Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a MadIggy Če apr 09, 2015 10:07 pm

Toyota je razvoj dizelskih motorjev povsem opustila. Tale 2.0, o katerem je govora je iz leta 2006 in je zadnji 4-cilinderski Toyotin dizel, morda celo zadnji ever. V primerjavi z PD traktorji tistega časa je prava raketa :-P V naslednjih letih bodo vse Toyotien dizle nadomestili BMWjevi.
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 Če apr 09, 2015 10:58 pm

A da se pa ne bi golfa brez tipke na volanu omenilo pa ne gre. Zdej so neki spustil cene pri Toyoti, par mesecev nazaj so mi pa ponujal najslabšo opremo Tera, 1.4 atmosferski benciner z metalno barvo za 15.600€. In kdo zna brat in primerjat bo ugotovil da Comfortline oprema pri VW nudi veliko, kaj pa nudi Tera oprema in 1.4 atmosferc pa ne bi zgubljal besed. Lahko je trikrat v obliki V, pa je še vedno... :?

Evo tpyota auris luna 1.4 dizel je bla pa ponudba 17.500€.

Kolega ima hibrida auris... redna cena servisov med 255€ in 340€. Na hibridni nacin so ga najeb..l.
Sedaj mi postaja jasno zakaj je potem potrebn "zagovarjat" dolocene znamke. Ker ne znate bit objektivni.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 10, 2015 1:56 am

J.McLane je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Glede izbire pogonskega sklopa je pa tako:
malo kilometrov > bencinar
veliko kilometrov > dizel
veliko kilometrov "mestne" vožnje brez prekratkih in predolgih relacij > hibrid ...le zakaj je prodaja takšna kot je?


Ker Auris edini ponuja vse tri variante pogonskega sklopa te bo morda presenitil podatek, da se kar 40% Aurisov proda hibridnih:
http://newsroom.toyota.eu/pressrelease/ ... ota-hybrid

Ampak sedaj boš rekel, da je to zato ker imajo zanič dizla :D

Ekonomska odločitev hibrid ali ne pa ni vprašanje mestna vožnja ali ne, temveč avtomatski menjalnik in zanesljivost ali ne.


A mogoče ni dizel zanič? Nazadnje, ko sem gledal porabe, je bil bližje turbo bencinarjem kot dizlom, pa še zmogljivosti so takšne kot so...

In koliko ljudi je v Evropi pripravljenih toliko doplačat za brutalno tulečega avtomatika z nerazumno nizko končno hitrostjo? Še kot hibrid ni ravno nek biser, saj ima zelo majhen domet na elektriko.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a J.McLane Pe apr 10, 2015 7:31 am

blaz2013 je napisal/-a:Evo tpyota auris luna 1.4 dizel je bla pa ponudba 17.500€.

Kolega ima hibrida auris... redna cena servisov med 255€ in 340€. Na hibridni nacin so ga najeb..l.
Sedaj mi postaja jasno zakaj je potem potrebn "zagovarjat" dolocene znamke. Ker ne znate bit objektivni.


Če prav razumem te je Golf prišel 1k € več, za to si dobil veliko veliko boljši motor, jaz tudi pomislil nebi na 1.4 v Aurisu, si pa dobil tudi manj opreme kot jo ima Luna paket. Glede na cene Versa z BMW-jevim 1.6 dizlom bo takle Auris z Luna opremo in 1.6 D-4D ravno tam nekje kot tvoj Golf pri 18.500 €. Na koncu je pa vse eno in isto sranje in se človek odloči glede na to kar mu paše.

Glede servisov je res slaba slika tako kot praviš, ampak si jo glede na tabelo ki jo imajo na serivsu vseeno malo nategnil v svoj prav ;) Se pa da marsikaj doseči če se to hoče, povprečna cena zadnjih 5 uradnih servisov na Priusu (prinesem samo svoje olje) pri meni je bila 201,4 €, strošek torej 1,3 €/100 km, koliko je v praksi nižje pri VW? Mogoče kakšen cent na 100 km? Avto za 20k € te pa za dobo 5 let pri 20k km letno pride najmanj 25 €/100 km.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 Pe apr 10, 2015 8:30 am

Govorim o Luna ki jo je imel ponujen avto in ima dosti manj opreme kot moj comfortline.. ima vec le kamero zadaj in multifunkcijski volan.
Ima 16" zelezna platisca- moj 15lita, navadno rocno zavoro- moj elektronsko , nima sistema za zaznavanje utrujenosti voznika, nima sistema za zaviranje v sili, ima 6 zvocnikov- moj 8, nima start-stop sistema in sistema regeneracije zavorne energije, nima sportnega podvozja, nima tempomata... to moj vse ima. Se hauba nima teleskopov tako kot ima moj golf in sigurno bi se kaj se naslo.. mogoce ima celo manjsi rado zaslon- to ne bom trdil ker nisem preveril.Zdaj ce kamera in tipke na volanu odtehtajo to kar sem napisal???
Torej 1000€ razlike in toyotin 1.4 dizel proti 1.6 tdi-ju? Naj dodam še to da imam letos ZASTONJ polni kasko ki je vreden 600€. Torej 400€ je razlike med toyoto auris luna 1.4dizel in golf comfortline 1.6 dizel. Meni to ni veliko....
Za servise nimam pojma o cenah, zadnji servis pri btcju je plačal 292€. Tako mi je rekel in mi sigurno ni lagal. Primerjajte opreme in kaj dolocena znamka ponuja potem pa govorite. Tudi rezervni deli pri toyoti imajo zlatarske cene... tudi servise ima Toyota dražje.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 10, 2015 9:14 am

Saj pravim, avte na kup, pa vam bom pokazal, koliko opreme ima kdo! :) Zdaj se ne spomnim več vseh stvari, ki so me pri Aurisu zbodle v oči že v pol minute (poglabljal se nisem, ker me je minilo), je pa recimo naslon za roko žalost v primerjavi s VW-jevim, prestavno palico sem že omenil, skratka se najde kar nekaj stvari, ki za moje pojme ne sodijo (več) v ta rang oz. jih že 10 let nisem vajen v tem rangu, vsaj doma ne, službeno ipd. sem marsikaj preizkusil.

Btw Luna nima niti dvoconske klime, če ima kdo bolj podroben seznam opreme, sem pa prepričan, da se še kar nekaj razlik najde... Ima pa tipke na volanu! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 Pe apr 10, 2015 9:26 am

Nikoli se ne bi oglašal in smetil teme, če me ne bi omenil v temi. Sem še podrobno preveril v ponudbi.
Luna nima tudi dvopodročne klime, zaslon radia je verjetno istih dimenzij, nima električnega pomika zadnjih stekel, nima dvojnega prtljažnega dna in nima seta za enostavno popravilo pnevmatike(Style ga ima). To kar je našteto moj vse ima... Torej kar že skozi govorim, Comfortline ni nabasan z opremo ni pa tudi oskubljen in zelo konkurenčen z ostalimi znamkami. Meni je žal da sem zasmetil temo in upam da boste drugič pustili tiste tipke za 10 eur, ki naj bi po vaše morale bit na volanu na miru in pogledali še druge stvari... Meni prav paše da niso, ker volan imam za vozit.

Nihče pa ne pravi da si Toyote ne zasluži te cene in da ni kvalitetna. Samo če primerjajte primerjajte pošteno in če grajajte grajajte objektivno.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 10, 2015 10:06 am

A so po možnosti pri Aurisu z el. pomik vseh stekel, (zadaj) enostopenjska stikala?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a J.McLane Pe apr 10, 2015 10:17 am

Saj poskušam biti objektiven, paketi opreme so pač taki, da ponujajo različne stvari, nekomu nekaj paše drugemu ne, nekomu pa je vseeno. In ja manjko multifunkcijskega volana in kamere zadaj je verjetno pri komu del breaker, da bi pri Golfu doplačal še to (ni 10 EUR temveč 396 EUR). Po drugi strani pri Aurisu nekatere zelo dobre stvari Golfa sploh niso na voljo kot je sistem zaviranja v sili in tempomat pri 1.4, druge stvari so pa roko na srce že malo pikolovske.

Npr. meni osebno zelo veliko pomeni avtomatski menjalnik, key-less entry, el. ledvena nastavitev sedeža, gumbi na volanu, pač okusi so različni in tudi dokler nekega kosa opreme nimaš sploh ne veš kako koristen je.

Te dvopodročne klime so mi pa smešne na tistem kubičnem metru prostora imeti dve različne temperature je marketinški nateg ali pa samo oznaka boljše klime, ki ima kaj več kot samo dvopodročno delovanje. Vse šipe pri Aurisu so električne (Luna je voznikova one-touch, Sport so vse one-touch), mislim da prvo leto pa res niso bile, to so pač zaj. naši uvozniki ki so sestavili take pakete in kot kaže sedaj napako popravili.

No kakorkli največji manjko Aurisa je dizel, tako da je vse ostalo dokaj nepomembno, ko pa z leti zamude pride 1.6 pa razlika ne bo več tako očitna ampak bo tudi cena višja, Toyota tudi na veliko napoveduje aktivne sisteme varnosti, ampak spet z zamudo.

Glede cene servisov je pa tako kot sem napisal, če pustiš da te lupijo te bodo olupili, ni pa to pravilo.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 Pe apr 10, 2015 10:32 am

Auris Luna Ima 16" zelezna platisca- moj 15lita, navadno rocno zavoro- moj elektronsko , nima sistema za zaznavanje utrujenosti voznika, nima sistema za zaviranje v sili, ima 6 zvocnikov- moj 8, nima start-stop sistema in sistema regeneracije zavorne energije, nima sportnega podvozja, nima tempomata. Se hauba nima teleskopov tako kot ima moj golf in sigurno bi se kaj se naslo... Luna nima tudi dvopodročne klime, nima električnega pomika zadnjih stekel, nima dvojnega prtljažnega dna in nima seta za enostavno popravilo pnevmatike(Style ga ima).Če se vzame v opremi Comfortline za 700€ paket Comfortline, imaš večfunkcijski volan, parkirne senzorje spredaj-zadaj, zatemnitev ogledala, funkcija coming-leaving luči in senzor za dež. Torej večfunkcijski volan v tem paketu je kakšnih 200€ vreden maximalno, ne pa 500€.

Od vseh teh stvari, ki sem jih naštel je pikolovska samo 1 stvar, to je število zvočnikov. Samo lita platišča so vredna vsaj 500€ več od navadnih 16" železnih, koliko so vredni start-stop sistem, sistem za zaviranje v sili in regeneracije zavorne energije, koliko je vredna elektronska ročna več od navadne, koliko je vredno športno podvozje, koliko je vreden tempomat, dvopodročna klima, koliko so vredni elektromotorji v zadnji steklih?
V grobem bi dejal da če radodarno rečem da sta kamera in multfunkcijski volan skupaj "vredna" 600€, je to pri Volkswagnu kar sem naštel "vredno" minimalno 1600€. Mimogrede, vzratna kamera je pri VW za doplačilo 215€, multifunkcijski volan v tem paketu Comfort pa ni vreden več kot 200€, ampak sem upošteval dokup posamično 400€ da ne boš rekel da sem krivičen.

Tudi meni je toyota zelo všeč in sem razmišljal o njej, ampak roko na srce poceni pa ni. Daleč od tega.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a J.McLane Pe apr 10, 2015 11:08 am

- S&S večina voznikov noče
- regeneracija zavorne sile je z navadno 12V svinčevo baterija enaka kot nič
- športno podvozje - marketing
- el. ročna zavora - ne vidim prednosti (pomoč speljevanja v klanec imata oba)
- alu platišča - šminka
- teleskopi na haubi - kolikorkrat odpiraš haubo?
- dvopodročna klima - sem že napisal mnenje
- električni pomik zadnjih stekel Auris Luna ima
- tempomat - ca. 120 € amapk pri 1.4 ni niti opcije

Še enkrat:
- nikoli nebi kupil Aurisa 1.4
- sistem za zaviranje v sili v Golfu je zlata vreden in že to opravičuje 1.000 € dodatka (Toyota zamuja)
- moje mnenje je da je Auris hibrid v primerjavi z 1.6 TDI DSG še vedno boljši =P
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 Pe apr 10, 2015 5:21 pm

Samo ta sistem deluje samo do 30km/h(kolikor sem seznanjen- če ni res naj me kdo popravi), razen če se dokupu radarski tempomat potem deluje tudi pri višjih hitrostih in preprečuje nalete. Lahko pa da je hitrost pri Golfu prestavljena višje, vem da VW Up je imel do 30km/h. Sistem za zaznavanje utrujenosti na dolgih turah pride zelo zelo prav, preverjeno!
Meni je recimo elektronska ročna všeč, ker ima opcijo auto hold in ko čakam na semaforju na klancu ni potrebno imeti niti noge na zavori, pri speljevalni asistenci v hrib z navadno ročno zavoro je pa tako da ko pritisneš pedal na zavoro avto zadrži par sekund potem pa spusti in moraš ročno vlečit. Pri Golfu se v hribu autohold vklopi in ne rabiš bremze držat niti ročne aktivirat nič tudi če stojiš 10 minut na mestu. Ko je zelena spelješ in to je to.

Je pa res da nekateri sploh te elektronike ne marajo, tako da je to stvar okusa. Hotel sem samo prikazati da so si vsi blizu, tudi če rečemo da ima luna in comfortline čisto isto opremo je razlike 400€ kot sem povedal. Auris 1.4dizel Luna 17.500, Golf 1.6 tdi comfortline 18.500 + kasko gratis v vrednosti vsaj 500€. In tretja stvar Auris je imel 90KM, Golf jih ima 110KM. Torej za 400€ več sem dobil pri VW veliko. To je vsa poanta. Kakšne so ta trenutek cene na tržišču pa ne vem in jaz govorim za cene par mesecev nazaj.

Moje mnenje je da je toyotin auris hibrid glede na to kar ponuja in glede na to da je toyota v svetovnem vrhu pri hibridih eden izmed cenejših hibridov tega ranga na tržišču. Dizel je pa neupravičeno drag, tudi navaden 1.4 benciner je drag. To je moje mnenje in pri Toyoti že vedo zakaj imajo takšne cene. 8)

Dobro bom nehal. Tema je Auris ne Golf brez tipk.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a ~toMmy~ So apr 11, 2015 2:09 pm

Pač če določena oprema oz. cel kup "malenkosti" manjka pri nekomu ljubi znamki, potem gre za brezvezne, nepotrebne stvari in pikolovstvo. Sicer izredno učinkovit, ampak tako nadležen avtomatik, da ga večina ljudi, ki v vožnji uživa in jim ni nujno zlo, organsko ne prebavlja, je pa zlata vreden.

Zanesljivost za tak denar (cene servisov, pri VW-ju boš s svojim oljem prišel na cca. 100€ ali manj, če že spet prirejaš "dejstva") meni ne pomeni veliko, če se že zalomi, imam asistenco in zelo sposobnega, poceni mehanika (Toyotinega hibrida se ne bo ravno vsak mehanik par km od doma dotikal). Itak pa zanesljivost največ šteje nekaj sto km od doma (pri naši hiši redna praksa), takšne relacije (po AC) pa itak niso ravno pisane na kožo hibridom...

Ena malenkost ne pomeni veliko, en kup malenkosti ti pa zleze pod kožo in se ga ne odvadiš z lahkoto (delam OGROMNO kilometrov z drugimi znamkami). Druga stvar je pa, da te malenkosti nekaj stanejo pri razvoju in proizvodnji. Najlažje se jih odrečeš na papirju, ko zagovarjaš nekaj, kar ti je "pri srcu".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a maniaxxx So apr 11, 2015 6:43 pm

tommy, ti si imel dolgo časa golfa, tako da mi povej kaj ima golf kar drugi nimajo. Ne provociram ampak me resno zanima, pa prosim objektivne stvari, ne da subjektivno teb bolj paše sedet v njemu, ker meni naprimer v kakšnem drugem bolj paše kot v golfu.

Še enkrat ni provociranje ampak me res zanima, ker sam neke superiornosti ne opazim, ima nekaj detajlov boljših, nekaj pa precej slabših od konkurence.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a blaz2013 So apr 11, 2015 7:11 pm

maniax jaz se vozim v Golfih od serije dve dalje (od leta 1992 dalje) ti lahko jaz odgovorim? Spomin mi pa bolj seže od leta 2000 dalje in sem imel Golfa 5 nekje 7 let plus že prej v družini Passate itd...

Malo razlike v izdelavi je vendar iz leta v leto so te razlike manjše. Če ne bi bila Toyota Auris tako zasoljena s ceno takrat ko sem kupoval(plus dragi servisi) in če bi imela kakšen pameten motor notri bi jo kupil, ker izdelava ni slaba, čeprav jo v Turčiji delajo, kar niti ne igra velike vloge.
Ne vem če je še, nekaj časa je bila Toyota najbolj prodajana znamka na svetu tako da malo pojma že imajo. :mrgreen:

Po moje je Tommija bolj zmotilo to da če se pogovarja o Toyoti in ostalih znamkah na forumu hitro oprostite kakšne malenkosti v izdelavi npr. malo trša plastika, mogoče malo manj udobna ergonomija ali pa to da nima avto teleskopa za haubo. :)
Ko je pa na tapeti Golf mora biti pa vse tip-top, črički da so slučajno notri-bog ne daj kot smrtn greh... čeprav sem prikazal da razlika v ceni ni velika. Še največ se mi zdi da ponuja za razmerje med kakovostjo in ceno(+ne predragi servisi) PSA.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a maniaxxx To apr 14, 2015 7:12 pm

To ni bilo moje vprašanje, ne primerjam golf s toyoto. Tomi opaža da imajo pregovorno oskubljeni golfi včasih več opreme kot "bogato" opremljeni ostali, delno mu dam za prav seveda, pa saj Tommy ve kaj želim zvedeti ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Prenovljena Toyota Auris 1.2

Napisal/-a svetilnik Pe maj 08, 2015 10:54 am

Je že kaj znanega kdaj pride na naše tržišče prenovljena Toyota Auris z 1.2 turbo bencinskim motorjem?

Kot opomba pa to, da bi morali avtomobile že zdavnaj začeti primirjati med sabo z vsemi ostalimi znamkami ne pa z golfom. Golf že zdavnaj ni osnova za ta razred avtomobilov.
Zadnjič spremenil svetilnik, dne So maj 09, 2015 5:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a ~toMmy~ Pe maj 08, 2015 9:23 pm

maniaxxx je napisal/-a:To ni bilo moje vprašanje, ne primerjam golf s toyoto. Tomi opaža da imajo pregovorno oskubljeni golfi včasih več opreme kot "bogato" opremljeni ostali, delno mu dam za prav seveda, pa saj Tommy ve kaj želim zvedeti ;)


Eni vidijo samo npr. meglenke in tempomat, pa mislijo, da je avto "opremljen", meni pa ogromno pomeni celotna izvedba. Naštel bom, kaj mi zdaj pade na pamet od "malenkosti" ki so za proizvajalce (dodaten) strošek bodisi zaradi materiala ali pa samega razvoja.

Recimo že omenjeni "teleskopi" za odpiranje havbe, enostavna menjava praktično vseh žarnic, dvostopenjska stikala, šipe na daljinca, logična in pregledna postavitev stikal z dobrim feedback-om, sovoznikov hlajen (prostoren!) predal z mehkim odpiranjem in ključavnico, po dolžini in višini nastavljiv sredinski naslon s hlajenim predalčkom, po globini in višini izdatno nastavljiv volan, 12V vtičnica, ki dela brez kontakta, zadnji pasovi postavljeni tako, da se ne zapletajo pri podiranju sedežev, velika odprtina prtljažnika s havbo, ki se odpre dovolj visoko tudi za koga višjega, moduli, ki že v štartu podpirajo veliko nadgradenj, čvrste kljukice za odpiranje vrat, kar nekaj dobro postavljenih predalčkov po celi kabini, (do neke mere) progresivni servo, zaklenjen pokrovček goriva s stikalom spredaj (brez nadležne uporabe ključa), natančen menjalnik s kratkimi hodi in dobro postavljeno (kratko) ročko, dobre povratne informacije na volanu, stopalki bremze, pogoste in poceni dimenzije gum, samodejno zapiranje dotoka zraka pri pranju stekel in rikvercanju, dva načina zaklepa (tako da se iz kabine dajo odpret vrata ali pa ne), ... verjetno bi se še kaj našlo...

Napisano večinoma že za oskubljenega Golfa V, ki sem za drobiž dodal še comming/leaving home, osvetlitev pri nogah (original), alu naslon za nogo ipd. Drugače pa še realne ali pa celo nekoliko zmogljivosti motorjev, poraba, vzdrževanje, ...

Pri konkurenci se najde tudi marsikaj boljšega gledano po posameznih sklopih, ampak kot celota, če se poglobiš, je Golf že v štartu daleč najbolj dodelan. V primerjavi s konkurenco je zelo malo kompromisov na račun uporabnosti in varčevanja. Eden boljših primerov takšnega pristopa so tudi luči pri Octavii II. Zaradi dizajna blatnikov je dostop do žarnic zelo omejen, ampak pač niso odmahnili z roko in rekli "naj kupci peljejo na servis menjat. Celo luč dobiš dol v par potezah brez uporabe orodja!

Upam, da razumeš o čem govorim, pač ni vse v tisti opremi, ki se jo vidi iz vesolja in je na debelo napisana na ceniku...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1053
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 Toyota Auris II./Corolla

Napisal/-a maniaxxx Sr maj 13, 2015 9:32 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:To ni bilo moje vprašanje, ne primerjam golf s toyoto. Tomi opaža da imajo pregovorno oskubljeni golfi včasih več opreme kot "bogato" opremljeni ostali, delno mu dam za prav seveda, pa saj Tommy ve kaj želim zvedeti ;)


Eni vidijo samo npr. meglenke in tempomat, pa mislijo, da je avto "opremljen", meni pa ogromno pomeni celotna izvedba. Naštel bom, kaj mi zdaj pade na pamet od "malenkosti" ki so za proizvajalce (dodaten) strošek bodisi zaradi materiala ali pa samega razvoja.

Recimo že omenjeni "teleskopi" za odpiranje havbe, enostavna menjava praktično vseh žarnic, dvostopenjska stikala, šipe na daljinca, logična in pregledna postavitev stikal z dobrim feedback-om, sovoznikov hlajen (prostoren!) predal z mehkim odpiranjem in ključavnico, po dolžini in višini nastavljiv sredinski naslon s hlajenim predalčkom, po globini in višini izdatno nastavljiv volan, 12V vtičnica, ki dela brez kontakta, zadnji pasovi postavljeni tako, da se ne zapletajo pri podiranju sedežev, velika odprtina prtljažnika s havbo, ki se odpre dovolj visoko tudi za koga višjega, moduli, ki že v štartu podpirajo veliko nadgradenj, čvrste kljukice za odpiranje vrat, kar nekaj dobro postavljenih predalčkov po celi kabini, (do neke mere) progresivni servo, zaklenjen pokrovček goriva s stikalom spredaj (brez nadležne uporabe ključa), natančen menjalnik s kratkimi hodi in dobro postavljeno (kratko) ročko, dobre povratne informacije na volanu, stopalki bremze, pogoste in poceni dimenzije gum, samodejno zapiranje dotoka zraka pri pranju stekel in rikvercanju, dva načina zaklepa (tako da se iz kabine dajo odpret vrata ali pa ne), ... verjetno bi se še kaj našlo...

Napisano večinoma že za oskubljenega Golfa V, ki sem za drobiž dodal še comming/leaving home, osvetlitev pri nogah (original), alu naslon za nogo ipd. Drugače pa še realne ali pa celo nekoliko zmogljivosti motorjev, poraba, vzdrževanje, ...

Pri konkurenci se najde tudi marsikaj boljšega gledano po posameznih sklopih, ampak kot celota, če se poglobiš, je Golf že v štartu daleč najbolj dodelan. V primerjavi s konkurenco je zelo malo kompromisov na račun uporabnosti in varčevanja. Eden boljših primerov takšnega pristopa so tudi luči pri Octavii II. Zaradi dizajna blatnikov je dostop do žarnic zelo omejen, ampak pač niso odmahnili z roko in rekli "naj kupci peljejo na servis menjat. Celo luč dobiš dol v par potezah brez uporabe orodja!

Upam, da razumeš o čem govorim, pač ni vse v tisti opremi, ki se jo vidi iz vesolja in je na debelo napisana na ceniku...



Razumem in sem vedel na kaj ciljaš. Delno ti seveda dam prav, golf ima par fajnih rešitev, ima pa nekaj po mojem mnenju totalno kretenskih oziroma da bom bolj mil, ne tako dovršenih. Naprimer klima na golfu VI je bedna, uravnavanje totalno neintuativno, isto velja za pozicijo stikala za vse utripalke, gume so res poceni dimezij so pa zato bremze zanič, občutek na volenu je samo povprečen, je tukaj veliko boljših, menjalnik ima tudi marskater konkurent boljšega. No pa lahko bi pisal še nekaj časa o slabih rešitvah pri golfu, aja predal je res oblazinjen je pa mnogo premajhen. Je pa res, da je golf v vsemu dober, nikjer ne iztopa posebaj v minus ne v plus, in tukaj je njegova največja prednost po moje.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov