oooo... lej kaj je, če malo parafraziram, "mačka prvlekla"
... no, pa dejmo bl konkretno... one je pr kitajcih že debelo v razvoju in po forumih se "kotali" že vsega, od spy fotk testiranj, do slik posameznih panelov karoserije u kitajski fabriki.... evo, dejmo za začetek en malo lepši render:
no, zdej pa zares. najprej smo vidli tole...
...za kar se je kak dan ali dva napačno ugibalo, da je 3008 kupe
pol, se je pojavla tale fotka zadnjega dela še ne združene školjke, brez vrat in zadnjega mosta (tisto v sredini in desno, ono na levi je karoserija C5 Aircrossa
):
pol je skorajda istočasno na net skočila še malo lepša fotka cele desne stranice:
pol se je pa v zadnjjem tednu ali dveh začelo malo bolj redno... en spy shot, ki so ga hitro "obdelali":
pa še en:
pa dva dni nazaj tale;
in pol razna razglabljanja kako bi to lahko zgledalo:
in nazadnje največji "kapitalc", sestavljena školjka z vrati:
kar je pomagalo dopolnit zgornji render:
in, to bi blo za zdej to... hvalabogu še nihče ne ve kakšna sta sperednji in zadnji konc, zato zgornji starejši rendri nanje lepijo izgled CXperience koncepta, novejši pa nos novega C4. jasno je tudi, da največji Citroen ne bo deležen nove e-VMP platforme in žal ne bo dobil polne BEV verzje, kej hibridnega bojo pa že "spacali". ali iz DS 9 in 508 al pa novega mild hibrida z elektormotorjem in dvosklopičnim menjalnikom, ki ga majo v razvoju skupej u eno kitajsko-belgijsko firmo.... če vprešate mene, tisto prvo.
je pa to po mojem mnenju kr j*ba... "letos in drugo leto" še ne ampak.... avto bodo začeli prodajat enkrat konc drugega leta in na tržišču bo vsej 6 do 8 let... zdej si pa predstavlejte kolko relevantna in zanimiva bo leta 2028 limuzina D segmenta, ki ne bo električna
...
no, kakorkoli, za zdej tolko. jaz še čakam, kaj se bo iz vsega skupej izcimlo in ne sodim kej preveč... ne v dobro ne v slabo..