odhaja Patrick le Quément...kaj to pomeni za Renault?
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 5:16 pm
Najhitrejša spletna stran
https://www.avtomobilizem.com/forum/
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=96223
Štirje Renaultovi električarji
Renault za Frankfurt načrtuje začetek elektrodobe, v ta namen imajo pripravljene 4 koncepte.
Besedilo: Artur Švarc
Prvi bo mali kapljičasti Twizy Z.E. s štirikolesnim podvozjem in prostorom za dva potnika. Twizy Z.E. Concept je kompakten, okreten in praktičen, kar ustreza razmeram gostega mestnega prometa. Za pogon skrbi elektromotor s 15 kW moči in 70 Nm navora. Pospeški, ki jih Twizy Z.E. Concept dosega v mestnem in primestnem prometu, so primerljivi z lastnostmi 125-kubičnega motocikla.
Drugi je Zoe Z.E., ki dokazuje, da ima povsem električni avtomobil z ničnimi izpusti lahko tudi povsem privlačen in zapeljiv videz. Zoe Z.E. Concept ima streho, ki optimizira uravnavanje delovanja klimatske naprave in posledično povečuje doseg avta. Ozračje v notranjosti je možno prilagajati. Klimatska naprava omogoča več od svojih običajnih funkcij. Za posebno ugodje vseh potnikov ponuja tri dodatne učinke: vlaženje, »detox« (razstrupljevanje) in aktivno odišavljenje. Zoe Z.E. Concept je kompakten večnamenski avtomobil, ki ustreza vsakdanji rabi s tremi možnostmi polnjenja baterij.
Tretji primerek je že videni Kangoo Z.E. Concept, ki je nastal iz Kangooja in prinaša mobilnost z ničnimi izpusti tudi v krog poslovnih uporabnikov prevoznih sredstev. Poganja ga elektromotor z močjo 70 kW in navorom 226 Nm, za energijo pa skrbi litij-ionska baterija.
Četrti elektroprihdonik je Fluence Z.E. Concept in je pravi družinski avtomobil, ki dokazuje, da je mogoče privlačno obliko, udobje in prostornost združiti s spoštljivostjo do okolja. Fluence Z.E. Concept je povsem električen avtomobil z dosegom 160 kilometrov. Baterijo je možno napolniti na enega od treh načinov: navadno polnjenje (od 4 do 8 ur), naglo polnjenje (20 minut) ali »bliskovita« rešitev (3 minute) s pomočjo posebnega sistema »Quickdrop« za hitro zamenjavo baterij. Fluence Z.E. Concept je predhodnik bodoče električne različice modela Renault Fluence in pomeni rešitev avtomobilske mobilnosti z ničnimi izpusti že v bližnji prihodnosti.
Več v dneh neposredno pred Frankfurtom.
MODEL ZOE, ki predsatvlja jedro Renaultove palete vozil brez emisij, bodo proizvajali
Napisal: jm, dne 09.11.2009
Renault je za proizvodnjo bodočega mestnega električnega vozila brez emisij izbral tovarno Flins iz okolice Pariza. Predhodnik tega modela je koncept zoé ze concept, ki ga je Renault predstavil na letošnjem frankfurtskem sejmu.
Renault je za proizvodnjo bodočega električnega vozila izbral tovarno Flins, ki se lahko pohvali z zavidljivo ravnijo usposobljenosti in učinkovitosti. K izbiri je prispevalo tudi dejstvo, da je tovarna specializirana za proizvodnjo modelov iz segmenta B (clio II in novi clio), ter Renaultovo prizadevanje, da zaradi optimizacije logističnih pretokov proizvaja vozila čim bližje tržiščem, kjer so ta naprodaj (v primeru zoe Evropa). Tovarna Flins bo tako s proizvodnjo modela, ki predstavlja jedro Renaultove palete vozil brez emisij, ter s proizvodnjo in reciklažo baterij postala gravitacijsko središče Renaultove dejavnosti na področju električnih vozil.
Serijska proizvodnja bodočega modela bo stekla leta 2012. Ta mestni in večnamenski avtomobil naj bi predstavljal dve tretjini prodaje električnih vozil Skupine Renault v Evropi.
Francija je v središču Renaultove strategije brez emisij: Renault trenutno snuje bodoča električna vozila v Tehnocentru pri Parizu, bodoče mestno električno vozilo bodo proizvajali v tovarni Flins, Renault pa je skupaj z Nissanom ter CEA (Commissariat ŕ l’Energie Atomique) in F.S.I. (Fonds Stratégique d’Investissement) podpisal pismo o nameri ustanovitve francoske »joint-venture«, ki bo zagotovila napredne raziskave, industrializacijo in reciklažo baterij, namenjenih električnim vozilom.
Zavedajoč se izzivov trajnostne mobilnosti, se je Renault odločil od leta 2011 dalje prodajati v masovnih količinah in po sprejemljivih cenah celotno paleto električnih vozil brez emisij.
Električno vozilo RENAULT, na osnovi Ttwizy ZE bodo izdelovali v Španiji
Napisal: jm, dne 09.11.2009
Renault, ki v Španiji že proizvaja modele megane limuzina, megane estate ter ekskluzivno modus in grand modus, je izbral špansko tovarno Valladolid za proizvodnjo bodočega električnega vozila, ki bo nastalo na osnovi koncepta twizy ZE. To kompaktno, okretno in zelo priročno električno vozilo brez emisij v celoti ustreza zahtevam trajnostne mobilnosti v mestih.
Renault se je odločil za tovarno Valldolid zaradi njene visoke usposobljenosti in učinkovitosti pri proizvodnji mestnih vozil (danes v tej tovarni proizvajajo modusa, grand modusa in del količin clia III). K tej odločitvi je prav tako prispevalo Renaultovo prizadevanje, da zaradi optimizacije logističnih pretokov proizvaja vozila čim bližje tržiščem, kjer so ta naprodaj (v primeru električnih vozil je to zahodna Evropa). Proizvodnja bo stekla leta 2011.
Za Francijo, ki je objavila proizvodnjo bodočega električnega vozila, naslednika zoe ZE, je torej zdaj na vrsti Španija, da pripravi Renaultov industrijski aparat na industrializacija vozila brez emisij.
Poleg tega je Renault prejšnji mesec objavil, da bodo v Valladolidu izdelovali nov motor z notranjim zgorevanjem od leta 2012 ter novo vozilo s termičnim motorjem od leta 2013.
Zavedajoč se izzivov trajnostne mobilnosti, se je Renault odločil od leta 2011 dalje prodajati v masovnih količinah in po sprejemljivih cenah celotno paleto električnih vozil brez emisij.
modri D. je napisal/-a:...
Še to: esem, kje si ti zasledil, da so te izboljšave glede na RS verzijo?
...la Twingo Gordini RS è mossa dal motore 1.6 16V da 133 CV, rivisto nell’erogazione per assicurare migliori prestazioni rispetto alla Twingo RS. Dotata di assetto Renault Sport, ha subito migliorie allo sterzo, mentre l’impianto frenante è stato maggiorato...
In addition to the existing, extensively-equipped Renault Sport version, Twingo Gordini R.S. features:
- Malte Blue or Pearlescent Black metallic paint, - black diamond-effect 17-inch aluminium alloy wheels, - automatic climate-control, - automatic headlamp activation and rain sensor, - cruise control with speed limiter, - fully disconnectable ESP , - 80W radio-CD with fingertip steeringwheel-mounted remote control, MP3 playback and
separate display, - RCA connectivity for personal music players (iPod, MP3), - extra-tinted rear glass, - independent, sliding rear seats for a boot capacity ranging from 285dm3 to 959dm3 (VDA).
THE TWINGO SUCCESS STORY CONTINUES..EQUIPMENT ASSOCIATED WITH CARS FROM SUPERIOR SEGMENTS
- 'Cup' chassis, - blue diamond-effect 17-inch aluminium alloy wheels, - radio-CD Box with hands-free Bluetooth® telephone kit, - curtain airbags, - panoramic opening sunroof, - Gordini key fob, - Gordini carpet mats.
Prices will be published when order books open in France on February 15, 2010.