraš strinjat, da lahko tudi v popolni temi najdeš knof kontrole določene funkcije samo z otipom, medtem ko moraš kontrolo "narisano" na lcd zaslonu vedno poiskat z očmi, saj ti drsanje po gladkem zaslonu ne daje povratne informacije o tem ali si jo "zadel"...
sicer pa, pustimo "okuse" in "preference".... enim je avto povsem upravičeno fajn, drugim pa, prav tako upravičeno, ni.... česar pri celi "pro/con" debati ne razumem, pa je tisto z "majhnim prtljažnikom".... njegov prtljažnik je (tudi s tisto gromozansko rezervno gumo na alu feltni vred) vsaj več kot povprečen, če že ne med večjimi v razredu... če pa iz njega vzameš rezervno kolo in ga nadomestiš s "setom za popravilo predrte pnevmatike" pa je preprosto tako velik, da mu lahko orenk "zavida" tudi marsikateri model D segmenta!! ...sej ne vem, če se to sploh da ampak, avto je med najmanjšimi v razredu, pa ma za 100 litrov več prtljažnika kot recimo 20cm daljša Astra.... in moram reč, da se ne spomnem kakega hudega jamra čez velikost njenega prtljažnika...
in čisto tako... za "zabavo" si z uporabo malo osnovnošolske matematike poskusite "vizualizirat", kaj za prostornino prtljažnika lahko pomeni "20 cm daljši" avto... recmo, da je povprečna širina prtljažnika v tem segmentu, tako "od oka" 120cm, njegova globina "pod polico" za zadnjimi sedeži pa.... 50cm! to bi vam "zneslo" stranico s površino okroglih 6000 cm2.... za koliko cm je treba podaljšat avto, da bo "pomik" zadnje stranice prtljažnika "nanesel" 100 litrov dodatnega volumna?!? ko zračunate, prištejete te centimetre dolžini Astre... in rezultat potem primerjajte z dolžino Puga
!