Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Če dec 03, 2015 6:41 pm

@for če maš lizing preko peugeotove "akcije" potem bi znale bit obresti okoli 8%, kar ni ravno sitnica.

Kaj bi si pa kupu če bi ga prodal?
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Če dec 03, 2015 6:48 pm

Nobene akcije ni bilo. Na sploh sem alergičan na vse vrste akcij. To so vse nategi.
Ni pomembno kaj bi si kupil, pomembno je da nočem Peugeota več, čeprav je dober avto.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Če dec 03, 2015 7:32 pm

For je napisal/-a:Ni pomembno kaj bi si kupil, pomembno je da nočem Peugeota več, čeprav je dober avto.

Ti ni noben avto ni všečen al zakaj nočeš rečt? čist tko te sprašujem.
Peugeota nočeš več čeprav je dober avto? Potem je verjetno nekaj narobe z servisno-prodajnimi storitvami.

Večina današnjih prodajalcev je takšnih da dokler ne kupiš se topijo, potem pa konec ljubavi. Če prišteješ še slabe zakone na področju potrošništva dobiš "zmagovalno kombinacijo". Če ti je avto dober se ne oziraj na druge ljudi, tako kot se oni ne nate.
Jaz menim pri sebi za oboje da je slabo in golf 7 in uvoznik. To je še slabše. ;) Če bi mi pa avto dobro delal bi mi bilo za vse ostalo vseeno, enkrat letno servis in ciao.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4341
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Firediver Če dec 03, 2015 7:43 pm

@ReSpectre:

Uporabnik For je spravil celo kalvarijo skozi s Peugeotom.

Preveri letošnjo temo:
viewtopic.php?f=6&t=103884

Sedaj ga boš bolje razumel...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Če dec 03, 2015 8:29 pm

Malo sem prebral in moje mnenje je da če so hitro menjali avto, se opravičili, da vsaj nekaj so naredili v pravo smer. Tudi enkrat sem imel kontakta z direktorjem slo podružnice in čisto preprost človek, sem prepričan da bi rešili zadevo, če bi se na njih obrnil oz. enkrat so jo že z zamenjavo vozila. Sicer ne vem kako je stanje sedaj, ko so jih Švicarji kupili.
Kaj imaš pa pri vw uvozniku? Direktor te naprej zabije, da če si redna dvajsetletna stranka vw, da si isto vreden kot nekdo ki kupi prvič-zadnjič -nikoli več in dela primerjave kupovanje kruha z avtomobili, pa še tam na količino dobiš popust.
Potem imaš prodajalca, ki ti je avto prodal in nima 3 tedne časa da bi avto popravil z kritično napako na motorju ko dobiš vpoklic in se moraš voziti 120 km na drugi servis po Sloveniji, servis imaš pa pred nosom. Še ko jih z tehnične pomoči kontaktirajo nimajo časa. Potem pelješ še drugič in spet ni vredu. Kolikrat ga bom v parih mesecih še moral peljat na servis? Zato niti nočem in imam odpor kogarkoli klicati in se spet naročevati. Saj nisem idi ot da bom petkrat za isto stvar klicaril in vozil na popravilo in se poniževal stalno ko ignorirajo.
Najbolj žalostno je pa to da vsi tam berejo forum in točno vedo kdo sem pa nič. Celo parkrat sem pisal (in sem požrl ves ponos in slabo mnenje do znamke in zaobljube da vw nikoli več) za nakup novega vozila za pomoč na uvoznika in ne napišejo nič konkretnega: Prosimo obrnite se na pooblaščene prodajalce vozil. Resno? Komu naj se obrnem, tistemu ki me ignorira in mi noče avta popravit in mi kot redni stranki prodaja avte po višji ceni kot druge vw avtohiše? Naj po Sloveniji hodim od prodajalca do prodajalca in izgubim 2000€, ker moram avto prodat zaradi slabe kvalitete ne zato ker ga hočem. Ali naj se obrnem na drugega vw prodajalca(kjer sem tudi kupil nov vw avto) in mi niso nič odpisali glede neke druge reklamacije. Seveda nočem več pisati več, če ni nič od njih.
Če bi meni menjali avto in upoštevali da se pogosto kvari in vse ostalo tako kot so foru ne bi niti besede rekel, niti "a" in ne bi na forumu pisal kritik. Če bi pa avto deloval in mi ne bi bil všeč ali mi ne bi bil všeč odnos bi ga pa enostavno prodal. Če ti avto ni všeč in nima napak se ne moreš pritoževati, ni korektno niti zakonsko ni sprejemljivo.
Očitno eni uživajo ko berejo vsak dan kako se živciram in pišem negativno o znamki. Če bi jaz bil direktor neke resne firme bi takoj poklical stranko uredil sestanek se opravičil naredil dogovor in nasvidenje. Tukaj pa ignoranca(sicer na tehnični pomoči se trudijo) ampak za isto stvar jaz ne bom trikrat, štirikrat, petkrat avta vozil po celi Sloveniji. Ponos in ego do plafona in očitno jim ustreza negativna publiciteta in malo norčevanja na moj račun. Ne vedo pa da več kot 50% kupcev novih vozil pred nakupom pobrska po forumih. Zakonsko je pa tudi pri nas bogo vse skupaj in postopki potekajo zelo počasi. Bedna država, beden sem tudi jaz s tem pisanjem na forumu, sram me je po pravici povedano kako pišem o nekom.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a maniaxxx Če dec 03, 2015 8:44 pm

reSpectre je napisal/-a:proti Mirni je bila 5.2, skupna pa 4.5, nazaj si pa čez Sevnico šel? To pomeni da si imel nazaj v hrib porabo 3,8 litra, pa še prehiteval si??? (Sevnica-Krško ima ndv nekje 165m, Celje 245m)
jaz pa sem z golfom 7 bluemotion 1.6 TDI z pnevmatikami nizkega kotalnega upora(ki so za en drek razen nizke porabe) z najlažjimi platišči na tržišču ki obstajajo, z 150kg lažjim vozilom kot je tvoj in z veliko nižjim uporom zračnega koeficienta, po vrhu pa še spomladi kjer je bila idealnejša temperatura asfalta in vremena kot je te dni,
imel v obratni smer v dolino realno 4 litre porabe z mukotrpno vožnjo in vozil sem po eko raily sistemu.
Svaka ti čast majstr ni ti para, prjav se za eko relly ali pa testnega voznika v tovarni. Pusti šiht, ker te drugje čaka boljša prihodnost. :pivo :con
p.s. glede na to da imaš še zimske gume ti je uspelo nemogoče. Sicer pa 55km/h povprečna hitrost kaže da si vozil na tej relaciji, kjer praktično ni semaforjev in je dostikrat omejitev 90, kar zmerno in po pameti. Jaz sem se včasih vsak dan vozil po tej cesti in poznam vsak žep tam.


Vozil sem kakor sem lahko, ker je bilo veliko tovornjakov, ki sem jih prehitel kjer sem lahko. Če si imel res tako porabo z BM je popoln nateg ta kao varčna različica, če moj brez vsega tega manj žre, al pa si veliko bolj dinamičen voznik kot si želiš priznati :mrgreen: :mrgreen:


@For, resno prodajaš?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Če dec 03, 2015 8:55 pm

Ne moraš primerjat 3 cilindre z 4 oz 1.2 z 1.6

Osebno v njegovi situacji sploh ne bi vzel 1.2 in bi zahteval 1.6
Lp
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Če dec 03, 2015 11:04 pm

reSpectre je napisal/-a:
For je napisal/-a:Ni pomembno kaj bi si kupil, pomembno je da nočem Peugeota več, čeprav je dober avto.

Ti ni noben avto ni všečen al zakaj nočeš rečt? čist tko te sprašujem.
Ma seveda mi je....recimo Octavija, Golf, Mazda 3 ...Astra je trenutno najbolj mamljiva, čeprav ne za to ceno.
Peugeota nočeš več čeprav je dober avto? Potem je verjetno nekaj narobe z servisno-prodajnimi storitvami.
Na sploh je dober...ampak ker sem več kot 50000 km naredil z 1.6 me ta trivaljni mlinček res živcira. Ne da si mi spet ponavljat, ker sem že velikokrat napisal. Razen boljše odzivnosti pri večji hitrosti se ta mlinček ne more primerjati z 1.6
Navor (čeprav manj, največji ima že pri 1400 obratov) prožnost, poraba, hrup, vibracije, miren tek ...ma v vseh pogledih je boljši.


Večina današnjih prodajalcev je takšnih da dokler ne kupiš se topijo, potem pa konec ljubavi. Če prišteješ še slabe zakone na področju potrošništva dobiš "zmagovalno kombinacijo".
Ja ...ne smemo prijaznost in strokovnost metati v isti koš. Pravi stručkoti ki so res dobri v svojem poslu ponavadi (ni pa nujno) niso prijazni in največ problemov imajo s tem ker se ne slinijo strankam. Tako da, kar se tiče te slinaste prijaznosti bi se strinjal....so v redu. Drugo je pa kaj ti naredijo z avtom. Pa verjemi ...že četrti servis dajem skozi. :mrgreen: Da ne bo pomote ...samo na prvem sem imel konflikt. Pa vsi imajo podobne kikse .. kot da bi imeli takšna navodila. Sicer eni ne komplicirajo če prineseš olje in če si zraven ...eni pa.
Če ti je avto dober se ne oziraj na druge ljudi, tako kot se oni ne nate.
Ni mi dober ...ravno zaradi motorja, in zato ker se mi je znamka zamerila ...nimam več tistega zadovoljstva⁄odnosa ki ga ponavadi čutimo do znamke ki jo vozimo.
Jaz menim pri sebi za oboje da je slabo in golf 7 in uvoznik. To je še slabše. ;)
Enako sem jaz mislil ko sem imel 6 let probleme z Golfom IV. Sem mislil da sem imel grozno izkušnjo. Ti dam malo za prebrat http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... highlight= Če si boš vzel čas boš videl da sem jaz z Porsche Slovenija imel kar DOBRO izkušnjo. Veliko stvari so mi priznali kot garancijo. Pač z Golfom ni bila dobra izkušnja
Zdaj sem drugačnega mnenja, ker sem z Peugeotovo službo za reklamacije imel še bolj grozljivo izkušnjo. V bistvu podpirajo vse nepravilnosti ki se dogajajo pri pooblaščencih

Če bi mi pa avto dobro delal bi mi bilo za vse ostalo vseeno, enkrat letno servis in ciao.



reSpectre je napisal/-a:Malo sem prebral in moje mnenje je da če so hitro menjali Niso zamenjali, še enega so mi prodali ....si bil površen pri branju ;) Tretjega namreč ...vmes (pred to kalvarijo) so mi prodali še 208 Allure
avto, se opravičili, da vsaj nekaj so naredili v pravo smer. Tudi enkrat sem imel kontakta z direktorjem slo podružnice in čisto preprost človek, sem prepričan da bi rešili zadevo, Itak da sem se obrnil ...na službo za reklamacije.
če bi se na njih obrnil oz. enkrat so jo že z zamenjavo vozila. Sicer ne vem kako je stanje sedaj, ko so jih Švicarji kupili.
No ....to ti vse pove! Da so glavnega zastopnika predali Švicarjem je res malo čudno ....najbrž so dobro delali :roll:
Kaj imaš pa pri vw uvozniku? Direktor te naprej zabije, da če si redna dvajsetletna stranka vw, da si isto vreden kot nekdo ki kupi prvič-zadnjič -nikoli več in dela primerjave kupovanje kruha z avtomobili, pa še tam na količino dobiš popust.
Potem imaš prodajalca, ki ti je avto prodal in nima 3 tedne časa da bi avto popravil z kritično napako na motorju ko dobiš vpoklic in se moraš voziti 120 km na drugi servis po Sloveniji, servis imaš pa pred nosom. Še ko jih z tehnične pomoči kontaktirajo nimajo časa. Potem pelješ še drugič in spet ni vredu. Kolikrat ga bom v parih mesecih še moral peljat na servis? Zato niti nočem in imam odpor kogarkoli klicati in se spet naročevati. Saj nisem idi ot da bom petkrat za isto stvar klicaril in vozil na popravilo in se poniževal stalno ko ignorirajo.
Najbolj žalostno je pa to da vsi tam berejo forum in točno vedo kdo sem pa nič. Celo parkrat sem pisal (in sem požrl ves ponos in slabo mnenje do znamke in zaobljube da vw nikoli več) za nakup novega vozila za pomoč na uvoznika in ne napišejo nič konkretnega: Prosimo obrnite se na pooblaščene prodajalce vozil. Resno? Komu naj se obrnem, tistemu ki me ignorira in mi noče avta popravit in mi kot redni stranki prodaja avte po višji ceni kot druge vw avtohiše? Naj po Sloveniji hodim od prodajalca do prodajalca in izgubim 2000€, ker moram avto prodat zaradi slabe kvalitete ne zato ker ga hočem. Ali naj se obrnem na drugega vw prodajalca(kjer sem tudi kupil nov vw avto) in mi niso nič odpisali glede neke druge reklamacije. Seveda nočem več pisati več, če ni nič od njih.
Če bi meni menjali avto in upoštevali da se pogosto kvari in vse ostalo tako kot so foru ne bi niti besede rekel, niti "a" in ne bi na forumu pisal kritik. Če bi pa avto deloval in mi ne bi bil všeč ali mi ne bi bil všeč odnos bi ga pa enostavno prodal. Če ti avto ni všeč in nima napak se ne moreš pritoževati, ni korektno niti zakonsko ni sprejemljivo.
Očitno eni uživajo ko berejo vsak dan kako se živciram in pišem negativno o znamki. Če bi jaz bil direktor neke resne firme bi takoj poklical stranko uredil sestanek se opravičil naredil dogovor in nasvidenje. Tukaj pa ignoranca(sicer na tehnični pomoči se trudijo) ampak za isto stvar jaz ne bom trikrat, štirikrat, petkrat avta vozil po celi Sloveniji. Ponos in ego do plafona in očitno jim ustreza negativna publiciteta in malo norčevanja na moj račun. Ne vedo pa da več kot 50% kupcev novih vozil pred nakupom pobrska po forumih. Zakonsko je pa tudi pri nas bogo vse skupaj in postopki potekajo zelo počasi. Bedna država, beden sem tudi jaz s tem pisanjem na forumu, sram me je po pravici povedano kako pišem o nekom.
To mi je pa res čudno? Mogoče nisi trkal na prava vrata. Kot rečeno ....sem jaz pred leti kar precej tega uveljavil (link zgoraj)

maniaxxx je napisal/-a:@For, resno prodajaš?

Ma ...."prodajam" :roll: težko uporabim to besedo oops Bi ga pa dal naprej nekomu da odplačuje naprej ...če ne bi preveč izgubil.
Zakaj pa ne? Bi šel kaj drugega iskat. :?
Mogoče bi ga še zvozil in nekako spregledal moj odnos do znamke, če me ne bi ta motor tako razočaral.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a emozul Pe dec 04, 2015 9:14 am

Ja tile mlinčki so res no go.
Veliko ljudi slišim, da je enostavno 1.2 premalo, pa ne samo pri "pežoju".
Vsi se grejo sedaj z downsizing-om, me prav zanima do kam bojo prišli (mogoče 500 kubična motor :( ).
Me prav zanima kako bo z novim oplovim motorjem, ki ima max. 1.6 in 200KM.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a evilfury Pe dec 04, 2015 9:58 am

Tukaj pravijo da je odlicen

http://youtu.be/e-6K1B6ilbw
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Pe dec 04, 2015 12:13 pm

For je napisal/-a:Vidim da so mnogi kar navdušeni. :D


ker si postal pod mojim oz. nisi nikogar citiral, mam občutek, da misliš name,....to me malo žalosti, ker tak človen nisem, še manj pa da bi se tuji "muki" naslajal, ne glede o čemu je govora....
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Pe dec 04, 2015 12:19 pm

Ne, ne ....mislim na ostale ki hvalijo ta motor. Zate vem da si enakega mnenja kot jaz. ;)
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Pe dec 04, 2015 1:24 pm

Vsakemu svoje, zato je tudi veliko izbire motorjev, pri Peugeotu žal ne več razen GT in GTI samo še trivaljniki. Msilim , da bodo temu trendu vedno bolj sledile tudi druge znamke. Sploh, ker prodaja oz. povpraševanje po takih in podobnih "downsizing" raste.

Recimo meni je ta motor super, se mi zdi boljši kot THP125. Ima več navora, je poskočnejši posebej pri višjih hitrostih, poraba tam/tam za vsak dcl se ne sekiram, včasih bolj slišen trivaljni zvok me pa ne moti. Je pa res, da ta motor izrecno ne mara vožnje "pod obrati", posebej ni za prestavljat po indikatorju, ki je neumno nastavljen. Sam se itak držim pravila, da raje vozim s kakšnim obratom več kot manj. Takšno je moje mnenje, seveda nismo vsi enaki in vsak ima različen pojem/način vožnje itd.
Zaradi servisov pa sam že nebi avta zamenjal, v celi zloveniji se ja dobi en soliden. Razumem pa For-a, če meni motor totalno nebi odgovarjal, bi tudi samrazmišljal o zamenjavi.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Pe dec 04, 2015 1:40 pm

Jaz pa zelo dvomim, da bodo sledili peugeotu in delali samo 3 valnike razen veliko močnejše izvedbe bi imele 4.
Peugeot ga zadnje čase mal svira in ima svoje muhe od števcev, ki jih gledaš nad volanom do klime na displeju zdaj pa še z 3 valniki :roll:
Osebno največ zaradi pogled števcev in klime mi ni avto všeč in ni bil v moji izbiri in zaradi slabega 180hp dizla + nima izbire ročnega menjalnika
Priponke
Zajeta slika.JPG
Lp
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Pe dec 04, 2015 1:51 pm

Pežo ni edini ki forsira trivaljnike, kaj pa bmw z novimi trivaljnimi dizli in bencini, pa tudi še drugi proizvajalci so, katere ne bom našteval. Nenazadnje se tudi pri tvoji priljubljeni znamki obeta trivaljni 1.0tsi v razredu kot je P308. Neumni downsizing ni kaj dodati.
evo ti ga kar boš kmalu lahko kupil v standardni izvedbi: http://youtu.be/7GxhfQkMkM8
Motor ki bi bil mogoče dober za razred 208 ali pa za v kosilnico.
Zadnjič spremenil Spectre, dne Pe dec 04, 2015 1:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Pe dec 04, 2015 1:56 pm

Jaz nimam priljubljene znamke, ampak sem do zdaj vedno imel drugo znamko oz sem prvič na dizlu in VW grupi.
Vsi ali pa skoraj vsi imajo 3 valnike samo noben razen peugeota nima tako razliko 3 valnik 130hp potem 4 pa preko 200hp kaj pa vmesna varjanta recimo 1.4 cca 150hp ali 1.6 155hp kot je imel prej? Vsi imajo to možnost izbire

Za peugeota zgleda prehud strošek naredit na novo 4 ciliderski motor z možnostjo izklopa 2 cilindrov in raje tlači 3 cilindre, ki je že razvit
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe dec 04, 2015 2:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Pe dec 04, 2015 1:59 pm

:-P Stalno se kaj spreminja pri ponudbi tako da mogoče ga ob faceliftu ponudijo, npr 1.6thp 150hp. Mogoče so opazili tržno nišo da večina ljudi ki kupi 150 konjskega ima raje 200 konjskega. Oni že vedo, nobena poteza ni naključje.
Imajo 1.6thp in 1.0thp, so ši verjetno prišlo gor da če imaš en trivaljni mlinček in en dober štirivaljnik da je dovolj.
Eni proizvajalci pa imajo vse 1.0 1.2 1.4.... na vsaka dva deci nov motor, rezultati kvalitete s tako veliko paleto so pa dobro vidni. ;)
Zadnjič spremenil Spectre, dne Pe dec 04, 2015 2:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Pe dec 04, 2015 2:02 pm

Ja saj sigurno bodo spremenili ponudbo, ker 1.4 150hp mislim, da je zelo priljubljen med bencinarji

Jaz trenutno ne bi kupil noben avto zato mi je vseeno kaj ponujajo. Kupil bom čez par let ko bo prišla če bo prišla Astra GTC 2.0 CDTI BiTurbo ali pa Alfo ki je bila moj prvi avto (145 2.0 150hp)
Lp
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Pe dec 04, 2015 3:19 pm

Kaj js pišem... 1.2 je thp ne 1.0 :/
Maniaxx takrat sem vozil pod omejitvami in je bila jajcava vožnja da sem še koga oviral, sicer pa v hrib imaš težko manjšo porabo kot v dolino... 3.8 v hrib z zimskimi gumami., c'mon. Ti si verjetno celo pot vozil za ritjo tovornjaka kot pa prehiteval, pa še to ti ne bi uspelo. ;)
Jaz sem umirjen voznik, sem pa pred 10 leti vozil hitro, dokler nisem naletel na radar, od takrat sem obrnil ploščo in "podiram" rekorde v porabi. Pa še to sem izven naselja po butastem bil ujet ravno tisti konec. En znak so čez vikend postavli 40 točno ko prideš iz ovinka na ravnino, ki ga drugače ni bilo, jaz sem pa ravno po gasu stopil iz ovinka(lepo vreme je bilo) in zagledal znak zadaj pa skritega policaja tako da sem peljal 115 direktno na radar. Drugače je bilo tam vedno 90. To je bil moj prvi in zadnji prekršek in tako bo ostalo do konca, raje peljem 10 manj kot več.

Peugeot je tema točno. :(
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax Pe dec 04, 2015 8:01 pm

Tudi ekranov na dotik ni nihče želel sprejet,kaj pa ke danes? Tudi nokia jih je zavračala in je več ni. Dizli ko imajo vedno več filtrov,tekočin...veliko bolj me skrbijo okvare tam. O vw ne bi,ker se je izkazal s svojimi več desetkrat večjimi emisijami. S tem so pokazali,da jih prekaša tudi dacia. Golf 7-rjavenje,zatekanje,škripanje...,TSI motorji same težave in glej ga hudiča,niso 3 ampak 4-valjniki. Problem je veliko večji v naših glavah kot pa v motorju. Ne vem kaj imaš ti to for za en motor,da spije več kot 1.6 THP,ker pri nas definitivno manj pa še res tih je,skoraj se ga ne sliši. Sem pa dobil občutek,da si 1.2 THP obsodil še preden so ti ga dostavili,to pa sako zato ker piše na papirju 1.2 in 130. Ne vem tudi zakaj danes vsi vozite turbo motorje,če pa jih na začetku spet niste želeli sprejeti. Navada je železna srajca,nič drugo,če pa bodo res tako slabi 3-valjniki,jih takrat obsojajte. Ford dokazuje že več let,da so odlični,celo z manjšo prostornino kot peugeot. Vag grupa pa s 4-valjniki ne navdušuje ravno,pa če bodo imeli izklop vseh 4 valjev...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 69 gostov