Obnovljena Lada Granta uradnohttps://www.lada.ru/press-releases/115223.html Na letošnjem avto salonu v Moskvi bo uradno predstavljena tudi serijska Lada Vesta Sport. Prve uradne fotografije.https://www.lada.ru/en/press-releases/115183.htmlZunanjost.
Zunanjost serijske Vesta Sport se ne razlikuje od prototipa predstavljenega pred dvema letoma. Model je prejel eleganten komplet zunanjih elementov, ki vključuje originalne odbijače, spojler na pokrovu prtljažnika in "krila" na pragih. V sprednjem odbijaču je spodnji spojler, zadaj - imitacijski difuzor. Nalepke na straneh tvorijo obliko X, kateri dodatno poudarja novi slog blagovne znamke Lada. Odbijači so opremljeni z rdečimi prevlekami, ki poudarjajo športni značaj avtomobila. Dodatno bo na voljo tudi nova sivo-jekleno emajl barva imenovana "Typhoon".
Notranjost.
Športna različica Veste se v notranjosti razlikuje predvsem po sprednjih sedežih z izrazito stransko podporo, oblečenih v usnjeno oblogo z reliefnim ogljikom in alcantaro. V notranjosti ima tudi sprednji naslon za roke, originalne velur tepihe, usnjen volanski obroč in usnjeno ročko ročne zavore , posebe pragove vrat, črno oblazinjenje strehe in spremljajočih elementov - stebrov in senčil vetrobranskega stekla. Športni slog dopolnjuje tudi rdeči elementi v notranjosti potniške kabine.
Motor in menjalnik.
Pod pokrovom Veste Sport je nameščen 1,8-litrski bencinski motor VAZ-21179. Modificirani motor ima nove odmične gredi s spremenjenim profilom (povečano odmikanje odmika), povečan pritisk v sistemu goriva in izvirna kalibracija motornega računalnika ECU. Višina moči se je povečala s 122 na 145 KM, navora pa s 173 na 187 Nm. Dimenzija bloka cilindra in valjaste-batne skupine - serijska. Omeniti velja, da motor izpolnjuje okoljske standarde Euro-6. Standardni 1,8-litrski motor ustreza samo standardu Euro-5. Na motor je nameščen s 5-stopenjskim ročni menjalnik Renault s kabelskim pogonom. Drugačen je izpušni sistem - glavni dušilec je dvignjen, dve šobi sta na levi in desni strani zadnjega odbijača. Premer izpušnih cevi je postal večji, upor v izpušnem sistemu se je znižal (to povečuje izpuste iz motorja). Pri visokih hitrostih Vesta Sport odlikuje agresiven zvok motorja.
Šasija.
Šasija je nastavljena na športni način. Tu se uporabljajo stabilizatorji in amortizerji povečanih dimenzij in z manjšim hodom. Odmik od tal je nekoliko manjši napram običajni Vesti. Pnevmatike so lahko dimenzij 205/50 R17 ali 205/45 R18. ESC (elektronska kontrola stabilnosti) je dobila športne nastavitve. Poleg tega Vesta Sport omogoča, da se v celoti izklopi ESC (na zahodnih avtomobilih je standardno, da se ESC tudi ob izklopu ponovno samodejno aktivira, ko je hitrost 50 km / h in več).
Zavorni sistem.
Pod povečanimi dinamičnimi značilnostmi je bil izboljšan tudi zavorni sistem. Tu se uporabljajo sprednji diski povečanega premera in večje so zavorne čeljusti in obloge/ploščice in povečani so zavorni bati. Zadnje zavorni koluti so standardni iz običajne Veste, vendar se uporabljajo boljše zavorne obloge / ploščice.
Največja hitrost Veste Sport je 198 km / h. Pospešek od 0 do 100 km / h znaša 9,6 sekund.
Prijetna malenkost.
Vesta Sport je opremljen z vogalnimi lučmi , katere se pri vožnji v temi, odvisno od smeri vožnje, vklaplajo na levi ali desni stranii. To je prva uporaba te funkcije na ruskem avtomobilu. Da bi izboljšali varnost, so uvedli LED dnevne luči .
Uradne cene še niso objavljene. Pričakovana cena naj bi se gibala od 850 do 900 tisoč rubljev.
https://vk.com/rcinews?w=wall-41070777_159885