Stran 1 od 3

2010 Jeep Grand Cherokee in Dodge Durango

Objavljeno: Pe jan 09, 2009 8:11 pm
Napisal/-a martin_krpan
Kljub nezavidljivi Chryslerjovi finančni situaciji se pripravlja novi Jeepov Poglavar. Po pisanju Left Lane News si bo platformo delil z naslednikom Mercedesa ML.

http://www.leftlanenews.com/cars/image_ ... 26w%3D1024

http://photos.leftlanenews.com/photos/i ... 024&w=1024

Chrysler may be hitting hard times, but the Michigan automaker hasn’t stop development of new products. A new Jeep Grand Cherokee is in the works, and our spy photographers have just spotted the new ‘ute for the first time while testing in the wild.

Code-named “WL,” the Grand Cherokee will have an all-new platform to ride on, which will be shared with several other vehicles including the next-generation Dodge Durango and the next-generation Mercedes-Benz M-Class. While several structures and components will be shared among the Chrysler and Mercedes products, expect the Mercedes vehicles that utilize this new chassis to have some higher end running gear, such as suspension parts, bolted on.

While the Jeep Commander was originally slated to move to this new chassis, the Commander has now been killed outright. However, this new chassis has enough flexibility so that the 2010 Grand Cherokee will be offered in 5 passenger and 7 passenger configurations.

Design wise, we’ve been told by sources that have seen it sans camo that the Grand Cherokee “looks a lot like the Trailhawk concept, but with somewhat sharper lines.” We can certainly see a 7 slat grill through the camo that reminds us a lot of the Trailhawk grille. Beneath the camouflage, we think the doors have a similar stamping to the Trailhawk concept.

Chrysler’s new Phoenix V6 motor will be available in the Grand Cherokee in 3.3L and 3.6L displacements. A 4.7L V8 and 5.7L HEMI are likely also in the cards, as well the GM/Chrysler/BMW hybrid powertrain, used in the short-lived Chrysler Aspen Hybrid and Dodge Durango Hybrid. As always, expect two-wheel drive and four-wheel drive models to be offered. Other tech-bits we’ve heard about are an aluminum front axle and a tow rating of almost 8,000 lbs.


http://www.leftlanenews.com/jeep-grand- ... -2010.html

Oblika naj bi se zgledovala po konceptnem Trailhawku:
Slika

Objavljeno: Sr feb 18, 2009 8:41 pm
Napisal/-a martin_krpan
Chrysler je v svojem načrtu o reševanju podjetja prikazal tudi Cherokee.

Slika
Slika

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 6:27 am
Napisal/-a martin_krpan

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 7:49 am
Napisal/-a On
Best buy med terenskimi vozili tega razreda ....

Sicer vzemite malo v zakup, ker sem ljubitelj ameriških vozil :)

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 8:44 am
Napisal/-a chan
On je napisal/-a:Best buy med terenskimi vozili tega razreda ....

Sicer vzemite malo v zakup, ker sem ljubitelj ameriških vozil :)

Lep pozdrav


Se pridružujem!
Eden najboljših price performancev v tem razredu! Posebej sedaj, ko se prodaja s konkretnimi popusti - čiščenje zalog. Osebno mislim (pa ne me takoj skritizirati), da je za to ceno neprimerljivo boljši nakup, kot razred manjša BMW X3 oz. Audi Q5 (osnovna verzija), oziroma je primerjava pri tej ceni nesmiselna.
Kar se tiče novega modela je zelo všečen in verjamem, da bo tudi zelo kvaliteten ter zopet zanimiv s kakšnim MB diesel motorjem. Sem pa presenečen nad hitrostjo menjave modela - po 5-ih letih.

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 9:08 am
Napisal/-a cruiser1
Videti je kar v redu le zadnji del mi ni najbolj všeč predvsem zaradi luči. Nekak mi ne potegnejo. Jeepi so na dobrem glasu in verjetno bo tudi izpolnil pričakovanja, vendar nikakor z kakšnim mercedesovim ali kakšnim drugim dizel motorjem.

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 9:15 am
Napisal/-a chan
cruiser1 je napisal/-a:Videti je kar v redu le zadnji del mi ni najbolj všeč predvsem zaradi luči. Nekak mi ne potegnejo. Jeepi so na dobrem glasu in verjetno bo tudi izpolnil pričakovanja, vendar nikakor z kakšnim mercedesovim ali kakšnim drugim dizel motorjem.


Mislil sem na obstoječi model (WK) s 3.0 CRD motorjem, ki je isti motor iz ML (320 CDI) in je za "evropske" razmere več, kot odličen. Menjalnik pa so si sposodili iz prejšnjega modela ML in ostaja avtomatski 5-stopenjski, ki pa svoje delo opravlja odlično in ni potrebe po 6 oz. 7 stopenjskem. Motor se je izkazal na testih vzdržljivosti, ne samo v Mercedesih temveč tudi v novem Commanderju (100.000km test, mislim da v Alles Allrad - Auto Bild).
Kar pa ne morem reči za prejšnji model (WJ) in bog ne daj z motorjem 3.1 diesel.

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 9:18 am
Napisal/-a kolesar
mam filing kot da je križanec med hyundajem pa sansyongom, skratka ne potegne...

evropejci so še daleč spredaj ;)

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 9:20 am
Napisal/-a chan
kolesar je napisal/-a:evropejci so še daleč spredaj ;)


???
Med Evropejci vidim v tem "medrazredu" samo Discovery-ja (terenske performanse) za to ceno. Pogojno, zelo pogojno lahko sem sodi še Touareg (reduktor, zapora zadnjega diferenciala, zračno vzmetenje), ki pa je s primerljivim 3.0 motorjem ter opremo že krepko dražji (cca 10.000€, upoštevajoč vse možne popuste) ter dvojčka Cayenna (cenovno neprimerljiv). Mogoče še kakšen ML (isti motor!!!) z Offroad dodatno opremo, ki pa je cenovno zopet previsoko, kakor tudi Range Rover Sport (žal je njegovo zračno vzmetenje limitirano na največ 19cm!).
Ostala neevropska konkurenca so Land Cruiser, Pajero, Pathfinder, ki pa so vsi 4-cilindraši in tudi šibkejši.
Če pa ima kakšen X5 oz Q5 (ki itak ni primerljiv) boljšo plastiko v notranjosti je pa irelevantno ter povsem neracionalen argument, ki opravičuje cca 25.000€ višjo ceno!

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 5:39 pm
Napisal/-a simply
Land Cruiser, Pajero, Pathfinder


Le te se dobi tudi z močnejšimi motorji in ne samo z 4 cilindraši.

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 5:57 pm
Napisal/-a kolesar
po obliki, mišljeno kot cestni terenci so daleč spredaj
recimo ML ;)

Objavljeno: Sr apr 08, 2009 7:42 pm
Napisal/-a cruiser1
kolesar je napisal/-a:po obliki, mišljeno kot cestni terenci so daleč spredaj
recimo ML ;)


EH!

Objavljeno: Če apr 09, 2009 11:39 am
Napisal/-a chan
simply je napisal/-a:
Land Cruiser, Pajero, Pathfinder


Le te se dobi tudi z močnejšimi motorji in ne samo z 4 cilindraši.


Dieselaši? Land Cruiser V8 ni konkurent

Objavljeno: Če apr 09, 2009 11:45 am
Napisal/-a chan
kolesar je napisal/-a:po obliki, mišljeno kot cestni terenci so daleč spredaj
recimo ML ;)


GC je v prvi meri terenec in ne SUV. Seveda pa ima marsikateri SUV boljše cestne performanse (npr X5, ki je merilo v tem razredu). Subjektivno gledano pa je GC tudi na cesti dovolj prepričljiv, na terenu pa s Quadra pogonom žal brez konkurence med omenjenimi mehkimi terenci. Sam bi mu dodal še zračno vzmetenje, ki pa ga dobi nova generacija l. 2010.

Cenovno in značajsko gledano mu je trenutno edini konkurent Discovery-velikost, terenske zmogljivosti, cena okrog 50.000€, 6-cilinderski diesel (optimum tega razreda), ipd.

Objavljeno: Po apr 13, 2009 11:39 am
Napisal/-a martin_krpan
Uradna skica bodočega SRT8:
http://jalopnik.com/assets/images/galle ... 9ea8_o.jpg

Dobil naj bi 6,4-litrski HEMI V8

The biggest news we've received is the high-po Jeep will receive the 6.4-liter 392 HEMI V8 with anywhere between 505-525 tire burning horsepower and roughly 510 ft-lbs of torque, all driven through a revised AWD system. The 392 HEMI has also been rumored to show up in other 2010 SRT8 models, but we're guessing it'll arrive first in the mid-cycle refresh for both the Challenger and Charger in 2011.


http://jalopnik.com/5208899/2012-jeep-g ... first-look

Objavljeno: Po apr 13, 2009 3:08 pm
Napisal/-a Daedalus
Terenske zmogljivosti? Hmmm...dvomim. Pomoje nima za burek proti Discoveryu, Pajeru in Pathfinderju, in proti ostalim evropejcem a la Q5, ML pa je recimo MALO boljši.

Komentar na zgornje skoraj-kreganje: Lepota je subjektivna stvar (v veliki večini primerov). Tko da je brezveze nekaj trdit glede tega (kolesar). Meni osebno je ta stvar precej precej bolj všečna od ML-ja npr., in je recimo na nivoju Discoveryja.

Aja, in kaj je na temu avtu tko posebnega, da ga Chrysler tko lepo vključuje v svoj načrt o reševanju podjetja? Jao jao...če se jih bo prodalo par tisoč komadov več, je to tako neznatna številka glede na njihove izgube da se lahko samo smejiš. Ne rečem da bi uvedli ene 2 varčna motorja, turbodizla in turbobencinarja 4-valjnega, ki bi med drugim tudi najbolj zadovoljila trenutne želje po čimbolj zelenem. To bi bla VSAJ ENA novost, ki bi imela nekej skupnega s temi projekti...

Obama: "So, I will give you 500 billion dollars, and you must show me a good plan for saving the company. BTW, it must be green!"
Chrysler: "Well, sure Mr. Obama, we'll do exactly that. In fact, we already have a great plan: We'll soon launch a new Grand Cherokee that looks better than the previous one and has great new engines: V6 and V8 petrol with loadza horsepower and torque!"
Obama: "Well...that doesn't sound green, really..."
Chrysler: "Don't worry Mr. President, we will paint them green, too!"
:]

Objavljeno: Po apr 13, 2009 3:22 pm
Napisal/-a cruiser1
Daedalus je napisal/-a:Terenske zmogljivosti? Hmmm...dvomim. Pomoje nima za burek proti Discoveryu, Pajeru in Pathfinderju, in proti ostalim evropejcem a la Q5, ML pa je recimo MALO boljši.




Jeepi so med najboljšimi na terenu!! Japonci in evropski so povečini šminkerska j***a namenjena za mestne ceste. Me pa malo skrbi, da naj bi si novi GC platformo delil z mercedesom. Če je mišljeno, da bo mercedes dobil jeepovo, je to v redu, če bo pa obratno...pa bog pomagaj!

Objavljeno: Po apr 13, 2009 3:37 pm
Napisal/-a Daedalus
cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Terenske zmogljivosti? Hmmm...dvomim. Pomoje nima za burek proti Discoveryu, Pajeru in Pathfinderju, in proti ostalim evropejcem a la Q5, ML pa je recimo MALO boljši.




Jeepi so med najboljšimi na terenu!! Japonci in evropski so povečini šminkerska j***a namenjena za mestne ceste. Me pa malo skrbi, da naj bi si novi GC platformo delil z mercedesom. Če je mišljeno, da bo mercedes dobil jeepovo, je to v redu, če bo pa obratno...pa bog pomagaj!


Js vem da so Q5, Q7, X3, X5, ML itn. šminkerski cestni SUV-ji, vem pa tudi, da Discovery, Pathfinder in Pajero (pa bi se komot še kakšnega našlo) itn. NISO zgolj šminkerski cestni SUV-ji, oz. so kr daleč od tega.

In glede Jeep-ov...sigurno so uporabni na terenu, niso pa nikakor superiorni zgoraj naštetim. Prej slabši kot boljši. Če bi blo tu govora o kkšnem Wranglerju, bi bla druga zgodba, sam pol tudi teh primerjav ne bi bilo.

In pomoje je platforma ML-jeva, ker je Jeep ugotovil da je njihova zanič. :P

All of that power is nothing without added control, and to that end, Jeep has taken pains to greatly improve torsional stiffness in the chassis, something that both everyday commuters and off-roaders will appreciate. The new structure (based heavily on the Mercedes-Benz ML) has upwards of 5,400 welds, including 53% more spot welds and 42% more arc welds. There's also a further 38% increase in structural adhesive use. The net-net is a chassis that's 146% stiffer – one that Jeep says bests the Toyota Highlander and BMW X5 for rigidity and allows for a maximum tow rating of 7,400 pounds.


http://www.autoblog.com/2009/04/08/new- ... o-masters/

In če je ugotovil, da je njihova zanič, in jo zamenjal z ML-jevo, avtomatično pomeni da na terenu ni nič boljši od večine tekmecev. ;)

(Upam da so ljudje že prerasli mit, ki sliši na ime: "Jeep...DŽIP! Ow yeah!!!" :) )

Objavljeno: Po apr 13, 2009 4:00 pm
Napisal/-a cruiser1
Daedalus je napisal/-a:
In pomoje je platforma ML-jeva, ker je Jeep ugotovil da je njihova zanič. :P



In če je ugotovil, da je njihova zanič, in jo zamenjal z ML-jevo, avtomatično pomeni da na terenu ni nič boljši od večine tekmecev. ;)


jeepova platforma je za cestno vožnjo vsekakor zanič!!
Očitno (žal) bo novi GC bolj cestni terenec, da bo lahko konkureral evropskim in japonskim pussy terencem.

Objavljeno: Po apr 13, 2009 4:07 pm
Napisal/-a Daedalus
cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
In pomoje je platforma ML-jeva, ker je Jeep ugotovil da je njihova zanič. :P



In če je ugotovil, da je njihova zanič, in jo zamenjal z ML-jevo, avtomatično pomeni da na terenu ni nič boljši od večine tekmecev. ;)


jeepova platforma je za cestno vožnjo vsekakor zanič!!
Očitno (žal) bo novi GC bolj cestni terenec, da bo lahko konkureral evropskim in japonskim pussy terencem.


Mislim, da Jeep že lep čas ni več kar je nekdaj bil. Nekdaj je pomoje res bil na v klasi res dobri terencev...zdaj je pa že lep čas v klasi neki kvazi terencev.
In ja, konkurenca evropskim in japonskim pussy terencem, kar pa pomeni razni x5, q7, ML...sam niso pa vsi EU in JAP in whatever-not-USA pussy (tudi če je govora sam o tem razredu).