~toMmy~ je napisal/-a:No saj, logično da "molzejo" določen model, dokler se da, je pa tudi problem kar čez noč vse modele "prebekslat" na MQB, ker gre za korenite spremembe v proizvodnji in bi to pomenilo resen zastoj.
ja... ampak prej kot jim uspe, več dnarja bodo "pršparali"... in glede na miljardne dobičke si to lahko privoščijo
. za razliko od recimo PSA, ki ima podobno modularno platformo (EMP2; C4 Picasso in 308) vendar zaradi krize v kateri so se znašli nima kapitala, da bi svoje proizvodne pogone usposobil za proizvodnjo novih modelov narejenih na njej tudi, če bi njihov (zaradi enotne platforme poenostavljen) razvoj še zmogli... zaradi česar so praktično prisiljeni svoje nove in za EMP2 takorekoč idealne modele (DS 5LS in DS 6WR, mogoče tudi Cactus) delat na modificiranih starih platformah, za katere imajo proizvodne pogone vspostavljene...
ggorenc je napisal/-a:kaj je to MQB?
ja... kot ti je evilfury že prijazno linkal, je to VAG-ova nova modularna platforma... link je obsežen inu informativen, na kratko in po domače pa bi se dalo to razložit približno tako...:
avtomobili so do sedaj imeli svojo platformo takorekoč za "vsak razred".... Polo&Co svojo, Golf&Co svojo in Passat&Co svojo... vsaka je mela še svoje "podverzije" zato, da so na njih lahko "nataknili" več modelov različnih dimenzij znotraj enega segmenta, recimo... TT-ja in Jetto ali Passata in Sharana... in vsaka od njih je imela svoje tehnične, tehnološke in proizvodne "posebnosti".... no, z MQB platformo jim vse te "posebnosti" -odpadejo! spreminjata se le širina in medosna razdalja in na njej lahko naredijo vse svoje modele od Pola, do A6 in Touarega... vse to pa izjemno poenostavlja proizvodni proces! kot tudi razvoj posameznega modela, saj je "baza" zanj že razvita in stestirana in tako v veliki meri že v naprej vejo kako se bo avto obnašal (togost, vzvojna trdnost karoserije itd)...
~toMmy~ je napisal/-a:To se strinjam, čeprav so novejši boljši (lepši, se bolje vozijo, bolj zvočno izolirani, varčnejši ...), kvaliteta ni to, kar je nekoč bila. Ampak tukaj ni govora samo o VW-jih, ampak kar splošno o avtih, tehniki itd. Mislim, da lahko počasi pozabimo, da bodo novi avti po npr. 20 letih v tako dobri formi, kot nekateri njihovi predhodniki.
no, če smo malo "politično korektni" bi lahko rekli, da so se z "optimizacijo stroškov v smislu neoliberalne maksimizacije dobička" stvari med proizvajalci nekako "izenačile"
.... nikomur se več ne splača delat "večnih" avtomobilov, ker to v bistvu veliko stane! in če v sodobnem kapitalizmu nisi vsako leto večji in nimaš vsako leto večjega dobička si hitro "mrzel"... zato je konstantno treba prodajat vse več novih in še bolj novih produktov... in "nepokvarljivi/večni" produkti so tej "filozofiji" jako kontradiktorni