pezo308 je napisal/-a:@for
Kateri servis?? Ime? Mislm, da si zaslužjo biti označeni na forumu, da bomo lahko ostali uporabniki bili bolj pazljivi.
For je napisal/-a:Sory sašo....dvomim da je kakšen servis za priporočit. Pri njih že pri glavi smrdi. Če bi se taglavni pri Peugeotu malo potrudili bi bilo povsod boljše.pezo308 je napisal/-a:@for
Kateri servis?? Ime? Mislm, da si zaslužjo biti označeni na forumu, da bomo lahko ostali uporabniki bili bolj pazljivi.
Tako kot sem zgoraj napisal....povsod je treba biti pazljiv in gledat kaj delajo.
Tudi tisti uporabnik o katerem sem govoril v prejšnjem postu ni upošteval nasveta pa se mu je zgodilo sranje.
Če ti tvoj avto kaj pomeni bodi zraven in gledaj....ni druge.
Hudi časi so in povsod goljufajo da preživijo od plače do plače. Mehaniki delajo za minimalce....logično da poskušajo še kaj dodatno zaslužiti v domači delavnici.
Zamenjane dele večinoma (kar ni skrivnost) vzamejo domov....če niso preveč izrabljeni.
Enako lahko že v delavnici ta isti del montira naslednji stranki in domov vzame novega.
Spomnim se da sem pri Oplu vedno dobil zamenjene dele v kakšni škatlici.
Šele zdaj mi je jasno zakaj je to dobro. Dobro za stranko, še boljše pa za njih....zato ker mehaniki to ne morejo uporabit naprej.
Mislim da se podobne svinjarije dogajajo tudi pri drugih znamkah....pri enih več pri enih manj...
emozul je napisal/-a:Sam for, stranka ne sme biti v delavnici.
metor je napisal/-a:For je napisal/-a:A imaš karavana?
Zadnjič sem peš stal na semaforu ko je mimo šel 308 karavan čez eno neravnino...je tko zaškripal podvozje kot da bi kakšna stoenka šla mimo.
Pri HB-u tega ni (še)
Ne navadna kombi verzija. Na samo določenih neravninah in pri vožnji v ovinke je začelo vedno bolj pokati. https://www.youtube.com/watch?v=8ZVMliqLNQw Sicer malo manj, kot v posnetku, isti zvok ista težava, bi se pa stopnjevalo, ma sem peljal na servis. Pokanje na zvarih, v tujini so to reševali s menjavanjem prem, kar pa ni vedno rešilo problema in se je pokanje, po nekaj časa spet pojavilo. Baje so iskali neko drugo rešitev, kot menjavo cele preme, najbrž tako, kot pri meni. Meni so najprej rekli, ko sem peljal na servis, da ni sem prvi in da je določena serija teh prem, ki imajo napako. Zagotovili so, da bom po odobritvah s strani Peugeota deležen menjave nove preme, kar naj bi bilo ok. Po enem mescu me pokličejo, povejo, da so na Peugeotu dobili drugo rešitev, z vbrizgovanjem pene (meni deluje kot purpen) v določene votle dele zadnje preme, približno tam kjer so potem kolesa vpeta na premo. Poseg je trajal baje 3 ure, avto pa moraš pustiti na servisu še 12 ur, da se tale "pena" zasuši. Zvrtali so tudi tri luknje, na eni strani eno, na drugi dve, peno se na eni strani vidi, na drugi ne, uglavnem že takrat, ko sem videl nisem imel čisto nič zaupanja v strokovnost popravila. Po enem mesecu, od popravila že spet začenjam slišati tisti kovinsko šrkanje, ki se bo samo nazaj stopnjevalo. Avto je še dobro leto v garanciji, filanje votlih delo s neko peno ni nobena, vsaj trajna rešitev ne. Kar bom zahteval še, je samo druga prema.
metor je napisal/-a:Jih moram še kontaktirat kako naprej, ker je težava ista in "filanje" s peno ni obrodilo sadov. Gotovo pa rešujejo na vseh servisih enako, če imajo tak ukaz, kot koncesionarji. Servis pa tudi nezaupljiv, včasih vse vredu, drugič recimo preveč nalitega olja. Škoda, ker take storitve pokvarijo splošen vtis o znamki.
Sem na hitro poslikal, na eni strani se vidi peno, na drugi ne. Luknje so zvrtane na istih mestih, le da na eni strani ima tesnilni čep in se vidi malo pene, na drugi ne. Niti mi ni jasno zakaj tam vrtat, za vstavljat cevko, če je par cm zraven serijsko večja odprtina z istim dostopom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 70 gostov