Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a mihaing Sr apr 29, 2020 5:59 am

Bodimo si iskreni: v poplavi konkurence je Megane sirota, tako kakovostno kot tehnološko zaostaja za dva koraka. Če bi se temu hoteli približati ne bo kupcev ker bo cena zrasla na nivo Talismana. Žal se vse to plača kar kupec pričakuje ob dolgoletnih zapufavanjih.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6393
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a IcEm4n Sr apr 29, 2020 7:52 am

Z nedavno predstavljenim faceliftom bo avto tehnološko, upajmo da tudi kakovostno, spet na nivoju ostalih konkurentov. Cena bo pa verjetno res šla nekoliko gor, ob trenutnih razmerah dvomim, da toliko kot pri konkurentih.

Tele napovedi o ukinitvi oz. zmanjšanju na zgolj eno različico (5-vratno) so mi pa smešne. Upam, da so to zgolj ideje od trenutnega (prehodnega) vodstva in da je bilo izrečeno še pred vsem tem sranjem. Kot je že pred mano bilo rečeno - očitno kriza identitete. :)

P.S.: Če vas muči prostor pri 5v različici, se stegnite za karavana, kjer je bistveno več prostora. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1588
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a srcnik Sr apr 29, 2020 8:42 am

meganer je napisal/-a:Zakaj ... Ker lahko.

Morajo narediti nov model da gre cena gor 40% ....
Sem imel senika 3 ... Pa je bil prvi v vrsti pri menjavi senik 4. Ko sem ga videl in se notri usedel ..... Je avto pol manjši. Usekali mimo, da bog pomagaj.

Naj naredijo senika od 15-20 jurjev pa prostornost kot pri seriji 3 pa bo prodaja ne pa da se pri 20 začne ....


Točno to, sam imam tudi grand scenica 2, pa je (razen parih tehnicnih hib) super avto za vozit, fajn prostoren, pregleden, udoben, sedeži ki jih lahko enostavno ven daš, visoko sedenje za udobno ven pa not skakat... (btw, pelje se dosti bolje kot megane 2)

In kar je bilo najboljše je to, da si dobil vse to za sprejemljiv družinski proračun... Še pomnim akcije scenica 3 z dizlom, avtomatsko klimo, usnjen volan za 14.990€... Zdaj pa so naredili podobno kot pri espace-u nek suv styling enoprostorec brez prostornosti za višjo ceno... In zdaj ga bodo ukinili, ker se ne prodaja :/ Zgleda da res vse zjebejo pri čemer so bili uspešni v preteklosti... Škoda :(
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a void Sr apr 29, 2020 8:53 am

Mislim, Megane je zastarel v primerjavi z čist novimi modeli v svojem rangu. Zato pa je cena skoraj na nivoju Clia. In glih zato je zelo dober nakup v svojem razredu. Megane 1.3 tce 140 Intens je cca 16k. Toliko košta malo boljše opremljen Clio.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a Gosic Sr apr 29, 2020 11:16 am

Nekaj se namiguje da je vprašljiva naslednja generacija Megana, češ da je v tem segmentu velik padec prodaje (že nekaj let) plus letošnja pandemija.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a limas Sr apr 29, 2020 12:00 pm

Renault bo vsekakor ohranil model iz C segmenta - megane.
V resecijskem obdobju, ki se bo dobro zakuhalo šele z odpravo ukrepov in "normalizacijo življenja", bo ravno avtoindustrija čutila krizo v največji meri.
Pričakujem zaprtje nekaterih renojevih tovarn v tujini in repatriacijo proizvodnje. Modeli se ne bodo menjali tako pogosto kot dosedaj. SUV bodo še naprej prevladovali, le elektro - histerija bo malo polegla. Zaradi poceni fosilnih goriv in obubožanja srednjega razreda, se bo zmanjšalo povpraševanje po e-vozilih in hibridih. Renault se bo obdržal nad gladino zaradi Dacie, saj bo obubožan narod kupoval bolj racionalno.
Na vidiku je tudi upad cen rabljenih vozil in povečanje ponudbe, podobno kot 2008-10, le v bolj brutalnem obsegu. Marsikomu ne bo zneslo za lizing ali kredit, drag/nov avto pa ne bo prioriteta med brezposelnimi.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a void Sr apr 29, 2020 5:59 pm

Dobro razmišljanje.
Glih danes smo debatirali v službi, da verjetno ta kriza ne bo vplivala toliko na plebejske znamke in na Revoz. Glih zato, ker še kako leto nazaj je za razvajeno rit bil Clio sranje, sedaj ko so apetitit padli, bo tudi novi Clio čisto okej in racionalno vozilo. Podobno je bilo leta 2008/2009 ko je Revoz delal Twingo ko nor da so zadostili potrebam, pa ni bila samo subvencija v višini 1000e razlog, ampak tudi racionalizacija pri kupcih.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1588
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a srcnik Sr apr 29, 2020 8:02 pm

No ja, kakor gledaš, v prejšnji krizi premium znamke niso doživele bistvenega padca prodaje, kvečjemu so ob podobni prodaji povečali tržne deleže zaradi padca pri drugih znamkah. Potem so pa leto za letom še nabijali rekorde. (vem ker sem delal v avtomobilski industriji in je bila skoraj vsa prodaja preko planov in je bila to najbolj varna in stabilna branža)...

Twingoti so se pa tedaj prodajali, ker je bil ok avto ob res ugodni ceni s subvencijami. Trenutni twingo je pa spet nek kao modni avto, ki so ga celo pomanjšali iz prejšnje generacije, da imaš občutek, da se voziš v šibični škatlici... (podobno kot so mesarili espace-a, scenica...)

Je pa tudi res, da clio ni več clio izpred 10-15 let, je dosti bolj zrel in tudi dosti dražji kot pa včasih, kot si že omenil posega cenovno že v rang megana. Kar pa pomeni, da dobiš zdaj osnovnega cliota z ročno klimo in avtoraidom za 11k€. Kar pa ni več niti približno poceni.

In tu vidim sam največji problem, novih vozil s "srednjo" opremo do 10k€ ranga clio skoraj več ni (z izjemo dacie). Včasih je pa tu bilo precej ponudbe (še novo kio ceed si nekoč dobil). Zdaj gredo pa vsi v bolj v premium smeri in nabijajo cene, tako da je postal trg za "krizna" vozila skoraj ekskluziven na Dacio. (Kar je ok za Dacio, vendar slabo za vse ostale, med drugim za potrošnike, ker nimaš izbire. Rezultat pa se je že pred korono poznal na prodaji).

Vprašanje je ali bo kdo sposoben na dolgi rok zapolniti to luknjo ali pa bodo skupno nabijali cene, da bodo kompenzirali slabšo prodajo... Sam upam na prvo...
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a cashy Sr apr 29, 2020 8:13 pm

jaz pa ne vem, če bo ponudba rabljenih vozil kaj dosti narasla glede na zdajšnje stanje. Ravno zato, ker bo folk obdržal svoje avtomobile , ker si novih ne bodo mogli/upali privoščiti. :?
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a xxl Sr apr 29, 2020 9:44 pm

Če peša prodaja novih, raste povpraševanje po cenejših rabljenih, kar pomeni, dvig can rabljenim. Tržna logika.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a limas Sr apr 29, 2020 10:39 pm

V primeru splošne nelikvidnosti, upada standarda in naraščajoče brezposelnosti, ne raste povpraševanje po rabljenih vozilih.
V času "stagflacije" ali suhih krav raste vrednost le hrani, zlatu in srebru.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a emozul Če apr 30, 2020 8:06 am

limas je napisal/-a:Renault bo vsekakor ohranil model iz C segmenta - megane.
V resecijskem obdobju, ki se bo dobro zakuhalo šele z odpravo ukrepov in "normalizacijo življenja", bo ravno avtoindustrija čutila krizo v največji meri.
Pričakujem zaprtje nekaterih renojevih tovarn v tujini in repatriacijo proizvodnje. Modeli se ne bodo menjali tako pogosto kot dosedaj. SUV bodo še naprej prevladovali, le elektro - histerija bo malo polegla. Zaradi poceni fosilnih goriv in obubožanja srednjega razreda, se bo zmanjšalo povpraševanje po e-vozilih in hibridih. Renault se bo obdržal nad gladino zaradi Dacie, saj bo obubožan narod kupoval bolj racionalno.
Na vidiku je tudi upad cen rabljenih vozil in povečanje ponudbe, podobno kot 2008-10, le v bolj brutalnem obsegu. Marsikomu ne bo zneslo za lizing ali kredit, drag/nov avto pa ne bo prioriteta med brezposelnimi.


Limas, imaš pač svoje mnenje, vendar skoz nabijaš pesimizem, da je joj in to pri vseh temah.
Malo optimizma ne bi škodilo.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a void Če apr 30, 2020 8:43 am

Pri primerjavah prej/zdaj pri cenah ste vi pozabili tudi vpliv inflacije, ki je približno 2% v primeru eura. Kar pomeni, da če je nek avto koštal 10k leta 2010, je zdaj 12k v letu 2020 samo zaradi inflacije. Kar pomeni da cena clia dejansko niti ni tolk zrasla. Realno za dobrega tisočaka v 10 letih, vse drugo je inflacija napihnila.
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a cashy Če apr 30, 2020 11:08 am

void, poleg inflacije rabiš upoštevati tudi povečevanje dohodkovne neenakosti. Tisti višek denarja, ki povzroči inflacijo, se steče v žepe že tako premožnih, večina manj premožnih - delavskega razreda pa večje količine denarja v obtoku ne občuti, v najboljšem primeru ostanejo na istem. Tista manjšina ljudi, ki imajo koristi od inflacije (bogataši) pa tako ali tako ne pogledujejo k cliotom, tako, da je njim vseeno, ali je 10 ali 12k. Običajni delavec pa rabi namenjati večji del svojega razpoložljivega dohodka, da si privošči cliota, kot pa 10 let nazaj...
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a limas Če apr 30, 2020 11:37 am

Uradna inflacija v zadnjih letij je nekaj nad 2% letno. Neuradna pa 3-4%. slednja je tista prava in dejanska, ki jo občuti srednji in nižji sloj.
Glede mojega pesimizma pa trdim, da izhaja na strogih statističnih podatkih do katerih ni težko priti. Že 2008/9 je bila velik polom na avtomobilskem trgu. Kar nas čaka v naslednjih mesecih in letih pa bo še huje.

V ZDA se trg novih in rabljenih vozil krči že nekaj mesecev zapored, slike neskončnih kolon avtov pred skladišči hrane za bone (food banks) pa niso spodbudne.
https://www.expressnews.com/news/local/ ... 189948.php
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a void Če apr 30, 2020 11:57 am

No pa poglejmo potem minimalec leta 2010 in 2020. 734€ proti 940e bruto. Koliko je meni znano gre minimalec gor vsako leto premosorazmerno z inflacijo, in taka je približno razlika med letom 2010 in 2020. Se pravi še vedno je Clio samo malenkost dražji danes kot je bil 10 let nazaj. Clio ni dobra primerjava, ker ima solidno ceno. Primerjajmo rajši Golfe, ki so zrasli do 25k €, ker je enormno več kot je bil 10 let nazaj. Še pred faceliftom je bil golf 7 2.0 tdi rline 20k, po FL pa že bližje 25k.
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a cashy Pe maj 01, 2020 1:39 pm

upoštevaj še, koliko ljudi je bilo 2010 na minimalcu, nestalnih oblikah zaposlitve (prekarci), in koliko jih je zdaj?
Če rečemo, da je Golf "ljudski avto" - koliko ljudi si ga je lahko privoščilo 2010 in koliko si ga lahko sedaj?
Potem vidiš, kam smo prišli...
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a emozul Pe maj 01, 2020 2:26 pm

Res, da je že malo staro, vendar zanimivo branje:
https://siol.net/avtomoto/reportaze/slo ... anes-55526
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a cashy Pe maj 01, 2020 4:17 pm

ja, drži, s tem, da so zahteve po mobilnosti precej večje, kot nekoč, ko je javni prevoz v službo in nazaj deloval mnogo bolje, kot zdaj (govorim za Slovenijo izven Lj.) Danes ne velja toliko, da si lahko vsak privošči svoj avto, kot to, da je skoraj pri vsakem (ki ne živi v LJ.) nujno imeti svoj avto. Delavniki so gibljivi, nestalni, pogosto podaljšani in se ne moremo zanašati na javni prevoz, četudi naj bi obstajal (prepočasen ali ga ni, ko ga potrebuješ)...
Prevoz je v gospodinjstvu postal mnogo višji in bolj nujen strošek, kot je bil pred 30 in več leti in pobere mnogo višji delež razpoložljivega dohodka kot nekoč.
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2015 Renault Megane IV.

Napisal/-a Firediver Pe maj 01, 2020 5:06 pm

Jaz z veseljem podpišem, da se bom vozil z busem direkt na šiht in z šihta, ampak naj me potem šef nič čudno ne gleda, če bom v službi točno osem ur in niti minute več! Da o nezmožnosti podaljšanja šihta (zaradi kakšnekoli nujne zadeve) sploh ne govorim... :D :D
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov