Stran 8 od 38

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 10:16 am
Napisal/-a chan
Čeprav sam izjemno težko sodim o avtu, katerega še nisem preizkusil ter se kolikor toliko držim načela "De gustibus non disputandum est", oziroma da se o okusih ne razglablja, pa me je Peugeotova nova 308-ca ob bežnem ogledu v živo precej razočarala. Od francoskega proizvajalca, ki je v svoji bogati preteklosti znal dodobra razburjati z dizajnom, sem pač pričakoval kaj več, kot pa tolikanj "ziheraško" ter v dokajšnji meri že kar germanizirano obliko, pri kateri želijo vtis popraviti malce na silo, z obilico LED diod. V končni fazi že manjši 208 kaže navzven bistveno več čustev. Priznati si pač moramo, da se v nižjem srednjem razredu še vedno prodaja oblika, ki v določeni meri razburja (izvzemajoč VW Golf, ki je v vsem tem času že postal svojevrstna "institucija"), kar so "zakapirali" že Korejci (Cee'd, I30), temu trendu pa se želijo približati tudi še Japonci (pred časom že Civic od 8. generacije dalje, ko so ugotovili, da s "penzionistično" obliko ne bodo prišli daleč, najnovejši poskus Toyote pri drugi generaciji Aurisa, Mazdino KODO "dušo gibanja"), ipd ... Tako pa novi P. 308 enostavno kristalizira določen strah koncerna PSA pred prodajnim fiaskom, ki si ga ne sme nikakor več privoščiti in so zatorej na trg poslali precej nevtralno oblikovan avto, ki ne sme polarizirati (kot je to pred 11 leti "uspelo" Renaultu z Meganovo "ritko"). A, kot že omenjeno - Peugeot si zasluži bolj razburljivo oblikovan avto, ki bi si zaslužil vsaj vsaj delček oblike npr. razburljivega RCZ-ja.

Druga zadevščina, s katero pa sem se spoznal v novem C4 Picasso, pa je upravljanje funkcij preko touchscreena. Sicer zgleda vizuelno zelo lepo, armaturna plošča je prečiščena, ampak je v praksi bistveno manj uporabna, kot povsem klasična upravljala. Sistem je sicer dovolj intuitiven pri iskanju najosnovnejših funkcij, ampak zahteva od voznika, da prav za "vsak drek" odmika pogled s cestišča. Nenazadnje si niti ne predstavljam, da pride do zamrznitve zaslona na dotik (kar se mi je že nemalokrat zgodilo pri nekaterih avtomobilih, rešitev pa se je našla v ugašanju avtomobila ter ponovnem zagonu, kar pač na kakšni AC ni najbolj prijetno) oz. do dokončne odpovedi le tega, pri tem pa ne bo mogoče več nastavljati klimatizacije! V končni fazi bodo zaradi osrednjega zaslona izgubili tudi marsikaterega starejšega kupca (ki so lahko zelo hvalevredni potrošniki!), saj bo rajši pogledoval h konkurenci, ki ima klasična in bolj ergonomska upravljala. Nenazadnje pa tudi sam opažam, da imam v avtu čedalje raje audio sisteme brez toucscreenov, kjer je upravljanje rešeno preko uporabnejših gumbov - zanimivo je opažanje, da se ravno nemški premijski proizvajalci (Audi, BMW, Mercedes) ne poslužujejo toucscreenov, temveč imajo osrednja upravljala (MMI, iDrive, ...).

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 7:06 pm
Napisal/-a Ivan36
OJ folk, bil danes v CityPrku LJ in evo ga ČRNI P308 II v vsem sijaju in osvetljen v notranjosti ter zunanje luči 8) ALLURE oprema HDi mega izgled in še bolj trdo vzmetenje :shock: Ta ima pa ELektrčno ročno in SKYWindov ;) Baje, nisem probal ima ta paket FULL LED prednje luči ?!
Slika

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 7:41 pm
Napisal/-a sonic
chan je napisal/-a:Od francoskega proizvajalca, ki je v svoji bogati preteklosti znal dodobra razburjati z dizajnom, sem pač pričakoval kaj več


Kaj pa, morda umetnino, kot je bil P307? (malo te hecam)


Nenazadnje si niti ne predstavljam, da pride do zamrznitve zaslona na dotik (kar se mi je že nemalokrat zgodilo pri nekaterih avtomobilih, rešitev pa se je našla v ugašanju avtomobila ter ponovnem zagonu, kar pač na kakšni AC ni najbolj prijetno) oz. do dokončne odpovedi le tega, pri tem pa ne bo mogoče več nastavljati klimatizacije


Ojej, če so to naredili je pa to res katastrofalni zajeb. Vprašanje kaj je bilo vzrok - morda da je kao bolj moderno in fensi, še bolj verjetno pa gre za šparanje. Ampak kakorkoli, komande za osnovno štelanje klime, pa tudi stvari kot so glasnost radia itd, morajo imeti vsaka svoje klasične gumbe.
To je že prav moteče, da hočejo proizvajalci na silo spreminjati zadeve, ki se jih ne sme spreminjati. Upam, da jih bo Peugeot pošteno dobil po grbi (preko slabe prodaje) za to svoje teženje.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 8:01 pm
Napisal/-a Ivan36
http://www.alvolante.it/news/peugeot-308-328389
LISTINO PREZZI PEUGEOT 308

Peugeot 308 1.2 VTi Access: 16.900 euro
Peugeot 308 1.6 THP 125 CV Active: 20.600 euro
Peugeot 308 1.6 THP 125 CV Allure: 22.300 euro
Peugeot 308 1.6 THP 155 CV Active: 22.00 euro
Peugeot 308 1.6 THP 155 CV Allure: 23.700 euro
Peugeot 308 1.6 HDi 92 CV Access: 19.700 euro
Peugeot 308 1.6 HDi 92 CV Active: 21.400 euro
Peugeot 308 1.6 HDi 92 CV Business: 22.100 euro
Peugeot 308 1.6 e-HDi 115 CV S&S Access: 20.700 euro
Peugeot 308 1.6 e-HDi 115 CV S&S Active: 22.400 euro
Peugeot 308 1.6 e-HDi 115 CV S&S Business: 23.100 euro
Peugeot 308 1.6 e-HDi 115 CV S&S Allure: 24.100 euro
http://www.autoblog.it/post/255645/peug ... lestimenti

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 9:35 pm
Napisal/-a srcnik
V čem je fora italjanskih cen, če imaš pri nas že vse znane in v konfiguratorju?

http://www.peugeot.si/konfigurator/novi ... na-5-vrat/

Drugače pa še moje mnenje... Po slikah me je pozitivno presenetil, v živo pa razočaral. Ok, res je da sem rahlo neposrečeno naročen primerek gledal, a mi notranjost ne potegne, volan in števci so mi carski, sredinska konzola pa mi nikakor ne potegne, od klime na dotik, do slabo rešenih praznih povšin (nad in pod režo za cd), ki delujejo pusto v živo še dosti bolj kot pa na slikah, ročna zavora tudi malo češko postavljena...

Največji problem je pa, da mora biti polno opremljena da res dobro zgleda, tako zunaj kot znotraj, ker srednja oprema, ki je najcenejša 17500€, kar je kar dosti, ne dobiš niti meglenk, tak da odbijač čudno izgleda s tistimi spodnjimi ledicami, pa notranjost le v eni barvi, pa take fore... :roll:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če nov 07, 2013 11:43 pm
Napisal/-a sonic
srcnik je napisal/-a: srednja oprema, ki je najcenejša 17500€, kar je kar dosti, ne dobiš niti meglenk, tak da odbijač čudno izgleda s tistimi spodnjimi ledicami, pa notranjost le v eni barvi, pa take fore... :roll:

Bemtiš, skoraj kot bi kupoval golfa :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 12:15 am
Napisal/-a For
Ta avto je tudi mene pustil čisto hladnega. Še posebej tisti volan ....to mi je čist mim :roll:

...pa še vse tisto kar je predhodnik napisal.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 8:49 am
Napisal/-a Ivan36
Zakaj IT cene ? Ker so cene s KLJUČ v ROKE ! Torej cena vključuje VSE od ,metalik barve, prevoza vozila do zavrovanja in KASKO za vozilo za 1 leto. Sedaj je naš po ceniku za 17500 še plus 500€ met barva, prevoz, zavar. + kasko odvisno od % popusta, koliko je KONČNA CENA ? Potem imaš pa še deželno opremo, pa baje je CD player za doplačilo 100€ v SLO, :shock: Kar se mi je zdelo nekam čudno v obeh testiranih modelih k nista imela REŽE za CDje :lol:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 10:28 am
Napisal/-a Cefizelj
CD player je v predalu pri sopotniku.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 12:27 pm
Napisal/-a pskoda
Ivan36 je napisal/-a:OJ folk, bil danes v CityPrku LJ in evo ga ČRNI P308 II v vsem sijaju in osvetljen v notranjosti ter zunanje luči 8) ALLURE oprema HDi mega izgled in še bolj trdo vzmetenje :shock: Ta ima pa ELektrčno ročno in SKYWindov ;) Baje, nisem probal ima ta paket FULL LED prednje luči ?!
Slika



Kolikor jaz vem nima zasenčenih luči v led tehnologiji (samo dnevne), ampka xsenon

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 1:06 pm
Napisal/-a Blasphemer
Videl sem danes Allura 1.6 THP 125 z 18' platišči. Izgleda res fenomenalno, ima pa res čudn volan :D

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 1:11 pm
Napisal/-a maniaxxx
pskoda je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:OJ folk, bil danes v CityPrku LJ in evo ga ČRNI P308 II v vsem sijaju in osvetljen v notranjosti ter zunanje luči 8) ALLURE oprema HDi mega izgled in še bolj trdo vzmetenje :shock: Ta ima pa ELektrčno ročno in SKYWindov ;) Baje, nisem probal ima ta paket FULL LED prednje luči ?!
Slika



Kolikor jaz vem nima zasenčenih luči v led tehnologiji (samo dnevne), ampka xsenon



Full led luči ima

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 1:22 pm
Napisal/-a Ivan36
Reža za CDje se vidi JA ?
Slika
Tukaj je pa ni in je samo srebrna plastika ?!
Slika
Torej kako zgleda ta CD Player ? Kaka slika iz predala ? Ali je to MENJALEC ?

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 2:40 pm
Napisal/-a yashica
Da ne bo koga kap, ampak kolikor vem novi 308 nima cd playerja... ima vhod usb, aux, i-pod etc. Pač gre v smeri manjšega 208, mešanca 2008, ki ga tudi nimata.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 2:51 pm
Napisal/-a maniaxxx
oziroma ga imajo vsi za doplačilo...

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 3:13 pm
Napisal/-a Cefizelj
Pri opremi Access (najnižja stopnja) je napisano Radio CD MP3 + 6 zvočnikov + AUX, tako da ne vem od kod vam da je za doplačilo. Je pa cd player, ker je noter prostora samo za en CD. Nahaja se pa na dnu predala pri sovozniku, ko ga odpreš. Enako kot pri 208. Slike pa ne najdem.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe nov 08, 2013 5:15 pm
Napisal/-a Ivan36
Dobil en PDF USER Manual: http://pdfownersmanual.me/tag/peugeot-308-manual ENG .

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne nov 10, 2013 10:47 am
Napisal/-a drugmirko
chan je napisal/-a: Nenazadnje pa tudi sam opažam, da imam v avtu čedalje raje audio sisteme brez toucscreenov, kjer je upravljanje rešeno preko uporabnejših gumbov - zanimivo je opažanje, da se ravno nemški premijski proizvajalci (Audi, BMW, Mercedes) ne poslužujejo toucscreenov, temveč imajo osrednja upravljala (MMI, iDrive, ...).


no... o "teoriji razburljivosti" dizajna v C segmentu se ne bi glih preveč strinjal, saj so najbolje prodajani "dolgočasneži", omenjeni "razburljiveži" pa so bili prej kot ne prodajni flop... in kljub temu, da delim tvoj negativen odnos do touchscreenov ti lahko iz lastne, zelo praktične in večletne izkušnje z Audijevim MMI povem, da je tisto še slabše!
tu do željene kontrole pridemo z max. dvema dotikoma (stranskega senzor gumba "področja" ob zaslonu in zavihka za next page na zaslonu grafike željenega vmesnika), v debeli večini pa je dovolj samo izbira področja ob zaslonu.... tudi pri MMI je blo s stranskimi gumbi treba izbirat področja, pol si moral z vrtenjem tistega knofa izbirat menije, jih s klikanjem potrjevat, vrtet izbirat in potrjevat podmenije ter s smernimi tipkami skakat levo in desno po njih.... seveda, ves čas pa si moral gledat v tisti bedasti zaslon namesto na cesto!
z drugimi besedami, meni je bilo tisto med vožnjo, ne samo popolnoma neuporabno, ampak tudi izjemno nevarno! zato sem po prvem skorajšnjem "izletu" v jarek v prvih dneh posedovanja, zapeljal na prvo parkirišče, "za vedno" nastavil vse kar se mi je v tistih menijih zdelo potrebno in vredno nastavljanja in na vseskupaj "pozabil"! še tisto listo osveževanja radijskih postaj, ki je bila vsakič, ko sem se vrnil v domače okolje drugačna sem sovražil iz dna duše! predvsem zato, ker je blo za iskanje željene postaje vedno treba "skrolat" po več zaslonov dolgem spisku in s pogledom iskat željeno postajo!! v n-krat cenejšem avtu z navadnim, serijskim in nič kaj posebnim avtoradijem se to da naredit s pritiskom na spominski knof brez da bi za eno milisekundo pogledal s ceste!
drugače pa mene ni kej posebej strah, da bi vmesniki na touchscreenih "zmrzovali" in bi jih blo treba "resetirat" z ugašanjem in prižiganjem.... iskreno, še nisem slišal da se je to komu zgodilo. poleg tega pa... ne vem zakaj bi način upravljanja (touch, MMI ali knof) mel kej veliko s stabilnostjo operacijskega sistema na katerem stoji... sistem se bo rušil, če je operacijski sistem na katerem stoji -zanič! in ne zato, ker bi ga prikazovali na zaslonu občutljivem na dotik... vsaj tako je moje mnenje. tole z zmrzovanjem in resetiranjem z ugašanjem avta pa je po moje neobstoječ "mit", ki izvira iz tistih starih šal o avtomobilih in microsoftovih windowsih, sproduciranih iz Gatesovega neokusnega "primerjanja" računalniške industrije z avtomobilsko oziroma z GM-om in neusmiljenega GM-ovega "odgovora"! ;)

seveda, to ne pomeni, da se napake ne bodo pojavljale... seveda se bodo. "knof", kot ga razumemo mi, je mehanska kontrola "z dratom povezana" s funkcijo, ki jo upravlja!... software je pa software!!...je pa za samo stabilnost po moje preprosto vseeno ali se ta software upravlja z mehansko kontrolo ("miš"/gumb) ali z dotikom zaslona.... btw. "za*ebaval" je tudi MMI. na mojem/našem A4 in na svakovem A5... pri A4 je crkoval in bliskal zaslon pri A5 pa je crknil kar cel sistem (zaradi česar je bil avto par mesecev po servisih (naših, avstrijskih in nazadnje nemških) Audi pa je hotel absurdno in štirimestno cifro za popravilo), pa nobeden od njiju ni mel touch screena....

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne nov 10, 2013 10:59 am
Napisal/-a yashica
yashica je napisal/-a: ampak kolikor vem novi 308 nima cd playerja


Zdaj sem ugotovil, da glede pugy-ja bolj malo vem oops Eh, bom raje komentiral znamko, ki mi je domača in na kateri sem doktoriral :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne nov 10, 2013 11:24 am
Napisal/-a Ivan36
yashica je napisal/-a:
yashica je napisal/-a: ampak kolikor vem novi 308 nima cd playerja


Zdaj sem ugotovil, da glede pugy-ja bolj malo vem oops Eh, bom raje komentiral znamko, ki mi je domača in na kateri sem doktoriral :mrgreen:

Sem le pregledal ta manual ENG in res noben model nima CDja serijsko ;)