J.McLane je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Glede izbire pogonskega sklopa je pa tako:
malo kilometrov > bencinar
veliko kilometrov > dizel
veliko kilometrov "mestne" vožnje brez prekratkih in predolgih relacij > hibrid ...le zakaj je prodaja takšna kot je?
Ker Auris edini ponuja vse tri variante pogonskega sklopa te bo morda presenitil podatek, da se kar 40% Aurisov proda hibridnih:
http://newsroom.toyota.eu/pressrelease/ ... ota-hybrid
Ampak sedaj boš rekel, da je to zato ker imajo zanič dizla
Ekonomska odločitev hibrid ali ne pa ni vprašanje mestna vožnja ali ne, temveč avtomatski menjalnik in zanesljivost ali ne.
blaz2013 je napisal/-a:Evo tpyota auris luna 1.4 dizel je bla pa ponudba 17.500€.
Kolega ima hibrida auris... redna cena servisov med 255€ in 340€. Na hibridni nacin so ga najeb..l.
Sedaj mi postaja jasno zakaj je potem potrebn "zagovarjat" dolocene znamke. Ker ne znate bit objektivni.
maniaxxx je napisal/-a:To ni bilo moje vprašanje, ne primerjam golf s toyoto. Tomi opaža da imajo pregovorno oskubljeni golfi včasih več opreme kot "bogato" opremljeni ostali, delno mu dam za prav seveda, pa saj Tommy ve kaj želim zvedeti
~toMmy~ je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:To ni bilo moje vprašanje, ne primerjam golf s toyoto. Tomi opaža da imajo pregovorno oskubljeni golfi včasih več opreme kot "bogato" opremljeni ostali, delno mu dam za prav seveda, pa saj Tommy ve kaj želim zvedeti
Eni vidijo samo npr. meglenke in tempomat, pa mislijo, da je avto "opremljen", meni pa ogromno pomeni celotna izvedba. Naštel bom, kaj mi zdaj pade na pamet od "malenkosti" ki so za proizvajalce (dodaten) strošek bodisi zaradi materiala ali pa samega razvoja.
Recimo že omenjeni "teleskopi" za odpiranje havbe, enostavna menjava praktično vseh žarnic, dvostopenjska stikala, šipe na daljinca, logična in pregledna postavitev stikal z dobrim feedback-om, sovoznikov hlajen (prostoren!) predal z mehkim odpiranjem in ključavnico, po dolžini in višini nastavljiv sredinski naslon s hlajenim predalčkom, po globini in višini izdatno nastavljiv volan, 12V vtičnica, ki dela brez kontakta, zadnji pasovi postavljeni tako, da se ne zapletajo pri podiranju sedežev, velika odprtina prtljažnika s havbo, ki se odpre dovolj visoko tudi za koga višjega, moduli, ki že v štartu podpirajo veliko nadgradenj, čvrste kljukice za odpiranje vrat, kar nekaj dobro postavljenih predalčkov po celi kabini, (do neke mere) progresivni servo, zaklenjen pokrovček goriva s stikalom spredaj (brez nadležne uporabe ključa), natančen menjalnik s kratkimi hodi in dobro postavljeno (kratko) ročko, dobre povratne informacije na volanu, stopalki bremze, pogoste in poceni dimenzije gum, samodejno zapiranje dotoka zraka pri pranju stekel in rikvercanju, dva načina zaklepa (tako da se iz kabine dajo odpret vrata ali pa ne), ... verjetno bi se še kaj našlo...
Napisano večinoma že za oskubljenega Golfa V, ki sem za drobiž dodal še comming/leaving home, osvetlitev pri nogah (original), alu naslon za nogo ipd. Drugače pa še realne ali pa celo nekoliko zmogljivosti motorjev, poraba, vzdrževanje, ...
Pri konkurenci se najde tudi marsikaj boljšega gledano po posameznih sklopih, ampak kot celota, če se poglobiš, je Golf že v štartu daleč najbolj dodelan. V primerjavi s konkurenco je zelo malo kompromisov na račun uporabnosti in varčevanja. Eden boljših primerov takšnega pristopa so tudi luči pri Octavii II. Zaradi dizajna blatnikov je dostop do žarnic zelo omejen, ampak pač niso odmahnili z roko in rekli "naj kupci peljejo na servis menjat. Celo luč dobiš dol v par potezah brez uporabe orodja!
Upam, da razumeš o čem govorim, pač ni vse v tisti opremi, ki se jo vidi iz vesolja in je na debelo napisana na ceniku...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 61 gostov