zany je napisal/-a:Tudi jaz, ČE bi moral izbirati med tema dvema, bi se definitivno odločil za kio.
Lignage je napisal/-a:Cee'd bi lahko bil tudi Maserati v kompaktnem razredu...
tomzzi je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Cee'd bi lahko bil tudi Maserati v kompaktnem razredu...
Bi lahko bil... Prednji konc je super. Tudi bočna linija je ok. Notranjost mi je tudi dokaj lepa. Žal pa zadek ni to kar bi pričakoval. Mi je kot celota i30 lepši.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Cee'd deluje brez dvoma v smislu oblike bolj evropsko kot i30. Po tej plati Hyundaiu še vedno manjka oblikovalec formata Peter Schreyer. Mislim, da bi mu lahko pri Kii postavili spomenik ali pa plačo dvignili vsaj za dvakrat.
~toMmy~ je napisal/-a:Veronika.borghesi je napisal/-a:Cee'd deluje brez dvoma v smislu oblike bolj evropsko kot i30. Po tej plati Hyundaiu še vedno manjka oblikovalec formata Peter Schreyer. Mislim, da bi mu lahko pri Kii postavili spomenik ali pa plačo dvignili vsaj za dvakrat.
Vse to izključno na podlagi tvoje nore zaljubljenosti v Kio?
drugmirko je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Veronika.borghesi je napisal/-a:Cee'd deluje brez dvoma v smislu oblike bolj evropsko kot i30. Po tej plati Hyundaiu še vedno manjka oblikovalec formata Peter Schreyer. Mislim, da bi mu lahko pri Kii postavili spomenik ali pa plačo dvignili vsaj za dvakrat.
Vse to izključno na podlagi tvoje nore zaljubljenosti v Kio?
heh... jaz sem sicer noro zaljubljen v Citroene, pa sem vendarle enakega mnenja kot citirana gospica...
izdelki ekipe gospoda Shreyerja so veliko bolj "evropski", kot izdelki bratske znamke! in tudi boljši, bolj uravnoteženi, skladnejši in manj kičasti! so istočasno tudi blj umirjeni, zato pa nimajo takih "pali na prvi pogled" lastnosti, kot ih majo novodobni Hyundaji... so eni taki korejski Audiji (kar v bistvu sploh ni presenetljivo, glede na zgodovino in stil delovanja omenjenega gospoda...
če mene vprašate, so novodobne Kie (predvsem zgoraj poslikana armatura) eni taki "korejski nemci, s pridihom francije!"
Uradno bo cee'd predstavljen marca na ženevskem avtomobilskem salonu. V primerjavi z leta 2007 uvedenim predhodnikom pa naj bi bil daljši za 50 milimetrov in za 10 milimetrov nižji. cee'd nove generacije bo prav tako imel razširjena koloteka. Spredaj za 17 in zadaj za 32 milimetrov, platišča pa bodo merila vse do 18 palcev. Motorji bodo po trenutnih podatkih štirje. Bencinske barve bosta branila 1,4-litrski štirivaljnik s 100 KM ter 1,6-litrski GDI z neposrednim vbrizgom goriva in 135 KM. Pri dizlih bosta na izbiro 1,4-litrski VGT s 66 kW (90 KM) ter 1,6-litrski s 110 ali 128 KM. Kombinirana poraba naj bi s sistemom ISG dosegla pri najmočnejšemu dizlu le 3,7 litra na sto kilometrov, izpust CO2 pa 97 g/km. Dosti več od tega, nisem odkril na netu.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov