Lignage je napisal/-a: Vedno rad preberem tvoje komentarje in tudi zelo cenim tvoje mnenje, vendar se tokrat hudo močno ne morem strinjat
Se je že pisalo o tem, da naj bi Škoda razvijala avto, ki naj bi bil konkurenca Loganu, vendar naj bi bil od Logana vseeno dražji in to bi znalo biti prav to! Avto je oblikovan v stilu novih Volkswagnov. Če ga primerjaš z Loganom pa je neprimerljivo boljši! Sam moram priznat, da se mi oblikovna preprostost tega avta zelo dopade. Ko že omenjaš Focusa... je ta Škoda lepša, pa če govorimo o aktualnem, ki je zadaj prazen ali pa od novega, ki ima zadaj kičasto obliko luči. Polega tega ta Škoda v rit ne izgleda megalomanska, kot npr. Megane. Sam samo upam, da bo serijski čim bolj podoben konceptu.
hvala

...
ampak tu si me narobe razumel... ta moj "Logan" je mišljen zgolj kot metafora in ne direkten konkurent v velikost/razred/ceno...
hotel sem reči, da je po moje to Škodin avto za "razvijajoče se trge"... in tam je cena pomemben faktor! zato je njegovo oblikovanje malček "poenostavljeno"... tu se mislim da moraš strinjat... saj je avto očitno oblikovan iz zelo velikih ravnih površin, brez danes tako poularnih pregibov, izbolkin, vdolbin, brez kompliciranih krivulj in detajlov... tisto malo pregibov, ki jih rabi za preprečevanje vibriranja velikih površin, pa je izvedeno z dokaj ostrimi in unificiranimi robovi, ki tečejo v enostavnih in dolgih linijah... tudi vsa svetila in odbijači so oblikovani s praktično največjo dozo minimalizma... cilj je torej očiten: čim manj potrebnih panelov in čim bolj enostaven proces proizvodnje!
ni pa to "koncept", s katerim bi v klasičnem smislu hoteli pokazat "glejte kaj vse znamo"! zato je moja prva reakcija nanj pač taka, kot je

. sicer upam, da bo vseskupej na poštenih fotkah zgledalo boljše kot na teh suhoparnih rendrih, vendar jim -kljub očitnemu trudu k čimbolj minimalističnemu dizajnu- ne bom odpustil pomanjkanja domišlije!
v formi avta ni prav niti ene oblikovalske oziroma konceptne "domislice"! kar nikakor ne velja za pretekle Škodine koncepte...
torej... če nam koncepti običajno predstavljajo "bogato založeno mizo dobrot, posladkov in jedi eksotičnih okusov" (od katerih seveda ni nujno, da so ti vse všeč

), je moj občutek ob pogledu na tole stvaritev nekje blizu "žuljenja, ne ravno najbolj frišnega, prepečenca"
Lignage je napisal/-a:Glede na dolžino se bo ta avto uvrščal med Fabio in Octavio, drugače pa gre v bistvu res samo za krajšo verzijo Octavie, ki pa je tudi smiselna za zapolnitev vrzeli. Ker če tako gledaš je Octavia po zasnovi nek kompromis med VW Jetto in Golfom.
eh, kaj bi iskali dlako v jajcu... Clio je manjši avto od Thalie pa zame Thalia ne spada pod "avto med Cliom in Meganom" ampak preprosto samo pod "Clio z ritjo"...

zato mi je tudi tale eventuelna "hatchback" verzija Octavije pač samo verzija Octavije in ne nekaj vmes.... seveda, če se na koncu ne izkaže, da so VSE njene mere opazno drugačne in da ji ne manjka samo Octavjina rit! ...za zdej in na teh rendrih mi pač zgleda da gre za bolj tadrugo opcijo... Octavija-pakettreger!
seveda... lahko pa da se tudi motim
