Ne razumem, kako je lahko seat kaj takega naredil iz Toleda. Včasih je bil Toledo najvišja ponudba Seata, sedaj so pa iz njega naredili nizkocenovca. Tale Toledo si bi prej zaslužil naziv Cordoba, kot pa Toledo.
Tudi sam bi raje temu avtu nadel ime Cordoba kot pa Toledo. Ime Toledo so verjetno izbrali z namenom prelisičiti kupce, da bi mislili, da so kupili večji avto kot pa dejansko je. Takšen namen izbora imena je po mojem mnenju nepotreben, saj je bila prva generacija Cordobe kar priljubljena in s to novo, ne glede na število vrat, bi jo lahko posnemali. Ampak občutek je žal takšen, da s tem avtom niti nimajo velikih ambicij.
Zakaj Cordoba, če je Cordoba bila ibiza z ritjo, to pa je leon z ritjo, od vedno znan kot Toledo? Poceni (razvojno) narejeno, po pravi ceni bi bilo dobro sprejeto.
esem je napisal/-a:Zakaj Cordoba, če je Cordoba bila ibiza z ritjo, to pa je leon z ritjo, od vedno znan kot Toledo? Poceni (razvojno) narejeno, po pravi ceni bi bilo dobro sprejeto.
Tale toledo nima nič z leonom...tole je narejeno na isti platformi kot ibiza, rapid, fabia, polo,...
Nima, tole je preoblečen rapid, ki je ...eh sam bog ve kaj je , predvsem nizkocenovnik, ki je dražji od ne nizkocenovnikov, češki golf, ki ni golf, ker octavia je že passat, superb je najmanj S klasa..skratka marketing v vsaj svoji brilijantnosti. ( zadnji deli letijo na škodo, ker pri seatu je leon vsaj res preoblečen golf)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Narejen je na platformi, ki je bila razvita iz Polotove. Tako, da nekako bolj sodi v B-segment. Tako kot Accent pri Hyundaiu včasih, ko se je še prodajal.
Sicer nobeno ime ni dobro, tudi Cordoba ne, ampak bi bilo slednje vseeno bolj prav kot pa Toledo, ki je vedno bil avtu v C-segmentu.
Nisem se zmotil, ko sem pred leti v tej temi napisal, da nimajo ambicij. Rapida si je pač Škoda vzela za sebe, Toleda pa so proizvajali malo "za zraven". Meni je predvsem v obraz mnogo prijetnejši za pogledat kot pa Rapid.