Stran 1 od 4
2013 Maserati Ghibli
Objavljeno: Sr jan 05, 2011 9:31 pm
Napisal/-a Lignage
Vsekakor dobra ideja: Novi manjši Maserati Quattroporte, ki bi bil zasnovan na platformi Chryslerja 300 in bi se torej nahajal v razredu Audija A6, torej razred nižje kot je model Quattroporte.


Bomo videli, če je kaj res

Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Sr jan 05, 2011 9:42 pm
Napisal/-a carloabarth
Jap, o tem se špekulira že nekaj časa.

Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Sr jan 05, 2011 9:55 pm
Napisal/-a lizard
Ok Lignage, kako za vraga je dobra ideja narediti Maseratija na platformi od 300C? Se hecaš? Ta platforma je bila pod tem, 16 let starim avtom:

Quattrporte se pelje neverjetno dobro, in je točno to kar mora biti, velik superšportnik. Bolj ne bi moral sovpadati z znamko Maserati, ki konec koncev ne rabi manjšo limuzino kot je to QP. Ta denar naj raje gre v Alfo 169, predvsem pa bi lahko šel za pravo lanciino limuzino ne pa za Chyslerja 300C z Lancia značko na nosu.
Marchionne je res ultra b****, samo da čim manj stane in da je računica na koncu čim boljša, golo seštevanje številk, brez upoštevanja kaj aktera znamka predstavlja in kakšna mora biti, kašna so pričakovanja od te znamke, itd.... Problem je da se na malce daljši rok tak način vodenja Maseratija, Alfe in Lancie sesuje sam vase...
.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Sr jan 05, 2011 10:27 pm
Napisal/-a Lignage
@lizard: Zanimiva se mi zdi ideja, da bi ponudbo štirivratne limuzine pri Maseratiju razširili navzdol. O vsem ostalem ti moram dati prav in ne bom oporekal. Vendar posledica združitve s Chryslerjem je pač odprla takšno pot in to tako je, pa če je to zdaj ok, ali ni. Vsak, ki se vsaj malo spozna, dobro ve, da je usoda teh dveh koncernov zelo negotova, tudi zato, ker imam občutek da združitev s Chryslerjem ne more evropskim kupcem ponuditi tisto kar bi Fiat nujno moral imeti v ponudbi. Ampak to je posledica njihovega spanja, da se razumemo...

Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Sr jan 05, 2011 10:46 pm
Napisal/-a lizard
Vsekakor, ampak naj Maseratija pustijo izven te kolobocije. Če se že forsira nek "wannabe" Maserati, ki bo v višjem srednjem razredu (kako neprestižno se to sliši, jooj, čeprav soa vti tega razreda prestižni), potem je naj vsaj na skrajšani platformi od QP-ja. Resda je QP-jeva platforma zelo draga za izdelavo, ampak Maserati je prestiž, in tako mora ostati.
Vsi vemo kako dolgo je potrebno da se izgubljeni imidž vrne na svoje mesto, in z Maseratijem ki bo pod kožo Chysler 300C se dela ravno to, uničuje imidz, ki si ga ta znamka zadnja leta tako težko pridobiva. Za uničenje imena je potreben samo en beden model, za vrnitev le tega pa leta in leta trdega dela!
Res ne vem kje so zadnje mesce glave vodilnih... In v tega malega QP-ja bi naj dajali še 3.0 dizel... ne vem, najprej uničenje Lancie, zdaj pa še zelo negativne ideje o Maseratiju.
Z besedami iz enga najboljših filmov vseh časov. Col. Kurtz: The horror, the horror. Pa v ozadju The End od Doorsov.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 10:27 am
Napisal/-a MyWay!
Cena ne bo manjša od 55.000 EUR. Naj bi imel novi aluminijev Chrysler-jev 3.6 V6, ki naj bi bil tudi v naslednji generaciji Jeep Grand Cherokee-ja.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 10:51 am
Napisal/-a Somebody_new
Katastrofa
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 12:29 pm
Napisal/-a chan
lizard je napisal/-a:Marchionne je res ultra b****, samo da čim manj stane in da je računica na koncu čim boljša, golo seštevanje številk, brez upoštevanja kaj aktera znamka predstavlja in kakšna mora biti, kašna so pričakovanja od te znamke, itd.... Problem je da se na malce daljši rok tak način vodenja Maseratija, Alfe in Lancie sesuje sam vase...
Potencialna uspešnost prodaje ter dvig imidža se bo kristaliziralo šele v kasnejših procesih oziroma v uspešnem marketingu. Izdelava prestižnejših produktov s pomočjo uporabe platform cenejših proizvodov pa tudi ni več nek novodobni unikum oziroma se je že izkazalo za kokoš z zlatimi jajci.
Kako si potem razlagati nesluten dvig prodaje novodobnih Bentleyev, v obliki Continentala (GT in Flying Spur), ki je omenjeno angleško znamko zopet postavil na avtomobilistični zemljevid (1000 prodanih Bentleyev leta 2003 vs: 9200 v letu 2006), čeprav sloni na platformi za Bentleya zelo "plebejskega" VW Phaetona?!?!?! Mar imajo v mislih lastniki angleškega prestižneža, da sedijo na podvozju VW?!?
Še večja perverznost bi se najbrž porodila ob nedavni novički, da bo super luksuzna prestižna limuzina (najverjetneje tudi najdražja na svetu!) Buggatijev Galiber (ime prototipa) uporabljal platformo Audijeve A osmice?!?!? Ob ceni 1.5 mio evrov bi pač človek pričakoval večjo domiselnost, ali pač ne?!?!?
Gledoč bolj "ljudski" rang, kako sta si sploh lahko delila podvozje Škoda Octavia in Audi TT?
Problem novodobne italijanske avtomobilske industrije je poleg pregovornih italijanskih delavskih zgod in nezgod, prepredenih s politiko, vezan tudi na absolutno neučinkovit marketing, ki je prepričeval samo prepričane (beri. Italijane). Za učinkovit prodajni pohod na razvajene zahodnoevropske trge pač ne pomaga samo bleščeč design ter baročno oblikovanje notranjosti. Prednosti učinkovitega marketinga so ugotovili Japonci že v 90-ih letih, ko kljub tehnološko odličnim izdelkom niso znali množično prodreti na evropski trg.
Kaj ti pomaga odlično oblikovan izdelek, z neverjetnimi tehnološkimi inovacijami, če ga ne znaš prodati?!?!?!
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 1:45 pm
Napisal/-a Spasky
Matr, na tem forumu se da pa veliko na imidž in prizadetost le tega.
Si vsi lastite Maseratije, Bentleye,... da vam je sedaj nerodno peljati se z njim, ker bo novi QP narejen na platformi Chyslerja oziroma VW Phaetona?
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 1:49 pm
Napisal/-a lizard
Nisi razumel Chan kaj sem napisal. Chyrsler gor ali dol, platforma je stara 15 let! In ni šans da se Maserati pelje na tej platformi, kot se pelje Quattrporte na svoji.
Da razne Pentastare V6 in dizle sploh ne omenjam, ki nimajo nobene veze s trenutnim V8, ki premore tak karakter in imidzen zvok, kot malokateri stroj na svetu.
To kakšna platforma je pod Bentleyem ni važno, ker ima avto še vedno tiste lastnosti, ki se od nejga pričakujejo, torej velik in močan motor, dolžina konkretno čez 5 mentrov, luksuzen interier, impozanten dizajn. Medtem ko Maserati mora zadostiti naslednjim stvarem: vrhunska lega na cesti, izreden ITALJANSKI zvok iz motorja in izpuha, predvsem pa karakter motorja, prestižna notranjsot in vrhunski dizajn. S 15 let staro paltofrmo iz okornega 300C in ameriškim V6, ki je karakterno povsem v drugi galaksiji v primerjavi z italjanskimi motorji, pa ubijajo znamko...
Spasky kdo govori o QP? Govora o je mini QP-ju. Če še tistega zaserjejo je itak konec.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Če jan 06, 2011 2:19 pm
Napisal/-a Spasky
lizard je napisal/-a:Nisi razumel Chan kaj sem napisal. Chyrsler gor ali dol, platforma je stara 15 let! In ni šans da se Maserati pelje na tej platformi, kot se pelje Quattrporte na svoji.
Da razne Pentastare V6 in dizle sploh ne omenjam, ki nimajo nobene veze s trenutnim V8, ki premore tak karakter in imidzen zvok, kot malokateri stroj na svetu.
To kakšna platforma je pod Bentleyem ni važno, ker ima avto še vedno tiste lastnosti, ki se od nejga pričakujejo, torej velik in močan motor, dolžina konkretno čez 5 mentrov, luksuzen interier, impozanten dizajn. Medtem ko Maserati mora zadostiti naslednjim stvarem: vrhunska lega na cesti, izreden ITALJANSKI zvok iz motorja in izpuha, predvsem pa karakter motorja, prestižna notranjsot in vrhunski dizajn. S 15 let staro paltofrmo iz okornega 300C in ameriškim V6, ki je karakterno povsem v drugi galaksiji v primerjavi z italjanskimi motorji, pa ubijajo znamko...
Spasky kdo govori o QP? Govora o je mini QP-ju. Če še tistega zaserjejo je itak konec.
Saj si razumel kaj sem mislil.

Drugače pa dodaj besedico "mini" pred QP pa bo.
Skratka dvomim, da se bojo bodoči lastniki obremenjevali o platformi za mini QP. Dostopen bo širši populaciji in s tem predvidevajo porast prodaje. Kaj in kako bo pa čas povedal.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 9:08 am
Napisal/-a chan
lizard je napisal/-a:Nisi razumel Chan kaj sem napisal. Chyrsler gor ali dol, platforma je stara 15 let! In ni šans da se Maserati pelje na tej platformi, kot se pelje Quattrporte na svoji.
Da razne Pentastare V6 in dizle sploh ne omenjam, ki nimajo nobene veze s trenutnim V8, ki premore tak karakter in imidzen zvok, kot malokateri stroj na svetu.
To kakšna platforma je pod Bentleyem ni važno, ker ima avto še vedno tiste lastnosti, ki se od nejga pričakujejo, torej velik in močan motor, dolžina konkretno čez 5 mentrov, luksuzen interier, impozanten dizajn. Medtem ko Maserati mora zadostiti naslednjim stvarem: vrhunska lega na cesti, izreden ITALJANSKI zvok iz motorja in izpuha, predvsem pa karakter motorja, prestižna notranjsot in vrhunski dizajn. S 15 let staro paltofrmo iz okornega 300C in ameriškim V6, ki je karakterno povsem v drugi galaksiji v primerjavi z italjanskimi motorji, pa ubijajo znamko...
Povsem dobro razumljivo!
15 let stara platforma W210 MB je očitno še vedno dovolj prepričljiva za uporabo v luksuznem Maseratiju in verjamem, da bo najverjetneje še zelo modificirana. Pustimo času čas, Bentley je bila dobra predzgodba, kako se lotiti podobne zadeve - skeptiki so takisto v Bentleyevi zgodbi videli propad znamke, z lansiranjem do tedaj cenejšega, športnejšega modela tradicionalnega angleškega izdelovalca prestižnih limuzin! Še večji pečat je pustila vpeljava terenskega Porscheja (zopet na podvozju "plebejskega" VW!?!) ter do nedavnega nepredstavljivo lansiranje dieselskega (traktorskega) motorja v športno znamko. Pa se dieselski Cayenne zelo dobro prodaja - kljub vprašljivemu designu! Pri Maseratiju se lahko z dobrim designom ter ustvarjeno dobro zgodbo model dobro prodaja - čeprav se pojavi skepsa v razredu poslovnih limuzin, kjer se prodaja manjša!!
V preteklosti pa je bilo seveda kar nekaj "kiksov" oziroma zapravljenih priložnosti: vsem še dobro poznani Jaguarjev ekskurz v nižje razrede s preoblečenim Mondeom v obliki x-type ter še nekaj "kiksov" (prejšnji S-type,...), Porschejeva volkswagenizacija (924), ipd... Image znamke se seveda lahko zelo hitro pokvari, Fiatov koncern pa je itak zamudil že kar nekaj priložnosti za večanje dobička - mečkanje z lansiranjem večjega SUV, ko so se prodajali še kot tople žemljice ter v sedanjem času kompaktnega SUV (tudi v luksuznejši obliki), pameten kompaktni enoprostorec (NE Multipla!), ipd... Na drugi strani pa zelo uspel z lansiranjem reinkarniranega Fiata 500.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 7:18 pm
Napisal/-a simply
No vsekakor bistvo zvoka - vsaj pri Maseratiju, je izpušni sistem. Spomnim se prigode na Azurni obali ob polnem pospeševanju MB SLR in posledično Maseratija z izjemnimi resonancami.
Prav tako je Porsche ohranil ugled - navkljub Boxsterju z nizko ceno.
Ravno tako ga bo Maserati, ni težave.
Lancia in Chrysler sta pa popolnoma druga zgodba.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 8:32 pm
Napisal/-a lizard
Tu se ne morem strinjat, saj je ravno obratno. Zvok iz izpuha je predvem ključ pri nemških motorjih. Dočim imajo italjanski motorji že odličen zvok sami po sebi oz. v kabini (v eni temi si enkrat isto pisal, pa ti je mislim da pskoda lepo odgovoril, ampak te več ni bilo nazaj

).
Recimo Alfin Arese V6 ne rabi nobenega športnega izpuha, in pričara izjemen zvok. Enako je pri tem Maseratiju, ki ima že v kabini prelep zvok, izpuh pa je še pika na i. Ni šans da dobiš z enakim izpuhom tak zvok ven iz V8, ki ga nejdemo v Audijih, BMW-jih ali MB-jih. Če so italjani kaj znali narediti so to bili motorji s prelepm zvokom in krakterjem ter temperamentom. Nemški motorji tega nikoli niso premogli. Pa to ne pomeni da so slabi ali karkoli, so odlični motorji, le drugačni! kot so si drugačni po karakterju italjani in nemci.
To so pač ene take razlike. Recimo V6 v 159-ki, ki ne izvira v italiji, je pa klasični "izpuh zvok", dočim v kabini je bolj ubogo vse skup, a ko nekdo prižge Brero 3.2 se pa navzven sliši skoraj kot V8. Pri starejšem Arese V6 motorju pa je zgodba drugačna, tam ko ga prižgeš ga sploh ni slišati, in tudi če ga na mestu pohodiš ni ravno za dol past, a pod obrementivjo (torej pri pospeševanju) je zgodba povsem drugačna, takrat pričara verjetno najlepši V6 zvok kar ga premorejo serijski avti.
@Chan: Še 1x, ni važno od kje je platforma, lahko je od Tate za mojo voljo, ampak je ZASTARELA! Skelapnje, da je dovolj dobra, v smislu, če so se zanjo odločili pa že mora biti dovolj dobra, je zgrešeno. Izbrali so je, ker nič ne stane, saj že obstaja. Boli njih za ostalo. In kar se Porscha tiče, ravno tu je do zdaj tičala ta velika razlika med Maseratijem in Ferrarijem ter na drugi strani Porschejem, kajti slednji je za denar pripravljen delat vse, kar se bo prodajalo, itajanom pa, sploh pri Ferrariju kaj takega ne pride na misel, ampak bodo trmasto vstrajali pri svojem in se ne bodo tako hitro prodali, ne glede na to, če imajo možnost za večji dobiček, z raznimi baby ferariji in podobno, ki bi se prodajali kot vroče žemljice.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 9:16 pm
Napisal/-a ~toMmy~
lizard je napisal/-a:Recimo Alfin Arese V6 ne rabi nobenega športnega izpuha, in pričara izjemen zvok. Enako je pri tem Maseratiju, ki ima že v kabini prelep zvok, izpuh pa je še pika na i. Ni šans da dobiš z enakim izpuhom tak zvok ven iz V8, ki ga nejdemo v Audijih, BMW-jih ali MB-jih. Če so italjani kaj znali so to bili motorji s prelepm zvokom in krakterjem ter temperamentom. Nemški motorji tega nikoli niso premogli. Pa to ne pomeni da so slabi ali karkoli, so odlični motorji, le drugačni! kot so si drugačni po karakterju italjani in nemci.
Ok pretiravat pa res ni treba. Nikoli niso premogli? Načeloma se strinjam, da italijani prednjačijo v zvoku oz. dajo več nanj, posebno ta Maseratijev je tako prekleto dober, ampak se tudi nemci včasih "zmotijo" s kakšno AMG sekcijo ipd. SLS ima enega najlepših zvokov trenutno, pa tudi kar nekaj malo bolj "ljudskih" VR6 motorjev se ponaša z odličnim zvokom, moj najljubši recimo pri Golfu R32. Če te pa to pusti hladnega...
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 9:26 pm
Napisal/-a lizard
Ja mene Golf pusti hladnega, pa lahko ima W12, pač zato ker je Golf. VR6 sicer nima slab zvok, enega lepših med šestavljniki, ampak Alfin V6 je pač nekaj drugega.
Res pretiravam, ampak mimo tega ne moremo - nemci so hladnejši, mirnejši in natančni in takšni so tudi njihovi avti/motorji, italjani so divji, šlampasti in temperamentni in takšni so spet njihovi avti/motorji. In če damo en V6 ob drugi, ali pa en V8 ob drugega, je razlika točno takšna! Že skozi zgodovino je vedno bilo tako. Nemški avti so vselej bili bolj umirjeni in verjetno vedno tudi bodo, tako v dizajnu, zvoku, itd...
In ne dolgo nazaj je po Slovenski cesti v LJ prigromel CL AMG, minutko za njim pa Quattroporte (navaden) in razlika je takšna da ne verjameš dokler ne doživiš. Maserati naredi povsem drugo atmosfero.
A na koncu se vse ustavi pri lastnem okusu

, enim eno drugim drugo. Smo že precej off-topic.
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: Pe jan 07, 2011 9:47 pm
Napisal/-a ~toMmy~
lizard je napisal/-a:Ja mene Golf pusti hladnega, pa lahko ima W12. VR6 sicer nima slab zvok, ampak Alfin V6 je pač nekaj drugega.
Res pretiravam, ampak mimo tega ne moremo - nemci so hladnejši, mirnejši in natančni in takšni so tudi njihovi avti/motorji, italjani so divji, šlampasti in temperamentni in takšni so spet njihovi avti/motorji. In če damo en V6 ob drugi, ali pa en V8 ob drugega, je razlika točno takšna! Že skozi zgodovino je vedno bilo tako. Nemški avti so vselej bili bolj umirjeni in verjetno vedno tudi bodo, tako v dizajnu, zvoku, itd...
In ne dolgo nazaj je po Slovenski cesti v LJ prigromel CL AMG, minutko za njim pa Quattroporte (navaden) in razlika je takšna da ne verjameš dokler ne doživiš. Maserati naredi povsem drugo atmosfero.
Saj ne govorim o Golfu samem, to mi je že kristalno jasno, da te ne gane, sem mislil, da govorimo o zvoku!

Glede splošne zadržanosti se strinjam, nisem nikjer pisal drugače, ampak kar tako bleknit pa tud ni treba.

Quattroporte ima itak ubijalski zvok, sem ga že parkrat slišal v Lj in je res večdimenzionalni pornič tisto poslušat. SLS AMG ima pa s svojim muscle car pridihom spet toliko lepši zvok od CL-a in je meni osebno fantastičen, čeprav se z Maseratijem ne more kosat(kot tudi noben drug avto kar jih poznam).
Pridemo pa tu spet do subjektivnega dojemanja, meni osebno paše nekaj (bolj grobega) rohnenja, ker sem vajen dizlov, tako da to hitro postane neskončna debata. No saj načeloma se pa razumemo...

Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: So jan 08, 2011 1:18 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Lignage je napisal/-a:Vsekakor dobra ideja: Novi manjši Maserati Quattroporte, ki bi bil zasnovan na platformi Chryslerja 300 in bi se torej nahajal v razredu Audija A6, torej razred nižje kot je model Quattroporte.


Bomo videli, če je kaj res

Če bi bil takšen
+ izvrstna kvaliteta izdelave in materialov, tehnološka inovativnost in seveda velika ponudba motorjev in menjalnikov bi ga z veseljem imel
Ena izmed lepših lastnosti Maseratijev bi rekel je, kot je rekel Jeremy:..."what this button does is it turns carbon dioksid into noise."
To je rekel tule:
Four door supercars - Top Gear - BBC
Lp
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: So jan 08, 2011 1:19 pm
Napisal/-a simply
Tu se ne morem strinjat, saj je ravno obratno. Zvok iz izpuha je predvem ključ pri nemških motorjih. Dočim imajo italjanski motorji že odličen zvok sami po sebi oz. v kabini (v eni temi si enkrat isto pisal, pa ti je mislim da pskoda lepo odgovoril, ampak te več ni bilo nazaj

).
Meni se recimo bolj dopade zvok Nissana 350Z kot Alfin V6 - seveda stari motor. Novi V6 v 159 - ni nič posebnega - zvok je slabši od BMWjevega.
Brera je drugo področje. Kaj porečeš na tole, enak V6 motor v 159 in Breri, pa ima pri Breri popolnoma drugačen zvok. Morebiti drugačen izpušni sistem?
Re: 2013 Maserati "Mini Quattroporte"
Objavljeno: So jan 08, 2011 3:17 pm
Napisal/-a lizard
Simply škoda da nisi prebral vse kar sem napisal in moram še 1x isto pisat - namreč, V6 v 159/Breri je tipičen primer motorja, ki se mu zvok naredi z izpuhom. V kabini (oz pri zvoku od spredaj) neke velike razlike med tem avtoma ni, navzven pa je precejšnja, ker ima Brera bolj športen auspuh. Meni sicer ta motor nikakor ne paše v Alfe, ker je daleč od tipičnih italjanskih motorjev, ki jih razganja od sreče ko se vrtijo. Tale V6 namreč pri 5000 obratih (podobno kot recimo Audijev), potihne, stari V6 pa se tam, ko si že pripravljen, da se zvočna harmonija konča, še dodatno zadere, in tako pričara pravzaprav pri vseh obratih sijajno zvočno kuliso. Edino v spodnjih ga skoraj ni, kjer pa je recimo V6 v 159-ki opazno glasnejši oz. bolj "basira"-.
Pri starem V6 torej, (ki meni zveni boljše kot karkoli iz Nissana), ker že v kabini pričara sijajen zvok, športnega izpuha sploh ne rabiš da uživaš, če ga pa imaš, pa je recimo v kakem GTV-ju ali Alfi GT/GTA, dodatna popestritev.
Enako Maseratijev V8 za dober zvok niti slučajno ne potrebuje poseben izpuh, ki bi mu delal zvok, saj motor tudi iz izpuha zveni pristno, resnično, in niti slučajno umetno. Svojo značilno zvočno kuliso ohrani tudi z bolj športnimi "afermarket" izpuhi, in je tako tipična samo za ta V8. Tako, da trditi da je celoten keč tega motorja v izpuhu pač popolna neresnica. Ker bi potem vsi V8 podobne kubikaže in moči imeli tak zvok, pa Audijev 4.2 ali BMW 4.0 nista niti malo podobno pa če jih poslušaš s 5-imi različnimi izpuhi.