pskoda je napisal/-a:Kolikor jaz vem ima mazda 2.2 dizel motor z 380Nm in ne 2.0
Mazdin 2.2 motor razvije samo 175hp, vwjev 2.0 tdi pa 240hp in da ne govorim o auto menjalnikih kjer je mazda katastrofa na žalost in zvočno izolacijo, ki je sploh katastrofa
Mazda se bo morala zelo trudit, da bo prišla v premium razred, ker trenutno so samo cene premium
ps.: vsi so podlegli turbinam in tudi mazda bo prej kot slej oz kolikor jaz vem bodo že naslednji modeli imeli tudi bencinarji turbo.
ps1.: ne me narobe razumet. Nisem privrženec nobene znamke in tudi nobene ne zagovarjam. Vse imajo + in -
Kje je pa kdo pisal o 2.0 dizlu? Itak je 2.2 dizel in ja, 150km verzija ima 380Nm. In to, da ni močnejšega dizla zame ni prav noben minus in predvsem ni in ne more biti merilo, da je pa zato nek avto slabši od drugega, ki ima v ponudbi tudi precej močnejše motorje po katerih ne poseže niti 1% kupcev. Zaradi mene lahko dajo v Golfa 500km motor pa bo gledano kot celota (skozi moje oči) še vedno slabši od Mazde 3, ker to ne bo nič drugega kot kurčenje oz. merjenje organov.
Glede izolacije pri mazdah, da se razumemo, ja lahko bi bila boljša, nikakor pa ni katastrofa, daleč od tega. Iz lastnih izkušenj vem, ker imam pač priliko vozit avtomobile različnih znamk, zato so take izjave totalno pretirane. Enako nisem zasledil niti enega testa, kjer bi pod minus dali zvočno izolacijo, niti pri meritvah hrupa v decibelih ni nekih velikih odstopanj v primerjavi s konkurenco. Sem pa celo zasledil test, kjer so Mazdo 3 primerjali z Audijem A3 in BMW 1 in so navedli, da je motornega hrupa najmanj prav v Mazdi, čeprav je ta slabše izolirana od ostalih dveh. Še posebej v A3 motorni hrup pri pospeševanju pokvari sicer zelo dober ambient. Link do testa:
https://www.youtube.com/watch?v=76xUE9T3fOMO avtomatskih menjalnikih pa rajši ne bi, ker se ve kateri je katastrofa kar se vzdržljivosti tiče.
In pa to, da bi bila Mazda rada premium je zraslo zgolj na tvojem zelniku. Čeprav boš rekel, da jo ravno v zgornjem testu primerjajo z dvema premium znamkama ampak tam se gre v osnovi zgolj za to, da so pokazali kaj se za podoben denar dobi pri običajnih in kaj pri premium znamkah. Namesto Mazde 3 bi bil tam komot katerikoli drugi ne-premium avto.
Glede teh "turbo-mlinčkov" in trditve, da jih bo slej ko prej imela tudi Mazda pa bi želel imeti kak kredibilen link. Neglede na to pa vsaj zame osebno ni noben minus, da se pri Mazdi še niso poslužili downsizinga (čeprav na trgu obstajajo tudi dobri in hkrati zanesljivi "turbo-mlinčki"). Imajo pač svojo filozofijo, ki se tudi v praksi izkaže za uspešno - nizka poraba, dobra odzivnost kljub manjku turba zaradi kompresijskega razmerja, ki je podobno kot pri super športnih avtomobilih in zopet pregovorna neproblematičnost motorjev.