Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Ne apr 24, 2016 8:56 pm

Uff 150€ je pa res huda, dvomim da jo bom posodabljal. Za ta denar dobiš že odličen garmin, z kot je "for" rekel zastonj posodobitvami.


@pezo 308 Najbolje da povprašaš na servisu, ma dvomim.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Lignage Po apr 25, 2016 12:37 pm

308 sedan uradno:

SlikaSlikaSlikaSlika

Vir: worldcarfans.com
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For So jan 07, 2017 10:59 pm

Ma ..prav moram napisat. :roll:

Opažam da 1.2, 130 THP pri teh nizkih temperaturah kot so zdaj ne dela tako kot ponavadi. Kaj takega pri benciskih štirivaljnikih nisem nikoli opazil.

-občutno večja poraba (ok ..logično, tudi pri štirivaljnikih se je mejčkan poznalo)
-hladen motor je pod 2000 obratih "mrtev" :shock: nič ne da od sebe
-da začne ogrevati kabino tudi traja ...kot pri dizlu skoraj :?

Mislim ...kar nekaj. Upam da bodo tele trivaljnike nekam poslali :evil:

Pa STOP⁄START je tudi nadležen. Na servisu so rekli da se ne da izklopit za stalno :huh: Vsakič ko hočem spustit sklopko imam tisti grozen občutek da bo spet streslo :roll: tako da se zdaj kar redno spomnim ugasnit preden spustim sklopko.

Po nekaj več kot 50.000 km lahko povem da je to res traparija. V 95% se niti ne ugasne do konca pa je že zelena, ali pa je treba speljat ...neumnost brez primere. :roll:

Naj si tudi ta sistem nekam vtaknejo skupaj z trivaljniki! :nae :bonk
 
blaze11
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne okt 24, 2010 8:23 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a blaze11 Ne jan 08, 2017 12:23 am

pri meni se start/stop ne opazi oz. če se pri semaforju motor ne ugasne mi je kar mal čudno.(pozimi se mal bolj pogosto dogaja)
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a matejxx Ne jan 08, 2017 9:49 am

For je napisal/-a:Ma ..prav moram napisat. :roll:



Pa STOP⁄START je tudi nadležen. Na servisu so rekli da se ne da izklopit za stalno :huh: Vsakič ko hočem spustit sklopko imam tisti grozen občutek da bo spet streslo :roll: tako da se zdaj kar redno spomnim ugasnit preden spustim sklopko.



@For, start/stop se po vsej verjetnosti, da izklopiti. Ker to ti vsi pooblaščeni servisi rečejo, da se ne da. Malo si poišči na internetu, sigurno obstaja kakšna firma, ki ti izključi start- stop tudi za peugeot 308. Tudi pri VW npr. govorijo, da se to ne da izključiti, potem pa takoj najdeš firmo, ki ti to stori v parih minutah.
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Tommaazz Ne jan 08, 2017 10:02 am

Aja, da so taki problemi s tem motorjem pri teh temperaturah? Za enkrat se še tudi sam nisem odločil kupiti novega, imel sem že izračune narejene pa bi raje počakal na fecelift...ampak grem ta teden, ki pride, na testno vožnjo s faceliftano mazdo 3 in če mi bo všeč in me prepriča jo verjetno vzamem..bi pa vzel g120 revolution opremo...menda je ta faceliftana super, bomo videli, komaj čakam :D
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Ne jan 08, 2017 4:38 pm

Ne vem imam isti motor in se mi ne zdi tako hudo. Tudi zdaj, ko so jutra mrzla in se mi motor niti ne ogreje do službe. Poraba je kak dcl višja, gret pa začne približno enako, kot pri drugem 4-valjnem atmosferskem avtu pri hiši.
Start stop pa sem se navadil izkljaplat, vsakič pred začetkom vožnje. Kot je eden zgoraj napisal, sigurno ni to problem, da ti kje to izklopijo za vedno. Drugače mi vsakič ugasne, ni problemov, samo ne maram teh sistemov, ker več škode, kot koristi.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Ivan36 Ne jan 08, 2017 5:00 pm

Jaz sem ga tudi izklopil na testu 1.2 130ks Automatik, ker je resno ogrozil polkrožno obračanje ! Morda se pa da nastaviti dolžino vklopa ? Teh 10 sek je premalo ! Vsaj 2 minuti bi mu jaz nastavil ! Poskusi pri ročnem menjalniku tiščati sklopko :D :idea: Na Capturju ne dela SS, če stišneš sklopko na sem. :D
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For To jan 10, 2017 2:01 am

metor je napisal/-a:Ne vem imam isti motor in se mi ne zdi tako hudo. Tudi zdaj, ko so jutra mrzla in se mi motor niti ne ogreje do službe.

Prvih par kilometrov ti zagrabi in vleče ko pritisneš pedalo plina? Ne cuka, ne šteka? :shock:

Potem je moj začel štrajkat.. :huh:

Ne vem....res čakam da popusti ta mraz, da preverim. Decembra sem servis delal na 50.000 km. Svečke naj bi menjali, nekaj so tudi posodabljali računalnik in vmes izgubili povezavo, tako da sem 6 ur čakal tam kot en bebec.
Olje sicer svoje prinesel in bil v bližini avta (ne dovolj blizu da bi se prepričal da je je dejansko dal tega noter)
Mehanik jezen, slabe volje če je stranka v bližini, sprejemniki te na fin način poskušajo odstraniti iz delavnice ..."boste eno kavico" :roll: :huh: in podobne fore. :?

To z porabo me tudi skrbi ...to je že slab znak. Zgodovina se ponavlja zgleda....

Tommaazz je napisal/-a:Aja, da so taki problemi s tem motorjem pri teh temperaturah? Za enkrat se še tudi sam nisem odločil kupiti novega, imel sem že izračune narejene pa bi raje počakal na fecelift...ampak grem ta teden, ki pride, na testno vožnjo s faceliftano mazdo 3 in če mi bo všeč in me prepriča jo verjetno vzamem..bi pa vzel g120 revolution opremo...menda je ta faceliftana super, bomo videli, komaj čakam :D


Ma 2.0 motor ali tale prdulja 1.2 ....kaj imaš tukaj za razmišljat.
Mazde se spomnim ...super porabo je imela. Mislim da sem takrat z Mazdo imel najnižjo porabo ko sem testiral pred nakupom. Da ne govorimo o vožnji pod nizkimi obrati ....pozna se prostornina, to je dejstvo.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Polo78 To jan 10, 2017 7:59 am

Ma ja, ti mlinčki (sploh 3-valjni) so kar nekaj. Edino fordov 1.0 ecoboost me je prepričal v smislu dobrega zvoka in neproblematičnosti (poraba je sicer tu nekje kot pri ostalih). Jaz pri izbiri bencinarja tudi ne bi kaj dosti razmišljal in se veliko rajši odločil za Mazdo 3 z 2.0 motorjem, dejansko porabi najmanj, motor zelo zgledno vleče pri nizkih obratih, o vzdržljivosti pa mislim, da ne gre več izgubljati besed...
Antiznačkar po prepričanju
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Tommaazz To jan 10, 2017 5:36 pm

Ja edino kar me pri Mazdi skrbi je rjavenje...po netu je polno zgodbic da rjavijo ko zmešane in to me skrbi...upam da je ta faceliftana kej boljše. Ne vem ne bi se rad nasral pa dal 20 jurjev pol mi pa čez 3 al pa 4 zime začne rjavet...pol rajš 308ko vzamem
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor To jan 10, 2017 9:57 pm

For je napisal/-a:Prvih par kilometrov ti zagrabi in vleče ko pritisneš pedalo plina? Ne cuka, ne šteka? :shock:

Potem je moj začel štrajkat.. :huh:


Sem bil malo bolj pozoren, zadnje dni. Je pa nekaj, avto je v garaži, kjer je okoli ledišča ali malo nad. Se opazi ja prve 2-3 km rahlo pocukava tja do dobrih 2000 obratov. Tudi prave odzivnosti ni recimo pogost scenarij, 4. prestava 1800 obratov, skoraj moraš nazaj v 3. pri ogretem ni potrebe. Prej niti nisem bil tako pozoren, niti ni bilo tako mrzlo (primorska). Tako, da najbrž ni problem samo pri tebi in je pač normalno to za ta motor, dokler ni segret. Katero olje imaš 0-30W ali 5-30w ? Prvo se menda bolje obnese pri nizjih temperaturah, sam imam 5-30. Drugače nimam pripomb proti motorju, če bi še enkrat kupoval bi gotovo izbral isti motor, samo avtomatik. Menjalnik tudi ne mara mraza in se vsaj pri meni še malo bolj občasno zatika.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 To jan 10, 2017 10:40 pm

For je napisal/-a:nekaj so tudi posodabljali računalnik in vmes izgubili povezavo, tako da sem 6 ur čakal tam kot en bebec.

ti pa res nimaš sreče....vedno se pri tebi nekaj "dogaja"... =P
Si siguren, da so dali popolnona enake svečke, kot so bile prvovgradnja?
For je napisal/-a:Naj si tudi ta sistem nekam vtaknejo skupaj z trivaljniki! :nae :bonk

končno prave besede..... :mrgreen:
Tommaazz je napisal/-a:Ja edino kar me pri Mazdi skrbi je rjavenje...

pa to mislim, da so rešili že deset let nazaj, menjali so dobavitelja pločevine.....potem nisem zasledil, da bi pisali o problemih na tem področju

Vsi vejo, da nisem Mazda "fan" ampak, če mi kdo reče da mam na izbiro edino Peugeota in Mazdo, vzamen Mazdo.....(2.0 se ve)
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For To jan 10, 2017 11:38 pm

Pa normalno da nisem siguren sašo. :huh: Kako naj vem kakšne svečke so dali in kakšne so bile noter ...ma dost imam tega vohunjenja po delavnici. Še meni gre na bruhanje od tega. Če te hoče kakšen zloben mehanik zajebati, te bo zajebal tudi če si zraven. Pa to, da stojiš tam jih še bolj razkuri..... in tudi če ni imel namen kaj zjebat, bo zjebal ker mu greš na živce in stojiš tam zraven njega. To je že komedija s temi servisi ....začaran krog.
Ne eno, ne drugo ni dobro ....če imaš srečo bo avto v redu, če nimaš pa .... :roll: :huh:
Ne vem, ne vem ....zdaj kmalu moram še z 208 na servis...kar muka mi je od tega vsakič ko se spomnim.

metor je napisal/-a:
For je napisal/-a:Prvih par kilometrov ti zagrabi in vleče ko pritisneš pedalo plina? Ne cuka, ne šteka? :shock:

Potem je moj začel štrajkat.. :huh:


Sem bil malo bolj pozoren, zadnje dni. Je pa nekaj, avto je v garaži, kjer je okoli ledišča ali malo nad. Se opazi ja prve 2-3 km rahlo pocukava tja do dobrih 2000 obratov. Tudi prave odzivnosti ni recimo pogost scenarij, 4. prestava 1800 obratov, skoraj moraš nazaj v 3. pri ogretem ni potrebe. Prej niti nisem bil tako pozoren, niti ni bilo tako mrzlo (primorska). Tako, da najbrž ni problem samo pri tebi in je pač normalno to za ta motor, dokler ni segret. Katero olje imaš 0-30W ali 5-30w ? Prvo se menda bolje obnese pri nizjih temperaturah, sam imam 5-30. Drugače nimam pripomb proti motorju, če bi še enkrat kupoval bi gotovo izbral isti motor, samo avtomatik. Menjalnik tudi ne mara mraza in se vsaj pri meni še malo bolj občasno zatika.

Aleluja!!! :bow :bow :bow
Zdaj si pa prestavljaj mojega na gorenjskem pri minus 10, minus 20 :jao: :bonk
Olje sem prinesel 0-30W ...a kot sem zgoraj napisal, kaj pa veš kaj so dali. Nisem bil dovolj blizu da bi dejansko preveril :? Ma brezveze ...sit sem jih že. :evil: nisem pametan. :bonk

Bolj kot to cukanje me skrbi povečana poraba.

Svečke so tudi lahko vzrok sašo?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Sr jan 11, 2017 10:17 am

seveda so svečke lahko .... s temi svečkami je "križ" že od časa "101" so bile kr eden odločilnih faktorjev kako mašinaca prede, sedaj je še bolj izrazito
Mam(sin ga uporablja, ko je doma) "evota" (Fiat Punto)l 2012, kupil sem ga 2014, ker mam rad da je servisna popidenana, sem na 90.000 šel na servis v NM. (olje prinesel sam_so komplicirali_smo rešili prej kot v minuti_nisem rad bezobrazen, ampak če sem primoran, povrhu vsega se pa dogaja še v mojo škodo, ne izbiram sredstev....)...No, svečke pri prejšnjem lastniku menjane v Kranju (neki Fiat Močnik) zapisano na računu točno take, kot je v teh. knj.(ima začudo NGK ZKR7A-10.....)čeprav je minilo samo 30t km. od menjave, rečem naj menjajo (6€ komad...) mehanik in sef mehanikov, stokata, jokata, ma ni potrebe škoda 24€...na 120.000 bomo menjali ipd (delamo s tem avtom 5000 km/leto vse kratke relacije "100" vžigov na dan, približuje se zima.....seveda "zaropočem" kar sem rekel sem rekel, nejevoljen odide v skladišče in glejga zlomka "udarimo" se še tretjič - prinese Championko povrhu vsega še z oznako 6(toplotna vrednost) pa porkamadona, lepo piše da je toplotna vrednost tovarniško 7 pa tudi NGK in Magneti Mareli naveden kot prva vgradnja....pošraufal je vse 4 ven, seveda niti pod razno nočem njihovih, privijači stare nazaj, hočejo mi na koncu zračunat 1/2 dela z demontažo/montažo...
...ne veš, kaj bi rekel - bil pa sem tam točno 3x; prvič, zadnjič in nikdar več
PS. takoj, ko sem ga kupil, sem videl da avto nima kazatelja zunanje T (imajo tisti z avto. klimo) vidim pa ko sonce sveti na armaturo, da levo spodaj obstajajo "številke" ki bi to prikazovale_mislim si: pač kupim zunanji senzor(je prostor zanj v levem ogledalu, celo napeljava je potegnjena, vendar blindirana) to spojimo in s testerjem "oživimo" /ali uklljučimo/ da bo kazalo na armaturi stopinje........."mission imponssible" so me gledali kot da nisem normalen oz. kaj bi sploh vi radi.....Sem klical tudi na tega Močnika (zopet gospa) joj, vsekakor se morate pripeljat pa bomo pogledali kaj se da naredit....
...in seveda "piši kuči propalo"....

da se vrnemo "k tebi" - mene bi pa bolj cukanje(sploh, če se je pojavilo sedaj prvič) skrbelo kot poraba; glej T so nizke, relacije kratke, temp. motorja počasi raste (zanimivo, prej bencinci niso bili tako občutljivi)tako da vse se mora odrazit na porabo.....(na samo drkarijo mi Punto poleti kaže med 5.5-5,7 sedaj je že na 6,6...
Na šiht in iz šihta(Audi)(13 km ena stran 4 navadna cesta, 9 AC)poleti 5.1-5.2 sedaj 6,8 včeraj zvečer zunaj -15,5° prišel pred garažo, glih kar se je za mm premaknil števeč za temp.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a emozul Sr jan 11, 2017 3:38 pm

Sašo, a potem so pri meni tudi svečke?
Dogaja se mi, ko je mrzel, da, ko spustim gas mi avto nenormalno cuka.
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a metor Sr jan 11, 2017 4:38 pm

Z pooblaščenim servisom peugeot tudi sam nimam dobrih izkušen in jim ne ravno zaupam. Na rednem servisu povprašam, če je že posodobitev za navigacija, povejo da ziher je. Ok priklopi na tester, menda niso dobili nobene oz. , da ni še izdane posodobitve. Računajo 25€ za priklop na tester, še sprejeto. Drugič kličem, čez kakšen mesec in mi potrdijo, da je posodobitev, peljem tja in spet mi niso posodobili. Menda se bojo še enkrat pozanimali, klica še nisem dobil. V motor natočili kakšne 4dcl preveč olja še kaj bi se našlo. Bi menjal pooblaščen servis samo spet ne vem kam, je skoraj vse isti k.... ali še šlabše.

Poraba je meni zaradi zime poskočila za 5dc. @for Po moje je to pač normalno za ta motor, ker bi bilo pri meni gotovo isto, če bi imel avto zunaj na večjem - , kot ti.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Polo78 Če jan 12, 2017 2:48 pm

Tommaazz je napisal/-a:Ja edino kar me pri Mazdi skrbi je rjavenje...po netu je polno zgodbic da rjavijo ko zmešane in to me skrbi...upam da je ta faceliftana kej boljše. Ne vem ne bi se rad nasral pa dal 20 jurjev pol mi pa čez 3 al pa 4 zime začne rjavet...pol rajš 308ko vzamem


Zaradi rjavenja bi se jaz še najmanj sekiral, vsaj dokler bodo pri Mazdi to lepo odpravljali v sklopu garancije oz. kulance pa četudi gre samo za površinsko rjo. Bolj bi me skrbelo za lak, ki je pri trojki bojda zelo občutljiv na kamenčke, ne vem pa a so to kaj s faceliftom popravili, niti tega kako in če to rešujejo v sklopu garancije/kulance. Ampak vse to je še vedno precej malo v primerjavi s tem kar tudi sam slišim glede (ne)zanesljivosti vozil iz PSA grupe, sicer naj bi se z zadnjimi modeli popravili a vseeno...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Če jan 12, 2017 11:54 pm

Ja ...to z lakom so tudi velike razlike. To sem že enkrat omenil.... ko sem emozulovo astro videl sem bil čist šokiran koliko je popikana.
Moj 308 pa nima nič takega ...


metor je napisal/-a:Z pooblaščenim servisom peugeot tudi sam nimam dobrih izkušen in jim ne ravno zaupam. Na rednem servisu povprašam, če je že posodobitev za navigacija, povejo da ziher je. Ok priklopi na tester, menda niso dobili nobene oz. , da ni še izdane posodobitve. Računajo 25€ za priklop na tester, še sprejeto. Drugič kličem, čez kakšen mesec in mi potrdijo, da je posodobitev, peljem tja in spet mi niso posodobili. Menda se bojo še enkrat pozanimali, klica še nisem dobil. V motor natočili kakšne 4dcl preveč olja še kaj bi se našlo. Bi menjal pooblaščen servis samo spet ne vem kam, je skoraj vse isti k.... ali še šlabše.

Poraba je meni zaradi zime poskočila za 5dc. @for Po moje je to pač normalno za ta motor, ker bi bilo pri meni gotovo isto, če bi imel avto zunaj na večjem - , kot ti.

Normalno? :huh: Ja, seveda je normalno če te prepričajo v to :roll: Kot marsikaj drugega ...."tko mora biti, nimaš kaj..." tiho bodi in plačaj :roll:

To ne more biti normalno in jaz to ne sprejmem kot normalno. Ko je motor dobival te nagrade je najbrž bilo poletje. Če bi to doživeli kar mi tukaj pišemo, mogoče bi razmislili o tem.... nabijem jih! :evil:

Ne spomnim se prejšnje zime...če so tudi bile tako nizke temperature? S tem motorjem sem eno zimo že dal skozi in ne spomnim se da bi opazil to cukanje.

Glede olja .... :huh: ne vem, res ne vem .....ni mi jasno!? Izgleda, da na Peugeotu imajo tekmovanje kdo bo dal več noter :roll:

Že tretjič ali četrtič zahtevam da na nalog napišejo "3,3 in nič več" ozirmoma za 1.2 VTI "3.0 in nič več"
Dvakrat je bilo v redu, zadnjič pa ne.
Ravno danes grem vlečt olje ven....2 deci dam ven, počakam pol ure - še vedno ne vidim do kam je, merilna palčka je cela umazana. Še dva deci vzamem, počakam pol ure merilna palčka še vedno komplet umazana :shock: Vzamem še dva deci (vse skupaj 6) ...in ne da se mi več ....bom jutri pogledal.
Olje se mi pa zdi čist črno po dobrih 1000 km.... :?: ne vem če je to normalno?
A lahko kdo zanesljivo oceni tisto olje ki sem ga potegnil ven? Kakšen mehanik mogoče? Ne bi zdaj to dajal na kakšno analizo ...tolk hudo za enkrat ni. Bi pa pokazal kakšnem ki se spozna na to...

Groza, groza in še enkrat groza! Bom videl če je preveč olja lahko vzrok za to cukanje pri hladnem motorju.
Zadnjič spremenil For, dne Pe jan 13, 2017 12:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Pe jan 13, 2017 12:01 am

Aja ...glede svečk sašo...

Najprej moram izločiti nizke temperature in preveč olja. Če se bo poraba zmanjšala pri višjih temperaturah potem je res revček tale 1.2 THP in ga preveč zebe. :mrgreen:
Preveč olja je lahko tudi vzrok za cukanje, po moje ...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov