Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a radar Pe jan 13, 2017 7:24 am

@for počakaj na višje temperature.
Pri meni se je poraba dvignila za več kot pol litra (2.0 tdi, avto je bil vseskozi zunaj, zjutraj tudi -18). Tako, da preden po nepotrebnem
zapravljaš počakaj na višje temperature.

lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a tomzzi Pe jan 13, 2017 9:05 am

Saj to je normalno, da se poraba zviša čez zimo...
Ajde pri meni je po bc nižja, ker imam zimske gume 205/60 r16. Letne pa 225/50 r17.
Tako mi čez poletje kaže okrog 5.8. Sedaj pa imam tam 5.4-5.5.
Ni pa nič čudnega če je višja čez zimo.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Pe jan 13, 2017 5:26 pm

Ma ...seveda je normalno, sam to je preveč. Evo danes gledam pri ženi 208 1.2 VTI ....še vedno kaže 5,6 :?

For je napisal/-a:Ja ...to z lakom so tudi velike razlike. To sem že enkrat omenil.... ko sem emozulovo astro videl sem bil čist šokiran koliko je popikana.
Moj 308 pa nima nič takega ...


metor je napisal/-a:Z pooblaščenim servisom peugeot tudi sam nimam dobrih izkušen in jim ne ravno zaupam. Na rednem servisu povprašam, če je že posodobitev za navigacija, povejo da ziher je. Ok priklopi na tester, menda niso dobili nobene oz. , da ni še izdane posodobitve. Računajo 25€ za priklop na tester, še sprejeto. Drugič kličem, čez kakšen mesec in mi potrdijo, da je posodobitev, peljem tja in spet mi niso posodobili. Menda se bojo še enkrat pozanimali, klica še nisem dobil. V motor natočili kakšne 4dcl preveč olja še kaj bi se našlo. Bi menjal pooblaščen servis samo spet ne vem kam, je skoraj vse isti k.... ali še šlabše.

Poraba je meni zaradi zime poskočila za 5dc. @for Po moje je to pač normalno za ta motor, ker bi bilo pri meni gotovo isto, če bi imel avto zunaj na večjem - , kot ti.

Normalno? :huh: Ja, seveda je normalno če te prepričajo v to :roll: Kot marsikaj drugega ...."tko mora biti, nimaš kaj..." tiho bodi in plačaj :roll:

To ne more biti normalno in jaz to ne sprejmem kot normalno. Ko je motor dobival te nagrade je najbrž bilo poletje. Če bi to doživeli kar mi tukaj pišemo, mogoče bi razmislili o tem.... nabijem jih! :evil:

Ne spomnim se prejšnje zime...če so tudi bile tako nizke temperature? S tem motorjem sem eno zimo že dal skozi in ne spomnim se da bi opazil to cukanje.

Glede olja .... :huh: ne vem, res ne vem .....ni mi jasno!? Izgleda, da na Peugeotu imajo tekmovanje kdo bo dal več noter :roll:

Že tretjič ali četrtič zahtevam da na nalog napišejo "3,3 in nič več" ozirmoma za 1.2 VTI "3.0 in nič več"
Dvakrat je bilo v redu, zadnjič pa ne.
Ravno danes grem vlečt olje ven....2 deci dam ven, počakam pol ure - še vedno ne vidim do kam je, merilna palčka je cela umazana. Še dva deci vzamem, počakam pol ure merilna palčka še vedno komplet umazana :shock: Vzamem še dva deci (vse skupaj 6) ...in ne da se mi več ....bom jutri pogledal.
Olje se mi pa zdi čist črno po dobrih 1000 km.... :?: ne vem če je to normalno?
A lahko kdo zanesljivo oceni tisto olje ki sem ga potegnil ven? Kakšen mehanik mogoče? Ne bi zdaj to dajal na kakšno analizo ...tolk hudo za enkrat ni. Bi pa pokazal kakšnem ki se spozna na to...

Groza, groza in še enkrat groza! Bom videl če je preveč olja lahko vzrok za to cukanje pri hladnem motorju.


Danes preveril in končno videl malo pod oznako "maksimum" do kam je olje.
6 deci sem dal ven :roll:

Upam da bo še kaj nizkih temperatur da preverim če bo še cukalo, glede na to koliko olja sem vzel ven.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 914
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a radar Pe jan 13, 2017 9:11 pm

Kolegu smo ga ven potegnili 4 deci in je motor začel mirneje teči. Upam, da bo tudi pri tebi ok.
Lp
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax So jan 14, 2017 2:08 pm

Ko berem tvoje poste for se mi zdi,da vse kar gre narobe s tvojim avtom,je zaradi servisa. Menjaj ga. Mi smo zadovoljni z našim pooblaščenim. Že 5 peugeotov se je vozilo tja redno. Meni je odličen ta 1.2 THP in ogreje se hitro. Sestra ni nikoli rekla,da bi ji kaj cukal ali pa se počasi ogrel,ker v bistvu se sam motor zelo hitro ogreje. Vem da je neka fora,da so prav skonstruirali ta motor tako,da se hitro ogreje,da poraba ni prevelika.
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Tommaazz So jan 14, 2017 4:40 pm

Evo tu sem našel ko ste mal višje gor spraševali kako se za vedno izključi start stop sistem...sicer je treba poznati nekaj elektriko ampak, če kdo hoče naj poskusi na lastno odgovornost :lol: http://www.forum-automobiles.fr/Forum/f ... 2288_1.htm
Jaz pa še vedno čakam na testno vožnjo z Mazdo, mater jih moram prosit kot da nočejo avta prodat... :roll:
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Ne jan 15, 2017 12:48 am

Tak občutek sem tudi jaz imel ko sem bil pri Mazdinih prodajalcih + to, da so mi Astro ocenili kot eno šajtrgo :roll:
pleomax je napisal/-a:Ko berem tvoje poste for se mi zdi,da vse kar gre narobe s tvojim avtom,je zaradi servisa. Menjaj ga. Mi smo zadovoljni z našim pooblaščenim. Že 5 peugeotov se je vozilo tja redno. Meni je odličen ta 1.2 THP in ogreje se hitro. Sestra ni nikoli rekla,da bi ji kaj cukal ali pa se počasi ogrel,ker v bistvu se sam motor zelo hitro ogreje. Vem da je neka fora,da so prav skonstruirali ta motor tako,da se hitro ogreje,da poraba ni prevelika.

Če si zadovoljen, potem lahko napišeš za kateri servis gre? Menjam naj? :mrgreen: Menjam, menjam ...počasi mi jih že zmanjkuje ... =P

Sestra? ...a veš kako je to....eni to občutimo, opazimo, vidimo ...eni pa ne. Recimo moja žena kaj takega ne bi opazila. ;)
Ne razumem pa kako vam je lahko ta motor odličen ...res ne. :huh:
Jetto 1.6 sem imel, Golf III 1,4 sem imel, Lanos 1,5 sem imel Golf IV 1,4 sem imel, Punto 1,4 sem imel, Astro 1,6 sem imel, Grande Punto 1,4 sem imel, 308 1.6 THP sem imel ....vse bencinarji! Dobro vem kako se bencinar obnaša, pelje, sliši .... noben me ne more prepričat da je tale prdulja odličen motor.

Drugače zdaj je bilo 5 pod ničlo in ni bilo nobenega cukanja. Lepo je delal. Vem pa da mi prej tudi pri tej temperaturi cukal .....tako da je najbrž kaj na tem. Upam da bo še kaj več minusa da preverim.
2000 km sem naredil z 6 deci preveč olja ....vmes parkrat tudi agresivno vozil in nabijal obrate. Je možno da bodo kakšne posledice zaradi tega?
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a tomzzi Ne jan 15, 2017 10:45 am

@For

Je kolegu pri astri h "razbilo" motor na avtocesti zaradi preveč olja.
Baje je tako počlo.... In ja krivec naj bi bilo preveč olja v motorju.
Drugače pa trivaljni bencinarji... Meni niso v všeč.
Sem že mislil vzet 308 z enakim motorjem pa sem si premislil.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Ne jan 15, 2017 10:49 am

For je napisal/-a:Punto ....
2000 km sem naredil z 6 deci preveč olja ...

tud tu je nekdo "nor" (ne samo na Fiatu....)
-Punto... :DDD še malo, pa bom ratal zaprisežen Fiatovc kot moj oče celo življenje, jaz pa sedaj pri 52-tih.....1.2 l. 2012 imam (sicer med vikendi ga sin uporablja) z dneva v dan se raje vozim z njim_nekaj neverjetnega, kako mi je pod kožo zlezel.....
Opisuješ olje: - olje na bencincu (po vrhu vsega še novem) NE SME spremenit barve vsaj prvih 3-5t.km.....kot pravim, na Puntu je 100.000 mimo, menja se na 10.000 obvezno Motul 5-40 http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... ess-5w-40/ in poglej te "nebuloze" s servisa, ko sem ga prinesel sam, so trije se hoteli dobesedno kregat z mano, če niti pod razno ne odgovarja, bolj ko sem jim probal pojasnit, da te oznake, ki so napisane na embalaži
FIAT 9.55535-H2/M2/N2 navaja tudi Fiat v teh. knj. ampak ne in ne_menda pa ja oni vedo....

- še 1x ti navajam_cukanje je problem, ne poraba....

PS. Toni, kako pa "micka" v tej zimi? ona menda ne cuka =P ....nastavitve si skužil?
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Ne jan 15, 2017 10:46 pm

Ma micka dela :D (ne bova off)

Ma jutri se moram malo pogovorit in rekalamirat tale zadnji servis ... :?
V glavnem zdaj ne cuka pa sem že dvakrat imel minus 8. Sigurno je bil vzrok preveč olja.
Glede na objestnost mehanika (ni mu bilio všeč zgleda to, da sem prosil da se napiše na nalog "3,3 litre in nič več" pa, da sem prosil "da takoj spustijo olje ko je še na delavni temperaturi" in podobno)
Kako naj vem kakšno škodo je še naredil ..je sploh zamenjal svečke, filtre, kaj je sploh nalil v motor razen olja .... :huh:
Ma jebemtiš... :?
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Cefizelj Po jan 16, 2017 10:17 am

Servis? Mislm tole je res podn...
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax Po jan 16, 2017 4:32 pm

Servis,s katerim smo mi zadovoljni je v Podlehniku (peugeot Toplak). Tale motor mi je odličen,ker sem ga vozil,pred tem pa THP 150,ki je isti šmorn kot 1.6 THP 125,samo da je močnejši. Oba se mi zdita dobra,samo 1.2 bolje potegne na avtocesti. Porabo ima 150 višjo za 2 litra po tamalem. Odšteti je pa potrebno to,da je ta THP v 207 cc bil,ki je težja od 308 in to tudi prinese kak dl zraven. Očitno že ne gre za slab motor,če je že odkar je ven prišel proglašen za najboljši motor do 1.4L prostornine. :) Torej boljši od ostalih 4-valjnikov in 3-valjnikov. Predvsem pa je tih. V moji 208 je atmosferec veliko glasnejši,pa vendar mi ni moteče. Ampak vsakemu svoje. Meni je všeč 3-valjni,tebi ne. So pa sami pri peugeotu dejali,da do 1.2 prostornine je smiselno,pod pa ne,ker poraba goriva narašča. Saj je bil tudi tukaj članek kako bodo prostornine mogli povečat,ampak pol jih je slabo bralo,da ne bodo delali motorjev POD 1.2L,ne pa da bodo vse dalo na 1.6. In več. Niso vsi downsizingi fail :)
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Po jan 16, 2017 5:37 pm

Sej, kot pravim po dobrih 2 letih nimam kaj reči proti motorju. Meni se tudi zdi razmeroma tih, vleče zelo dobro sploh na AC. Poraba se mi vrti na dobrih 6, če bi bolj tiščal 7, kar je še vedno ok za tako zmogljiv avto. Mogoče je malce neodziven pri speljevanju.

Zasledil sem pa isti problem, kot "for" pocukavanje, ko je mrzel in tudi meni so nalili 4L (pol litra preveč) noter. Tako, da je skoraj gotovo preveč olja problem, za to pocukavanje. Treba čimprej spumpat ven.
Don't worry, be happy ;)
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax Po jan 16, 2017 8:52 pm

Žal mi je tega, da zaradi takih napak serviserjev zasovražiš znamko. Saj to je tudi pri drugih. Se je pa treba boriti proti temu seveda,če ne bodo še bolj površni.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For To jan 17, 2017 2:30 am

Ne, ne sovražim znamko. Peugeot je čisto v redu znamka za pošteno ceno. (sem videl novi A3 ....39.000 € brez tempomata in parksensozorjev :shock: :roll: http://siol.net/avtomoto/testi/audi-a3- ... opi-433549 ) Problem so kekci na pooblaščenih servisih.
Kaj sem se naučil z to znamko... da nič ne pomaga če proizvajalec vozil naredi dober in zanesljiv avto. Že prvi servis je dovolj, da si kasneje kar pogosto pri njih. Vseeno je kdo plača ....ti ali Peugeot (garancija) važno da oni imajo delo.

pleomax je napisal/-a:Servis,s katerim smo mi zadovoljni je v Podlehniku (peugeot Toplak). Tale motor mi je odličen,ker sem ga vozil,pred tem pa THP 150,ki je isti šmorn kot 1.6 THP 125,samo da je močnejši. Oba se mi zdita dobra,samo 1.2 bolje potegne na avtocesti. Porabo ima 150 višjo za 2 litra po tamalem. Odšteti je pa potrebno to,da je ta THP v 207 cc bil,ki je težja od 308 in to tudi prinese kak dl zraven. Očitno že ne gre za slab motor,če je že odkar je ven prišel proglašen za najboljši motor do 1.4L prostornine. :) Torej boljši od ostalih 4-valjnikov in 3-valjnikov. Predvsem pa je tih. V moji 208 je atmosferec veliko glasnejši,pa vendar mi ni moteče. Ampak vsakemu svoje. Meni je všeč 3-valjni,tebi ne. So pa sami pri peugeotu dejali,da do 1.2 prostornine je smiselno,pod pa ne,ker poraba goriva narašča. Saj je bil tudi tukaj članek kako bodo prostornine mogli povečat,ampak pol jih je slabo bralo,da ne bodo delali motorjev POD 1.2L,ne pa da bodo vse dalo na 1.6. In več. Niso vsi downsizingi fail :)
Zate pleomax pa samo tole :mrgreen: https://www.avtomobilizem.com/novice/vr ... 8-10-2016/
aja ...Podlehnik je res malo predaleč zame ;)

metor, ja ...res je nekaj na tem. Motor je zdaj čisto nekaj drugega. Mirnejši tek, ne cuka, v prostem teku miren, lepo pospešuje, zdi se mi tudi bolj tih.
Ta rahla neodzivnost pod 2000 obratov ko je motor hladen je kar "normalna" pri nizkih temperaturah. Jaz sem pa imel čisto nekaj drugega ...ga je čist "preseklo" ko sem dodal plin. Enostavno je zacukal kot da se bo ugasnil ....prav brutalno neodziven. Sem kar 100% prepričan da je preveč olja v motorju bil vzrok.
Glede na stanje olja ki sem ga vzel ven, sem se odločil še enkrat zamenjat da bom lažje spal. Sicer sem že govoril z odgovornim na servisu in pojasnil to glede cukanja. Je bil kar diplomatski ...češ.... žal mu je za nevšečnosti in dopušča možnost da imam prav, ni pa seveda dirketno priznal napako ...itak! :roll: Če bi bil malo bolj vztrajen in šel na nož, bi najbrž pod reklamacijo še enkrat naredili servis.
Bomo videli če bodo kaj prispevali pri menjavi olja. Res nočem zaostrovati preveč, ker je pokazal nekaj razumevanja in bil pripravljen na pogovor.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax To jan 17, 2017 2:11 pm

Mi je všeč,da vztrajaš pri odpravi napak na servisu. Veliko ljudi obupa ali pa se preprosto sprijaznijo v stilu: Ja so mi rekli,da je normalno da je neodziven pri nizki temperaturi... Očitno je res blo olje krivo,če vama obema zdaj ok dela. Bom pa preveril nivo olja pri sestri (308 II).Pri meni (208) so ga res vedno nalili do črtice ali pa pikico pod črtico.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1451
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Sr jan 18, 2017 1:39 am

Ma raje vztrajam, se poglobim, stojim tam kot lipov bog, tečnarim, sprejmem to da se križajo ko me vidijo ....kot to, da me avto pusti nekje na cesti. To mi je res najhuje ko se začnejo vrstit okvare. Tukaj potem ni konca ....veliko sklopov v avtomobilu je povezanih med sabo in ko en nagaja, uničuje še kakšnega zraven. Fajn je pravočasno reagirat in ne dovolit prevelike škode.

Na servisu jim dol visi ker ti imaš probleme ...v bistvu je to njihov kruh. Ti imaš probleme oni pa delo. :?
 
BHGENERAL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jan 20, 2017 8:52 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a BHGENERAL Pe jan 20, 2017 8:57 pm

Zdravo

sem lastnik allure 308 letnik 2015 1.2 130konjev prevoženih ima 23000km. Zanima me ali je normalno da ima mestno porabo sedaj pozimi 11l oziroma pod 10.5l ga ne spravim? Poleti pa pod 8.5l ne gre? Na relacijski vožnji ne gre pod 6.5l.

Prosil bi lastnike takega modela in motorja da napišejo izkušnje s porabo.

Najlepša hvala
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Pe jan 20, 2017 9:51 pm

Sam imam poleti dobrih 6, pozimi pol litra več. Govorim po BC-ju, seveda odvisno od načina vožnje.
Je pa 50% vožnje izven naselij.
Don't worry, be happy ;)
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a corus Pe jan 20, 2017 11:28 pm

Novejši bencinski motorji s turbo polnilnikom 1.2 in 1.4, so zelo dobri motorji, v nekaterih pogojih vožnje primerljivi z dizli, vendar so pri porabi zelo občutljivi na način vožnje.
Z nežno desno nogo in občutkom za obrate motorja, se lahko voziš z nizko porabo , ki je blizu dizelskega motorja podobnih moči. Če pa nimaš občutka in imaš težko desno nogo in predvsem , z agresivno vožnjo pa lahko imajo zelo hitro tudi kar veliko porabo. Ti motorji po moje niso primerni za divjake in agresivne voznike, temveč so bolj za umirjene voznike, ki so vajeni upoštevati CPP.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov