Stran 27 od 38

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Če jan 26, 2017 6:01 pm
Napisal/-a pezo308
Morm dodat, da sm načrpal skoraj 0,5l olja ven. Res katastrofa, glede uradnega servisa. Sam k nč ne morš in moraš nujno na uradnga pelat, pa upaš lahk da so sam preveč olja nalil in niso še kej druzga zamenjal :), aja od servisa sm naredu dobrih 1000km, upam da zarad teh pol litra preveč olja ne bo kasneje problemov :?: :evil:
Prov dolg tako ne bom mel 308sw, mam namen konc leta oz začetek naslednjega menjat......mogoče novi 5008 =P , spet pugi

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe jan 27, 2017 11:03 pm
Napisal/-a For
Ok....nekaj sem dokazal sam sebi, a mi bo kdo verjel me niti ne zanima.
Rad pa delim z drugimi to kar sem ugotovil.

Predkratkim sem začel v teli temi (24 stran) o tem trivaljniku in servisih. :?

To, da je hladen motor prvih par kilometrov brutalno cukal (trokiral) sem prepričan da je zaradi preveč olja. Ko sem potegnil 6 deci ven, se to ni več dogajal.
Povečana poraba (pol litre in +) sem tudi 99% prepričan da je olje in da mi je mehanik nekaj uvalil. V ponedeljek sem šel nazaj "reklamirat" servis....seveda sem prinesel svoje olje in nisem nič pričakoval od njih, čeprav so nekaj upoštevali.

Pri tej menjavi sem bil pol metra stran od avta in strogo gledal kaj počne mehanik (ta je sicer bil v redu)
Naročil da se vlije 3,3 in nič več. Tudi oljni filter sem zahteval čeprav so me hoteli prepričati da ne, ker je menjan 2000 km nazaj. :roll:
Drugi dan sem preveril olje ...malo pod MAX, tako kot mora biti.

Kar je najbolj pomembno že prvi dan sem opazil manjšo porabo. Drugi dan pa kot ponavadi iste relacije, isti način vožnje (tempomat) iste temperature... Jesenice - Ljubljana - Jesenice 5,6 Tudi danes, peti dan se drži na 5,8.

Pred tem in takoj po tistem (prvem) servisu pa niti pod razno ni šlo pod 6,3 - 6,5

Tisto olje ki sem potegnil ven po nekih 1500 km in se mi je zdelo grozno še imam in bi rad primerjal s tem oljem ko bom naredil 1500 km ....me prav zanima razlika.

Kot sem rekel na začetku ...vseeno mi je ali mi kdo verjame. Definitivno se svinjarije dogajajo....zato popoldanci ki delajo na uradnih servisih poceni popravijo avto. :roll:

"kaj si nor, pa ne boš plačal 500€ ....jaz poznam enega ki dela na pooblaščenem servisu, ki ti bo zrihtal za pol manj"

Prevečkrat slišano :(

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe jan 27, 2017 11:42 pm
Napisal/-a sašo5
pa dobro, a noben od Peugetovcov, ki naj bi bili "malo več" tega ne bere? ....meni ni normalno, da kot po tekočem traku vlivajo "skoraj že vsakemu" več kot 1/2 litra olja čez mero_tu je nekaj hudo narobe....

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 11:16 am
Napisal/-a pleomax
Uau,to pa je velika razlila v porabi :O Me veseli,da je menjša sedaj. Se mi zdi lepa poraba :) Naj ostane.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 11:36 am
Napisal/-a xxl
Vse lepo in prav, ampak, koliko ti voziš po AC, da imaš porabo dizla?

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 12:47 pm
Napisal/-a For
Ma ..da ne bomo zdaj spet zabluzili z porabo... ;)

To sem velikokrat že napisal ...minimalno mestne vožnje in večinoma tempomat naštimam na 106 km⁄h. Seveda vmes pritisnem če grem na prehitevalnega. Enkrat ali dvakrat na mesec ga tudi spiham in takrat gre tudi čez 7 litrov.
Pač zelo sem pozoren na porabo, velko se vozim. Leto in pol star avto ima 53.000 km....kar nekaj prišparam.

Zato sem po servisu bil presenečen glede porabe. Motor naj bi lažje zadihal zaradi svežega olja, oljnega filtra, zračnega filtra, novih svečk.... ne pa pol litre in plus več porabil. :huh: , cukal in podobno.

To sem že doživel z prejšnjim 1.6 THP ko so mi dali 5W40 noter.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 1:05 pm
Napisal/-a pskoda
Leto in pol star avto in ima narejenih +50kkm je največja možna bedarija kupit bencinarja razen 10 let nazaj ko so bili dizli za kozlat slabši kot traktor in peugeot ima čisto ok dizel motorje.
Res, da je bencinar cenejši kot dizel, ampak ko boš prodajal bencinarja (po vrhu je še mlinček) 3 leta starega z +100kkm (da ne govorim 6 let starega) ga ne bo skoraj noben povohal, dizla boš prodal za več denarja (kot bencinarja) brez problema.
Glede porabe je pa tudi v + dizel oz bi se lahko brez problema po AC vozil 130km/h z nižjo porabo kot se zdaj z bencinarjem 106km/h oz se ti ne bi bilo potrebno vozit za tovornjaki in še non stop ti ne bi bilo potrebno gledati BC, da ne bodo previsoke številke

To je moje mišlenje, da ne bo pomote, ker zaradi mene lahko kupiš tudi avto na kerozin. Osebno ne bi nikoli kupil bencinarja, če bi delal toliko km letno oz že zdaj ga ne maram pa delam cca 18kkm letno, ampak jaz imam druge probleme glede bencinarjev. Probal že kar nekaj turbo bencinarjev v rangu 200hp in noben pri isti vožnji kot dizel, ki porabi +6l na 100km/h ni šel pod 10l na 100km/h

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 2:45 pm
Napisal/-a xxl
For je napisal/-a:Ma ..da ne bomo zdaj spet zabluzili z porabo... ;)

To sem velikokrat že napisal ...minimalno mestne vožnje in večinoma tempomat naštimam na 106 km⁄h. Seveda vmes pritisnem če grem na prehitevalnega. Enkrat ali dvakrat na mesec ga tudi spiham in takrat gre tudi čez 7 litrov.
Pač zelo sem pozoren na porabo, velko se vozim. Leto in pol star avto ima 53.000 km....kar nekaj prišparam.

Zato sem po servisu bil presenečen glede porabe. Motor naj bi lažje zadihal zaradi svežega olja, oljnega filtra, zračnega filtra, novih svečk.... ne pa pol litre in plus več porabil. :huh: , cukal in podobno.

To sem že doživel z prejšnjim 1.6 THP ko so mi dali 5W40 noter.

To pa res ni neka hitrost, sprašujem, ker imam enega kandidata za 308 SW 130, ima podoben stil vožnje kot ti. ;)

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 3:37 pm
Napisal/-a Gosic
Tudi pri mojem sumim, da je bilo krivo olje za marsikatero težavo. Sedanji mehanik je pri menjavi le 5 mesecev starega olja (prevoženih 6000km) opazil, da je bil to sumljivo črne barve. Sumim, da mi prejšnji mehanik sploh ni vlival novo olje.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 4:11 pm
Napisal/-a pleomax
To tudi mene zanima zakaj nisi kupil dizla. Sploh PSA dizli so super. Njihov start&stop sistem se ugasne že medtem ko se voziš in ne ko se čisto ustaviš in kak dl že tukaj prišparaš. In dejansko se avtomobil tako nežno zažene,da se res moram strinjat,da je njihov start&stop sistem pri dizlih verjetno najbolj dovršen izmed vseh znamk (bolj kot pri celi VAG grupi,bmw-ju...).

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 8:36 pm
Napisal/-a For
Že 23 let vozim bencinarja in mi je tako všeč. Verjamem pa da bi ŠTIRIVALJNI dizel bil boljša izbira. :mrgreen:
Mogoče ta S⁄S sistem bolj dela pri dizlih. Pri tej moji trivaljni prdulji mi gre na živce in ga redno ugašam. Tisti Oplov dizel mi je bil všeč ko sem ga v Astri probal. Kaj pa veš ...mogoče bo naslednji dizel.

xxl je napisal/-a:To pa res ni neka hitrost, sprašujem, ker imam enega kandidata za 308 SW 130, ima podoben stil vožnje kot ti. ;)

A prodajaš Peugeote? Ne razumem?
Jaz uživam v takšni vožnji, to me pomirja. Važno je da se ti ne mudi, in da si pred vožnjo vzameš kakšno minutko več.... :D

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: So jan 28, 2017 11:14 pm
Napisal/-a xxl
Ne, ne, prijatelj išče novo vozilo, zdaj ima 307SW 1,6, pa je nekako logično, da se zanima za 308.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po jan 30, 2017 10:30 am
Napisal/-a sašo5
pskoda je napisal/-a:Glede porabe je pa tudi v + dizel oz bi se lahko brez problema po AC vozil 130km/h z nižjo porabo kot se zdaj z bencinarjem 106km/h oz se ti ne bi bilo potrebno vozit za tovornjaki in še non stop ti ne bi bilo potrebno gledati BC, da ne bodo previsoke številke

začuda, ti dam 1x za prav......3,6 bi mu kazal dizelček 1.6 120KM (prijatelj ima novega 2008 na Vir in nazaj, ne sicer na polno, ampak še vedno nad omejitvami - 4,1) pa tud ni zanemarljiva razlika v ceni bencin/dizel...
- pežo je sicer zadnja stvar, ki bi jo kupil, ampak ta 2008 gre naravnost fenomenalno in neverjetno neutrudljiva vožnja....16k€ je dal_vredno nakupa bi rekel....če nimaš predsodkov; jaz jih imam :mrgreen:

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po jan 30, 2017 8:47 pm
Napisal/-a pleomax
Verjamem,da je tale 1.6 Hdi 120 varčen ampak ne verjamem pa,da ima 4.1L porabe na avtocesti pri,če sem prav razumel, višji hitrosti od 130 km/h. Sploh 2008 ko je malce privzdignjen. Za udobje pa bi rekel,da je super. Imam 208 s temi športnejšimi sedeži in je res super. Cenejše verzije imajo mehkejše z manj bočne ter ledvene opore. In,a ne stane 2008 s tem motorjem krepko več kot 16.000€?

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po jan 30, 2017 10:56 pm
Napisal/-a xxl
Teh tvojih 106 po ac sem malo testiral z Kadjarom, pa je bc kazal 4-4,5, pri 120 pa 5. Vsekakor je dizel tukaj v prednosti, čeprav naj bi jih počasi ukinili.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Po jan 30, 2017 11:12 pm
Napisal/-a For
Moraš testirat v obe smeri in vsaj dva hladna zagona.
Tistih 5,6 sem v bistvu imel tri hladna zagona in nekaj več vožnje po Ljubljani.
Če se v eno smer grem navzdol imam lahko tudi pod 5 litrov. To ni realno.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To jan 31, 2017 9:05 am
Napisal/-a xxl
To je bilo kar tako za info, po ac v obe smeri, na neki razdalji, ker drugače vozim 130-140, in poraba na cel tank ostane na cca 6 litrov.
No, kolega je kar zagret za 308 ali 2008, bomo videli, kakšni so plačilni pogoji.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe mar 03, 2017 12:41 am
Napisal/-a For
For je napisal/-a:Ok....nekaj sem dokazal sam sebi, a mi bo kdo verjel me niti ne zanima.
Rad pa delim z drugimi to kar sem ugotovil.

Predkratkim sem začel v teli temi (24 stran) o tem trivaljniku in servisih. :?

To, da je hladen motor prvih par kilometrov brutalno cukal (trokiral) sem prepričan da je zaradi preveč olja. Ko sem potegnil 6 deci ven, se to ni več dogajal.
Povečana poraba (pol litre in +) sem tudi 99% prepričan da je olje in da mi je mehanik nekaj uvalil. V ponedeljek sem šel nazaj "reklamirat" servis....seveda sem prinesel svoje olje in nisem nič pričakoval od njih, čeprav so nekaj upoštevali.

Pri tej menjavi sem bil pol metra stran od avta in strogo gledal kaj počne mehanik (ta je sicer bil v redu)
Naročil da se vlije 3,3 in nič več. Tudi oljni filter sem zahteval čeprav so me hoteli prepričati da ne, ker je menjan 2000 km nazaj. :roll:
Drugi dan sem preveril olje ...malo pod MAX, tako kot mora biti.

Kar je najbolj pomembno že prvi dan sem opazil manjšo porabo. Drugi dan pa kot ponavadi iste relacije, isti način vožnje (tempomat) iste temperature... Jesenice - Ljubljana - Jesenice 5,6 Tudi danes, peti dan se drži na 5,8.

Pred tem in takoj po tistem (prvem) servisu pa niti pod razno ni šlo pod 6,3 - 6,5

Tisto olje ki sem potegnil ven po nekih 1500 km in se mi je zdelo grozno še imam in bi rad primerjal s tem oljem ko bom naredil 1500 km ....me prav zanima razlika.

Kot sem rekel na začetku ...vseeno mi je ali mi kdo verjame. Definitivno se svinjarije dogajajo....zato popoldanci ki delajo na uradnih servisih poceni popravijo avto. :roll:

"kaj si nor, pa ne boš plačal 500€ ....jaz poznam enega ki dela na pooblaščenem servisu, ki ti bo zrihtal za pol manj"

Prevečkrat slišano :(

Vezano za tole gor in dokaz da se je mehanik res iživljal nad mojim avtom...

Že nekaj časa opažam večje koščke svinjarije po armaturi in včeraj na servisu prosim da pogledajo kabinski filter.
Starejši mehanik ki je šel gledat je bil bolj jezen kot jaz ...oba filtra sta bila zmečkana noter.
Mehanik jih je skoraj da nadrl in rekel da mi dajo nove filtre, kar so tudi naredili in se opravičevali in ...bla, bla bla .... :roll:

Pa povedal bi na kratko še zgodbo enega uporabnika ki me je privat kontaktiral in prosil za par nasvetov glede servisa 1.2, THP.
Čeprav sem mu odsvetoval določen servis je šel prav tam.

Zaračunali mu 4,7 (ali 5 litrov ...ne vem zdaj) in to napačnega 5W 40
Itak da se ni vozil več kot 20 km. Že prvi delovni dan je spet menjal olje in bil pozoren koliko ga je šlo ven. Seveda ni bilo 4,7 (ne vem če bi sploh šlo noter toliko) mislim da je rekel 3,8 ....sigurno pol litre preveč.
Pisal na kar nekaj e-naslovov in zagrozil z tožbo če mu ne vrnejo denar za servis. So mu odgovorili (prijazno :roll: ) in mu vrnili denar.

Očitno se je odločil da svoje zgodbe ne bo dal na forum ker so pač bili "prijazni" in se opravičili.

SIcer se ne strinjam s tem, ker je tudi sam dobil informacije o šlampariji serviserjev tukaj na forumu kjer so drugi PISALI o tem.
Lahko bi posredoval svojo zgodbo in tako pomagal še komu.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: Pe mar 03, 2017 9:48 am
Napisal/-a emozul
Saj ne morem verjet, kaj delajo na pižojevih servisih!
To te res odvrne od nakupa.

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Objavljeno: To mar 07, 2017 9:44 pm
Napisal/-a pezo308
@for
Kateri servis?? Ime? Mislm, da si zaslužjo biti označeni na forumu, da bomo lahko ostali uporabniki bili bolj pazljivi.