Stran 26 od 38

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 1:31 am
Napisal/-a For
BHGENERAL je napisal/-a:Zdravo

sem lastnik allure 308 letnik 2015 1.2 130konjev prevoženih ima 23000km. Zanima me ali je normalno da ima mestno porabo sedaj pozimi 11l oziroma pod 10.5l ga ne spravim? Poleti pa pod 8.5l ne gre? Na relacijski vožnji ne gre pod 6.5l.

Prosil bi lastnike takega modela in motorja da napišejo izkušnje s porabo.

Najlepša hvala

Ma seveda ni normalno!

Spet je odvisno kako voziš in kakšne relacije?
Če imaš recimo kratke(3-10 km) relacije po mestu in to konstantno ponavljaš bi bilo možno...
Napiši kakšne vožnje imaš?

Jaz imam večinoma relacije 33 km in 65km, AC 110-120 km⁄h pa v tem mrazu sem na 6,3-6,6 (in jamram da je preveč :mrgreen: )...drugače pa 5,8.

corus je napisal/-a:Novejši bencinski motorji s turbo polnilnikom 1.2 in 1.4, so zelo dobri motorji,
v nekaterih pogojih vožnje primerljivi z dizli, vendar so pri porabi zelo občutljivi na način vožnje.
Z nežno desno nogo in občutkom za obrate motorja, se lahko voziš z nizko porabo , ki je blizu dizelskega motorja podobnih moči. Če pa nimaš občutka in imaš težko desno nogo in predvsem , z agresivno vožnjo pa lahko imajo zelo hitro tudi kar veliko porabo. Ti motorji po moje niso primerni za divjake in agresivne voznike, temveč so bolj za umirjene voznike, ki so vajeni upoštevati CPP.

Jaz bi rekel ravno obratno. Pr preganjanju tega 1.2 motorja sem opazil prav to da se poraba ne poveča preveč. Pri 1.6 THP je to bilo bolj izrazito ...v obe smeri. Če si hotel šparat je bil res priden, če si pa hotel dirkat je bil kar požrešen.
Z dizlom sem ta trivaljnik primerja lahko samo kar se tiče vibracij in hrupa :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 7:43 am
Napisal/-a corus
Imel sem kar veliko avtomobilov z različnimi motorji, od atmosferskih bencinarjev do dizlov in imam veliko izkušenj ,zato ne pišem nekaj na pamet. Sedaj imam 1.2 dig qashqaija, pred tem dva qashqaija 1.5dci in imam sedaj porabo na tem malem bencinarju 6.5l. Vozim pa malo mesto več izven mesta, AC zelo redko. Na daljše relacije 25km in več, mi poraba nikoli ne preseže 6 l, večinoma je bližje 5 l , res pa vozim umirjeno ob upoštevanju CPP, vsako divjanje in agresivnost v vožnji , pa porabo takoj začne dvigovati. Z enakima vozilo in dizel motorjem sem imel porabo 0.7l nižjo, na daljših relacijah pa se razlika še zmanjša na manj kot 0.5l.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 11:15 am
Napisal/-a BHGENERAL
Tako je relacije imam 3-10km. Imam pa tezavo s cudnim zvokom ki prihaja iz menjalnika. In ob naglem pritisku na gas recimo ko prehitevas avto na dve sekunde vcasih zgubi moc in zavibrira nato pa pospesi. Na avtotehni vis pravijo da ne najdejo napake v menjalniku vendar mislijo da je nekaj znjim narobe in so zaprosili peugeot za nov menjalnik, zdaj trenutno cakam na njihov klic ze kaksen teden. Ali je mozno da je zaradi slabega menjalnika taksna poraba?

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 12:14 pm
Napisal/-a limas
Težave z menjalniki se pri pežoju vlečejo že dolga leta in nič ne kaže, da so naredili korak naprej.
Tako v mehaniki, kot v tehnologiji je za renojem, ampak koga to zanima. Prodajajo se lepi, všečni avti in pežoju to uspeva.
Malo off-topic, ampak že drugo desetletje okvar v menjalnikih na katere nas opozarjajo po tujih forumih, bi moral biti signal v francoski centrali, da naj avto primarno skonstruirajo z brezhibno mehaniko, za všečen dizajn je vedno čas.


Glede menjalnika: predvidevam težavo v sinhronu.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 1:19 pm
Napisal/-a drugmirko
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



oh... PSA-jevi menjalniki (predvsem manualci) so poosebljeno govno že od sredine 80-tih prejšnjega soletja... zadnji, za svoj čas in takratne motorje, spodoben je bil pet stopenjski v Ax-u... žal ga praktično nespremenjenega še zdej tlačijo v praktično 90% svojih modelov. relativno spodoben je šest stopenjsk manualeci, ki se je pojavil skupaj s španovijo z BMW-jem pri 1.6l VTi/THP motorjih (mogoče je celo njihov)... edini ki je kej vreden pa je novi Aisinov EAT6 klasični avtomatik, čeprav je bil tudi prejšnji (AT6 iz leta 2009) čist spodoben.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 5:41 pm
Napisal/-a Tommaazz
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Ja se strinjam s teboj...menjalniki so res čudni, zatikajoči. Enak občutek sem imel v P308 ko sem sedel v njem in malo prestavljal. Je pa res da je pri meni na 508ki 1.6thp menjalnik zelo soliden tako kot si omenil....lepo in gladko prestavlja napram ostalim, ki sem jih sprobal...no v glavnem mislim da se je moja pot za iskanje novega avtomobila za naslednjih 5-6 let končal tako da verjetno v ponedeljek zaaram mazdo 3 revolution G120...sem jo testiral in je super avtomobili, relativno udoben za 18 colske gume, menjalnik tudi lepo prestavlja ,pozicija za volanom mi je tudi ql in prav tako me je presenetil ta atmosferc ker dejasnko zelo lepo vleče že od nizkih obratov...da ne govorim koliko ima opreme... :D

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 5:51 pm
Napisal/-a metor
Meni je tudi menjalnik najslabša točka tega avta, sem celo mislil zamenjati za isto 308 samo avtomatiko. Po 2 letih ga še vedno nisem "pogruntal", zatikajoč, glasen in še zelo dolge hode ima.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 8:08 pm
Napisal/-a pleomax
For: To da vibrira in da je glasen kot dizel mu delaš pa res krivico. A si se peljal že z dizlom sploh? Namreč razlike v glasnosti med 1.6 thp in 1.2 thp so za 2 ali pa manj decibela.
Kaj imate s temi menjalniki? Meni se zdi super v 308 ročen pri 1.2 THP. Se ne zatika. Tudi v kakšnih testih si ga pohvalili,da je natančen in tih(siol), s čimer se 100% strinjam. V vw-u se recimo bolj zatika pri 1.9 TDI (3.prestava predvsem). Ali pa ima samo moja sestra normalen menjalnik v 308. :lol: Mora teči kot namazan. V 208-ki (ne gti) je pa res manj natančen kot v 308 ampak se navadiš hitro.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 9:25 pm
Napisal/-a pskoda
To je samo nekaj napak.
To je čisto povprečni peugeot z svojimi muhami (kot ostali) je pa res, da je vizualno veliko lepši od prejšnih zelo grdih modelov

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 9:40 pm
Napisal/-a alexwell
če boš avto kupoval na podlagi teh Avtonasvetov boš se najverjetneje do konca življenja vozil z biciklom...

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 10:00 pm
Napisal/-a ironmaiden
.....se strinjam z Alexwellom....... :D

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 11:13 pm
Napisal/-a For
BHGENERAL je napisal/-a:Tako je relacije imam 3-10km. Imam pa tezavo s cudnim zvokom ki prihaja iz menjalnika. In ob naglem pritisku na gas recimo ko prehitevas avto na dve sekunde vcasih zgubi moc in zavibrira nato pa pospesi. Na avtotehni vis pravijo da ne najdejo napake v menjalniku vendar mislijo da je nekaj znjim narobe in so zaprosili peugeot za nov menjalnik, zdaj trenutno cakam na njihov klic ze kaksen teden. Ali je mozno da je zaradi slabega menjalnika taksna poraba?

Govorimo o ročnem menjalniku?
Točno to kar sem povdaril se je meni predkratkim dogajal pri nizkih temperaturah prvih par kilometrov. Potem ko sem višek olja potegnil ven se to ne dogaja. Se pa tudi spomnim, da se mi je eneparkrat med hitrejšo vožnjo in z ogretim motorjem zgodilo nekaj podobnega. Ob pritisku pedala je na kratko zatrokiral. Kot da bi se nekaj zataknilo za trenutek.
Za takšne (kratke) relacije ki se ponavljajo je značilna večja poraba. Čisto tko na oko bi ocenil da ne bi smel čez 8 litrov. 11 je res preveč :huh:
ALi je lahko zaradi menjalnika pa ne vem. Kje si ga kupil, si kdaj preveril olje, tlak v gumah, mogoče imaš prečne nosilce na strehi ....servis najbrž še nisi delal če imaš 23.000 km?

Avtotehna je pri meni dobila preveč minusov. Dvomim da bom še kdaj obiskal ta servis. Pa kar v redu izkušnje imam na drugi (Oplovi) strani. 6 let sem tam servisiral Astro.

Očitno bo pestro s tem Pugijem ...bo treba iti podaljšat garancijo :mrgreen:

pleomax je napisal/-a:For: To da vibrira in da je glasen kot dizel mu delaš pa res krivico. A si se peljal že z dizlom sploh? Namreč razlike v glasnosti med 1.6 thp in 1.2 thp so za 2 ali pa manj decibela.
Kaj imate s temi menjalniki? Meni se zdi super v 308 ročen pri 1.2 THP. Se ne zatika. Tudi v kakšnih testih si ga pohvalili,da je natančen in tih(siol), s čimer se 100% strinjam. V vw-u se recimo bolj zatika pri 1.9 TDI (3.prestava predvsem). Ali pa ima samo moja sestra normalen menjalnik v 308. :lol: Mora teči kot namazan. V 208-ki (ne gti) je pa res manj natančen kot v 308 ampak se navadiš hitro.


Ma seveda sem se peljal. Starega 3008 tudi enkrat dobil za nadomesto vozilo. Novega 3008 sem kakšno urco vozil, Golfa tudi, i40 ,508, Volvo, Octavio ...itd. Zadnji dizel ki me je skoraj da navdušil je bil v novi Astri. Sicer kratko druženje ampak prvi dizel ki me je zamikal.
Meni se menjalnik tudi ne zdi tako grozen. Ni pa nek presežek ....zdaj po zimi se kar zatika. Pričakoval sem tudi da bo čez čas manj tega ....zdi se mi pa, da je zatikanja še več kot na začetku.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 21, 2017 11:16 pm
Napisal/-a maniaxxx
Ko tole berem mi je manj žal da nisem kupil 308 :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne jan 22, 2017 1:03 am
Napisal/-a BHGENERAL
For je napisal/-a:
BHGENERAL je napisal/-a:Tako je relacije imam 3-10km. Imam pa tezavo s cudnim zvokom ki prihaja iz menjalnika. In ob naglem pritisku na gas recimo ko prehitevas avto na dve sekunde vcasih zgubi moc in zavibrira nato pa pospesi. Na avtotehni vis pravijo da ne najdejo napake v menjalniku vendar mislijo da je nekaj znjim narobe in so zaprosili peugeot za nov menjalnik, zdaj trenutno cakam na njihov klic ze kaksen teden. Ali je mozno da je zaradi slabega menjalnika taksna poraba?

Govorimo o ročnem menjalniku?
Točno to kar sem povdaril se je meni predkratkim dogajal pri nizkih temperaturah prvih par kilometrov. Potem ko sem višek olja potegnil ven se to ne dogaja. Se pa tudi spomnim, da se mi je eneparkrat med hitrejšo vožnjo in z ogretim motorjem zgodilo nekaj podobnega. Ob pritisku pedala je na kratko zatrokiral. Kot da bi se nekaj zataknilo za trenutek.
Za takšne (kratke) relacije ki se ponavljajo je značilna večja poraba. Čisto tko na oko bi ocenil da ne bi smel čez 8 litrov. 11 je res preveč :huh:
ALi je lahko zaradi menjalnika pa ne vem. Kje si ga kupil, si kdaj preveril olje, tlak v gumah, mogoče imaš prečne nosilce na strehi ....servis najbrž še nisi delal če imaš 23.000 km?

Avtotehna je pri meni dobila preveč minusov. Dvomim da bom še kdaj obiskal ta servis. Pa kar v redu izkušnje imam na drugi (Oplovi) strani. 6 let sem tam servisiral Astro.

Očitno bo pestro s tem Pugijem ...bo treba iti podaljšat garancijo :mrgreen:

pleomax je napisal/-a:For: To da vibrira in da je glasen kot dizel mu delaš pa res krivico. A si se peljal že z dizlom sploh? Namreč razlike v glasnosti med 1.6 thp in 1.2 thp so za 2 ali pa manj decibela.
Kaj imate s temi menjalniki? Meni se zdi super v 308 ročen pri 1.2 THP. Se ne zatika. Tudi v kakšnih testih si ga pohvalili,da je natančen in tih(siol), s čimer se 100% strinjam. V vw-u se recimo bolj zatika pri 1.9 TDI (3.prestava predvsem). Ali pa ima samo moja sestra normalen menjalnik v 308. :lol: Mora teči kot namazan. V 208-ki (ne gti) je pa res manj natančen kot v 308 ampak se navadiš hitro.


Ma seveda sem se peljal. Starega 3008 tudi enkrat dobil za nadomesto vozilo. Novega 3008 sem kakšno urco vozil, Golfa tudi, i40 ,508, Volvo, Octavio ...itd. Zadnji dizel ki me je skoraj da navdušil je bil v novi Astri. Sicer kratko druženje ampak prvi dizel ki me je zamikal.
Meni se menjalnik tudi ne zdi tako grozen. Ni pa nek presežek ....zdaj po zimi se kar zatika. Pričakoval sem tudi da bo čez čas manj tega ....zdi se mi pa, da je zatikanja še več kot na začetku.




Avto je na zimskih gumah tlak je 2.3 bara so pa 16 col. Na strehi nimam nic. Ali je mozno da je razlog take porabe da avto prvih par kilometrih dela pod "zaugom" oz. "Ćokom" ? Ker imam res tam 3 do 10 km relacije in to po centru ljubljane. Menjalnik je rocni ne zatika se nikjer in res zelo lepo prestavlja. Sklopka je prevec mehka in zelo tesko lepo startas z mesta. Ene parkrat mi je zasmrdela sklopka ko sm startu v klancu kje. Kupil sem ga v avtohisi vic in tam sm mel prvi servis na 15000km. Olje na palcki je cez max in zgleda "sveze".

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne jan 22, 2017 10:44 am
Napisal/-a For
"...čez max"

No vidiš....ne moreš pa vedet koliko ga je čez max dokler ga ne boš potegnil ven in videl da je pod max.
Verjemi da je to lahko tudi vzrok za cukanje. Enako sem jaz ugotovil predrkratkim.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Ne jan 22, 2017 2:12 pm
Napisal/-a pskoda
alexwell je napisal/-a:če boš avto kupoval na podlagi teh Avtonasvetov boš se najverjetneje do konca življenja vozil z biciklom...


Napake imajo vsi samo vprašanje je kako hude.

Tudi bicikl ima napako in to veliko ;)

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr jan 25, 2017 10:16 am
Napisal/-a pezo308
No meni po dobrem letu še vse dela tako kot mora, tako da ne cuka, poraba vse skozi podobna, odvisno od vožnje od 5,8-6,8 ogreje se expresno napram dizlu, ki sem ga imel pred tem. Drugače pa če pokukate na renault ali opel forum, boste vidl da tam so pa res problemi s benz motorji, tako TCE kot oplov 1.4T, cuukanje,bel dim....uglavnm svašta.
jst sm zaenkrat zadovoljen s tem 1.2THP

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr jan 25, 2017 10:47 am
Napisal/-a pezo308
pezo308 je napisal/-a:No meni po dobrem letu še vse dela tako kot mora, tako da ne cuka, poraba vse skozi podobna, odvisno od vožnje od 5,8-6,8 ogreje se expresno napram dizlu, ki sem ga imel pred tem. Drugače pa če pokukate na renault ali opel forum, boste vidl da tam so pa res problemi s benz motorji, tako TCE kot oplov 1.4T, cuukanje,bel dim....uglavnm svašta.
jst sm zaenkrat zadovoljen s tem 1.2THP



No da še dodam, po pregledu prejšnjih postov, glede količine olja v motorju, sem šel tudi sam preverit kako je v mojem in glejga zlomka tudi pri meni kaže čez max. Izgleda, da pooblaščenci ne vejo oz nimajo točnih podatkov kolio olja gre v motor, oz kar natočijo toliko kot piše, noben pa ne ve oz noče vedt, da je normalno da nekaj starga olja še ostane v motorju. No sm se že zmenu z mehanikom (popoldancom), ki mu zaupam, da bova mal olja vn spustila.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr jan 25, 2017 2:09 pm
Napisal/-a For
Raje si kupi tole https://mojalbum.com/delirium-2/olje ker boš kar pogosto rabil. :mrgreen:
Pa na servisu raje ne omenjaj da si avto vozil popoldancu če misliš kaj reklamirat ali uveljavljat garancijo.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Sr jan 25, 2017 2:16 pm
Napisal/-a pezo308
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



brez skrbi ne bom :)
sej tale zadevca za vn pumpat pa sploh ne zgleda švoh