Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 Če jan 26, 2017 6:01 pm

Morm dodat, da sm načrpal skoraj 0,5l olja ven. Res katastrofa, glede uradnega servisa. Sam k nč ne morš in moraš nujno na uradnga pelat, pa upaš lahk da so sam preveč olja nalil in niso še kej druzga zamenjal :), aja od servisa sm naredu dobrih 1000km, upam da zarad teh pol litra preveč olja ne bo kasneje problemov :?: :evil:
Prov dolg tako ne bom mel 308sw, mam namen konc leta oz začetek naslednjega menjat......mogoče novi 5008 =P , spet pugi
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Pe jan 27, 2017 11:03 pm

Ok....nekaj sem dokazal sam sebi, a mi bo kdo verjel me niti ne zanima.
Rad pa delim z drugimi to kar sem ugotovil.

Predkratkim sem začel v teli temi (24 stran) o tem trivaljniku in servisih. :?

To, da je hladen motor prvih par kilometrov brutalno cukal (trokiral) sem prepričan da je zaradi preveč olja. Ko sem potegnil 6 deci ven, se to ni več dogajal.
Povečana poraba (pol litre in +) sem tudi 99% prepričan da je olje in da mi je mehanik nekaj uvalil. V ponedeljek sem šel nazaj "reklamirat" servis....seveda sem prinesel svoje olje in nisem nič pričakoval od njih, čeprav so nekaj upoštevali.

Pri tej menjavi sem bil pol metra stran od avta in strogo gledal kaj počne mehanik (ta je sicer bil v redu)
Naročil da se vlije 3,3 in nič več. Tudi oljni filter sem zahteval čeprav so me hoteli prepričati da ne, ker je menjan 2000 km nazaj. :roll:
Drugi dan sem preveril olje ...malo pod MAX, tako kot mora biti.

Kar je najbolj pomembno že prvi dan sem opazil manjšo porabo. Drugi dan pa kot ponavadi iste relacije, isti način vožnje (tempomat) iste temperature... Jesenice - Ljubljana - Jesenice 5,6 Tudi danes, peti dan se drži na 5,8.

Pred tem in takoj po tistem (prvem) servisu pa niti pod razno ni šlo pod 6,3 - 6,5

Tisto olje ki sem potegnil ven po nekih 1500 km in se mi je zdelo grozno še imam in bi rad primerjal s tem oljem ko bom naredil 1500 km ....me prav zanima razlika.

Kot sem rekel na začetku ...vseeno mi je ali mi kdo verjame. Definitivno se svinjarije dogajajo....zato popoldanci ki delajo na uradnih servisih poceni popravijo avto. :roll:

"kaj si nor, pa ne boš plačal 500€ ....jaz poznam enega ki dela na pooblaščenem servisu, ki ti bo zrihtal za pol manj"

Prevečkrat slišano :(
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Pe jan 27, 2017 11:42 pm

pa dobro, a noben od Peugetovcov, ki naj bi bili "malo več" tega ne bere? ....meni ni normalno, da kot po tekočem traku vlivajo "skoraj že vsakemu" več kot 1/2 litra olja čez mero_tu je nekaj hudo narobe....
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax So jan 28, 2017 11:16 am

Uau,to pa je velika razlila v porabi :O Me veseli,da je menjša sedaj. Se mi zdi lepa poraba :) Naj ostane.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl So jan 28, 2017 11:36 am

Vse lepo in prav, ampak, koliko ti voziš po AC, da imaš porabo dizla?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For So jan 28, 2017 12:47 pm

Ma ..da ne bomo zdaj spet zabluzili z porabo... ;)

To sem velikokrat že napisal ...minimalno mestne vožnje in večinoma tempomat naštimam na 106 km⁄h. Seveda vmes pritisnem če grem na prehitevalnega. Enkrat ali dvakrat na mesec ga tudi spiham in takrat gre tudi čez 7 litrov.
Pač zelo sem pozoren na porabo, velko se vozim. Leto in pol star avto ima 53.000 km....kar nekaj prišparam.

Zato sem po servisu bil presenečen glede porabe. Motor naj bi lažje zadihal zaradi svežega olja, oljnega filtra, zračnega filtra, novih svečk.... ne pa pol litre in plus več porabil. :huh: , cukal in podobno.

To sem že doživel z prejšnjim 1.6 THP ko so mi dali 5W40 noter.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda So jan 28, 2017 1:05 pm

Leto in pol star avto in ima narejenih +50kkm je največja možna bedarija kupit bencinarja razen 10 let nazaj ko so bili dizli za kozlat slabši kot traktor in peugeot ima čisto ok dizel motorje.
Res, da je bencinar cenejši kot dizel, ampak ko boš prodajal bencinarja (po vrhu je še mlinček) 3 leta starega z +100kkm (da ne govorim 6 let starega) ga ne bo skoraj noben povohal, dizla boš prodal za več denarja (kot bencinarja) brez problema.
Glede porabe je pa tudi v + dizel oz bi se lahko brez problema po AC vozil 130km/h z nižjo porabo kot se zdaj z bencinarjem 106km/h oz se ti ne bi bilo potrebno vozit za tovornjaki in še non stop ti ne bi bilo potrebno gledati BC, da ne bodo previsoke številke

To je moje mišlenje, da ne bo pomote, ker zaradi mene lahko kupiš tudi avto na kerozin. Osebno ne bi nikoli kupil bencinarja, če bi delal toliko km letno oz že zdaj ga ne maram pa delam cca 18kkm letno, ampak jaz imam druge probleme glede bencinarjev. Probal že kar nekaj turbo bencinarjev v rangu 200hp in noben pri isti vožnji kot dizel, ki porabi +6l na 100km/h ni šel pod 10l na 100km/h
Lp
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl So jan 28, 2017 2:45 pm

For je napisal/-a:Ma ..da ne bomo zdaj spet zabluzili z porabo... ;)

To sem velikokrat že napisal ...minimalno mestne vožnje in večinoma tempomat naštimam na 106 km⁄h. Seveda vmes pritisnem če grem na prehitevalnega. Enkrat ali dvakrat na mesec ga tudi spiham in takrat gre tudi čez 7 litrov.
Pač zelo sem pozoren na porabo, velko se vozim. Leto in pol star avto ima 53.000 km....kar nekaj prišparam.

Zato sem po servisu bil presenečen glede porabe. Motor naj bi lažje zadihal zaradi svežega olja, oljnega filtra, zračnega filtra, novih svečk.... ne pa pol litre in plus več porabil. :huh: , cukal in podobno.

To sem že doživel z prejšnjim 1.6 THP ko so mi dali 5W40 noter.

To pa res ni neka hitrost, sprašujem, ker imam enega kandidata za 308 SW 130, ima podoben stil vožnje kot ti. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Gosic So jan 28, 2017 3:37 pm

Tudi pri mojem sumim, da je bilo krivo olje za marsikatero težavo. Sedanji mehanik je pri menjavi le 5 mesecev starega olja (prevoženih 6000km) opazil, da je bil to sumljivo črne barve. Sumim, da mi prejšnji mehanik sploh ni vlival novo olje.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax So jan 28, 2017 4:11 pm

To tudi mene zanima zakaj nisi kupil dizla. Sploh PSA dizli so super. Njihov start&stop sistem se ugasne že medtem ko se voziš in ne ko se čisto ustaviš in kak dl že tukaj prišparaš. In dejansko se avtomobil tako nežno zažene,da se res moram strinjat,da je njihov start&stop sistem pri dizlih verjetno najbolj dovršen izmed vseh znamk (bolj kot pri celi VAG grupi,bmw-ju...).
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For So jan 28, 2017 8:36 pm

Že 23 let vozim bencinarja in mi je tako všeč. Verjamem pa da bi ŠTIRIVALJNI dizel bil boljša izbira. :mrgreen:
Mogoče ta S⁄S sistem bolj dela pri dizlih. Pri tej moji trivaljni prdulji mi gre na živce in ga redno ugašam. Tisti Oplov dizel mi je bil všeč ko sem ga v Astri probal. Kaj pa veš ...mogoče bo naslednji dizel.

xxl je napisal/-a:To pa res ni neka hitrost, sprašujem, ker imam enega kandidata za 308 SW 130, ima podoben stil vožnje kot ti. ;)

A prodajaš Peugeote? Ne razumem?
Jaz uživam v takšni vožnji, to me pomirja. Važno je da se ti ne mudi, in da si pred vožnjo vzameš kakšno minutko več.... :D
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl So jan 28, 2017 11:14 pm

Ne, ne, prijatelj išče novo vozilo, zdaj ima 307SW 1,6, pa je nekako logično, da se zanima za 308.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Po jan 30, 2017 10:30 am

pskoda je napisal/-a:Glede porabe je pa tudi v + dizel oz bi se lahko brez problema po AC vozil 130km/h z nižjo porabo kot se zdaj z bencinarjem 106km/h oz se ti ne bi bilo potrebno vozit za tovornjaki in še non stop ti ne bi bilo potrebno gledati BC, da ne bodo previsoke številke

začuda, ti dam 1x za prav......3,6 bi mu kazal dizelček 1.6 120KM (prijatelj ima novega 2008 na Vir in nazaj, ne sicer na polno, ampak še vedno nad omejitvami - 4,1) pa tud ni zanemarljiva razlika v ceni bencin/dizel...
- pežo je sicer zadnja stvar, ki bi jo kupil, ampak ta 2008 gre naravnost fenomenalno in neverjetno neutrudljiva vožnja....16k€ je dal_vredno nakupa bi rekel....če nimaš predsodkov; jaz jih imam :mrgreen:
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax Po jan 30, 2017 8:47 pm

Verjamem,da je tale 1.6 Hdi 120 varčen ampak ne verjamem pa,da ima 4.1L porabe na avtocesti pri,če sem prav razumel, višji hitrosti od 130 km/h. Sploh 2008 ko je malce privzdignjen. Za udobje pa bi rekel,da je super. Imam 208 s temi športnejšimi sedeži in je res super. Cenejše verzije imajo mehkejše z manj bočne ter ledvene opore. In,a ne stane 2008 s tem motorjem krepko več kot 16.000€?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl Po jan 30, 2017 10:56 pm

Teh tvojih 106 po ac sem malo testiral z Kadjarom, pa je bc kazal 4-4,5, pri 120 pa 5. Vsekakor je dizel tukaj v prednosti, čeprav naj bi jih počasi ukinili.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Po jan 30, 2017 11:12 pm

Moraš testirat v obe smeri in vsaj dva hladna zagona.
Tistih 5,6 sem v bistvu imel tri hladna zagona in nekaj več vožnje po Ljubljani.
Če se v eno smer grem navzdol imam lahko tudi pod 5 litrov. To ni realno.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl To jan 31, 2017 9:05 am

To je bilo kar tako za info, po ac v obe smeri, na neki razdalji, ker drugače vozim 130-140, in poraba na cel tank ostane na cca 6 litrov.
No, kolega je kar zagret za 308 ali 2008, bomo videli, kakšni so plačilni pogoji.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Pe mar 03, 2017 12:41 am

For je napisal/-a:Ok....nekaj sem dokazal sam sebi, a mi bo kdo verjel me niti ne zanima.
Rad pa delim z drugimi to kar sem ugotovil.

Predkratkim sem začel v teli temi (24 stran) o tem trivaljniku in servisih. :?

To, da je hladen motor prvih par kilometrov brutalno cukal (trokiral) sem prepričan da je zaradi preveč olja. Ko sem potegnil 6 deci ven, se to ni več dogajal.
Povečana poraba (pol litre in +) sem tudi 99% prepričan da je olje in da mi je mehanik nekaj uvalil. V ponedeljek sem šel nazaj "reklamirat" servis....seveda sem prinesel svoje olje in nisem nič pričakoval od njih, čeprav so nekaj upoštevali.

Pri tej menjavi sem bil pol metra stran od avta in strogo gledal kaj počne mehanik (ta je sicer bil v redu)
Naročil da se vlije 3,3 in nič več. Tudi oljni filter sem zahteval čeprav so me hoteli prepričati da ne, ker je menjan 2000 km nazaj. :roll:
Drugi dan sem preveril olje ...malo pod MAX, tako kot mora biti.

Kar je najbolj pomembno že prvi dan sem opazil manjšo porabo. Drugi dan pa kot ponavadi iste relacije, isti način vožnje (tempomat) iste temperature... Jesenice - Ljubljana - Jesenice 5,6 Tudi danes, peti dan se drži na 5,8.

Pred tem in takoj po tistem (prvem) servisu pa niti pod razno ni šlo pod 6,3 - 6,5

Tisto olje ki sem potegnil ven po nekih 1500 km in se mi je zdelo grozno še imam in bi rad primerjal s tem oljem ko bom naredil 1500 km ....me prav zanima razlika.

Kot sem rekel na začetku ...vseeno mi je ali mi kdo verjame. Definitivno se svinjarije dogajajo....zato popoldanci ki delajo na uradnih servisih poceni popravijo avto. :roll:

"kaj si nor, pa ne boš plačal 500€ ....jaz poznam enega ki dela na pooblaščenem servisu, ki ti bo zrihtal za pol manj"

Prevečkrat slišano :(

Vezano za tole gor in dokaz da se je mehanik res iživljal nad mojim avtom...

Že nekaj časa opažam večje koščke svinjarije po armaturi in včeraj na servisu prosim da pogledajo kabinski filter.
Starejši mehanik ki je šel gledat je bil bolj jezen kot jaz ...oba filtra sta bila zmečkana noter.
Mehanik jih je skoraj da nadrl in rekel da mi dajo nove filtre, kar so tudi naredili in se opravičevali in ...bla, bla bla .... :roll:

Pa povedal bi na kratko še zgodbo enega uporabnika ki me je privat kontaktiral in prosil za par nasvetov glede servisa 1.2, THP.
Čeprav sem mu odsvetoval določen servis je šel prav tam.

Zaračunali mu 4,7 (ali 5 litrov ...ne vem zdaj) in to napačnega 5W 40
Itak da se ni vozil več kot 20 km. Že prvi delovni dan je spet menjal olje in bil pozoren koliko ga je šlo ven. Seveda ni bilo 4,7 (ne vem če bi sploh šlo noter toliko) mislim da je rekel 3,8 ....sigurno pol litre preveč.
Pisal na kar nekaj e-naslovov in zagrozil z tožbo če mu ne vrnejo denar za servis. So mu odgovorili (prijazno :roll: ) in mu vrnili denar.

Očitno se je odločil da svoje zgodbe ne bo dal na forum ker so pač bili "prijazni" in se opravičili.

SIcer se ne strinjam s tem, ker je tudi sam dobil informacije o šlampariji serviserjev tukaj na forumu kjer so drugi PISALI o tem.
Lahko bi posredoval svojo zgodbo in tako pomagal še komu.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a emozul Pe mar 03, 2017 9:48 am

Saj ne morem verjet, kaj delajo na pižojevih servisih!
To te res odvrne od nakupa.
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 To mar 07, 2017 9:44 pm

@for
Kateri servis?? Ime? Mislm, da si zaslužjo biti označeni na forumu, da bomo lahko ostali uporabniki bili bolj pazljivi.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bing [Bot] in 28 gostov