Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a emozul Po nov 24, 2014 5:58 pm

Al_Capone je napisal/-a:Lepa, tako zunanjost kot notranjost.


Se strinjam.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 24, 2014 6:38 pm

Verjetno se nas kar večina strinja :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a sašo5 Po nov 24, 2014 9:05 pm

jaz ne =P

Pa avto je "tri mesece" zunaj, pa že facelift :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a maniaxxx Po nov 24, 2014 9:06 pm

Joj Sašo, a še kar sovražiš mazde? :mrgreen:

Off, si ti ali kdo od tvojih bil v KK v soboto dopoldne z audijem?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a sašo5 Po nov 24, 2014 9:17 pm

maniaxxx je napisal/-a:Joj Sašo, a še kar sovražiš mazde? :mrgreen:

Off, si ti ali kdo od tvojih bil v KK v soboto dopoldne z audijem?

Celo soboto na šihtu.....ma teh srebrnih štiric se je zadnje leto "nateplo" ni da ni, vsaj 10 v samiem mestu, da ne štejem okolice....
...in ne, ne sovražim Mazde, le večjih j**c v svojem življenju še nisem vozil, pa sem 50 let star in 1.500.000 km mam za sabo :lol:

Pravkar sem prebral Avto moto Šport vzporedni test Mazde 3 in R. Megan. Mazda 2.2 150KM motor zadnje čudo tehnike: "samo" 201km/h in poraba 5,3 - Megan 1.6 130KM 208km/h 4,7 lit/100 nižji izpust, boljši pospeški, avto tudi lažji; in cena Mazde 28,700€ :roll: katastrofa, potem se pa čudijo zakaj jih ni na cesti, ne trojk ne šestic...
Za Mazdo so napisali, da bolje da se niti ne podate v kako ekstrennejšo vožnjo po ovinkih, domače se počuti le na AC....
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a J.McLane To nov 25, 2014 7:27 am

Nisem dobil tega tvojga testa na "avto moto Šport" sem pa dobil en podoben primerjalni test z Leonom 2.0 TDI:
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 53393.html

Še citat o prožnosti:
Während sich der Mazda 3 im fünften Gang für das Beschleunigen von 80 auf 120 km/h nur 8,2 Sekunden Zeit nimmt, braucht der Seat León in der gleichen Disziplin immerhin 9,7 Sekunden.


Me res zanima kje bi bil tu Megane 1.6 dci :roll:

Potem še slovenski mediji:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... e/podatki/
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... p/podatki/
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a INFINITI To nov 25, 2014 9:52 am

sašo5 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Joj Sašo, a še kar sovražiš mazde? :mrgreen:

Off, si ti ali kdo od tvojih bil v KK v soboto dopoldne z audijem?

Celo soboto na šihtu.....ma teh srebrnih štiric se je zadnje leto "nateplo" ni da ni, vsaj 10 v samiem mestu, da ne štejem okolice....
...in ne, ne sovražim Mazde, le večjih j**c v svojem življenju še nisem vozil, pa sem 50 let star in 1.500.000 km mam za sabo :lol:

Pravkar sem prebral Avto moto Šport vzporedni test Mazde 3 in R. Megan. Mazda 2.2 150KM motor zadnje čudo tehnike: "samo" 201km/h in poraba 5,3 - Megan 1.6 130KM 208km/h 4,7 lit/100 nižji izpust, boljši pospeški, avto tudi lažji; in cena Mazde 28,700€ :roll: katastrofa, potem se pa čudijo zakaj jih ni na cesti, ne trojk ne šestic...
Za Mazdo so napisali, da bolje da se niti ne podate v kako ekstrennejšo vožnjo po ovinkih, domače se počuti le na AC....


A se ti hecaš? - Dej prilimaj ta test, ker do sedaj je povsod pisalo ravno nasprotno, sploh glede vožnje v ovinkih.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a ~toMmy~ To nov 25, 2014 12:06 pm

Tudi mene zelo zanima, kje si ti to našel, ker pišeš totalno nelogične stvari.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Polo78 To nov 25, 2014 1:05 pm

Sašo kot sašo pač, mazdahater, ne ga jemat resno, ker trola kot vedno kadar je govora o Mazdi. Ni mi sicer jasno kje je dobil navedene podatke, ki so povsem netočni, ampak tista o vožnji skozi ovinke je pa sploh najbolj lovska, zlasti v primerjavi z navadnim Meganom. :lol:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a sašo5 To nov 25, 2014 8:56 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Tudi mene zelo zanima, kje si ti to našel, ker pišeš totalno nelogične stvari.

slovenski, november 2014 (nimam, ne kupujem, ampak preberem vedno vse kar je na voljo)....torej stran 58 rdeča Mazda dve strani dalje, bel Megan GT line 3 vratni, mogoče sem se le nepravilno izrazil, ker ni vzporedni test, ampak vsak posebej_kr preberite teh. karakteristike: u piko tako kot sem napisal, za lego pa. - sem šel na OMV in poslikal tekst, pa ga citiram:

"čeprav je lega na cesti dobra, se bo Mazda s težavo in spremljavo cvilečih gium prebijala skozi ostre in hitre zavoje, zato tega raje ne počnite.....avto je namenjen umirjeni vožnji......"

Za megana si pa preberite sami_kr dosti superlativov, sploh za motor kakor lego - in še 1x poglejte teh. podatke oz. performanse 2.2 motor "150" KM mora dat vsaj 25% več, sicer pa še zadnjič: Mazda nikoli ni blestela po motorjih, le počem takem pa je?

Sicer bo pa zadost, ker tukaj gor kr hitro užaljenost na plan izbruhne, če ma nekdo drugačno mišljenje...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a J.McLane To nov 25, 2014 10:26 pm

Ne gre za drugačno mišljenje temveč za navajanje "presenetljivih" dejstev. Sedaj ko si povedal kje je ta test se bo sigurno našel kdo, ki bo tam prebral druga dejstva.

Bolj smešenega stavka o cvilečih gumah kot znaku da je avto za umirjeno pa v življenju še nisem prebral, a res to piše a se hecaš :lol:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a IcEm4n To nov 25, 2014 10:41 pm

Je kdo že videl to (kopiram s FB strani)?

OPOZORILO!!!

Spoštovane Stranke,

Zadnjih nekaj mesecev smo imeli precej primerov Mazde s SkyActiv tehnologijo, ki že v originalu niso imele normalne performanse.
Avto je na originalu nameril tudi 20HP manj od tovarniškega.
S pomočjo naših strank smo prišli do vzroka. Ti motorji imajo tovarniške napake.
Zaradi napačne ali pomankljive montaže pride do obrabe odmičnih gredi, gredi rotorja turbine, do opilkov v motorju....itd.
Strankam so menjali odmične gredi, turbine, olje, oljno črpalko...itd., vse skupaj v vrednosti 5.000Eur in kot naša stranka pravi,
na servisu JE PROBLEM ZNAN in to ni bila prva mazda s tem problemom.

Vsi ti avtomobili so imeli 20.000 do 50.000km.

Koliko je nam tukaj znano vpoklica ni bilo.

Lp,

CSS Performance Tuning
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Polo78 Sr nov 26, 2014 2:25 pm

Se mi je zdaj posvetilo... @sašo5 je sicer navedel pravilne podatke ampak je izpustil eno precej pomembno dejstvo in sicer to, da veljajo za avtomatski menjalnik, ki pa je pri Mazdi običajen in ne dvosklopčni. Odtod nižja hitrost, slabši pospeški, večja poraba in tudi dosti višja cena (pa še oprema je bila predvidevam da "revolution top", se pravi najvišja). Ampak, da bi to omenil, to pa ne, kajne?! :roll: Enako je s težo glede katere predvidevam, da so imeli na testu 4-vr. limuzino. 5-vr. hatchback, ki bi bil nekako bolj primerljiv je namreč navkljub večjemu (težjemu) motorju, avt. menjalniku in 5 vratom še vedno lažji od omenjenega Megana za zajetnih 90 kg (1.305 kg vs. 1.395 kg). Spet precej pomembno dejstvo, ki je ostalo neomenjeno, kajne?! :roll:

Poglej, eno je imeti svoje mnenje, ki ga ima pravico imeti vsak, drugo pa je prikrivanje oz. navajanje pomanjkljivih dejstev, ki je zame enako kot zavajanje, ker navedeš samo tisto kar gre tvojim argumentom v prid, ne pa tudi celotne slike! Jasno je, da je primerjava z Meganom v tem primeru totalno sfaljena. Če že, bi moral za primerjavo dati Fluence-a, z 2.0 dci 150km motorjem ter avt. menjalnikom (če kombinacija naštetega sploh obstaja). Ali pa katerokoli limuzino C segmenta s podobno močnim dizel motorjem ter avt. menjalnikom.

Preden nam boš skušal prodat še kakšno bučo v zvezi s performansi se nekako nadejam, da po tolikšni kilometrini, ki jo imaš za sabo pa naj si bodo to leta ali pa prevoženi km, poznaš karakteristike klasičnih avtomatskih menjalnikov, ki ne veljajo samo pri Mazdi ampak pri vseh znamkah. In še to, ko praviš, da prebereš vse kar ti pride pod roke, se takisto nadejam, da si zasledil tudi druge teste vključno z nemškimi, kjer omenjeni 2.2 CD 150km motor po prožnosti pomete s precej hvaljenim 2.0 TDI 150km. Toliko o performansah, ki so ti tako zelo pomembne in ki so pri Mazdi bojda podpovprečne. :|
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a ~toMmy~ Če nov 27, 2014 4:05 am

Limuzine v tem segmentu (z izjemo tistih premium) so itak le bleda senca svojih HB različic (Jetta, Fluence, Elantra, ...), tako da je Mazda3 kljub kakšni pomanjkljivosti še vedno najbolj prepričljiva! Poleg tega ima tak Megane športno podvozje, če se ne motim... Res fenomenalna primerjava!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a sašo5 Če nov 27, 2014 8:33 pm

si ti zabit al je kaj drugega narobe s tabo :?: :idea: :arrow:
Kakšne ma veze športno podvozje s karakteristikami motorja_poglej kaj da SAMO 1.6 motor od sebe in kaj OPEVANI 2.2 + 20KM več...

Pri Mazdi me že od nekdaj zmoti ohoho KM in kao vedno neka nova tehnologija, v praksi na asfaltu pa dejanska koma...

Že prejšnja 6 (taka, kot jo ima Polo 78 in moj prijatelj) 2.2 129KM pa bogih 195km/h po papirjih......da ne delam primerjave z "opevanim" znamkami, bom raje tiho...

Mogoče je pa nekaj v tem res:
OPOZORILO!!!

Spoštovane Stranke,

Zadnjih nekaj mesecev smo imeli precej primerov Mazde s SkyActiv tehnologijo, ki že v originalu niso imele normalne performanse.
Avto je na originalu nameril tudi 20HP manj od tovarniškega.
S pomočjo naših strank smo prišli do vzroka. Ti motorji imajo tovarniške napake.
Zaradi napačne ali pomankljive montaže pride do obrabe odmičnih gredi, gredi rotorja turbine, do opilkov v motorju....itd.
Strankam so menjali odmične gredi, turbine, olje, oljno črpalko...itd., vse skupaj v vrednosti 5.000Eur in kot naša stranka pravi,
na servisu JE PROBLEM ZNAN in to ni bila prva mazda s tem problemom.

 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a J.McLane Pe nov 28, 2014 8:05 am

Ne boš odnehal ali kako?

1. sploh ni šlo za primerjalni test, primerjal si sam številke na papriju in upošteval subjektivno mnenje verjetno dveh različnih novinarjev v dveh člankih
2. klasičen avtomatski menjalnik je za uglajeno pospeševanje in verjemi, da je to v real life bolj uporabno kot pa zabijanje 1.6 dizla do blokade in šaltanje, da ti zlomi vrat.
3. o prožnosti in o resničnih konjih Mazdinega dizla sem ti nalimal quote iz Avto Motor und Sport, karakteristike tega motorja so čisto nasprotje njihovih bencinarjev, ki res rabijo rdeče polje za tiste konje na papirju.

Glede te napake, ki kroži po Facebooku, bi bilo pa dobro vprašati v sosednji temi CSS tuning, ker je to kao zraslo na njihovem zelniku, pa naj še tam potrdijo ali je res ali ne.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a spektr Pe nov 28, 2014 8:42 am

2.2 motor s 129 konji je čisto v redu. Če nisi seveda prezahteven. V končni fazi imaš tut 180 al kok že konjsko varianto. Jaz imam sicer notri še powerbox, ki mi je od prejšnjega avta ostal, in zadeva lepo funkcionira. Navora je pa itak čez glavo, za kako vleko prikolice prav pride :).
lp dejan
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a Polo78 Pe nov 28, 2014 1:44 pm

Mogoče je komu končna hitrost izrednega pomena, meni pa osebno dol visi ali ima avto na papirju 195, 200 ali pa 215 km/h končne. Za naše avtoceste, stanje v kakršnem so in nenazadnje razdalje, ki jih imamo, je tako dlakocepstvo povsem odveč. Ne bi rekel, če bi bil v Nemčiji in bi se vozil po AC brez omejitve hitrosti...

Ampak vseeno ena informacija za saša5: Verjamem, da poznaš avtocestni odsek od cestninske postaje Drnovo proti Brežicam (tvoj konec, če se ne motim), ena malo daljša ravnina, nobenega klanca,... Je bila enkrat prilika, povsem prazna AC in... z lahkoto realnih 205 (merjeno z navigacijo), po števcu cca. 210, brez kakega vetra v hrbet ipd... Imel sem občutek, da bi šlo še več ampak nisem hotel pa tudi ravnine potem zmanjka... Za moje pojme zelo dober rezultat glede na konje (129) in maso/velikost avtomobila. Proceed 2.0 crdi (140km), ki sem ga imel pred tem pa ravno obratna slika: Na papirju končna 205, v praksi pa s težavo 200 ali pa še kak km manj... Tako, da na papirju včasih tudi ni vse točno, sploh pri porabi verjamem, da vsi dobro poznamo odstopanja v praksi...

Veliko bolj kot končna hitrost mi je itak pomemben navor in s tem povezana prožnost (vmesni pospeški) pa tudi kultiviranost motorja, tu je pa 2.2 motor od Mazde pravi biser. Dokazano na testih, ki so jih drugi prilimal in tudi osebno iz prakse govorim, ker sem vozil precej turbodizlov (oz. jih še vozim), torej vem kakšna je situacija pri konkurenci in to je zame dovolj. Sicer pa vemo kako gre tisto: "Konji prodajajo avtomobile, navor pa zmaguje dirke." :D

P.S. Tisto opozorilo od CCS tuninga pa ne morem komentirat, prvič slišim za kaj takega, tudi na Mazda forumu nisem zasledil česa podobnega... :?
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a ~toMmy~ Pe nov 28, 2014 7:25 pm

@saso5: A zato ker si ti pozabil, da si v svojem namišljenem vzporednem testu, ki si ga na šverc prebral na pumpi, omenjal tudi lego na cesti, sem jaz zabit? Nekdo v tej debati pa očitno je...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Mazda 6

Napisal/-a INFINITI Pe nov 28, 2014 7:58 pm

No sej to je drugače tema o mazdi 6. Sicer sem že na eni strani napisal svoje vtise o testni vožnji. Edino kar me je takrat motilo je bil infotainment sistem, ki pa je sedaj z FL dobil konkretno nadgradnjo oz kompletno novo zasnovo. BTW ta isti sistem je v trojki dobil pri autobild oceno best of the best v klasi, tako da ni dvoma da je izredno na nivoju. Če to sparim z vsemi drugimi kvalitetami nove čestice - zame absolutno ni dvoma kaj bi vzel kot novo recimo službeno limuzino tega razreda. Škoda da ni kakega 2.0 turbo
Kar se tiče tiste primerjave lej kaj dela 1.6 v primerjavi z 2.2 v smislu nekih konjev na papirju je brezpredmetno oz zavajujoče. Vse te male drkalice z velikimi turbinami imajo nekultivirano in nelinearno hopa-cupa obnašanje ker jasno mali mlinček precej težje zašopa veliko turbino. Pol se pa vsedeš v te magične tsi in ostalo pa ugotoviš da je ob speljevanju crknjen konj, potem pohodiš kao ajde že enkrat in potem že vklaplja TC ko končno pograbi - brez veze. Od vedno sem vedel da za lepo uglajen in odziven motor potrebuješ kubaturo, ampak sem mislil jah sranje zdej ko tiščijo z porabami in emisijami bo vse šlo na ropotuljice. Zato me je res ugodno presenetilo in potrdilo na testni da je "rightsizing" boljša politika. Ne vem kaj si ti doživljal pri svoji bivši šestici ampak 175 konjska je šla kot sneta sekira.
O teh CSS izjavah pač ne bom pisal ker nimam pojma o čem spet bluzi, ampak tudi jaz še nisem slišal za kaj takšnega. Prej je kaj v riti kot pa da gre za stalnico - nihče nebi mirno sedel ob takšnih težavah kot lastnik.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 131 gostov