Stran 7 od 38

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne okt 27, 2013 5:12 pm
Napisal/-a srcnik
Marek_ je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Mene malce moti upravljanje klime na lcd ekranu... ne zaupam tako dobro tem novim tehnologijam, jebat ga, zašteka ekran pa nimaš gretja ali hlajenja... Tak da mi je 2008 še vedno bolj zanimiv, zanima me pa, če kdo ve slučajno, če dobi 2008 tudi te 1.6 125 thp motorje?


Ti ne štekaš nič, to je full trendovsko. Koga pa briga funkcionalnost? Sploh se mi zdi odlično, da bodo vsi tovrstni sistemu imel marketstore in 3g/4g modul. Tako boš lahko kar med vožnjo igral tetris, brstkal po spletu, retuširal fotografije in na fb boš lahko objavil "Zdaj se vozim v službo", ker ostale to zelo zanima kam se voziš...


Glej, saj ni bilo govora o slabši funkcionalnosti, ker dvomim, da kaj slabše funkcionira. Izrazil sem dvom v zanesljiost samega ekrana, ne mešat jabk pa hrušk :roll:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po okt 28, 2013 12:25 am
Napisal/-a yashica
Cefizelj je napisal/-a: Zmotil me je edino majhen prtljažnik.


Zato, ker je imel avto rezervno gumo normalne velikosti na alu platišču ;) V tem primeru si ob okrog 85 litrov. Pač izbereš rezervno kolo manjših dimenzij.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po okt 28, 2013 9:51 am
Napisal/-a Cefizelj
yashica je napisal/-a:
Cefizelj je napisal/-a: Zmotil me je edino majhen prtljažnik.


Zato, ker je imel avto rezervno gumo normalne velikosti na alu platišču ;) V tem primeru si ob okrog 85 litrov. Pač izbereš rezervno kolo manjših dimenzij.


Vem. Samo ko sem odprl prtljažnik in dvignil, kar sem mislil da bo dvojno dno, in je bila spodaj guma, se mi je smešno zdelo. Ker ga na prvi pogled izgleda veliko manj kot v mojem sedanjem Meganu II. Moram pa rečt da jim je res uspelo narest celovito dovršen avto. Še peljat ga bo treba en dan. :)

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po okt 28, 2013 12:25 pm
Napisal/-a Marek_
@srcnik: Sem se napačno izrazil, priročnost uporabe sem mislil.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To okt 29, 2013 12:04 am
Napisal/-a drugmirko
srcnik je napisal/-a:Danes sem ga gledal in mi prodajalka reče, da sta obe verziji 1.6 thp motorja z dvema turbinama? Ker naj bi bil nov motor? A kdo ve, če je to res?

Sam sem bil zelo skeptičen, če ve o čem govori... samo lahko pa da je to plod sodelovanja z bmw-jem... :DDD


mislim, da ma dve turbini ma samo THP200.... vendar, če ma oznako THP je turbo! torej, če je novi 125 konjski 1.6 motor THP, ma turbino... eno!
sicer mi je ob ogledu prodajalec nekaj govoril o "novem 125 konjskem motorju", vendar ga nisem kej preveč poslušal, ker sem predpostavil, da gre za kak nov remap atmosferskega VTi120... manj izpustov pa to... pa tudi zanimalo me ni, ker sem prišel pogledat kako avto zgleda.... motorji me bodo zanimali ko/če ga bom šel kupovat... :)

Renault VG je napisal/-a:Ja itak, to je vse brezveze, nek radio s kasetarjem je vrh glave ane :roll: . Če tebi ne ustreza ne posplošuj še na druge. Ali je morda sedaj še brezveze ker tvoja ljuba znamka nima (še) tega ?


mislim, da Marekov sarkazem nima kej dost za opravit z "zavistjo" okrog "touch lcdjev in ljube mu znamke" ampak je (po moje povsem upravičeno) usmerjen na "novotarije", katerih "bling, bling" efekt je pomembnejši, kot pa njihova dejanska funkcionalnost.... in četudi pustimo ob strani vse tisto duhovičenje o surfanju in facebooku (in s katerimi voznik, ne glede "razvoj tehnologij" med vožnjo NIKOLI ne bi smel imet opravka), se preprosto moraš strinjat, da lahko tudi v popolni temi najdeš knof kontrole določene funkcije samo z otipom, medtem ko moraš kontrolo "narisano" na lcd zaslonu vedno poiskat z očmi, saj ti drsanje po gladkem zaslonu ne daje povratne informacije o tem ali si jo "zadel"... ;)

sicer pa, pustimo "okuse" in "preference".... enim je avto povsem upravičeno fajn, drugim pa, prav tako upravičeno, ni.... česar pri celi "pro/con" debati ne razumem, pa je tisto z "majhnim prtljažnikom".... njegov prtljažnik je (tudi s tisto gromozansko rezervno gumo na alu feltni vred) vsaj več kot povprečen, če že ne med večjimi v razredu... če pa iz njega vzameš rezervno kolo in ga nadomestiš s "setom za popravilo predrte pnevmatike" pa je preprosto tako velik, da mu lahko orenk "zavida" tudi marsikateri model D segmenta!! ...sej ne vem, če se to sploh da ampak, avto je med najmanjšimi v razredu, pa ma za 100 litrov več prtljažnika kot recimo 20cm daljša Astra.... in moram reč, da se ne spomnem kakega hudega jamra čez velikost njenega prtljažnika... :) ;)
in čisto tako... za "zabavo" si z uporabo malo osnovnošolske matematike poskusite "vizualizirat", kaj za prostornino prtljažnika lahko pomeni "20 cm daljši" avto... recmo, da je povprečna širina prtljažnika v tem segmentu, tako "od oka" 120cm, njegova globina "pod polico" za zadnjimi sedeži pa.... 50cm! to bi vam "zneslo" stranico s površino okroglih 6000 cm2.... za koliko cm je treba podaljšat avto, da bo "pomik" zadnje stranice prtljažnika "nanesel" 100 litrov dodatnega volumna?!? ko zračunate, prištejete te centimetre dolžini Astre... in rezultat potem primerjajte z dolžino Puga ;)!

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To okt 29, 2013 12:22 am
Napisal/-a esem
17? +20=37?
Je pa res, da je višina verjetno več kot 50, zato pa širina malo manj. Recimo +34/35? In Mazda 3 (in še kateri) so v istem dreku kot Astra, s tem, da so na zadnji klopi verjetno slabši kot Pugi (Astra gotovo) in Golf.
Na srečo se ta trapast trend (+trend nabiranja kilogramov) obrača. Je bil že čas...

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To okt 29, 2013 7:55 am
Napisal/-a Blinder
Ma ne bojo dva turbota tlačli gor. Lahko je twin scroll turbo, kar pa ne pomeni, da ima dve turbine. Če bi poimenovali twin scroll izpušni kolektor bi potem bilo manj nejasnosti.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To okt 29, 2013 8:58 am
Napisal/-a drugmirko
esem je napisal/-a:17? +20=37?
Je pa res, da je višina verjetno več kot 50, zato pa širina malo manj. Recimo +34/35? In Mazda 3 (in še kateri) so v istem dreku kot Astra, s tem, da so na zadnji klopi verjetno slabši kot Pugi (Astra gotovo) in Golf.
Na srečo se ta trapast trend (+trend nabiranja kilogramov) obrača. Je bil že čas...


ja... sej pravim, da so moje mere "od oka" =P... in točno esem, sedi 5! =P ... če želiš met nespremenjen "leg room", še posebej na zadnji klopi, IN velik prtljažnik zelo hitro naraste dolžina! in obratno.... z marginalnim povečanjem prostora za noge v drugi vrsti (recimo že samo za 2-3cm) nevrjetno hitro pade volumen prtljažnika.... ;)
zato že osnovnih Pugovih 420 litrov prtljažnika nad polico dvojnega dna ne samo, da ni "malo" temveč je pri njegovi dolžini IZJEMNO respektabilna cifra!

Blinder je napisal/-a:Ma ne bojo dva turbota tlačli gor. Lahko je twin scroll turbo, kar pa ne pomeni, da ima dve turbine. Če bi poimenovali twin scroll izpušni kolektor bi potem bilo manj nejasnosti.


ja, ja valjda... ne dve turbine, twin scroll ma, pa še to samo THP200...

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 01, 2013 4:51 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 01, 2013 5:39 pm
Napisal/-a yashica
Ni kaj drugega za dodati kot to, da je odličen. Poleg tega velja za najlažje vozilo v razredu in pri tem mu med drugim pomagajo nove zvrsti jekla, lasersko varjena pločevina, prednja blatnika in pokrov motorja iz aluminija in prtljažna vrata iz lahkih kompozitnih materialov - termoplastike.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So nov 02, 2013 7:58 pm
Napisal/-a INFINITI
Deluje oldično in kakovostno - komaj čakam kake teste - lega, motor, poraba...

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So nov 02, 2013 8:02 pm
Napisal/-a Ivan36
Drugi teden ga grem probat ;) Sem dobil kodo ;)

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne nov 03, 2013 12:28 am
Napisal/-a esem

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne nov 03, 2013 12:31 pm
Napisal/-a INFINITI
tnx :)

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr nov 06, 2013 4:47 pm
Napisal/-a Ivan36
Evo iz foruma na cesto :lol: Danes sprobal 1.6 THP 125 in avto je trd bolj od GOLFA :shock: torej odlično se pelje moči dovolj, podvozje tiho in stabilno, na AC okol 130-140 kmh prehitevanje šum zraka moti tišino v kabini ? Za mesto je 6 prestav preveč a so lepo razporejene, da lahko tudi v 3 lepo pelješ, ker 4 in 5 leti preko 70kmh takoj, ročica menjalnika je VISOKA :? a lepo sede v dlan, motor NE tuli nikoli 8) Smotano pa je nepreglednost iz voznikove strani desno zadaj in mimo srednjega ogledala se slabo vidi mrtev kot ? Aja pa levo ogledalo nima mrtvi kot ? Ročica ročne je še taprava ne el je nekam preveč nazaj in pod levim sedežem jo ne najdeš takoj za potegnit pri sem. Radio, no zvočniki so ZANIČ, Testni model je imel ročno klimo ne digitalno vse je na info zaslonu prikazano :) pogrešaš tem. indikator ako imaš NAVI ali radio nastavljen ! Sedeži so udobni a prekratki / prenizki pri naslonjalu !!! Glede volana je odličen a moti, da ima tempomat še levo za volanom spodaj :evil: Na volanu pa radio oziroma glasnost ?! Tok na brzino.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr nov 06, 2013 7:18 pm
Napisal/-a drugmirko
Ivan36 je napisal/-a:Evo iz foruma na cesto :lol: Danes sprobal 1.6 THP 125 in avto je trd bolj od GOLFA :shock: torej odlično se pelje moči dovolj, podvozje tiho in stabilno, na AC okol 130-140 kmh prehitevanje šum zraka moti tišino v kabini ? Za mesto je 6 prestav preveč a so lepo razporejene, da lahko tudi v 3 lepo pelješ, ker 4 in 5 leti preko 70kmh takoj, ročica menjalnika je VISOKA :? a lepo sede v dlan, motor NE tuli nikoli 8) ...


NI RES, nimaš pojma! :twisted: =P ....v vseh testih ki sem jih prebral do sedaj -in evo, glih mam v rokah izvod enega od "širše-lokalnih- jamrajo, da je podvozje premehko, zaradi česar se v ovinkih veliko preveč nagiba in zato se avto dinamičnejše vožnje skozi ovinke brani "kot vrag križa", menjalnik pravijo, da je nenatančen in predolgih hodov, motor (THP155!) da je "za prepričljiv nastop" treba silit v visoke vrtljaje, kar naj bi v kabini pri hitrosth nad 130 na uro pozročalo tak hrup, da je vsak pogovor, kot tudi poslušanje glasbe (kljub izvrstnemu Denonovemu ozvočenju), ena velika in zoprna mantrarija... :mrgreen: =P

...evo, vidiš! kar so rekli, so rekli in oni majo ziher prav in nikakor ne "iščejo dlake v jajcu", ti si se pa ziher zmotu! al pa nisi sedel v in vozil Pežoja... =P

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr nov 06, 2013 7:29 pm
Napisal/-a maniaxxx
drugmirko je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Evo iz foruma na cesto :lol: Danes sprobal 1.6 THP 125 in avto je trd bolj od GOLFA :shock: torej odlično se pelje moči dovolj, podvozje tiho in stabilno, na AC okol 130-140 kmh prehitevanje šum zraka moti tišino v kabini ? Za mesto je 6 prestav preveč a so lepo razporejene, da lahko tudi v 3 lepo pelješ, ker 4 in 5 leti preko 70kmh takoj, ročica menjalnika je VISOKA :? a lepo sede v dlan, motor NE tuli nikoli 8) ...


NI RES, nimaš pojma! :twisted: =P ....v vseh testih ki sem jih prebral do sedaj -in evo, glih mam v rokah izvod enega od "širše-lokalnih- jamrajo, da je podvozje premehko, zaradi česar se v ovinkih veliko preveč nagiba in zato se avto dinamičnejše vožnje skozi ovinke brani "kot vrag križa", menjalnik pravijo, da je nenatančen in predolgih hodov, motor (THP155!) da je "za prepričljiv nastop" treba silit v visoke vrtljaje, kar naj bi v kabini pri hitrosth nad 130 na uro pozročalo tak hrup, da je vsak pogovor, kot tudi poslušanje glasbe (kljub izvrstnemu Denonovemu ozvočenju), ena velika in zoprna mantrarija... :mrgreen: =P

...evo, vidiš! kar so rekli, so rekli in oni majo ziher prav in nikakor ne "iščejo dlake v jajcu", ti si se pa ziher zmotu! al pa nisi sedel v in vozil Pežoja... =P


Verjetno je bil v golfu sam se je zajebu :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr nov 06, 2013 7:31 pm
Napisal/-a Ivan36
:D jap nisem vozil Pugija ampak neko skupdeto mešanico :lol: Res je trd a se tudi oreng drži ceste brez nagibanja ker sem 2x moral polkrožno obračat ;) V glavnem je strop že brez kakih oken nizek s tem ,da sem imel zic na podnu :D Piha pa burja na AC to pa res :mrgreen: Avtek res vreden vsakega € ura na kredit !

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr nov 06, 2013 7:52 pm
Napisal/-a drugmirko
...a, ja... v veliko testih jih moti tudi "kompliciranost" vmesnika na touchscreenu... sicer imam do tega tudi sam že večkrat izpričano odklonilno menje, vendar "kompliciranosti uporabe" pri konkretnem ni med zamerami... je pa pisanje v testih o tem, kot tudi o stvareh omenjenih zgoraj, dokaj "indikativno"!
še posebej, če kasneje, med "odgovori uporabnikov zaslediš sledeče zapise, kot v enem od tistih esemovih linkov:

Habe heut im neuen 308 Probe gesessen und das neue touchscreen probiert. Fazit: Wenn die Redaktion wirklich Probleme mit der Bedienung hat,ist sie noch blöder als die von ihr verfassten Artikel. Sie ist problemlos und gut abzulesen


kar za tiste, ki nam je nemščina "sovražni jezik", stric Google prijazno prevede v:

Today I sat in the new sample 308 and tried the new touchscreen. Conclusion: If the editor really has problems with the operation, it is even more stupid than the articles written by you. It is easily and readily legible

oziroma v:

Danes sem sedel v novem vzorcu 308 in poskušal nov zaslon na dotik. Zaključek: Če urednik res ima težave z delovanjem, je še bolj neumen kot članek, ki ste napisali. To je enostavno in jasno čitljivo

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


moje osebno mnenje sem zapisal že oni dan. vozit ga nisem šel, sem pa definitivno mnenja, da bi moji občutki bli bližje občutkom Ivana36. vsaj sodeč po pogovorih z ljudmi, ki so novo PSAjevo EMP2 platformo že zapeljali naokrog.... in definitivno menim, da je avto zelo blizu temu, da bi bil zares vreden prav vsakega evra (tudi, če ni na kredit =P )! ne bi mel pa tudi prav nič proti, če bi bil še kakšnega jurja cenejši :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 9:35 am
Napisal/-a Ivan36
Sanje nekterih so se uresničile Peugeot 308 II je fenomenalen izdelek, ki bo odžl kupce GOLFU 7 :mrgreen: Adlične vozne lasnosti, brez AKVARIJEV in strganih KETEN :lol: Sam prvinski užitek v VOŽNJI =P Na servisu se oglašiš samo na KAVI =P