whitee je napisal/-a:Super alternativa Dacii. Povej občutke.
Prevoženih prvih 5.700 km. Vesta izpolnjuje vsa pričakovanja. Prvi vtis in občutki so povsem pozitivni. Vsakodnevno sicer avtomobil uporablja večinoma soproga, na krajših lokalnih relacijah do 12 km, jaz pa vsakodnevno vozim Prioro (105.000 km).
Prvo kar pri Vesti resnično pozitivno preseneča je njena nadpovprečna prostorna notranjost potniške kabine (spredaj in zadaj) in sicer glede na njene zunanje dimenzije in na primerljivo konkurenco v njenem sgementu /razredu avtomobilov. Tudi prtjažni prostor je zelo prostoren (480 l) in ima veliko odlagalnih mest, predalov in na dnu večnamenska odlagalna večnamenska predala (zaboja). Vzmetenje je udobno in odlično požira neravnine na cestah, dobra in neutralna lega na cesti (original vgrajene letne pnevmatike na litih platiščih so dimenzije 205/50 R17 Pirelli Cinturato P7 hitrostnega razreda V). Tudi zvočna izolacija avtomobila je zelo dobra.
Kar se tiče opreme je tudi ta zelo bogata z veliko dodatki, kateri za ta segment avtomobila niso običajni . Je pa res, da je avtomobil v Lux konfiguraciji (najvišji možen nivo opreme za Vesto) in tudi cena avtomobila do registracije znaša 15.600 EUR. Avtomobil je naprimer opremljen z električnim gretjem prednjega vetrobranskega stekla, ima prednje in zadnje električno ogrevane sedeže, nočno notranjo abientalno led osvetlitev kabine (rahlo osvetlene vsi štiri ročke za odpirat vrata, predel pod voznikovimi in sopotnikovimi nogami in spodnji del sredinske konzole pri odlagalnem mestu.
Opremljena je z multifunkcijskim ekranom (avtoradio, navigacija, vzvratna kamera, multimedia, prostoročno telefoniranje,...). Prav toko ima USB priključek na sprednji in zadnji konzoli (pri zadnjih sedežih). V opremi je tudi avtomatska klimatska naprava, hlajen izjemno prostoren predal pri sovozniku, električna ogrevana ogledala , sprednje in zadnje šipe, senzor za dež za vklop brisalcev, dnevne luči + senzor osvetlitve (atomatski preklop dnevno nočni režim delovanja žarometov in osvetlitve), meglenke, ...... Njena prednost je tudi visok odmik od tal - najnižja točka je od tal oddaljena 205 mm.
Njene šibke točke pa so po moji oceni predvsem naslednje: Prešibak motor za avtomobil, kateri prazen tehta 1340 kg. 1.6l 16V motor z EURO-6d Temp z emisijskim standardom razvija moč 102 KM pri 5800 obr/min in 148 Nm pri 4200 obr/min, kar sicer zadostuje za normalno običajno vožnjo in tudi omogoča dokaj visoko potovalno hitrost na avtocesti, vendar za voznike, ki imajo radi športno dinamično vožnjo ni primerna, Vozil sem tudi limuinsko Vesto od kolega z enakim motorjem 1.6 16V vendar z EURO-6 navadnim emisijskim standardom in 106 KM (vozilo je tudi nekoliko lažje) in je bila dinamika vozila občutno boljša. Trenutna povprečna poraba v lokalni vožnji znaša 8,6 l bencina in je cca. 1 l višja kot pri Priori (enak motor 1.6 16V Euro-5, 98 KM, masa praznega vozila 1178 kg). Kar me pa zelo moti je pomanjanje avtomatskega odpiranja in zapiranja voznikovega stranskega okna.
Več bom napisal še v naslednjih mesecih, ko bom z Vesto prevozil kaj več kilometrov.
Lada Vesta praznuje svoj 5 rojstni dan. 25. septembra 2015 je iz tekočih trakov zapeljala prva Vesta. Do danes je bilo narejenih že več kot 450,000 Vest.https://www.lada.ru/en/cars/vesta/sw-cross/about.htmlhttps://www.lada.ru/cars/vesta/sw-cross/about.htmlhttps://ladasportrosneft.ru/