drugmirko je napisal/-a:eh, seveda je konkurenca Jetti, Toledu, ritastem Focusu in podobnim... s prvima dvema je celo v "klonovski" žlahti!
Ni res...Jetta je narejena na prilagojeni platformi Golfa VI / Golfa V, medtem ko sta Rapid in klonovski Toledo narejena na prilagojeni platformi Pola / Fabije...in če se vsedeš v posamezne modele, bo hitro jasno kam kateri spada!
Res pa da v primeru Rapida ne gre za klasično ritasto Fabio, ampak so naredili nekaj, kar bo zapolnilo vrzel med Fabio in Octavio...nekaj podobnega, kot so naredili že z Mk1 Octavio, kjer je bila Mk1 Octavia postavljena na platformo Golfa IV, po zunanjih gabaritih pa je bila že skoraj v rangu takratnega Passata (in zaradi česar jo je (zmotno) marsikdo tudi imel za cenejšo izvedbo Passata).
Prav tako pa tudi ne gre za budget avto v klasičnem pomenu besede, ampak je Rapid nekaj, kar je v zadnjih letih praktično že izginilo iz avtomobilskega zemljevida...
majhna limuzina oziroma nekaj, kar smo včasih poznali v obliki SEAT Cordobe oziroma Polo Classic. Je pa navkljub napisanemu dejstvo, da je Rapid v dani situaciji enostavno predrag...
P.S.: In še ena zanimivost, ki zna še malo bolj razčistiti dilemo glede uvrščanja Rapida...štiri, pet let nazaj sem imel priložnost videti prototip Polo limuzine, ki pa zaradi mlačnega odziva in zaradi majhnega potenciala za take avtomobile (na EU trgih) ni nikoli doživela serijske proizvodnje...ampak ta modificiran prototip lahko sedaj vidimo v obliki Rapida / Toleda!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway