mihaing je napisal/-a:Kakšne 700eur še človek raskira za kitajski TV.
Da bi pa dal 35.000eur+ za kitajski avto. Lepo vas prosim Francozi. Se delate res "francoze" zgleda.
Motorna paleta pa tako žalostna, da te mine že ob gledanju reklame.
ej, Miha... kšn smartphone maš? a je vsej korejski?
drugač pa... je čist ok, da je padu tud tak komentar, ker... se mi zdi, da bodo kitajski avtomobili, ko v bližnji prihodnosti najbrž res pridejo na naše ceste, marsikoga hudooo presenetli! pa ne mislim na take "kitajce" kot je ta Citroen al pa Volvoti... mislim na res prave Kitajce, kot Xpeng, Nio, Lynk&Co oziroma Zeekr od kar je v lasti Geely-a in ostale... ne samo presenetli, temveč šokirali! sicer pa... kaj se sploh trudim... piškavih 10-15 let so slovenclni debelo vihali nos nad avtomobili Kie in Hyundaija pa danes, ob pogledu na kak Hyundajev N al pa Genesis, ne "čivkajo" več... Kitajci bodo to dosegli v pol manj časa. oziroma, so najbrž že. sicer pa... jutub je poln testov precej fascinantne kitajske avtomobilske tehnologije, kr poglejte si kak Fully Chargedov test... še Tesle zgledajo kot "polizdelki"
mene bi okrog kitajcev bolj skrbelo a bo kej od evropske avto industrije sploh preživelo, kot pa da bi avto s Kitajske biu kak "poosebljen šrot"
kar se pa motorne palete tega C5X tiče, pa razen za hibrid skupne moči 225 konjev, še ni kej posebej dost informacij... nekej se špekulira, da bi vstopni model mel lahko 130 konjski tricilinder ampak, jaz bi poleg še kakšne švohnejše hibridne verzije s tem motorjem, v čisto bencinski varianti prej stavu na njegovo 155 konjsko verzijo. in na 180 konjski štiricilindrični THP! kaar se mi pa -vsaj po moči- zdi zadost! avto itak ni namenjen "polaganju ovinkov po Nurburgringu"...