kako velik "vapourware" je vse skupej bo pokazal čas!
vsekakor pa je treba reči, da je od vseh "lokalnih entuzijastov", ki so imeli željo/ambicijo avtonomno nastopat v svetu avtomobilizma, tole daleč najkompetentnejši projekt! in to v vsemu... od koncepta, lastnega razvoja in know-howa, do izjemno kvalitetnega in nekičastega dizajna v celoti, kot tudi nivoja končne izdelave....vsaj po vsem do sedaj videnem! poglejte si spodnji video:
http://www.youtube.com/watch?v=v_e2MaUi ... r_embeddedfantje "lotajo" svoje kontrolne module, svoje led lampe, v CNCju frezajo ohišja za reduktorje in elektro motorje, "drejajo" svoje feltne in celo pedala za gas in bremzo... razvili so svoj grafični interface za inštrument tablo in centralno konzolo... v bistvu, v tem trenutku avto ne zgleda nič slabše in nič manj "realno", kot sta na prejšnjih salonih, ko sta se pojavla, zgledala Teslin Model S ali Fiskerjeva Karma! v bistvu v določenih pogledih zgleda celo boljše in bolj dorečeno/dodelano! ....kar pa ni nujno tudi resnično "stanje stvari"

!
lahko, da gre pri, v Frankfurtu, razstavljenih eksponatih le za lepo oblikovane makete in farbovite displeje na armaturi, ki jih poganja pod haubo skrit leptop

(sodeč po tem kako se v videu "vrtijo" števci na stoječem avtu, je vseskup lahko tudi videoigrica...

):

vendar, če pomislim na tisto predelano BMWjevo trojko iz zgornjega videa, bi se tudi tale lahko premikal...

... kakorkoli, naspram vsem dosedanjim poskusom, od naših Chebel, Renovatiov in Shaytonov, pa do njihovih Dok.Ing XD-jev in Kwađijev, je tole (vsaj za zdaj) videt kot najkompleksnejši in najavtonomnejši projekt avtomobila na naših prostorih! vsi ostali (pa ne mislim nič slabega) so bolj ali manj zelo zahtevni "tjuning poskusi", kjer se nabavljene sklope tujih proizvajalcev "priredi" lastnim potrebam in vgradi v "svojo" šasijo (Renovatio, Shayton) ali svoje sisteme prototipne vgradi v "tuje telo" (Chebella)... tile zgoraj so si vsaj 90% vsega, vključno z dizajnom in karoserijo, razvili in izdelali sami!
res, ne me narobe razumet... iskreno upam in želim, da bi "ratalo" vsem omenjenim, še posebej pa našim trem... njihovi predstavljeni ali planirani izdelki in trud so spoštovanja vredni! vendar vsaj "bencinska" dva že v konceptu zasnove popolnoma drugačna!
in žal je tudi vse preveč tiho okrog vseh treh...

@Vasilij N.
glede na to, da si takorekoč "čist frišen" na forumu, si bom dobronamerno dovolil pripomnit ene par stvari...
-nič nimam proti temu, da izraziš svoje mnenje, tudi skepso, če misliš, da je upravičena... mam pa rahel problem, če to izražaš tako, kot si v teh par tvojih postih po forumu...
nihče od nas ni pojedel vse pameti sveta in tudi ti je nisi... če do sedaj še nisi slišal nič o Rimac Avtomobilih še ne pomeni, da je ta hrvaški avto plod "švasanja enega 23-letnika v očetovi garaži"! zakaj bi bilo tako nevrjetno, da bi bto bil veliko bolj kompleksen projekt v katerega je vključenih veliko kompetentnih ljudi? ... z drugimi besedami... če nimaš pojma o čem boš "zinil", rajši ne zini

. če pa kljub temu zineš, v tem ne bodi preveč "vehementen" in raje izberi primerno besedo! se boš izognil podobnim pripetljajem, kot je tista z Linageom v Pug 508 temi in ljudje bodo z veseljem debatirali s tabo... tudi zelo "goreče", če bo "treba"...

-ne piši v boldu... se tudi brez tega vse kar napišeš čist lepo vidi, pa še nevljudno je! ker boldan tekst v forumskih debatah (poleg teksta pisanega v velikem fontu) pomeni, da kričiš oziroma, da se dereš na sogovornika...
