Stran 6 od 8

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 9:32 pm
Napisal/-a Renault Co
ZAnimivo ker mi latitude ne deluje prav nič korejsko mogoče zadnje luči me malo spominjajo na korejca drugače pa ne vem meni nekako deluje prestižno še en posnetek . Za laguno coupe se strinjam z vami lep lepo oblikovan in všečen avtomobil . Meni je bočna linija latituda deluje elegantno sploh s tistimi 17" platišči . Ja vsak ima svoj okus nekaterim je latitude grd nekaterim pa enostavno lep.
Avantime je tudi meni lep in izgleda moderno , pa čeprav je že kar precej v letih. Za clia si pa nekako ne predstavljam kakšen bo videti v premium varijanti.velsaitis pa tudi meni ni lep zadek ja spredaj pa ne .

Posnetek latiude:

http://www.youtube.com/watch?v=sgUXzxU3Rgo

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 9:38 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Pa ti veš, da Latitude praktično je preznačkan korejec?

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 9:43 pm
Napisal/-a Renault Co
ja vem in?!

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 10:00 pm
Napisal/-a odprti clio
~toMmy~ je napisal/-a:Pa ti veš, da Latitude praktično je preznačkan korejec?


Furthermore - to je Laguna... Mislim, Renault je v EU navlekel SM3, SM5 in QM5. Ko pa je prišla beseda na SM7... Ne, takrat so povlekli črto zaradi slabih izkušenj... Po moje edini model, ki bi se znatno prodajal (govorim o prenovljeni različici).

Slika

Glede VelSatisa... Spaka je huda beseda; jaz je tudi za Multiplo ne bi uporabil (saj vas je Dino lepo opisal)... Z velikim veseljem bi imel takega, ki ga poganja Nissanov agregat in ga krasi nazv prestolnice na vratni letvici. Nikoli ga nisem dojemal kot konkurenco čemurkoli, ker je čisto svoj - v segmentu, ki je bil očitno obsojen na propad.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 10:08 pm
Napisal/-a skopusnik
C4V4L13R je napisal/-a:Da ne govorim o za kozlat grdem kombiju Vel Satis. Naj ma se tak superduper zic in pa tecno babo z nepomembnimi podatki, avto je neresen, neposloven, poleg neelegantne oblike, neroden ko brane za v ruzak. Neko skrapucalo med kombijem in nevemcim sploh se, pac NI elegantna poslovna limuzina. Avantime je pa spet neka zgodba zase s tistimi 27-metrskimi vrati...oblika sicer se kar nekako je.


Meni je Vel Satis lep avto. Ne vem zakaj bi bil neresen, neposloven, bla bla... zato ker ni Audi ali BMW?! A mora bit nizek pa dolg u 3pm da je elegantna oblika? Ja madona no. Neroden ker? A je previsok pa ne gre v garažo? Ne, ni elegantna LIMUZINA. Ker ni limuzina sploh. In nikjer ne piše da je. Ne spada v razred A6/A8, BMW 5/7 itd., ker je pač neka svoja oblika. Isto bi lahko za X6 govoril da je neroden k grable za v ruzak, pa neeleganten terenc.
In kaj je z vrati Avantime-a narobe? So pač mal daljša :) Se vidi da nisi nikoli imel katerega od teh dveh. Meni osebno je Vel Satis 3.5 v6 Initiale top avto. Z veseljem bi ga imel!
In ne mislit da zagovarjam ker je pač Renault. Ampak men sta oba avta všeč. Je pa povsem res - sta nekej posebnega, nekaj drugačnega od ostalih.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 10:24 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Ta dva avta sta toliko posebna, da enostavno ne moreta biti konkurenca temu, čemur naj bi bila. To enostavno ni nadomestek Safrane-a, je nekaj povsem drugega.

Kar se tiče oblike, je to povsem subjektivno - z drugega zornega kota, sta ta dva avtomobila dosti prostornejša. Vel Satis npr. ima tudi dosti lažji dostop zaradi višine od nizko ležečih limuzin (Avantime sem izklučil tukaj ravno zaradi vrat, ki kljub naprednemu sistemu odpiranja in odmikanja naprej, potrebujejo ogromno prostora za odpiranje) Ampak eno izključuje drugo, zato nista bila nikoli konkurenca ničemur.

Poglej, kaj se v tem segmentu prodaja. Neke kvazi multi oblike in križanci v premium razredu se nikoli niso obnesli. Al naj bo SUV, al naj bo limuzina al naj bo pa enoprostorec. Če je nekaj vmes, in nakazuje, "da še sam ne ve, kaj hoče bit" to v odločnem poslovnem svetu ne pije vode. Drugačna zgodba s "funky" avtomobili je v nižjem razredu, tam si lahko privoščiš filozofiranje na vse konce, namreč z nižjo ceno zajameš drugačno publiko, kot v premium segmentu...

Če pa že omenjaš BMW - tudi serije 5 GT je razočaral s prodajo pa je vrhunski voz, ki cilja celo višje od Vel Satisa...ni to to. Križanci oz. neka skrapucala ne gredo v promet pa je lahko peščici to še tako všeč. Če bi BMW ukinil serijo 5 in 7, ter proizvajal le GT5, sem prepričan, da bi izgubil klientelo, ravno tako, kot se je to zgodilo Renaultu.

Sploh pa tega ne narekujem jaz, namreč trg ;)

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Če apr 04, 2013 12:00 am
Napisal/-a ~toMmy~
Z nakupom Vel Satisa in Avantima si vsaj pokazal, da imaš bujno domišljijo oz. karakter, z nakupom Latituda je ravno obratno.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Če apr 04, 2013 12:16 pm
Napisal/-a dask
Zanimivo, do sedaj sem Latituda videl samo od zunaj in do tele debate sem bil prepričan, da je to nek rang Thalie... Se pravi Renaultov ponesrečen poskus narediti limuzino iz nekega drugega modela oops
Res mi ne zgleda nič kaj premium....

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Če apr 04, 2013 2:01 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Največja slabost vel satisa (poleg miljon drugih stvari) je bila v tem, da je kljub svoji velikosti, ni bil zmožen prevažati 5 ljudi. Če se bil večji kot 160cm si na sredini na zadnji klopi butal ob strop. Sedeži so že masivni in ampak si se na usnjenih peljal po celem avtu, ker niso imeli nikakršne bočne opore. Praktično so ene velike usnjene klopce, poleg tega se je pa avto zelo nagibal v vse smeri. Ta avto naj bi bil konkurent bmw 5, audi a6 in mercedes E. Edina prednost pred njmi je njegova oblika, ki je nekaterim všeč nekaterim pa ne. Da o pokvarljivosti in težavah ne govorim.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Ne apr 07, 2013 1:40 pm
Napisal/-a kljukec
po moje pa je bila največja pomanklivost prav oblika

v tem segmentu se je že večkrat pokazalo, da je klasika zakon kar se tiče prodajnih številk

lp

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Ne apr 07, 2013 6:47 pm
Napisal/-a zany
kljukec je napisal/-a:po moje pa je bila največja pomanklivost prav oblika

v tem segmentu se je že večkrat pokazalo, da je klasika zakon kar se tiče prodajnih številk

lp



Tukaj bi se pa kar strinjal. Še vedno je pri nakupu avtomobila prvo prisotno "čustvo", da se sploh začneš zanimat za določen avtomobil/znamko. In ravno glede oblike je bilo največ deljenih mnenj. Se mi zdi, da so ga ljudje v tistem času dojemali kot preveč posebnega(isto se je zgodilo z modelom avantime). Še dobro se spominjam kakšna mnenja so letela, ko je sosed na dvorišče parkiral velsatisa(od takrat pa do danes enega in edinega v občini). Nič kaj dobra. Na isti poti je bil citroen z c6. In tukaj je renaultov latitude..verjetno še en slab renojev poizkus v višjem razredu.

Renault - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne apr 14, 2013 9:42 pm
Napisal/-a Leonid Fedun
Renaut-Nissan, ki je 100 % lastnik romunskega proizvajalca vozil Dacia je zagrozil, da bo v primeru nadaljnih izsiljevanj z strani romunskih sindikatov prestavil celotno proizvodnjo vozil Dacia v Maroko. V Maroku ima koncern Renault-Nissan veliko modernejšo proizvodnjo linijo vozil kot v Romuniji. Iz koncerna Renault-Nissan so sporočili, da so delavci tovarne Renault v Maroku pripravljeni delati za 50 % nižjo plačo, kot delavci v Romuniji.

http://www.inautonews.com/pay-conflicts-in-romania-might-force-dacia-to-shift-production-in-morocco#.UWsRR30dx4I

http://www.just-auto.com/news/new-renault-nissan-alliance-dacia-entry-vehicle-plant-opens_id120108.aspx

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: Ne apr 14, 2013 11:17 pm
Napisal/-a odprti clio
Leonid Fedun je napisal/-a:Renaut-Nissan, ki je 100 % lastnik romunskega proizvajalca vozil Dacia je zagrozil, da bo v primeru nadaljnih izsiljevanj z strani romunskih sindikatov prestavil celotno proizvodnjo vozil Dacia v Maroko. V Maroku ima koncern Renault-Nissan veliko modernejšo proizvodnjo linijo vozil kot v Romuniji. Iz koncerna Renault-Nissan so sporočili, da so delavci tovarne Renault v Maroku pripravljeni delati za 50 % nižjo plačo, kot delavci v Romuniji.

http://www.inautonews.com/pay-conflicts-in-romania-might-force-dacia-to-shift-production-in-morocco#.UWsRR30dx4I

http://www.just-auto.com/news/new-renault-nissan-alliance-dacia-entry-vehicle-plant-opens_id120108.aspx


To je bolano... Ne verjamem, da bi iz dobrote stavkali...

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: Po apr 15, 2013 12:27 am
Napisal/-a sašo5
odprti clio je napisal/-a:To je bolano... Ne verjamem, da bi iz dobrote stavkali...

Francozi (renaultovci) so bolani_očitno si že pozabil, ko so izsiljevali Slovenijo (7-8let nazaj) je moral takratni premier(Rop) francozom za vsako delovno mesto plačat 50.000 dem proračunskega denarja......

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: Po apr 15, 2013 6:13 am
Napisal/-a Jerch_
poleg tega se bolano pretaka tudi denar nazaj v FRAncijo. recimo pri sestavi avtov v Slo se nek del proizvaja v franciji in se ga v Slo vknjiži po nenormalno visoki ceni. Tako denar lepo odteka v centralizirano matično podjetje, pri nas pa luknjo pokriva država..

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: Po apr 15, 2013 2:15 pm
Napisal/-a benf1
seveda so kapitalisti bolni
je pa tudi res, da imajo ti delavci precej večjo plačo od povprečja v državi (kljub temu pa so to še vedno precej mizerne plače)

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: To apr 16, 2013 9:21 pm
Napisal/-a odprti clio
sašo5 je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:To je bolano... Ne verjamem, da bi iz dobrote stavkali...

Francozi (renaultovci) so bolani_očitno si že pozabil, ko so izsiljevali Slovenijo (7-8let nazaj) je moral takratni premier(Rop) francozom za vsako delovno mesto plačat 50.000 dem proračunskega denarja......


Se bojim, da si me napak razumel...

Bolano mi je, da se v javnost mečejo taka PR sporočila, kjer pišejo o tem, kako so bogi bogi, ker dajejo visoke plače in jih delavci izsiljujejo... Saj pravim - zaradi dobrote sigurno ne stavkajo.

Da pa ne boš mislil, da je zgolj "Francoz" pobiral denar. Tudi druge firme (denimo na LEtališki v Lj.) se na podoben način širijo. Se jo proda in nato država "3X" vrne kupnino, da bi tujci sploh zaposljevali :shock:

Re: Stavka v romunski tovarni Dacia

Objavljeno: Sr apr 17, 2013 11:46 am
Napisal/-a dask
Jerch_ je napisal/-a:poleg tega se bolano pretaka tudi denar nazaj v FRAncijo. recimo pri sestavi avtov v Slo se nek del proizvaja v franciji in se ga v Slo vknjiži po nenormalno visoki ceni. Tako denar lepo odteka v centralizirano matično podjetje, pri nas pa luknjo pokriva država..


Si siguren? Kaj pa porečejo na to davčna in revizorji? Take firme morajo imeti transferne cene urejene in utemeljene.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 7:25 am
Napisal/-a solomoto2
odprti clio je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Pa ti veš, da Latitude praktično je preznačkan korejec?


Furthermore - to je Laguna...



Kaj si mislil s tem, da je to Laguna?

Re: Renault - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 9:37 am
Napisal/-a IcEm4n
Poglej notranjost Samsunga SM5 in notranjost Lagune, pa ti bo mogoče jasno.