Sej neki takega je blo za prčakvat. Mislm, Defender je pač en tak ultra star dizajn, da ne morš narest nove generacije kr tko. In pač lahko bi nardil neki "zelo podobnega", sam mal ledic pa plastike pa ksenona pa gor pa dol in bi totalno uničl 50-letno zgodovino modela. Lahko pa se greš ta drugo varianto (in oni se jo grejo), da nardiš neki čist kontra in na prvi pogled skreganga z vsako logiko modela. Tole je iber futurističen koncept "hardcore" terenca, ki je bil, roko na srce, viden že kar nekajkrat, pa realiziran (zelo, zelo medlo) le pri Toyoti kot FJ Cruiser in pri Hummerju kot H2/H3. Tako da če jim rata postavt na cesto točno tako varianto (s temi obupno kulskimi kljukami na vratih) in dovoljšno količino zaščitne plastike, ki se jo da enostavno zamenjat pa mal bolj up-to-date notranjostjo, bo zadeva izpadla več kot odlično. Problem bo samo, da je trenutni Defender še vedno (kljub FL-ju in novih sedežih in sredinski konzoli in klimi in jada jada) še vedno zaradi strogo terenskih voznih lastnosti namenjen le tistim, ki ga ali res potrebujejo ali pa ljubijo (evo mene med slednjimi

). Če bo ta novi šel v preveč trendy vode, bo kljub še tako dobrim terenskim lastnostim zgubu svoj prvotni cilj in namen, ki ga tako uspešno uresničuje že zadnjih 50 let.
Tako, par mojih misli ob tej veliki prelomnici pri LR-ju. Meni se sicer koncept (ta zaprt, ne beach buggy) zelo dopade, skrbi me le njegova realizacija. Če jim rata narest eno terensko mrgo in jo zapakirat v tako zunanjost (seveda brez teh za prave off roaderje patetičnih 20+ colskih felten in 245 širokih gum), potem kapo dol. Problem bo pa cena. Trenutni Defender je drag, precej drag. Še vedno pa obstajajo delovne verzije, ki niso cenovno v takih višavah kot razne ekskluzive (ala meni odlična verzija Tomb Raider). Nisem pa prepričan, da jim bo cenovno "dostopnost" pravega utility modela uspelo ohranit s tem novim konceptom.
Pa dajmo času čas

Lp, D.